Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
28.04.2018
день - Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Організатор:Куп'янська районна ДЮСШ Час проведення:28.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків стадіон ФСТ" Динамо"
02.05.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Участь в міськрайонному конкурсі дитячого малюнка «Світ без війни» Участь в міськрайонному конкурсі дитячого малюнка «Світ без війни» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі Куп’янського краєзнавчого музею
день - Участь в обласній військово-патріотичній акції «Слобожанські дзвони Перемоги» Участь в обласній військово-патріотичній акції «Слобожанські дзвони Перемоги» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі Комунального закладу «Харківська обласна станція юних туристів»
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:02.05.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:00 - Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
09:00 - "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 Організатор:Відділ економічного розвитку РДА Час проведення:02.05.2018 09:00 Місце проведення:Відділ економічного розвитку РДА (каб.15)
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Рівень розрахунків за енергоносії;
3. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
4. Інвентаризація вулиць і доріг населених пунктів району;
5. Впровадження вуличного освітлення на території Куп’янського району;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:02.05.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Інформація про виконання Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі на 2011-2015 роки за І півріччя 2015 року

З метою забезпечення подальшого розвитку сфери побутового обслуговування району, збільшення обсягів послуг, наближення об’єктів побуту до місць проживання та трудової діяльності громадян, підвищення якості та культури обслуговування в районі розроблена та затверджена Програма розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі на 2011-2015 роки (затверджена рішенням IV сесії VI скликання Куп'янської районної ради № 38-VI від 24 грудня 2010 року).

Підводячи підсумки ходу виконання Програми на території Куп'янського району за I півріччя 2015 року, перш за все слід відмітити, що сфера побутових послуг району поступово займає впевнені позиції. Так, за статистичними даними на підприємствах Куп'янського району, основним видом діяльності яких є надання послуг, обсяг реалізованих послуг за січень — березень 2015 року склав 2104,2 тис.грн., у тому числі населенню району — 176,1 тис.грн.

Перспективним планом розвитку мережі підприємств побутового обслуговування населення області на 2011-2015 роки в 2015 році передбачено збільшення підприємств побуту на 2 одиниці.

Станом на 01 липня 2015 року кількість об'єктів побутового обслуговування становить 36 одиниць, з яких: 2 - послуги перукарень; 2 - послуги лазень; пошив одягу - 1; ремонт теле-радіоапаратури - 1; ритуальні послуги - 5, ремонт взуття - 1 та інші - 24 (послуги з авторемонту, автоперевезення, ремонт та збір меблів, буріння та обладнання свердловин), що цілком задовольняє попит населення району.

Слід зазначити, що значна частина суб’єктів господарювання, зареєстрованих на території Куп'янського району здійснюють свою діяльність у місті Куп'янську. Крім того, у зв'язку з невеликою віддаленістю населених пунктів району від міста обласного значення — м. Куп'янська, на території району відсутні виїзні форми обслуговування населення.

З метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для отримання дозволів на відкриття та здійснення підприємницької діяльності налагоджено роботу Центру надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації.

В районі розроблено та затверджено „Порядок часткового відшкодування з місцевих бюджетів ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів”. Але, кошти на часткове відшкодування з місцевого бюджету не виділялися. Перш за все тому, що в районному бюджеті неможливо передбачити кошти на часткове відшкодування відсоткових ставок, так як в ньому взагалі відсутні доходи, що не враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів, тобто „другий кошик”.

Важливим джерелом розвитку підприємництва у сфері побутового обслуговування є розробка механізмів, спрямованих на покращення доступу суб’єктів господарювання до фінансово-кредитних ресурсів. В той же час в умовах фінансової нестабільності актуальною проблемою є недостатність ресурсного забезпечення, відсутність дешевих банківських кредитів для суб’єктів малого підприємництва. Основним джерелом інвестицій досі залишаються власні фінансові ресурси суб’єктів.

З метою легалізації “тіньової” зайнятості та контролю щодо дотримання суб'єктами підприємницької діяльності — фізичними особами вимог трудового законодавства створено робочу групу з легалізації робочих місць (розпорядження голови Куп'янської райдержадміністрації від 10.08.2010 № 311 “Про створення робочої групи з легалізації робочих місць” зі змінами), якою здійснюється перевірка стану укладання договорів з найманими працівниками. Протягом звітного періоду перевірки не здійснювалися.

Для налагодження контакту, як з підприємцями так із споживачами щомісяця першої середи працює телефонна „гаряча лінія”, по зверненню до якої можна отримати консультації стосовно діючого законодавства з питань захисту прав споживачів та допомогу у вирішені проблемних питань, які виникають у даній сфері. Протягом року звернень не надходило.

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації               Л.Мироненко

Переглядів: 32
Дата публікації: 14:00 02.10.2015
Версія для слабо- зорих