Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
26.04.2018
день - Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:26.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків спортивний комплекс "Зірка", університету Повітряних Сил ім.Івана Кожедуба
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ біля пам'ятника
10:00 - Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст., Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
11:00 - Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
13:00 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:26.04.2018 13:00 Місце проведення:ЗОШ району
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
28.04.2018
день - Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Організатор:Куп'янська районна ДЮСШ Час проведення:28.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків стадіон ФСТ" Динамо"
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації від 19 серпня 2015 року | Витяг з протоколу № 3 засідання колегії Куп'янської районної державної адміністрації "Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2015 року"
Витяг з протоколу № 3 засідання колегії Куп'янської районної державної адміністрації "Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2015 року"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 3

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

IIІ. СЛУХАЛИ: Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2015 року плановий розгляд.

ВИРІШИЛИ: Проаналізувавши та обговоривши стан організації оздоровлення та відпочинку дітей, колегія районної державної адміністрації відмічає, що відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації забезпечені відпочинок та оздоровлення дітей в дитячих закладах влітку 2015 року.

З 02 по 19 червня 2015 року організовано роботу пришкільних закладів відпочинку у 7 школах (Кіндрашівській – 45 дітей, Сеньківській – 30 дітей, Петропавлівській – 70 дітей, Ягіднянській – 35 дітей, Кислівській – 40 дітей, Глушківській – 35 дітей та Кругляківській ЗОШ І-ІІІ ст. – 45 дітей). До пришкільних закладів, відповідно Закону України, зараховано дітей пільгових категорій, а саме: дітей – сиріт (1 дитина), дітей, позбавлених батьківського піклування (6), інвалідів (12), діти, потерпілих від наслідків ЧАЄС (5), дітей з багатодітних сімей (60), з малозабезпечених сімей (5), дітей, що стоять на диспансерному обліку (144) та обдарованих дітей (67). Всього з цих закладах до відпочинку залучено 300 дітей. На безкоштовне харчування дітей під час відпочинку витрачено 54 600 грн. з місцевого бюджету.

З 08.06.2015 по 18.06.2015 року проводився огляд – конкурс серед пришкільних закладів відпочинку Куп’янського району. Членами комісії здійснено перевірку роботи пришкільних закладів відпочинку та визначено переможців конкурсу: І місце: пришкільний заклад відпочинку "Ягідка" Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст.; ІІ місце: пришкільний заклад відпочинку "Здорово живеш!" Кругляківської ЗОШ І-ІІІ ст.; ІІІ місце: пришкільний заклад відпочинку "Веселка" Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Також відділом освіти Куп’янської районної державної адміністрації спільно з сільськими головами, керівниками дошкільних навчальних закладів протягом 90 днів влітку 2015 року проводилося оздоровлення вихованців у 6 дошкільних навчальних закладах, які переведені на санаторний режим роботи з 01 червня по 31 серпня (Глушківський, Новосинівський, Кислівський, Грушівський, Петропавлівський та Курилівський ДНЗ). Протягом літнього періоду охоплено оздоровленням 235 вихованців, що становить 59,2 % від загальної кількості дітей за мережею. З них дітей пільгових категорій 42 %.

Під час оздоровлення збільшено вартість харчування з місцевого бюджету на суму 55629 грн. (вартість харчування однієї дитини на день склала в оздоровчий період 18,27 грн.). У дошкільних навчальних закладах створені умови щодо забезпечення дотримання в закладах належного догляду за дітьми, режиму харчування, денного відпочинку, прогулянок, екскурсій в природу, фізкультурно-спортивної роботи.

Протягом навчального року проводилася робота по 100 % залученню дітей пільгових категорій до оздоровлення протягом навчального року та в період літньої оздоровчої кампанії 2015 року. Також проводиться профілактична робота по охопленню іншими формами оздоровлення та відпочинку дітей в літній період за рахунок спонсорських, профспілкових та батьківських коштів. За літній період дітям пільгових категорій, обдарованим та талановитим надано 151 безкоштовну путівку (з районного бюджету, з департаменту у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації, від Народного депутата України Остапчука В.М.).

Враховуючи вищевикладене та з метою усунення недоліків, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

 

1. Сектору у справах молоді та спорту районної державної адміністрації (Ридван О.В.) при складанні плану оздоровлення дітей на 2015 рік передбачити охоплення оздоровленням та відпочинком всіх дітей пільгових категорій.

 

2. Відділу освіти районної державної адміністрації (Жадановська Т.В.):

2.1. Спланувати роботу на 2016 рік з організації роботи пришкільних закладів відпочинку дітей та переведення дошкільних навчальних закладів на санаторно-курортний режим роботи у літній час з урахуванням фінансових можливостей галузі освіти.

2.2. Посилити співпрацю з сільськими радами, директорами шкіл щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей.

2.3. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

3. Директору ПЗОВ „Сосновий” (Рожнов О.І.):

3.1. До 01 грудня 2015 року розробити заходи з підготовки закладу до оздоровчого сезону 2016 року з урахуванням відповідних рекомендацій.

3.2. Організувати збереження матеріально-технічної бази позаміського закладу оздоровлення та відпочинку „Сосновий” у період консервації закладу.

 

4. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації (Потапова А.С.) при формуванні бюджету району на 2016 рік передбачити кошти на виконання заходів щодо оздоровлення та відпочинку дітей в 2016 році.

 

5. Рекомендувати сільським головам при формуванні бюджетів органів місцевого самоврядування на 2016 рік передбачити кошти для надання субвенцій на підготовку ПЗОВ „Сосновий” до відкриття сезону оздоровлення – 2016 року та придбання путівок для пільгового контингенту дітей.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                              М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 26
Дата публікації: 16:22 27.08.2015
Версія для слабо- зорих