Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

24.04.2018
день - Моніторинг вивчення стану викладання предмету «Захист Вітчизни» Моніторинг вивчення стану викладання предмету «Захист Вітчизни» Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
10:00 - Засідання сесії Куп'янської районної ради Засідання сесії Куп'янської районної ради Організатор:Куп'янська районна рада Час проведення:24.04.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
13:00 - Інформаційна година «Чорнобиль не має минулого часу» Інформаційна година «Чорнобиль не має минулого часу» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.04.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Доступ до публічної інформації | Звіти щодо задоволення запитів на інформацію | Звіт за 2015 рік | Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за жовтень 2015 року
Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за жовтень 2015 року

Кількість запитів на публічну інформацію,

що надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації,

за період з 01.10.2015 року по 30.10.2015 року

 

Дата надходження

Всього

Короткий зміст запиту

Статус запитувача

Колективні

Форма отримання запитів

Результати розгляду

Юридичні особи

Фізичні особи

Особистий прийом

Тел./факс

E-mail

Поштою

Записано на вимогу запитувача

Інформацію надано

Надіслано за належністю

Відмовлено

Термін подовжено

На виконанні

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

всього

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                     О.Кубрак

 

Смоляк, 56571

 

 

Тематика запитів на публічну інформацію,

що надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації,

за період з 01.10.2012 року по 30.10.2015 року

 

з/п

Тематика запитів

Найбільш запитувана інформація

1

Соціальний захист

Надання списків учасників бойових дій та інвалідів війни Куп'янського району.

Надання інформації про проведені районні засідання комітетів забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, про повний склад районного комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.

Про наявність програм, які приймалися РДА та профільними управліннями протягом 2010-2012 років на створення умов доступності до будівель сільських та селищних рад, шкіл та медичних закладів.

Про надання інформації щодо проведення заходів запобігання та профілактики торгівлі людьми, про навчання, які проводилися з державними службовцями за даною тематикою, про надання допомоги в районі жертвам торгівлі людьми в 2011-2012 роках.

Про надання інформації щодо потреб населення в соціальних послугах.

Про надання інформації щодо фактичного вартісного розміру регіонального прожиткового мінімуму.

Про надання переліку державних соціальних стандартів та нормативів, врахованих райдержадміністрацією при розробці прогнозів та програм соціально-економічного розвитку району на 2013 та 2014 роки.

.Щодо надання інформації про розроблені Програми сприяння активному довголіттю людей.

Про надання інформації про заходи у сфері запобігання торгівлі людьми за період 2014-2015 років.

Про можливість налагодження співпраці між громадською організацією та РДА у сфері надання допомоги ВПО.

Про надання інформації щодо місць компактного проживання внутрішньо переміщених осіб.

Щодо надання інформації про кількість ВПО окремо по сільським радам та дітей, які є ВПО та навчаються у ЗНЗ.

Про надання інформації щодо забезпечення житлом та земельними ділянками учасників АТО.

2

Земельні питання

Документи до рішень про виділення, використання земельних ділянок, площа населених пунктів району, протоколи комісії щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району

Надання інформації щодо використання коштів обласного бюджету, які надходять у порядку відшкодуваннявтрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва , передбачених на виконання заходів Програми раціонального використання та охорони земель Харківської області

Надання копій клопотань на підставі яких були видані розпорядження голови райдержадміністрації

Про надання інформації щодо земельних ділянок виділених учасникам АТО

3

Статистичні дані

Кількість населення в населених пунктах району.

Надання інформації про уточнену кількість виборців.

Про надання штатного розпису райдержадміністрації.

Надання інформації по соціаліним, економічним та екологічним показникам за 2011, 2012, 2013 та 9 місяців 2014 року.

Про надання інформації щодо участі РДА в судових справах за період з 2010 по 2015 роки.

4

Питання будівництва, реконструкції, капітального ремонту

Надання переліку об'єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту на 2012 рік.

Про надання інформації щодо регулювання містобудівної діяльності.

5

Питання культури і національної спадщини

Надання відомостей щодо присвоєння об'єктам імені П.Тичини.

Надання інформації про готовність закладів культури до зими.

6

Організаційні питання

Положення про комісію щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району

Надання штатного розпису райдержадміністрації

Про надання інформації щодо керівництва району

7

Питання освіти

Надання переліку шкіл з російською мовою навчання, надання контактної інформації загальноосв.навч.закладів, у яких кількість учнів складає до 300 осіб

Надання переліку ЗНЗ із зазначенням кількості учнів, які навчалися в них на 2012/2013 навчальний рік

Надання інформації про ЗНЗ району, в яких є комп'ютерні класи

Про надання переліку освітніх навчальних закладів, у яких вивчаються основи журналістики

Про надання інформації щодо випускників, нагороджених золотою (срібною) медаллю у 2015 році

Про надання інформації про кількість дітей-переселенців, які навчаються в ДНЗ та ЗНЗ району

8

Сільське господарство

Надання інформації про кількість реконструйованих та побудованих за рік ферм чи комплексів, введених в дію комбікормових заводів і елеваторів.

Надання інформації про дотації в молочному скотарстві регіону, про молочно-товарні ферми, які будуть побудовані та реконструйовані в 2013 році.

Надання інформації про підприємства району, які займаються тваринництвом та рослинництвом

Надання інформації про виробництво рослинного масла з низькими технічними характеристиками

Про сільхозгосподарства, які подали дані про засіви та вирощування в 2014-2015 роках рапсу, лбону, гороху, гірчиці і т.д.

9

Житлово-комунального господарство

Надання інформації про підприємства та організації усіх форм власності, що використовують для енергопостачання місцеві види палива(брикети, пелети, солому, торф, біогаз, тощо)

10

Питання захисту національних меншин

Про надання копії розпорядження голови РДА про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року та Плану заходів

11

Економічні питання

Щодо наданя інформації про умови участі в торгах

Щодо товорообігу з країнами ЄС

Про надання інформації про торгівельні об'єкти

12

Екологічні питання

Щодо надання інформації про природно-заповідний фонд на території району

Про надання відомостей щодо виділення бюджетних коштів на екологічне забезпечення та природоохоронні заходи в районі

13

Питання охорони здоров'я

Щодо виконання Програм охорони здоров'я, їх фінансування.

Щодо виділення коштів у 2014-2015 роках на безкоштовне придбання ліків для дітей з багатодітних сімей.

Про надання інформації про отримання, розподіл та використання у 2014 році бюджетних коштів на забезпечення закладів охорони здоров'я

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                     О.Кубрак

 

Смоляк, 56571

Переглядів: 27
Дата публікації: 15:34 30.10.2015
Версія для слабо- зорих