Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у травні 2015 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у травні 2015 року

Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією у травні 2015 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів у травні 2015 року.

03 травня

- в центральній районній бібліотеці до 70 – ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі 1939 – 1945 років оформлена книжкова виставка «1939 – 1945. Ми пам`ятаємо, ми пишаємось». На виставці представлена література: «Україна в полум`ї війни», «Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм», Кукса М. «Війна. Куп`янщина. Пам`ять» та інші. Користувачі бібліотеки ознайомилися із героїчними сторінками звільнення нашої країни від нацистських загарбників, подвигами героїв, які визволяли Куп'янщину. Переглянули сторінки із щоденників очевидців тих подій. Матеріали виставки доповнені світлинами і архівними матеріалами із сімейних альбомів куп`янчан.

05 травня

- службою у справах дітей здійснено заходи щодо захисту житлових та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на обліку: проведено підготовчу роботу щодо призначення опікуна над майном (земельна частка, пай), яке отримали в спадок 2 дітей, позбавлених батьківського піклування; підготовлено пакет документів щодо постановки на квартирний облік дитини, позбавленої батьківського піклування (Смородьківська сільська рада), проведено роз’яснювальну роботу з законним представником дитини, позбавленої батьківського піклування, якій у травні виповнюється 16 років, щодо постановки дитини на квартирний облік (Кислівська сільська рада). Проведено роботу з 4 неповнолітніми, які перебувають на обліку служби у справах дітей (учні ВПУ № 27), в рамках заходів з профілактики самогубства та травматизму серед дітей.

- в центральній районній бібліотеці до 70 –ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі 1939 – 1945 років оформлена книжкова виставка «Не згасне пам`яті свіча». Для перегляду представлена література: «Україна в другій світовій війні: погляд з ХХI століття», «Куп`янщина: хроніка подвигу», «Друга світова війна: українській вимір» та інші. Користувачі бібліотеки ознайомилися із біографіями героїв - українців, наших славних земляків, які визволяли Батьківщину, фронтовими листами, спогадами, маловідомими сторінками історії .

- відбувся виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. в с.Грушівка, звернувся 1 громадянин із земельного питання.

- у відділі освіти проведено консультацію для завідувачів ДНЗ: «Інформація про виконання недоліків за результатами державної атестації ДНЗ».

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками господарств по питанню літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М.

- у РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань проходження акції з благоустрою "За чисте довкілля" на території району.

- до 70 –ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі 1939 – 1945 років проведена година пам`яті «Вклонимося великим тим рокам». Завідуюча читальною залою Юлія Разенкова розповіла присутнім про мужність і велич подвигу українців, які ціною власного життя захистили майбутні покоління. Присутні розповідали про своїх рідних, які захищали нашу Батьківщину. Директор централізованої бібліотечної системи Подкопаєва І. М. представила свою роботу «Юність, опалена війною» - розповідь і світлині із сімейного альбому про своїх батьків, учасників бойових дій. Із мережі Інтернет було запропоновано переглянути відео - фільм про хроніку тих подій.

06 квітня

- в міському територіальному центрі соціального обслуговування людей похилого віку проведена літературна година «Борис Пастернак: життя і творчість». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Тетяна Шепілова ознайомила присутніх з життєвим і творчим шляхом поета, перекладача, лауреата Нобелівської премії. Прозвучала любовна лірика поета і маловідомі факти із його біографії.

07 травня

- у всіх ЗНЗ, ДНЗ району відбулися заходи до Дня Перемоги, а саме: зустрічі з ветеранами, лінійки Пам’яті, конкурси стіннівок, покладання квітів до пам’ятників загиблих воїнів, вахта Пам’яті біля обелісків та меморіалів, операція допомоги ветеранам «Турбота».

- у відділі освіти відбулася нарада начальників пришкільних закладів відпочинку: «Організація та підготовка роботи пришкільних закладів відпочинку».

- для учнів 8 класу ЗОШ № 4 проведений усний журнал «Дитяче обличчя війни», присвячений 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі 1939 – 1945 років. Працівники центральної районної бібліотеки ознайомили присутніх із біографіями дітей – героїв, які у страшні роки війни разом з дорослими взялися за зброю, щоб захистити Україну. Вони воювали на фронті, ставали підпільниками, партизанами, працювали на заводах. Учні переглянули фотоальбоми, ознайомилися із спогадами дітей війни, декламували вірші про війну та Україну. Кожен бажаючий розповів про своїх рідних, які визволяли українську землю від ненависного ворога.

- в районному будинку культури відбувся святковий концерт до Дня Перемоги. Присутніх привітали перший заступник голови Куп'янської районної державної адміністрації Анатолій Дробот, голова районної громадської організації ветеранів Ніна Лебединська, ветеран військових сил України Віктор Радіонов. В концертній програмі взяли участь самодіяльні аматори районного будинку культури.

08 травня

- відбувся особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.,звернувся 1 громадянин із земельного питання.

- в закладах культури Куп'янського району відбулися заплановані заходи до Дня пам'яті та примирення, з метою відзначення 70-й річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни

- на базі Куп'янського краєзнавчого музею відбулася науково-практична конференція для лідерів учнівського самоврядування: «Слава рідної землі».

09 травня

- в сільських закладах культури Куп'янського району проведено святкові заходи до Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. На святкові заходи було запрошено ветеранів війни, представників влади, громадськість. В різнопланових заходах взяли участь самодіяльні аматори різних вікових категорій: діти, молодь, люди похилого віку.

12 травня

- у відділі освіти відбулося засідання «Школи кадрового резерву» на посади заступників керівників ЗНЗ: 1.Внутрішній контроль і керівництво. Наукова організація праці в навчальному закладі. Тренінг: Конфліктні ситуації у учнівському колективі

- в РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1. Підсумки виконання заходів щодо підготовки до опалювального сезону 2015-2016 років 2. Продовження акції з благоустрою "За чисте довкілля"

13 травня

- службою у справах дітей проведено роботу з опікуном і 4 підопічними дітьми (с. Курилівка) та 2 прийомними батьками і 2 прийомними дітьми (с. Грушівка) щодо безпечної поведінки дітей в побуті, під час перебування в дитячому оздоровчому закладі та з метою профілактики травматизму і самогубства серед дітей.Організовано оздоровлення 3 дітей вказаної облікової категорії.

- у всіх ЗНЗ району розпочалася Державна підсумкова атестація з української мови, читання для учнів 4 класів.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки до Дня матері представлений перегляд літератури «Уклін Вам, наші любі неньки». Користувачі бібліотеки мали змогу ознайомитися із традиціями сімейних відносин, значимості ролі жінки, матері в житті кожної людини. Для перегляду запропонована література і періодичні видання: «Мати», «Жінка», «Ліза», та інші.

- в центральній районній бібліотеці до Дня Європи в Україні представлена книжкова виставка «Мандри країнами Європейського Союзу». Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією і культурою країн Європи, переглянули матеріали із періодичних видань і мережі Інтернет.

- в с.Лісна Стінка проведено виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І., звернулося 2 громадян з питань соціального захисту населення.

- в центральній районній бібліотеці до Дня Європи в Україні оформлено інформаційне досьє «Будуємо Європу в Україні». Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією свята, як днем спільних цінностей, спільної історії всіх націй.

14 травня

- проведено засідання "Волонтерського центру" присвячене проведенню благодійної акції "Шлях до мрії", яка націлена на творчий розвиток вокально - обдарованної молоді України. На засіданні волонтерами центру було вирішено приєднатися до акції "Шлях до мрії" та залучити творчо - обдарованих дітей з сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. В засіданні приймали участь волонтери центру та психологи відділу освіти Куп'янської районної державної адміністрації всього 15 осіб.

- проведено сходи громадян с.Гусинка та с. Моначинівка за участю Ситника М.М., голови районної державної адміністрації, представників Пенсійного Фонду, працівників правоохоронних органів, спеціалістів Держкомзему, РЕСу, філії “Укртелеком”, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації. Ситник М.М.. голова райдержадміністрації, розкрив мету проведення сходів - безпосереднє спілкування з населенням сільських громад району, виявлення наболілих питань і пошук шляхів їх вирішення. Мешканці сільських рад мали можливість задати питання, які потребують вирішення на рівні місцевої влади. Проблемні питання взято на контроль. У сходах взяли участь більше 100 мешканців с.Гусинка та с. Моначинівка .

- відбулося засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі. За рішенням комісії знято з обліку спостережної комісії звільнених від відбуття покарання 2 громадян у зв’язку з відбуттям ними не відбутої частини покарання.

15 травня

- службою у справах дітей спільно з сектором кримінальної міліції у справах дітей здійснено комплексний профілактичний рейд по території сіл Пристін та Сенькове з метою перевірки позашкільної зайнятості дітей, виявлення працюючих дітей. Відвідано Сеньківську та Пристінську загальноосвітні школи, перевірено відвідування учнями навчальних занять - учнів, які без поважних причин не відвідують навчальні заклади, немає. За інформацією адміністрації навчальних закладів та зазначених сільських рад працюючі без оформлення діти на території відсутні. У Сеньківській ЗОШ працює гурток "Господарочка", секція настільного тенісу відвідують, окрім цього на громадських засадах працює 3 гуртки. На час відвідування школи (14.30 год. - 16.20 год.) працював гурток "Господарочка" для вікової категорії 6-7 кл. На заняттях присутні 16 учнів.Фактична наявність учнів відповідає записам в гуртковому журналі. В с. Сенькове відвідана 1 опікунська родина. Умови проживання та виховання дитини добрі. Опікун займається оформленням спадкового майна дитини (земельної частки, паю). У Пристінській ЗОШ після занять 11 учнів відвідують баскетбольну секцію, 23 учні відвідують музичний гурток "Дзвіночки" при сільському будинку культури, також 7 учнів школи відвідують шкільний гурток "Умілі руки", 1 дитина, яка навчається за індивідуальною формою навчання гуртки не відвідує.На час відвідування ЗОШ працювала баскетбольна секція, всі учні за списком були присутні на занятті. В с. Пристін відвідано 3 сім'ї (3 дітей): 2 кризові сім'ї та 1 сім'я, яка перебуває на обліку як така, що перебуває у складних життєвих обставинах. В двох кризових сім'ях умови утримання задовільні. З батьками дітей проведено профілактичну роботу щодо відповідального виконання батьківських обов'язків. За результатом обстеження ще 1 родини прийнято рішення про вилучення дитини із родини, так як мати не здійснює догляд за 2-місячною дитиною. Дитина була залишена на пробабусю, яка за станом здоровя не здатна у повному обсязі забезпечити належний догляд та харчування. Дитина влаштована до Куп'янської ЦМЛ. Службою у справах дітей проводиться робота по встановленню місця знаходження матері та вживаються заходи з захисту прав дитини.

- в центральній районній бібліотеці до Дня музеїв представлена книжкова виставка «По музеям і виставкових залах світу». Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією свята та репродукціями картин найпопулярніших музеїв України і світу. Для перегляду запропонована література: «Катерина Білокур», «Харківський художній музей», «Поль Гоген», «Святий Київ» та інші.

- в с.Смородьківка проведено виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д., звернувся 1 громадянин.

- у відділі освіти було проведено засідання «Школи молодого вчителя», під час якого відбувся тренінг особистісного росту вчителів «Вивчення рівня підготовки молодих вчителів».

- проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини щодо постановки на облік дітей, що опинились у складних життєвих обставинах, 1 новонародженої дитини, яку мати залишила без догляду (с. Пристін); та з надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, 1 дитині, мати якої позбавлена батьківських прав заочним рішенням суду.

- в центральній районній бібліотеці в відділі обслуговування дітей та юнацтва проведений урок права «Всі діти мають право на любов та піклування». Завідуюча відділом Надія Авксентьєва розповіла дітям про те, як користуватися своїми правами, виконувати свої обов`язки, про відповідальність за вчинки і повагу до законів України.

16 травня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки для учасників гуртка «Друзі книги» проведена година поезії «Весняні квіти для матусі». Завідуюча відділом Надія Авксентьєва розповіла про українських поетів і письменників, які у своїх творах звертаються до теми матері, оспівують материнську любов, піклування турботу. Діти декламували вірші Л. Українки, Л. Костенко, А. Малишка, В Симоненка. Кожен із присутніх розповів про своїх матусь, які кожен день дарять їм тепло, любов і ласку.

18 травня

- службою у справах дітей здійснена координаційна робота з відділом культури та управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації з метою організації заходів в рамках проведення Дня захисту дітей для дітей із прийомних сімей, ДБСТ та дітей, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. На нараді було розглянуто питання: 1. Про стан готовності Куп’янського району до пожежонебезпечного періоду 2015 року. 2. Про організацію оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів району влітку 2015 року. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Потєхіна Лілія Олександрівна, завідувач сектору цивільного захисту районної державної адміністрації, Шаповалов Олексій Олександрович, начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. За результатами розглянутих питань були прийняті рішення: видати доручення голови райдержадміністрації щодо готовності фермерських господарств до пожежонебезпечного періоду 2015 року та організаційних заходів з питань оздоровчої кампанії влітку 2015 року. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації. підвів підсумки апаратної наради.

- у РБК проведено нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1.Встановлення норм та оформлення дозвільно-погоджувальної документації на спецводокористування. 2. Встановлення переліку суб’єктів господарювання, що підлягають оподаткуванню екоподатком та на отримання дозволів на викиди в атмосферне повітря та на розміщення ТПВ.

- команда Куп’янського району взяла участь у відкритому турнірі, присвяченому 170-й річниці від дня народження І.І.Мечнікова, що відбувся на базі Дворічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів. По завершенню учнівських змагань у Будинку культури відбулися урочисті заходи з нагоди 170-ї річниці від дня народження І.І.Мечнікова, у ході яких відзначені переможці турніру. Найкращий результат, третє місце в турнірі, посіла Мокрушина Діана, учениця 8 класу Курилівського ліцею (вчитель хімії та біології Шаповалова Н.В.).

19 травня

- учениця 10 класу Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. Редя Надія взяла участь у Всеукраїнському конкурсі винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого - натуралістичного напряму, який відбувся в м. Києві.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки представлений перегляд літератури «Вибрати шлях у житті». Улюблена професія – це запорука успішного життя людини. Де знайти цікаву та гідну роботу? Як стати професіоналом своєї справи? Відповіді на ці запитання користувачі бібліотеки дізнались ознайомившись із літературою: «Подорож у світ професій», «Професій в світі є чимало, сповна їх вистачить на всіх», «Ким бути?» та інші.

- відбувся виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. в с.Курилівка,звернулось 3 громадян з питань комунального господарства та соціального захи

20 травня

- відбувся особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І.,звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства.

- в районному будинку культури відбулася нарада працівників культури району, на якій розглядались поточні питання та питання участі аматорів сільських клубних закладів у культурно-мистецьких заходах районного рівня.

- учнівська команда Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. взяла участь у обласному етапі Всеукраїнського фестивалі «Молодь обирає здоров‘я», що відбувся в Харківському обласному Палаці дитячої та юнацької творчості. За попередніми даними команда посіла почесне ІІІ місце.

- в залі засідань Будинку рад проведено засідання колегії районної державної адміністрації з порядком денним: 1. Про підсумки роботи об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2014-2015 років та заходи щодо підготовки об'єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років. 2. Про забезпечення захисту прав та інтересів дітей на території району. Якість функціонування сімейних форм виховання. 3. Про хід виконання Програми розвитку культури в Куп’янському районі на 2014-2018 роки. 4. Про стан роботи з кадрами, організації розвитку персоналу в районній державній адміністрації. 5. Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Дробот А.Д.. перший заступник голови райдержадміністрації, Діденкова Л.І.. начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, Користіна І.В.. начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації, Кубрак О.О., керівник апарату райдержадміністрації. За рішенням колегії з усіх питань прийнято відповідні рішення.

- в міському територіальному центрі соціального обслуговування людей похилого віку проведено дайджест цікавих повідомлень «Ілля Мечников. Досьє видатного земляка». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Тетяна Шепілова розповіла присутнім про життєвий шлях та наукову діяльність українського науковця, одного із основоположників імунології та мікробіології. Представила цікаві факти із біографії нашого земляка та спогади сучасників .

- в центральній районній бібліотеці проведено семінар «Роль сучасної бібліотеки в консолідації українського суспільства» для працівників сільських бібліотечних філій куп'янської централізованої бібліотечної системи.

- спеціалістами апарату райдержадміністрації здійснено перевірку стану організації роботи з кадрових питань, питань ведення діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами та правильності виданих наказів в упралінні праці та соціального захисту райдержадміністрації. За результатами перевірки складено довідку. Спеціалісту, на якого покладено виконання зазначених питань, надано допомогу.

- завершено державну атестацію Петропавлівського НВК. Відповідно до наказу відділу освіти Куп'янської районної державної адміністрації від 20.05.2015 № 168 Петропавлівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. - дошкільний навчальний заклад" визнано атестованим.

21 травня

Спеціалістами служби у справах дітей проведено комплексний рейд за участю начальника Управління Куп’янського МРУЮ. Відвідано Ягіднянську та Кислівську ЗОШ І-ІІІ ст., в яких проведено профілактичну та роз’яснювальну роботу щодо злочинів, які скоєні дітьми, травматизму та загибелі дітей, безпечної поведінки під час літніх канікул та ведення здорового способу життя. З учнями 7-11 класів проведено лекцію за темами: „Сімейне право”, „Відповідальність неповнолітніх”. Під час рейду перевірено 3 торгівельних точки – порушень правил торгівлі т тютюновими та алкогольними виробами не виявлено, бездоглядних або безпритульних дітей також не виявлено.

- у відділі освіти відбулася нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи: 1.Нарада «Організація виховного процесу та змістовного дозвілля дітей під час літнього відпочинку в закладах освіти району у 2015 році» 2. Про стан правовиховної роботи та профілактику злочинності в дитячому середовищі в загальноосвітніх навчальних закладах міста.

- на базі «Школи Волонтерів» Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, для учнівської молоді ЗНЗ району було проведенно просвітницьке тренінгове заняття «Моє майбутнє». Психологи відділу освіти Куп'янської районної державної адміністрації проводили заняття у вигляді тренінгу. Волонтери виконували завдання із задоволенням. Вправа "Трансплантація серця" заставила волонтерів замислитися щодо цінності життя. Спеціалісти центру разом з волонтерами обговорили проблему ВІЛ - інфекції у зв'язку з відзначенням 24 травня 2015 року Всесвітнього дня пам'яті людей, які загинули від СНІДу.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з керівниками та головними інженерами господарств щодо підготовки кормозбиральної техніки. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку райдержадмністрації Крейдун А.В..

- в районному будинку культури проведено засідання Ради по роботі з кадрами з порядком денним: 1. Про підсумки проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов’язків і завдань у 2014 році. 2. Про формування складу державних службовців в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації. 3. Про результати перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації з кадрових питань в 2014 році. З інформацією перед присутніми виступили: Кубрак О.О., керівник апарату райдержадміністрації, Пупкова Я.В., головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації. З розглянутих питань прийнято відповідні рішення.

- Куп’янським РЦСССДМ був проведений інформаційно – просвітницький захід до Всеукраїнського дня пам’яті людей, які загинули від СНІДу, на базі Куп’янського міськрайонного центру зайнятості. Важливо нагадати людям, що проблема ВІЛ/СНІДу стосується кожного і потрібно бути відповідальним у відношенні до свого здоров’я та здоров’я своїх рідних та близьких, турбуватися про своє життя. Цього року заходи проводяться під гаслом «Живи, щоб пам’ятати! Пам’ятай, щоб жити!». Роздано інформаційно-просвітницькі матеріали в кількості 54 одиниці, а саме: буклети «ВІЛ», «ВІЛ через дружбу НЕ передається», візитівки «ГАРАЧОЇ ЛІНІЇ» Харківського ОЦСССДМ щодо надання інформації сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах та візитівки Куп’янського РЦСССДМ щодо надання інформаційно-консультаційних, соціально-педагогічних, інших видів соціальних послуг дітям, молоді, сім’ям з дітьми та ведення соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

- проведено сходи громадян с.Кіндрашівка, с. Смородьківка за участю голови райдержадміністрації Ситника М.М., керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, Куп’янської районної ради, представників Пенсійного фонду, управління Держземагентства, представників міліції, прокуратури, спеціалістів Куп’янського району електричних мереж, філії ПАТ "Укртелекому".

- службою у справах дітей проведено перевірку організації профілактично-виховної роботи у Ягіднянській та Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст. Адміністраціям ЗОШ направлені відповідні довідки.

22 травня

- у відділі освіти відбулася апаратна нарада відділу освіти: 1. Про підсумки проведення поглиблених медичних оглядів учнів загальноосвітніх навчальних закладів району. 2. Про стан роботи шкільних сайтів.

- відбувся особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.,звернувся 1 громадянин.

- у відділі освіти відбулася нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР: 1. Про вивчення стану викладання предметів у ЗНЗ району у 2014/2015 навчальному році. 2. Про результати участі учнів району у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, ІІ(обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. 3. Про підготовку учнів 4,9,11-х класів до державної підсумкової атестації. 4. Про проведення свята «Останній дзвоник» у ЗНЗ району.

- відбулася селекторна нарада з представниками галузевих профспілкових організацій області та головами районів під керівництвом голови Харківської облдержадміністрації Ігоря Райніна з питання "Про подальше поглиблення соціального діалогу та співпраці органів влади з профспілками Харківської області". На нараді обговорювалося питання поліпшення соціального діалогу та співпраці між профспілками Харківської області та органами влади. «Я буду регулярно зустрічатися з представниками профспілкових організацій. На підприємствах, які буду відвідувати, я також буду проводити зустрічі з трудовими колективами та первинними профспілковими організаціями. На попередніх зустрічах звучало, що в районах області співпраця між профспілками та місцевими органами влади недостатньо щільна. Я вивчив і проаналізував ситуацію, і скажу, що підтримую думку обласного профспілкового комітету. Необхідно провести установчі наради, щоб з боку районних профспілкових організацій був конструктів. Щоб це були дійсно кроки назустріч, а не гасла і реклама нашої співпраці», - зазначив Ігор Райнін. Також голова ХОДА підкреслив, що особливу увагу потрібно приділити діяльності організації роботодавців, так як тристоронній діалог «влада - профспілки - роботодавці» повинен набирати новий аспект, нові ефективні шляхи співпраці. Голова Об'єднання профспілок Харківської області Сергій Тесленко закликав керівників районів та міст обласного значення до конструктивного соціального діалогу і співпраці з профспілками області для вироблення консолідованої позиції з економічного і соціального розвитку районів і міст. Також Сергій Тесленко запропонував включити представників профспілок до складу членів колегій райадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад. «На жаль, ці норми сьогодні не виконуються по багатьох районах. Я думаю, та позиція, яку зайняв керівник області, зрештою відіб'ється на тих результатах, коли спільні зусилля і роботодавців, і влади, і профспілок будуть направлені в потрібне русло і дадуть позитивні результати», - підкреслив голова Об'єднання профспілок Харківської області. Також в ході селекторної наради І.Райнін нагородив кращих працівників профспілкових організацій Харківщини. «Сьогодні ми нагороджуємо кращих громадських діячів профспілкових організацій, яким ми довіряємо, які вже багато зробили, і в яких віримо», - зазначив він. За сумлінну працю, високий рівень професійної майстерності, вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області та активну громадську діяльність Почесними грамотами обласної державної адміністрації нагороджені: - Благовещенська Альона Вікторівна - голова Харківської обласної організації профспілки працівників охорони здоров'я; - Ігнатенко Зінаїда Василівна - голова Харківської обласної профспілкової організації профспілки працівників культури України; - Макеєва Алла Геннадіївна - голова Харківської обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту і дорожнього господарства України; - Ярош Анатолій Йосипович - голова Харківської обласної профспілки працівників радіоелектроніки. Крім того, в ході селекторної наради обговорювалося питання направлення держслужбовців на навчання до Харківського регіонального інституту НАДУ при Президентові України для підвищення рівня професійної компетенції. Директор ХарРІ НАДУ при Президентові України Людмила Бєлова розповіла про набір на денну, вечірню, заочну та заочно-дистанційну форми навчання за чотирма спеціальностями, а також про проведення курсів підвищення кваліфікації. Також Людмила Бєлова підкреслила, що інститут пропонує проводити на базі районів і міських рад одноденні тематичні семінари з питань освоєння нового антикорупційного законодавства, яке набрало чинності в квітні поточного року. Крім того, інститут пропонує участь у семінарах і тренінгах на тему «Успішне спілкування публічної особи» і «Мобільний офіс керівника», а також освоєння онлайн-управління електронного документообігу. Заступник голови Харківської облдержадміністрації Юлія Світлична звернулася до голів райдержадміністрацій з проханням активізувати роботу з пошуку та направленню кандидатів на навчання у ХарРІ НАДУ. «Це дійсно дієво. Інститут розвивається і створює нові напрямки. Після підвищення кваліфікації не буде тих, не надто кваліфіковано підготовлених документів, які ви іноді надсилаєте. Я прошу всіх активізувати цю роботу і направляти своїх співробітників на навчання та підвищення кваліфікації», - додала Юлія Світлична.

23 травня

- в приміщенні Курилівського ліцею відбулись змагання першості Куп’янського району з тенісу настільного в залік районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови райдержадміністрації сезону 2015 року. В змаганнях прийняли участь 6 команд, І місце посіла команда Курилівської сільської ради, ІІ місце - Сеньківської, ІІІ місце -Глушківської сільської ради. Кращим гравцем серед дівчат визнано Капустіну Лілію з команди Сеньківської сільської ради, серед чоловіків - Козюліна Олексія з команди Курилівської сільської ради. Змагання відвідали голова Курилівської сільської ради, Серпокрил Володимир Васильович та голова фермерського господарства "Надія" Садовський Сергій Миколайович, які вболівали за свою команду.Голова ФГ "Надія " на власному прикладі показав свою майстерність у тенісних змаганнях. Учасникам команди Курилівської сільської ради, в присутності шановних гостей, було приємно довести свої здібності та отримати бажану перемогу.

24 травня

- на стадіоні с. Петропавлівка проведені змагання відкритої першості районної ДЮСШ з футболу серед вихованців молодшої вікової групи. В змаганнях прийняли участь шість команд. Команди були жеребом розділені на 2 підгрупи. За результатами проведених ігор в підгрупах за ІІІ місце грали команди "8 Березня" с. Кіндрашівка та команда "Мрія"с. Глушківка. Команда "Мрія" перемогла з рахунком 3:0 і зайняла ІІІ місце.В фіналі грали команди "Ромашка" с. Петропавлівка та команда "Ураган"с. Новоосинове. Основний час гри завершився з рахунком 0:0. В серії післяматчевих пенальті точніше були гравці команди "Ромашка" с. Петропавлівка (тренер Сузов Юрій Володимирович), які й зайняли І місце. Кращим гравцем турніру визнано воротаря команди переможців "Ромашка", Лебединського Даніла.

25 травня

- відбувся особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М.,звернулось 5 громадян з питань соціального захисту,транспорту та земельних питань.

- проведено психологічне обстеження вихованців Нечволодівського НВК, щодо виявлення рівня готовності до навчання у школі.

- проведено 2 засідання Комісії з питань захисту прав дитини, на яких розглянуті 2 питання. На першому засіданні: питання про надання 1 дитині статусу, позбавленої батьківського піклування. На другому засіданні розглянуто питання про доцільність встановлення опіки над дитиною, позбавленої батьківського піклування, з метою реалізації права дитини на сімейні форми виховання.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про стан впровадження передових технологій у тваринництві та заготівлі кормів у сільгосппідприємствах району. 2. Про хід реалізації завдань, покладених на районний трудовий архів. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Бочарніков Микола Петрович, начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Анопрієнко Юлія Анатоліївна, директор комунального підприємства “Куп’янський трудовий архів”, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації,підвів підсумки апаратної наради.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки до Тижня права оформлена книжкова виставка «Право від людини і для людини». Користувачі бібліотеки ознайомилися з законами України, основними юридичними питаннями, що сприяють росту правової свідомості. Для перегляду запропонована література: «Цивільний кодекс України», «Трудове право України», «Житлове право України» та інші.

26 травня

- у Глушківському, Кислівському та Новоосинівському ДНЗ відбулися свята для старших дошкільнят «Випуск в школу». На свято до випускників завітала з привітаннями методист інформаційно-методичного центру Давиденко Т.М. Як завжди, свято веселе, радісне, яскраве, але разом з тим трохи сумне, бо вихователі відпускають у подальшу, велику дорогу, своїх улюбленців, які стали такими дорослими і розумними. За час перебування у дошкільному закладі вони набули певних знань та умінь, навчилися спілкуватися та дружити, розкрили свої таланти, як маленькі артисти та художники.

- в кабінеті голови райдерадміністрації пройшло чергове засідання робочої групи з підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад. Голова районної державної адміністрації Микола Ситник нагадав, що районною Робочою групою 07 травня було проведено перше засідання, на якому було сформовано пропозиції щодо об’єднання сільських рад Куп’янського району у п’ять територіальних громад. Але на сьогоднішній день є ініціативи щодо утворення територіальної громади з центром у м. Куп’янськ. Під час засідання були обговорені декілька варіантів об’єднання територіальних громад, які можуть стати ключовою можливістю для того, щоб громади могли побачити перспективи розвитку у разі об’єднання. Загалом запропоновано населені пункти Петрівської, Пристінської, Кіндрашівської, Грушівської, Нечволодівської та Курилівської сільських рад об’єднати у Куп’янську територіальну громаду з центром в м. Куп’янськ; населені пункти Петропавлівскої, Ягіднянської та Кислівської сільських рад об’єднати у Петропавлівську територіальну громаду з центром в с. Петропавлівка, населені пункти Вишнівської, Просянської, Смородьківської, Моначинівської та Гусинської сільських рад об’єднати у Гусинську територіальну громаду з центром в с. Гусинка, населені пункти Піщанської, Глушківської, Кругляківської, Сеньківської, Лісностінківської сільських рад об’єднати у Глушківську територіальну громаду з центром в с. Глушківка. Такі пропозиції будуть представлені до обговорення серед громадськості, оскільки вирішальною є саме їхня думка. Робота робочої групи щодо складання перспективного плану формування територіальних громад у Куп’янському районі продовжується.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ЗНЗ з питань: 1. Про формування робочих навчальних планів на 2014/2015 навчальний рік. 2. Про результативність участі учнів району в ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. 3.Про підсумки державної атестації Петропавлівського НВК 4. Про наслідки атестації педагогічних працівників району у 2014/2015 навчальному році.

- проведено комплексний профілактичний рейд, в якому приймали участь директор та провідний спеціаліст РЦСССДМ, методист ІМЦ РВО. Під час рейду проведена робота з попередження негативних явищ в учнівському середовищі, травматизму та загибелі дітей за місцем проживання дітей. Відвідано 4 населених пункти, проведена робота в 6 сім’ях, де проживає 14 дітей. Найгіршій стан справ у багатодітній родині, де 7 дітей, у тому числі новонародженого,виховує мати-одиночка. Санітарний стан незадовільний, мати попереджена про неприпустимість створених умов. За результатами проведеного рейду вирішено клопотати перед СКМСД Куп’янського МВ ГУМВСУ щодо притягнення вказаної матері до відповідальності. Проведені профілактичні бесіди щодо збереження життя та здоров’я дітей, з профілактики травматизму та загибелі дітей з 6 батьками та 3 дітьми.

- в РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1.Встановлення норм та оформлення дозвільно-погоджувальної документації на спецводокористування. 2. Встановлення засобів обліку води на багатоквартирних будинках.

- проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 4).

27 травня

- відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. в с.Пристін, звернулось 2 громадянина з питань соціального захисту.

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації О.І. Польохи відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісії розглянуто рівень середньомісячної заробітної плати по Куп'янському району.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ДНЗ з питань: 1.Формування мережі груп на оздоровчий період у ДНЗ. 2.Про облік дітей 0-6 років життя, охоплення їх дошкільною освітою 3.Циклограма управлінської діяльності завідуючих ДНЗ, НВК по закінченню навчального року 4.Про планування роботи ДНЗ, НВК на 2015/2016 н.р. Круглий стіл керівників та методистів 5.«Дотримання нормативно-правових аспектів функціонування дошкільного навчального закладу та НВК. Суспільний рейтинг навчального закладу»

- у відділі освіти відбулося засідання РМО практичних психологів з порядком денним: «Творчі звіти за 2014/2015 н.р.». В ході засідання підведені підсумки роботи психологічної служби протягом 2014-2015 навчального років та визначені пріоритетні напрямки її роботи в наступному 2015-2016 роках.

- на базі РБДЮТ було проведено нараду керівників гуртків БДЮТ з питання «Про результативність роботи гуртків у 2014/2015 н.р.». На нараді були розглянуті творчі досягнення та недоліки роботи гуртків, а також визначені завдання на наступний навчальний рік.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи О.І. відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 35 заяв: 28 з питань призначення житлових субсидій, 5– призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, 2 – з питання надання пільг громадянам за фактичним місцем проживання. За рішенням комісії 1 заявнику в призначенні державної соціальної допомоги відмовлено.

28 травня

- спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН проведено перевірку комунального підприємства «Комсервіс» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають право згідно діючого законодавства. В ході перевірки помилок не виявлено.

- у відділі освіти відбулося засідання РМО вчителів «Захисту Вітчизни», під час якого були розглянуті звіти вчителів за результатами вивчення предмета "Захист Вітчизни".

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2015 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М.

- у фінансовому управлінні проведено семінар-нараду з головними бухгалтерами сільських рад на тему "Поліпшення якості планування бюджетів ефективного та раціонального використання бюджетних коштів". На семінар-нараді були розглянуті наступні питання: 1.Поліпшення якості планування бюджетів ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, доповідач: заступник начальника фінансового управління-начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М. 2.Наповнення доходної частини місцевих бюджетів та вишукування додаткових джерел надходжень у 2015 році, доповідач: начальник відділу доходів Сімонова І.А. 3. Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору (затверджені наказом МФУ від 23 січня 2015 року № 11), доповідач: начальник фінансово-господарського відділу-головний бухгалтер Білодід Л.О.

- відбулися сходи громадян Лісностінківської та Сеньківської сільських рад за участю голови райдержадміністрації Миколи Ситника, представників Пенсійного Фонду, працівників правоохоронних органів, спеціалістів Держкомзему, РЕСу, філії “Укртелеком”, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації. Голова райдержадміністрації Микола Ситник розкрив мету проведення сходів: безпосереднє спілкування з населенням сільських громад району, виявлення наболілих питань і пошук шляхів їх вирішення. Також були розглянуті шляхи реалізації Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад». Голова райдержадміністрації проінформував присутніх, що з метою підготовки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад відповідно до вище означеного Закону України, утворена районна Робоча група, якій доручено забезпечити виконання плану заходів щодо підтримки та впровадження роботи з добровільного об’єднання територіальних громад на території району. Мешканці сільських рад мали можливість задати питання, які потребують вирішення на рівні місцевої влади. Проблемні питання взято на контроль. У сходах взяли участь близько 170 мешканців.

- в рамках проведення Тижня права в читальній залі центральної районної бібліотеки відбулася відео-подорож «Рядками закону, права і моралі». Працівники бібліотеки ознайомили підлітків із змістом основних положень Конвенції ООН про права дитини, визначили поняття «право», «закон», рівність усіх перед законом. Переглянувши фільми на правову тематику із мережі Інтернет, діти пригадали правила поведінки учнів в школі та уміння правильно реалізувати свої права, виконувати обов`язки, поважно ставитися до власної особистості та інших.

29 травня

- у всіх загальноосвітніх навчальних закладах району пролунав «Останній дзвоник». На свято до школярів завітали з привітаннями представники відділу освіти та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, голови сільських рад та фермерських господарств, інші почесні гості.

30 травня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки до Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням проведена експрес - бесіда «Обираємо здоров` я». Завідуюча відділом Надія Авксентьєва розповіла присутнім про фактори, що впливають на формування здоров`я, ознайомила зі шкідливим впливом тютюну, алкоголю, та про профілактику негативних явищ серед молоді. Кожен із присутніх висловив свою думку про те, що він робить для збереження власного здоров`я та ведення здорового способу життя.

 

Протягом травня

На території району триває акція “За чисте довкілля”! Станом на 07 травня 2015 року проведено заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової 60 тис.м², вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, 24 парка, 25 скверів, 89 кладовищ, 21 братська могила та 24 меморіальних комплекси,узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм, відремонтовано 21 пам’ятник. В рамках акції особлива увага приділяється ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, виявлено та ліквідовано 55 несанкціонованих сміттєзвалищ, а саме: Вишнівська с/р — 1 сміттєзвалище ; Глушківська с/р — 2 сміттєзвалища; Грушівська с/р — 2 сміттєзвалища; Гусинська с/р — 1 cміттєзвалище; Кислівська с/р — 8 сміттєзвалищ; Кіндрашівська с/р — 2 сміттєзвалища; Кругляківська с/р — 2 сміттєзвалища; Курилівська с/р — 14 сміттєзвалищ; Лісностінківська с/р — 3 cміттєзвалища; Моначинівська с/р — 1 сміттєзвалище; Нечволодівська с/р — 2 сміттєзвалища; Піщанська с/р — 3 сміттєзвалища; Петрівська с/р — 4 сміттєзвалища; Петропавлівська с/р — 2 сміттєзвалища; Пристінська с/р — 1 сміттєзвалище; Просянська с/р — 1 сміттєзвалище; Сеньківська с/р — 4 сміттєзвалища; Смородьківська с/р — 1 сміттєзвалище; Ягіднянська с/р — 1 сміттєзвалище. Проводиться висадка та облік висаджених дерев та квітників, ремонт фасадів та огорож приміщень, розпочато впорядкування узбіч доріг, за кожним видом робіт ведеться облік використаних коштів. Залучаються до виконання громадських робіт громадяни надані міськрайонним центром зайнятості, учні загальноосвітніх закладів, працівники бюджетних установ, працівники комунальних підприємств, сили та засоби суб’єктів господарської діяльності. З 27.04.2015 по 28.04.2015 року було проведено комплексний об’їзд території Куп’янського району стосовно благоустрою території. В об’їзді прийняли участь представники районної державної адміністрації, районної ради та районної СЕС.

Учениці 11 класу Просянської ЗОШ І-ІІІ ст. Демідова Інна та Курилівського ліцею Калуцька Кароліна стали лауреатами Премії Президента Громадської Спілки «Соціальний Рух Поваги» в галузі освіти і науки, яка призначається учням загальноосвітніх шкіл міст Ізюму та Куп’янськ, Борівського, Ізюмського, Куп’янського та Шевченківського районів за відмінне навчання, наукові та творчі досягнення, активну громадську позицію, всебічний розвиток особистості. Урочистості з нагоди вручення Премії кращім учням відбулися 29 травня 2015 року в Ізюмському міському Палаці культури.

Загальним відділом апарату райдерж­адміністрації за звітний період було зареєстровано 32 звернення громадян, з них 2 колективних звернення.

Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел:

- загальний відділ (особистий прийом) — 5;

- особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 23;

- облдержадміністрація — 4.

В більшій кількості звернень, які зареєстровані в травні 2015 року порушувалися питання: соціального захисту — 13 звернень, комунального господарства — 6 звернень, аграрної політики і земельних відносин — 4 звернення, транспорту і зв'язку — 4 звернення, економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна політика — 2 звернення, інше- 2 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 8 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Проведено 3 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 2 виїзних в с.Грушівка та с.Курилівка. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 9 громадян, порушені питання були взяті на контроль або були надані роз'яснення.

Заступниками голови районної державної адміністрації проведено 7 особистих прийоми, з них 3 виїзних в с.Лісна Стінка, с.Смородьківка та с.Пристін. Під час проведення особистих прийомів заступниками голови райдержадміністрації звернулося 8 громадян, на звернення надані роз’яснення, або вони залишені на контролі для більш детального розгляду, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані у травні 2015 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 133-177).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 136 вхідних документів та 286 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 2 запити на інформацію.

На території району з 19 березня по 29 травня 2015 року була проведена акція з благоустрою “За чисте довкілля”. В результаті акції впорядковано територію Куп’янського району, у тому числі прибудинкову 60 тис.м², 24 парка, 25 скверів, 89 кладовищ, 21 братська могила та 24 меморіальних комплекси, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм, відремонтовано 21 пам’ятник. В рамках акції особлива увага приділялась ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, виявлено та ліквідовано 58 несанкціонованих сміттєзвалищ.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 13 розпоряджень та 2 доручення голови обласної державної адміністрації, з них взято на контроль 2 розпорядження та 2 доручення. Також зареєстровано та взято на контроль 1 розпорядження голови райдержадміністрації. На їх виконання сформовано та надіслано виконавцям 5 завдань. Також протягом місяця здійснювався контроль за дотриманням вимог контрольних документів виконавцями під час виконання 22 завдань, сформованих на виконання 15 розпорядчих документів. За наслідками цієї роботи підготовлено аналітичну інформацію та проінформовано керівника апарату райдержадміністрації. Знято з контролю з початку 2015 року 44 документи. Взято на контроль з початку 2015 року 243 документи, у травні — 44, знято з контролю з початку 2015 року 234 документи, у травні - 30. Документів, виконаних з порушенням терміну, не було. опрацьовано 74 проекти розпоряджень, з них 5, виданих за підсумками колегії райдержадміністрації, та 4 проекти доручень голови райдержадміністрації, взято на контроль 1 розпорядження. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

Фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зменшились ціни на основні продукти харчування, а саме: рис — 7%, борошно пшеничне в/ґатунку - 5%, зросли ціни на молоко (1 літр, жирн. 2,5%) - 15%, яйця курячі ) — 8%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились стабільними. Ціни на нафтопродукти залишились без змін, а саме: бензин марки А-92 - 17,99 грн. за 1 літр, бензин марки А - 95 — 18,80 грн. за 1 літр, дизельне пальне — 19,70 грн. за 1 літр.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 11 направлень на забезпечення протезно-ортопедичними виробами. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 20 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду видано 38 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за квітень 2015 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в червні 2015 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                О. Кубрак

Пупкова, 5-55-66

Переглядів: 8
Дата публікації: 11:53 19.10.2015
Версія для слабо- зорих