Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації від 19 серпня 2015 року | Витяг з протоколу № 3 засідання колегії Куп'янської районної державної адміністрації "Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2015 року"
Витяг з протоколу № 3 засідання колегії Куп'янської районної державної адміністрації "Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2015 року"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 3

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

ІI. СЛУХАЛИ: Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2015 року — плановий розгляд.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2015 року, колегія районної державної адміністрації відмічає, що доходна частина бюджету району з урахуванням трансфертів при уточненому плані 47266,3 тис. грн. виконана в сумі 51198,0 тис. грн. або на 108,3 %. Доходів загального фонду надійшло 12406,1 тис.грн., що становить 156,9 % до показників, затверджених місцевими радами, або додатково одержано 4501,5 тис.грн.

Доходна частина районного бюджету виконана на 106,1 %, при плані 3970,0 тис.грн. надійшло 4221,8 тис.грн., додатково одержано 251,8 тис.грн.

Сільські ради району забезпечили виконання плану по доходах загального фонду бюджету на 208,0%, при плані 3934,6 тис.грн. надійшло 8184,3 тис.грн., додатково одержано 4249,7 тис.грн.

За оперативними даними Куп’янської об’єднаної державної податкової інспекції підприємствами та організаціями району станом на 01.07.2015 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету 358,8 тис.грн. проти 414,3 тис.грн. на 01.01.2015 року. Переважно борги рахуються за підприємствами, які припинили діяльність (на підприємствах відсутні ліквідні активи), або знаходяться в стадії банкрутства.

Видатки бюджету району за І півріччя 2015 року склали 50589,6 тис. грн., або 95,2 % до уточненого плану на звітний період. По галузі "Освіта" план виконаний на 97,8 %, по галузі "Соціальний захист населення" – 96,6 %, по культурі – 78,7 %, по фізичній культурі і спорту – 90,2 %, по органах місцевого самоврядування – 88,5 %.

Кошти спрямовувалися на першочергові витрати, в тому числі на: заробітну плату з нарахуваннями в сумі 23258,5 тис.грн., або 46,0 % від загального обсягу витрат; на оплату спожитих енергоносіїв бюджетною сферою району - 3857,8 тис. грн., або 7,6 % та інші невідкладні потреби (харчування, медикаменти) - 710,0 тис.грн (1,4 %)

При затвердженні районного бюджету та бюджетів сільських рад на 2015 рік не забезпечено виконання вимог статті 77 бюджетного Кодексу України щодо врахування потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ та на проведення розрахунків за енергоносії в повному обсязі. Незабезпеченість зазначених видатків станом на 01.08.2015 року складає 5174,0 тис. грн., з них по установах освіти, що фінансуються за рахунок освітньої субвенції – 4592,3 тис. грн.

Враховуючи вищевикладене та з метою забезпечення виконання бюджету району у 2015 році в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, забезпечення стабільного функціонування бюджетної сфери району, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

 

1. Сільським головам в межах повноважень:

1.1. Забезпечити безумовне виконання річних показників доходної частини бюджетів сільських рад, постійно проводити аналіз тенденцій щодо наповнення їх доходної частини у розрізі платежів, проводити роботу щодо вишукання додаткових резервів збільшення доходів.

1.2. Посилити роботу щодо розгляду справ та заслуховування керівників пiдприємств-боржникiв по платежах до бюджетів сільських рад на засіданнях робочих груп по своєчасній і повній сплаті податків.

1,3. Організувати роботу, спрямовану на ефективне використання земель на платній основі відповідно до законодавства та збільшення надходжень до бюджету за рахунок плати за землю.

1.4. Забезпечити проведення роботи щодо інвентаризації наявних договорів оренди земельних ділянок; сприяти проведенню роботи з поновлення діючих договорів оренди земельних ділянок та укладання нових договорів земельних ділянок, що на даний час не використовуються.

1,5. Посилити контроль за використанням земель сільськогосподарського призначення з метою виявлення фактичних землекористувачів, збільшення платників земельного податку та надходжень плати за землю.

1.6. Забезпечити приведення видатків до наявних фінансових ресурсів.

1.7. Спрямувати кошти від перевиконання доходної частини загального фонду бюджетів сільських рад, нерозподілені вільні залишки бюджетних коштів в першу чергу на заробітну плату та оплату комунальних послуг та енергоносіїв.

1.8. Забезпечити проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівникам бюджетних установ і розрахунків за спожиті комунальні послуги та енергоносії, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат.

1.9. Установити жорсткий контроль за дотриманням бюджетними установами режиму економії споживання енергоносіїв з подальшим впровадженням енергозберігаючих заходів.

1.10. Обмежити планування та фінансування не першочергових видатків.

1.11. Планувати видатки, пов’язані із стимулюванням працівників кожної бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі обов’язкових виплат із заробітної плати та видатків на проведення розрахунків за енергоносії всіх бюджетних установ.

 

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації – головним розпорядникам коштів районного бюджету:

2.1. Забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, посилити контроль за використанням бюджетних коштів, забезпечивши їх ефективне, результативне та цільове використання.

2.2. Забезпечити проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівникам бюджетних установ і розрахунків за спожиті комунальні послуги та енергоносії, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат.

2.3. Провести детальний аналіз діючої мережі бюджетних установ, можливостей її оптимізації, провести перегляд та упорядкування штатної чисельності працівників установ та привести видатки на їх утримання до наявних фінансових ресурсів.

 

3. Куп'янській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Харківської області (Кухтіна О.І.):

3.1. Сприяти забезпеченню виконання доходної частини районного бюджету та бюджетів сільських рад, вжити заходів з мобілізації наявних резервів і збільшення надходжень до бюджету.

3.2. Щомісячно інформувати голову районної державної адмiнiстрацiї про надходження податків до бюджету Куп’янського району по їх видах та платниках.

3.3. Активізувати роботу зі скорочення податкового боргу та вжити заходів щодо скорочення недоїмки зі сплати податків і зборів, що зараховуються до місцевих бюджетів, про що інформувати голову райдержадмiнiстрацiї щомісячно.

 

4. Управлінню Держземагентства у Куп'янському районі Харківської області (в.о. Якушко П.М.):

4.1. Забезпечити проведення роботи щодо своєчасного укладання договорів оренди земель сільськогосподарського призначення, що не використовуються, та поновлення діючих договорів оренди земельних ділянок.

4.2. Вжити заходів щодо цільового використання земельних ділянок, переукладання договорів оренди земельних ділянок із застосуванням коефіцієнту відповідно до вимог діючого законодавства та ринкових умов.

 

5. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації (Потапова А.С.):

5.1. Спільно з Куп'янською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Харківській області посилити організаційну роботу по наповненню доходної частини бюджету району та зниженню заборгованості по податках i зборах.

5.2. Забезпечити проведення моніторингу розрахунків сільськогосподарських підприємств по платі за оренду земельних ділянок (паїв) та одночасне стовідсоткове перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб- власників паїв.

5.3. Посилити контроль за цільовим та ефективним використанням коштів районного бюджету.

5.4. Продовжити проведення тематичних семiнарів-навчань з керівниками бюджетних установ, сільськими головами та головними бухгалтерами з питань планування та використання бюджетних коштів та внесення змін до бюджету.

5.5. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначених питань.

 

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                             М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 4
Дата публікації: 16:20 27.08.2015
Версія для слабо- зорих