Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у серпні 2015 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у серпні 2015 року

Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією у серпні 2015 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів у серпні 2015 року.

01 серпня

- відправлено 33 дитини з Куп'янського району на оздоровлення та відпочинок до позаміського закладу відпочинку та оздоровлення "Сосновий". Відпочиватимуть діти у відповідному закладі протягом 21 доби, в роботі закладу заплановано різноманітні спортивні конкурси та естафети, розважальні заходи, інтелектуальні вікторини, рольові ігри та екскурсії.

02 серпня

Куп'янщина відзначає День високомобільних десантних військ! Вперше були проведені офіційні урочистості з нагоди Дня високомобільних десантних військ або Дня десантника. На свято до пам'ятника куп'янчанам що загинули у афганській війні зібрались десантники різних поколінь. Мужніх ветеранів ВДВ привітали зі святом: голова Куп'янської районної державної адміністрації Микола Ситник, голова Куп'янської районної ради Сніжана Чернова, Куп'янський міський голова Володимир Демченко, голова Куп'янської спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) Михайло Папуцін. Грамотами облдержадміністрації та міської ради, а також ювілейними медалями були нагороджені активісти ветеранського руху. Працівники міського та районного будинків культури подарували присутнім пісні про ВДВ

03 серпня

- службою у справах дітей надана допомога сім’ям з дітьми: 1 батькові, який самостійно виховує доньку, надана консультація щодо вікових особливостей дитини підліткового періоду та необхідності контролю за колом друзів дитини (с. Подоли); 2 матерям (с. Кругляківка) щодо створення безпечних умов для утримання, розвитку та морального виховання 4 дітей; з опікуном, яка переїхала на територію району, проведена роз’яснювальна правоосвітня робота щодо вимог законодавства з охорони прав дітей. В цей же день службою у справах дітей, в рамках проведення акції Милосердя, зібрано дитячі речі та надано гуманітарну допомогу 8 дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах, на суму 360 грн.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. На нараді було розглянуто питання : 1. Про хід виконання Програми підтримки та розвитку дітей і молоді в Куп’янському районі на 2012-2015 роки. 2. Про виконання Програми розвитку інформаційного простору Куп’янського району на 2014 — 2015 роки. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Ридван Олена Вікторівна, завідувач сектору у справах молоді та спорту районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату райдержадміністрації, Пупкова Яна Вікторівна, головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними інженерами сільськогосподарських підприємств району по підготовці кормозбиральної техніки. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Крейдуни А.В..

- в районному Будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1.Виконання плану заходів підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр; 2. Розрахунки за енергоносії; 3. Проведення претензійно-позовної роботи з боржниками за енергоносії; 4. Виконання "Програми будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Куп’янського району на 2012-2015 рр.

04 серпня

- проведено огляд готовності дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів району до роботи в 2015/2016 н.р.

- в с.Сенькове проведено виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. звернулося 2 громадян з питань соціального захисту населення. На порушені питання надані роз'яснення.

- у районному Будинку культури проведено І засідання громадської ради при Куп'янській райдержадміністрації з порядком денним: 1. Вибори голови громадської ради при Куп'янській районній державній адміністрації. 2. Вибори правління громадської ради при Куп'янській районній державній адміністрації. 3. Вибори заступників голови громадської ради при Куп'янській районній державній адміністрації. 4. Вибори секретаря громадської ради при Куп'янській районній державній адміністрації. 5. Про проект Положення громадської ради при Куп'янській районній державній адміністрації. 6. Про проект Регламенту громадської ради при Куп'янській районній державній адміністрації. Головою громадської ради при Куп'янській райдержадміністрації обрано Хлопоніну Тетяну Петрівну.

- сектором у справах молоді та спорту райдержадміністрації на оздоровлення та відпочинок до оздоровчого закладу "Гвоздика" Запорізької області відправлено 5 дітей пільгових категорій .

05 серпня

- в громадській приймальні особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту населення, на порушене питання надано роз'яснення.

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації Польохи О.І. організовано та проведено засідання районної робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів, на якому було розглянуто питання про стан розрахунків щодо сплати орендної плати за використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Куп'янського району. За результатами засідання прийнято відповідне рішення.

- службою у справах дітей спільно з РЦСССДМ проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання та оздоровлення дітей, які проживають у складних життєвих обставинах, на території сіл Подоли, Курилівка, Кругляківка,Сенькове, Синиха. Пропатрульовані вулиці вищезазначених сіл, бездоглядних та безпритульних дітей не виявлено. В с. Подоли відвідано 2 сім’ї, в яких виховується 3 дітей, та 1 опікунську сім’ю, в якій виховуються 3 дітей – порушень вимог законодавства щодо умов проживання не виявлено, діти оздоровлюються в умовах сільської місцевості, частково підготовлені до нового навчального року. В с. Курилівка відвідана 1 кризова сім’я з 2 дітьми, в порядку контролю, виявлено, що сім’я виїхала за межі району, та перевірено умови проживання 2 дітей в опікунській сім’ї , порушень не виявлено, діти оздоровлюються. В с. Кругляківка відвідано 2 сім’ї з 5 дітьми (кризова та СЖО). З батьками проведені профілактичні бесіди щодо створення безпечних умов проживання дітей та оздоровлення морально-психологічного клімату. Діти оздоровлюються в умовах сільської місцевості. В с.Сенькове відвідана 1 сім'я з 1 дитиною, з батьками проведено профілактичну роботу, перевірено умови утримання та виховання 1 дитини в сім'ї опікуна. В с.Синиха відвідано 3 багатодітні сім’ї з 15 дітьми, у 2 сім’ях з 12 дітьми є зауваження до санітарного стану приміщень. З батьками проведена консультативно-роз’яснювальна робота. Діти, в основному, оздоровлюються в умовах сільської місцевості. Перевірено використання державної соціальної допомоги на дітей батьками в усіх сім’ях.

- в міському територіальному центрі соціального обслуговування людей похилого віку проведена година цікавих повідомлень: "І. Нечуй –Левицький. Життя та творчість'". Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки розповіла присутнім про цікаві факти з життя відомого українського письменника та ознайомила з романами "Кайдашева сім`я" та "Микола Джеря".

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації О.І.Польохи відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 53 заяви: 40- з питань призначення житлових субсидій, 3 – призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, 9 - з питань щодо безоплатного соціального обслуговування відділенням соціально-побутової адаптації громадян незалежно від їх сімейного стану, які мають часткове порушення рухової активності та не мають протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-педагогічної послуги (лекції, зустрічі, бесіди, гуртки, участі в художній самодіяльності та інше)та 3 – з питання надання пільг громадянам за фактичним місцем проживання. За рішенням комісії всі заяви задовільнені.

06 серпня

- на абонементі центральної районної бібліотеки до 120-річчя від дня народження М.Зощенка представлено книжкову виставку одного автора "Безсмертна сатира М. Зощенка". Користувачі бібліотеки ознайомилися із життєвим та творчим шляхом письменника та переглянули його твори: "Рассказы Назара Ильича" , "Огни бoльшого города" та інші.

- в районному будинку культури відбулася колегія працівників відділу культури і туризму райдержадміністрації, на якій було розглянуто питання "Підготовка закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період".

- в центральній районній бібліотеці для завідуючих сільськими бібліотечними філіями проведено семінар на тему: "Бібліотеки та освітні заклади- партнерство в підтримці освітнього процесу та дозвілля". Розглянуті питання співпраці публічних бібліотек з освітніми закладами.

- в районному організаційно - методичному центрі відбулася нарада працівників культури Куп'янського району. Було розглянуто питання підготовки та проведення заходів до Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності України та поточні питання.

- в с.Кислівка та с. Ягідне пройшли сходи громадян. З мешканцями сіл зустрілися: голова райдержадміністрації Ситник М.М., голова райради С.Чернова, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, представники Пенсійного фонду, РЕМу, управління Держземагентства в Куп’янському районі, філії ПАТ "Харківгаз", філії ПАТ "Укртелеком". На сходах були обговорені питання щодо об'єднання територіальних громад, пенсійного забезпечення, земельних питань, соціального захисту населення та питання комунального господарства. Мешканці сіл мали можливість задати наболілі питання представникам влади. Питання, які потребують додаткового вирішення, взято на контроль.

07 серпня

- в с.Кислівка проведено виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики та земельних відносин.

- відбувся прямий зв'язок" голови райдержадміністрації Ситника М.М. з населенням району за телефоном 5-52-45. Звернулось 2 громадянина з питань соціального захисту.

09 серпня

- проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини щодо доцільності повернення дитини з соціальних ліжок Куп’янської МЛ матері та надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав 1 батька відносно 1 дитини.

10 серпня

- службою у справах дітей здійснено підготовчі заходи до Всеукраїнського профілактичного заходу „Урок”. Надано телефонограми сільським головам щодо проведення обстеження матеріально-побутових умов сімей з дітьми з метою з’ясування підготовки дітей до нового навчального року та умов їх проживання. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2014р. "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціональних обов'язків державного соціального інспектора" у складі мультидисциплінарної команди проведено вибіркове обстеження сімей, яким у липні 2015 року призначено та виплачено державну допомогу при народженні дитини. Було відвідано 8 сімей, які проживають на території Куп'янського району. В ході обстеження з'ясовано, що виплачена сума державної допомоги використана на забезпечення належних умов для утримання та виховання дітей.

- в РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з порядком денним: 1. Отримання дозволів на спецводокористування; 2.Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр; 3. Розрахунки за енергоносії; 4. Претензійно-позовна робота з боржниками за енергоносії; 5. Виконання "Програми газифікація населених пунктів Куп'янського району Харківської області на 2014-2020 роки".

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян головою районної державної адміністрації Ситником М.М. Звернувся 1 громадянин з питань житлової політики. Порушене питання залишено на контролі.

11 серпня

- сектором молоді та спорту райдержадміністрації на оздоровлення та відпочинок до оздоровчого закладу "Сонячний" Дергачівського району Харківської області відправлено дітей пільгових категорій.

12 серпня

- службою у справах дітей спільно з Куп’янським міськрайонним управлінням юстиції та РЦСССДМ проведено комплексний профілактичний рейд з метою здійснення профілактичної роботи з дітьми та батьками за місцем проживання. На території с. Глушківка відвідано 2 сім’ї, в яких проживає двоє дітей. 1 сім’я, в якій дитина проживає з піклувальником, створила всі умови для повноцінного розвитку дитини, піклувальник відповідально ставиться до забезпечення потреб дитини, в літній період дитина була оздоровлена за кошти державного бюджету. Друга сім’я має певні проблеми, так як батьки схильні до вживання алкогольних напоїв. На цьому підґрунті часто відбуваються сварки та бійки. З батьками проведена профілактично-роз’яснювальна робота щодо ведення здорового способу життя, відповідальності за виховання дитини. Під час рейду відвідано ПЗОВ „Сосновий”, в якому в ІІІ оздоровчу зміну відпочиває та оздоровлюється 234 дитини. Зміст виховної роботи та зайнятість дітей відповідають вимогам законодавства, харчування повноцінне. Згідно плану виховної роботи оздоровчого закладу щоденно проводяться виховні, розважальні, спортивні заходи. Учасниками рейду для дітей середніх та старших загонів були проведені лекції та бесіди за темами: „Злочини проти власності”, „Крадіжка та її правові наслідки”, „Захисти себе сам”, „Попередження нещасних випадків серед дітей” , „Здоровий спосіб життя” та організовано перегляд фільму „Наше здоров’я”.

- входження України в новий період становлення всіх сфер соціального розвитку, коли відбувається відновлення державності, активізувало проблему фізичного та духовного розвитку молодого покоління, становлення його як соціальної особистості. З метою профілактики негативних явищ в молодіжному середовищі 12 серпня 2015 року Куп’янським РЦСССДМ проведено виїзний захід в рамках спеціалізованого формування «Мобільно-консультативний пункт соціальної роботи» на базі Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Сосновий», який спрямований на популяризацію здорового способу життя, шкідливості тютюнопаління, вживання алкогольних напоїв та наркотичних речовин. Провідний спеціаліст Куп’янського РЦСССДМ провела відеолекторій на тему: «Здоровий спосіб життя серед учнівської молоді». Наголосила на тому, що найголовніше в житті людини є здоров’я і щоб його зберегти потрібно займатися спортом, вживати здорову та повноцінну їжу та додержуватися режиму дня. Аудиторії був представлений для перегляду мультиплікаційний фільм «Ваше здоров’я». Це фільм, який розповідає про переваги здорового способу життя над шкідливими звичками. Роздано інформаційно-просвітницькі матеріали у кількості 62 одиниці, які розроблені та виготовлені центром. Відбувся обмін контактними даними за-для подальшої співпраці з метою надання соціальних послуг та виконання законодавства України щодо ведення соціальної роботи з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо недопущення ризику виникнення складних життєвих обставин та попередження негативних явищ у дитячому середовищі (правопорушень, дитячої злочинності, безпритульності та бездоглядності, пияцтва і наркоманії) і соціального захисту учнівської та студентської молоді.

13 серпня

- усі шкільні котельні Харківщини готові до опалювального сезону. Про це під час селекторної наради в облдержадміністрації повідомив директор Департаменту науки і освіти Анатолій Бабічев. За його інформацією, сьогодні відділам освіти та навчальним закладам області підпорядковані 494 котельні. До роботи в зимовий період технічно підготовлено усі, крім топкової дошкільного підрозділу Огіївського НВК (Сахновщинський район) – тут роботи по заміні твердопаливного котла будуть завершені до 5 вересня. В області щороку зростає кількість навчальних закладів, переведених на альтернативні види палива. Так, у 2014 році таких закладів було 10, а в цьому році на альтернативне паливо перейдуть 30 закладів. При цьому частина котлів на сьогодні не має паспортів. Заступник голови ХОДА Юлія Світлична поставила перед керівниками районів задачу - якомога швидше виправити цю ситуацію. «Якщо ви не будете забезпечені паспортами на котли, ви не зможете розпочати опалювальний сезон. Необхідно негайно виправити ситуацію, адже ми не можемо допустити, щоб наші діти взимку мерзли», - підкреслила Юлія Світлична. Ще одним проблемним питанням на сьогодні залишається відсутність лічильників на вводах окремих будівель навчальних закладів. За інформацією Анатолія Бабічева, наразі необхідно встановити 19 лічильників: 10 холодної води та 9 теплової енергії у 18 навчальних закладах Балаклійського, Борівського, Дергачівського, Харківського районів та міста Ізюма. Забезпеченість загальноосвітніх навчальних закладів області вугіллям до кінця поточного року складає 50% від потреби (річний план – 5,6 тис. тонн, у наявності – 2,8 тис. тонн). 100% вугілля завезено у шести районах області: Барвінківському, Валківському, Великобурлуцькому, Дворічанському, Дергачівському та Нововодолазькому. «В інших районах робота по забезпеченню вугіллям ведеться відповідно до затверджених лімітів. Тендери на закупівлю вугілля провели у всіх районах, за виключенням Ізюмського, Зміївського та Харківського», - уточнив Анатолій Бабічев. Також навчальні заклади області в цьому році активно запроваджують енергоефективні проекти. Зокрема, у межах обласного конкурсу міні-проектів розвитку територіальних громад «Разом у майбутнє» у 88 навчальних закладах 19 районів та 4 міст області реалізують 91 міні-проект. З них 81 проект направлений на зменшення тепловитрат, 3 - на заощадження електричної енергії, 7 - на виконання інших видів робіт. Освітяни залучають також кошти іноземних грантів. У 2015-2016 роках в 22 навчальних закладах 7 районів області буде впроваджено енергоефетивні проекти в рамках реалізації спільного проекту Європейського Союзу та Програми розвитку ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду». Крім того, за рахунок гранту, отриманого від фінансової корпорації країн Північноатлантичного альянсу, у навчальних закладах Лозової та Куп’янська ведеться робота по втіленню 7-ми енергозберігаючих проектів. Для участі у грантовій програмі НЕФКО - Фонд «Північна ініціатива гуманітарної підтримки та енергоефективності (Україна)» - укладено угоду на проектування комплексного утеплення двох навчальних закладів Ізюма. Проектні роботи планується виконати до 25 серпня.

- в с.Піщане пройшли сходи громадян. З мешканцями села зустрілися: перший заступник голови районної державної адміністрації Дробот А.Д., керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, представники Пенсійного фонду, правоохоронних органів, ЦЕЗу, управління Держземагентства в Куп’янському районі, філії ПАТ "Харківгаз", депутати районної ради. Перший заступник голови районної державної адміністрації Дробот Анатолій Данилович розкрив мету проведення сходів: безпосереднє спілкування з населенням сільських рад району, виявлення проблемних питань і пошук шляхів їх вирішення. Також були розглянуті шляхи реалізації Закону України “Про добровільне об'єднання територіальних громад”. Анатолій Данилович проінформував

- присутніх, що з метою підготовки та впровадження заходів з добровільного об'єднання територіальних громад відповідно до вище означеного Закону України, утворена районна Робоча група, якій доручено забезпечити виконання плану заходів щодо підтримки та впровадження роботи з добровільного об'єднання територіальних громад на території району. На сходах були обговорені питання щодо територіальної реформи, земельних питань, соціального захисту населення. Мешканці сіл мали можливість задати наболілі питання представникам влади. Питання, які потребують додаткового вирішення, взято на контроль. У сходах взяли участь близько 22 мешканців.

- проведена перевірка стану організації роботи з питань діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами та видання наказів відповідно до вимог чинного законодавства в відділі освіти райдержадміністрації.

14 серпня

- на абонементі центральної районної бібліотеки до свята Спаса представлено книжкову виставку-адвайзер ,,Яблучні секрети’’. Про народні традиції серпневих свят користувачі дізналися із запропонованої літератури: Воропай О.,, Звичаї нашого народу '', Скуратівський В. "Дідух’’. ,,Традиції і свята українського народу’’ та інші.

- відбулося засідання спостережної комісії при Куп'янській райдержадміністрації, на якому було розглянуто питання про зняття з обліку спостережної комісії звільнених від відбуття покарання громадян. За результатами засідання спостережної комісії було вирішено зняти з обліку спостережної комісії звільнених від відбуття покарання окремих громадян у зв'язку з відбуттям ними не відбутої частини покарання.

- в читальній залі ЦРБ для учасників клубу ,,Сударушка’’ проведений періодичний калейдоскоп ,,Квітни врожаями земля’’. Завідуюча читальною залою Разенкова Ю.І. розповіла про періодичні видання по садівництву та городництву.

17 серпня

- службою у справах дітей в рамках місячника ,,Діти, які опинились у складних життєвих обставинах – в центрі уваги”: 1) Перевірено охоплення навчанням та підготовку до нового навчального року 8 дітей, які скоїли правопорушення або злочини та перебувають на обліку СКМСД: 2 дітей є учнями вечірньої школи, 2 – ЗОШ району, 2 – ВПУ № 27, 1- КПАЛ, 1-КАТК. Підлітки до навчального року підготовлені. Проведена профілактична робота з метою попередження протиправної поведінки; 2) Надано консультаційну допомогу сім’ї громадян Сирії щодо зміни місця навчання 3 дітей; 3) Проведено профілактичну роботу та надано консультаційну допомогу матері, яка є інвалідом (с. Кислівка), щодо корекції поведінки доньки, її медобстеження та підбору відповідного місця навчання.

- сектором у справах молоді та спорту на оздоровлення та відпочинок до оздоровчого закладу санаторного типу "Ялинка" Зміївського району Харківської області відправлено 5 дітей Куп'янського району, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. На нараді було розглянуто питання : 1. Про стан соціального обслуговування жителів Куп'янського району територіальним центром у 2015 році. 2. Про роботу районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо популяризації здорового способу життя серед учнів та молоді району. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Кравченко Наталія Миколаївна, директор районного центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Білякова Інна Тимофіївна, директор районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді., Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільськогосподарських підприємств щодо підведення підсумків збирання ранніх зернових культур. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку Крейдун А.В.

- відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1. Розробка схем санітарної очистки територій; 2. Виготовлення паспортів та актів готовності на багатоквартирний житловий фонд; 3. Отримання дозволів на спецводокористування; 4.Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр; 5. Розрахунки за енергоносії; 6. Претензійно-позовна робота з боржниками за енергоносії.

- службою у справах проведено роботу з прийомними батьками (с. Кіндрашівка), які розірвали шлюб, з метою визначення подальшого місця виховання прийомної дитини.

18 серпня

- до Дня Незалежності України на абонементі районної бібліотеки оформлена книжкова виставка «Я українець. І моє це право любити землю горду й величаву». До уваги відвідувачів представлена література: «Душею завжди з Україною», В.Сергійчук «Що дала Україна світові», «Україна: початок великого шляху» та інші.

- в с.Кіндрашівка проведено виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Звернувся 1 громадянин з питань комунального господарства.

19 серпня

- Головним управлінням ДСНС України в Харківській області розпочалася Комплексна перевірка реалізації державної політики у сфері ЦЗ, районних служб цивільного захисту, підприємств, установ, організацій району. Перевірка триває.

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Звернулося 2 громадян з питань соціального захисту.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ДНЗ з питань: 1. Підсумки діяльності ДНЗ та НВК району у 2014-2015 навчальному році та визначення пріоритетних напрямів роботи на наступний навчальний рік. 2. Звіт завідуючих про підсумки роботи ДНЗ з питань оздоровлення дітей влітку 2015 року. 3. Пріоритетні напрямки в плануванні роботи дошкільних навчальних закладів згідно вимог діючих програм.

- в Районному будинку культури проведено засідання колегії районної державної адміністрації з порядком денним: 1. Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за І півріччя 2015 року; 2. Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2015 року; 3. Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2015 року; 4. Про стан взаємодії районної державної адміністрації та міського відділу ГУ МВС України у Харківській області у сфері забезпечення дотримання статей Конституції України і Законів України щодо забезпечення правопорядку, захисту прав і свобод громадян; 5. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування у І півріччі 2015 року. З інформацією перед присутніми виступили: Польоха О.І. заступник голови райдержадміністрації, Рубежанська О.М., заступник начальника фінансового управління райдержадміністрації, Жадановська Т.В., начальник відділу освіти райдержадміністрації. За рішенням колегії з усіх питань прийняті відповідні рішення.

- службою у справах дітей спільно з відділом освіти райдержадміністрації та уповноваженою особою з охорони прав дітей на території Грушівської сільської ради проведено комплексний профілактичний рейд щодо перевірки стану підготовки дітей з кризових сімей до нового навчального року. Відвідано 6 сімей, в яких проживає 12 дітей. Всі діти, в цілому, підготовлені до нового навчального року, в деяких сім’ях залишилось придбати дещо з навчального приладдя та спортивний одяг. Проведено профілактичну роботу з батьками 2 сімей, які схильні до вживання алкогольних напоїв. Ініційовано притягнення до адміністративної відповідальності батьків 1 родини. Перевірено дотримання правила торгівлі алкогольними та тютюновими виробами в 2 торгових точках. Порушень правил торгівлі не виявлено. Пропатрульовані вулиці села, бездоглядних та безпритульних дітей не виявлено

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи О.І. відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 56 заяв: 52- з питань призначення житлових субсидій, 3– призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, 1 – з питання надання пільг громадянам за фактичним місцем проживання. За рішенням комісії всі заяви задовільнені.

- під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи О.І. відбулося засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації. За рішенням комісії надано грошової допомоги 5 громадянам району.

20 серпня

- в Районному будиноку культури відбулося навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців районної державної адмініст­рації у 2015 році.

- в с.Новоосинове відбулись сходи громадян. З мешканцями села зустрілися: заступник голови районної державної адміністрації Польоха О.І., керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, представники Пенсійного фонду, філії ПАТ "Укртелеком", управління Держгеокадастру в Куп’янському районі, філії ПАТ "Харківгаз", КП "Комсервіс", філії ХОКП ДРІТ "Теплові мережі". Заступник голови районної державної адміністрації Польоха Олена Іванівна розкрила мету проведення сходів: безпосереднє спілкування з населенням сільських рад району, виявлення проблемних питань і пошук шляхів їх вирішення. Також, напередодні Дня Державного Прапору та 24-ї річниці Дня Незалежності України, О.Польоха та Курилівський сільський голова В.Серпокрил передали вітання мешканцям села від голів обласної та районної державних адміністрацій, районної ради та депутатів районної і сільської рад, а також урочисто вручили державні нагороди. Відзнаки Президента України -медалі "70 років визволення України від фашистських загарбників" та пам’ятні медалі "25 років виведення військ з Афганістану", отримали: Усік Степан Павлович, Жукова Надія Павлівна, Заїка Віра Михайлівна, Єсенков Олег Володимирович, Зарва Микола Іванович, Медяник Володимир Анатолійович, Лебідь Сергій Анатолійович. В ході зустрічі з мешканцями села Новоосинове були обговорені питання щодо територіальної реформи, земельних питань, соціального захисту населення, освіти, комунального господарства. Олена Іванівна проінформувала присутніх, що з метою підготовки та впровадження заходів з добровільного об'єднання територіальних громад відповідно до вище означеного Закону України, утворена районна Робоча група, якій доручено забезпечити виконання плану заходів щодо підтримки та впровадження роботи з добровільного об'єднання територіальних громад на території району. На даний час об’єднання громад на території району не передбачається. Питання, які потребують додаткового вирішення, взято на контроль. У сходах взяли участь близько 50 мешканців.

21 серпня

- в с.Пристін проведено виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства. На порушене питання було надано роз'яснення.

- на абонементі ЦРБ діє виставка-дос’є «Державний Прапор над Україною», на якій представлена символіка України, література по історії державних символів України, про минуле та сьогодення нашої держави.

У глибину століть сягає історія українського народу. Наша країна має багате і славне минуле. Вона виплекала Запорізьку Січ, славетну Києво-Могилянську Академію, вона виколисала велетнів сили і духу — Петра Сагайдачного, Богдана Хмельницького, Івана Сірка, Григорія Сковороду, Тараса Шевченка, Лесю Українку, Михайла Грушевського, Івана Франка… І ми, нащадки славних предків, з гордістю кажемо: «Ми — українці, гідні їх!» 24 роки тому наша країна стала вільною незалежною державою і напередодні цього свята 21 серпня о 10.00 годині в районному будинку культури відбулись урочистості та концерт «Україно! Мій коханий краю!», присвячений річниці Незалежності України. Присутніх привітали зі святом голова Куп’янської районної державної адміністрації Микола Ситник та голова Куп’янської районної ради Сніжана Чернова. За високий професіоналізм, активну життєву позицію, натхненну плідну працю та з нагоди Дня Незалежності України голова районної державної адміністрації Микола Ситник та голова районної ради Сніжана Чернова нагородили грамотами кращих працівників різних сфер життєдіяльності району. Аматори районного будинку культури та клубних закладів сел: Кіндрашівки, Петропавлівки, Сенькове, Пристіну підготували для присутніх чудову концертну програму, в якій звучали пісні про Україну, рідний край, молодість та любов.

- до Дня Незалежності України в читальній залі центральної районної бібліотеки для дітей та молоді проведений історичний віраж «Усе, що зветься Україна». Завідуюча читальною залою Ю.І.Разенкова розповіла присутнім про витоки нашої незалежності, про знаменні події серпня 1991 року, які стали початком незалежної України.

22 серпня

- в рамках місячника ,,Діти, які опинились у складних життєвих обставинах – в центрі уваги” проводився збір речей та навчального приладдя за акцією „Допоможемо дітям”; вирішена конфліктна ситуація між батьками, які розлучилися та мають спільну дитину; надана допомога випускнику Грушівської ЗОШ щодо продовження навчання у ВПУ № 27.

23 серпня

- відбувся урочистий мітинг з нагоди Дня Державного Прапору України, в ході якого проведено урочисте підняття Великого Державного Прапору України на будівлі Будинку Рад. Зі словами привітання до присутніх звернулись: Куп'янський міський голова В.Демченко та голова райдержадміністрації М.Ситник. Пам’ять про загиблих у боротьбі за незалежність України вшанували хвилиною мовчання. В заходах взяли участь близько 300 осіб, а саме: працівники міськвиконкому, райдержадміністрації, бюджетних установ та навчальних закладів міста та району, громадськість. По закінченню урочистої церемонії відбувся автовелопробіг за участю автомобілістів та велосипедистів міст Харків та Куп’янськ, флешмоб “Слава Україні” за участю дитячих колективів за ініціативи волонтерів м.Куп’янськ, концертна програма “Тобі, рідна Україно, присвячується!” за участю аматорів. Також на площі було розгорнуто стометровий Державний Прапор України, з яким відбулась урочиста хода, де взяли участь голова райдержадміністрації М.Ситник, голова районної ради С.Чернова та близько 100 осіб.

- відбулася екскурсія до шкільного музею с. Кислівка для ветеранів м. Куп'янська, яку провели учні Кислівської ЗОШ І-ІІІ ст.

24 серпня

- на базі ПЗОВ «Сосновий» відбулися заходи до Дня незалежності України, а саме: урочиста лінійка, конкурс малюнків і стіннівок, спортивні змагання.

- біля пам'ятника Т.Шевченку в м.Куп'янськ відбувся урочистий мітинг з нагоди 24-ї річниці незалежності України. Під час урочистостей лунали пісні на патріотичну тематику, відбулось покладання квітів до пам'ятника Кобзарю та забезпечено гідне вшанування пам'яті осіб, які загинули, захищаючи незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України. Перед присутніми виступили Куп'янський міський голова В.Демченко та голова районної ради С.Чернова. В заходах взяли участь працівники міськвиконкому, райдержадміністрації, бюджетних установ та навчальних закладів міста та району, громадськість (близько 200 осіб).

25 серпня

- в РБК відбулась нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділі з наступних питань: 1. Розробка схем санітарної очистки територій; 2. Виготовлення паспортів та актів готовності на багатоквартирний житловий фонд; 3. Отримання дозволів на спецводокористування; 4.Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр; 5. Розрахунки за енергоносії; 6. Претензійно-позовна робота з боржниками за енергоносії.

- спільно з СКМСД, Куп’янським РЦСССДМ та уповноваженою особою з охорони прав дітей на території Кіндрашівської сільської ради (с. Кіндрашівка, с. Мала Шапківка, с. Тищенківка) проведено комплексний профілактичний рейд щодо перевірки стану підготовки дітей до нового навчального року та стану витрачання соціальної допомоги на дітей до 1 року. Відвідано 7 сімей, в яких проживає 17 дітей, в тому числі 3 опікунські сім’ї з 5 дітьми. Діти в опікунських сім’ях підготовлені до нового навчального року повністю, в 2-х сім’ях залишилось придбати дещо з навчального приладдя та спортивний одяг. Проведено профілактичну роботу з батьками 2 сімей, які не виконують батьківські обов’язки у повному обсязі та не забезпечують належних санітарних умов для розвитку дітей. Ініційовано притягнення до адміністративної відповідальності 2 батьків. Перевірено дотримання правил торгівлі алкогольними та тютюновими виробами неповнолітнім у 2 торгових точках - порушень не виявлено. Пропатрульовані вулиці сіл - бездоглядних та безпритульних дітей не виявлено.

26 серпня

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільськогосподарських підприємств з питань проведення посіву озимих культур урожаю 2015 року. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку Крейдун А.В..

- в читальній залі районної бібліотеки діяла книжкова виставка «З Днем народження, рідне місто», присвячена 360-й річниці з дня заснування м. Куп’янська. До уваги відвідувачів на ній була представлена література з історії Куп’янська від часів заснування і до сьогодення, про людей, які прославили Куп’янщину, творчий доробок наших сучасників.

27 серпня

- спеціалістами апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації проведено комплексну перевірку виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Кіндрашівської сільської ради. За результатами перевірки складено акт. Працівникам сільської ради надано методичну допомогу з кадрових питань, питань діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами, тощо.

- на базі Петропавлівського Будинку культури відбулася районна серпнева конференція з питання «Про підсумки розвитку освіти і науки Куп’янського району у 2014-2015 н.р. та завдання на 2015-2016 н.р.», на якій були присутні: перший заступник голови Куп'янської районної державної адміністрації Дробот А.Д., заступник голови Куп'янської районної державної адміністрації Польоха О.І., начальник відділу освіти Жадановська Т.В., заступник начальника відділу освіти Балабай В.І., завідувач ІМЦ Літвінова І.В., методисти ІМЦ, керівники ЗНЗ, ДНЗ та педагогічні працівники району.

- у фінансовому управлінні проведено семінар - нараду з головними бухгалтерами сільських рад на тему "Поліпшення якості планування бюджетів та ефективного та раціонального використання бюджетних коштів ". На семінарі розглядались наступні питання: 1. Про вжиття заходів щодо належної організації і координації роботи розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів та забезпечення ними ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів у 2015 році, доповідач: заступник начальника – начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М. 2.Про забезпечення проведення роботи щодо мобілізації надходжень та безумовного виконання показників доходної частини бюджетів, затверджених місцевими радами, залучення додаткових резервів збільшення доходів місцевих бюджетів, а також посилення контролю за повнотою і своєчасністю надходжень, доповідач: начальник відділу доходів Сімонова І.А. 3. Щодо підготовки бюджетних запитів місцевих бюджетів на 2016 рік та проекту прогнозних показників на 2017-2018 роки, доповідач: провідний спеціаліст бюджетного відділу Локтіонова І.В.

- в Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулися методичні студії вчителів предметників, на яких були обговорені особливості організованого початку 2015/2016 навчального року.

- на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулася нарада керівників ЗНЗ району з питань: 1.Про підсумки підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року та хід проведення робіт до опалювального сезону 2015-2016 рр. 2. Про організований початок 2015/2016 навчального року. 3. Про організацію харчування учнів у 2015/2016 навчальному році.

- в с.Курилівка пройшли сходи громадян. З мешканцями села зустрілися: перший заступник голови районної державної адміністрації Дробот А.Д., керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, представники Пенсійного фонду, філії ПАТ "Укртелеком", Куп’янського району електромереж АК "Харківобленерго". Перший заступник голови районної державної адміністрації Дробот Анатолій Данилович розкрив мету проведення сходів: безпосереднє спілкування з населенням сільських рад району, виявлення проблемних питань і пошук шляхів їх вирішення. Також були розглянуті шляхи реалізації Закону України “Про добровільне об'єднання територіальних громад”. Анатолій Данилович проінформував присутніх, що з метою підготовки та впровадження заходів з добровільного об'єднання територіальних громад відповідно до вище означеного Закону України, утворена районна Робоча група. Надано пропозиції про створення єдиної громади з центром в м.Куп’янськ. Самодостатніх громад, які б мали розвинену інфраструктуру, на території Куп’янського району немає. Питання об’єднання громад поки ще залишається невирішеним. Мешканці сіл мали можливість задати наболілі питання представникам влади. Питання, які потребують додаткового вирішення, взято на контроль. У сходах взяли участь близько 15 мешканців.

28 серпня

- завершилася Комплексна перевірка реалізації державної політики у сфері ЦЗ району, в ході якої перевірені: сектор цивільного захисту, відділ освіти, відділ культури і туризму райдержадміністрації, спеціалізовані служби цивільного захисту. Проведені командно-штабні навчання на тему "Дії органів управління та сил Куп’янської районної ланки ТП ЄДС цивільного захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру". За результатами перевірки складено акт.

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Звернулося 2 громадянина з питань комунального господарства. На порушені питання були надані роз'яснення.

30 серпня

- на центральній площі м. Купянськ проведено святковий продовольчий ярмарок, присвячений 24-й річниці Незалежності України та 360-й річниці заснування міста Куп’янськ. У святковому ярмарку взяли участь вісімнадцять сільськогосподарських підприємств та десять фізичних осіб-підприємців міста та району. Ціни на продукти харчування були нижчими на 10%, ніж на ринку міста Куп'янськ. Слід зазначити, що найбільш різноманітний асортимент продукції був представлений такими господарствами, як: ПАТ “Агрофірма “8 Березня” (Слюсар В.М.), ТОВ “Садагроінвест”(Григораш Я.М.), ФГ “Хорошко Л.М.” (Хорошко Л.М.), СТОВ “Мрія” (Головко А.М.), СТОВ “Надія” (Садовський С.М.), ФГ “Ромашка” (Козир А.Д.), СВК по виробництву яловичини (Блохін А.В.). Всі підприємництва району були відзначені почесними грамотами Куп'янської районної державної адміністрації та Куп'янської міської ради за активну участь у святковому ярмарку. Також, на ярмарку були представлені експозиції, які відображали українські традиції та культурний рівень життя громади кожної сільської ради району. Тут радували око рушники, вишиванки, роботи в техніці різьблення по дереву, вишивані ікони народної майстрині Моначинівської сільської ради Філенко Наталії Миколаївни тощо. За відображення національних традицій та культурного рівня життя громади всі сільські ради району відзначені подяками Куп'янської районної державної адміністрації та Куп'янської міської ради. Святковий настрій відвідувачам ярмарку створювала весела музика, гарні пісні у виконанні співаків та аматорських колективів Районного Будинку культури. На головній сцені міста з самого ранку лунали пісні, танці та жарти. Тридцять закладів культури підготували 40 концертних номерів, присвятивши їх 24-й річниці Незалежності України та 360-й річниці заснування міста Куп’янськ.

31 серпня

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. На нараді були розглянуті питання : 1. Про підсумки збирання ранніх зернових у сільгосппідприємствах району. 2. Про результати проведення конкурсу-огляду готовності навчальних закладів району до нового 2015/2016 навчального року. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Бочарніков Микола Петрович, начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Жадановська Тетяна Валентинівна, начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за серпень місяць 2015 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержаджміністрації Г.М.Шевченко.

- в РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, з наступних питань: 1.Отримання дозволів на спецводокористування; 2. Виготовлення паспортів та актів готовності на багатоквартирний житловий фонд; 3. Укладання договорів на прибирання снігу в зимовий період ; 4. Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр; 5. Розробка схем санітарної очистки територій; 6. Претензійно-позовна робота з боржниками за енергоносії.

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації О.І. Польохи відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісії розглянуті питання: 1.Рівень середньомісячної заробітної плати по Куп'янському району за січень-серпень 2015 року. 2. Про частку працівників, які відпрацювали місячну норму робочого часу та отримали заробітну плату на рівні або менше мінімальної заробітної плати.

Протягом серпня

Спеціалісти Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснювали соціальну роботу з внутрішньо-переміщеними сім'ями/особами, демобілізованими військовослужбовцями та членами їх сімей. В ході роботи здійснено прийом демобілізованих військовослужбовців та іх сімей. Була надана інформація про державні установи та громадські організації, де військовослужбовці можуть отримати соціальну допомогу. Встановлено зв'язок та визначено потреби військовослужбовців та їх сімей у соціальних послугах .На даному етапі проводиться дослідження передбачуваних рішень, обрання стратегічних напрямків у вирішенні соціальних проблем.

Здійснювалось соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу. У ході супроводження прийомним батькам та батькам - вихователям надано 37 соціально - педагогічних, психологічних та інформаційних послуг. Крім того батьків запрошено на навчальний тренінг "Підготовка дітей до самостійного життя".

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 12 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 5 технічних засобів реабілітації. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 10 індивідуальних програм реабілітації інвалідів. Направлено на санаторно – курортне оздоровлення 2 учасника бойових дій та 1 інваліда загального захворювання.

Службою у справах дітей здійснювалась робота з сім’ями в рамках місячника: ,,Діти, які опинились у складних життєвих обставинах – в центрі уваги”: проведено профілактичну роботу з матір’ю (с. Новоосинове) та надано дозвіл на повернення дитини до року матері з соціальних ліжок Куп’янської міської лікарні, де дитина знаходилась на обстеженні та лікуванні; проведено роз’яснювальну роботу з родиною (с. Грушівка) щодо налагодження міжособистісних зв’язків між членами сім’ї та надана консультація молодій матері, з зазначеної родини, щодо прав та обов’язків громадян, які перебувають у громадянському шлюбі, надано консультацію бабусі та матері з багатодітної сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах, щодо лікування дитини, яка має психічне захворювання, перебуває на обліку в СКМСД та умовно засуджена за 2 кримінальними справами.

Фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району. По основним продуктам харчування зменшилась ціна на борошно пшеничне в/гатунку на 2,9%, макаронні вироби на 6%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились без змін. По нафтопродуктам зменшилась ціна на дизельне пальне на 3,6%; ціни на бензин марок А-92, А-95 залишились стабільними.

У всіх ЗНЗ району продовжувався набір учнів до 1-х, 10-х класів та забезпечується раціональне комплектування інших класів. Станом на 06 серпня 2015 року до 1-го класу прийнято 194 учня, що складає 97% від запланованого набору, до 10-го - 76 учнів, що складає 85% від запланованого.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації за звітний період Підготовлено та направлено до юридичного департаменту обласної державної адміністрації копії розпоряджень голови райдержадміністрації, прийнятих протягом серпня місяця 2015 року (копії розпоряджень №№ 305-371).

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень.

За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 24 звернення громадян, з них - 2 колективних звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел:

- загальний відділ (особистий прийом) — 8;

- особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 13;

- облдержадміністрація — 3.

В більшій кількості звернень, які зареєстровані в серпні 2015 року порушувалися питання: соціального захисту — 13 звернень, аграрної політики і земельних відносин — 5 звернень, комунального господарства — 4 звернення, інше — 2 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Уколова В.О.) 8 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Протягом звітного періоду проведено 3 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 2 виїзних в с.Сенькове та с.Кіндрашівка. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 4 громадян, порушені питання були взяті на контроль або були надані роз'яснення.

Заступниками голови районної державної адміністрації проведено 4 особистих прийомів, з них 2 виїзних в с.Кислівка та с.Пристін. Під час проведення особистих прийомів заступниками голови райдержадміністрації звернулося 5 громадян, звернення залишені на контролі або на них надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

27 серпня 2015 року проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 7).

Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані у серпні 2015 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 305-371).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 141 вхідних документів та 288 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно протягом місяця здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались керівництвом адміністрації та державних актів, сертифікатів на право власності на землю.

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період запити на інформацію до райдержадміністрації не надходили.

Підготовлено і надано до сектору масових комунікацій інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня).

Сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації проведена робота по виконанню заходів, передбачених планом роботи.

07 серпня проведено “Прямий зв'язок” голови райдержадміністрації Ситника М.М. з населенням району.

Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 22 інформації про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на “Класному радіо” 5 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

Відповідно до Указу Президента від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» сектором контролю апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду аналізувався стан виконання виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами голови обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. У звітному періоді було зареєстровано 11 розпоряджень та 5 доручень голови обласної державної адміністрації, з них взято на контроль 3 розпоряджень та 5 доручень. На їх виконання сформовано та надіслано виконавцям 17 завдань. Також протягом місяця здійснювався контроль за дотриманням вимог контрольних документів виконавцями під час виконання 28 завдань, сформованих на виконання 21 розпорядчого документу. За наслідками цієї роботи підготовлено аналітичну інформацію та проінформовано керівника апарату райдержадміністрації. За підсумками серпня 2015 року сектором контролю апарату райдержадміністрації підготовлено та надано інформацію голові райдержадміністрації про виконання документів, що підлягають індивідуальному контролю, в розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації. Всього в серпні перебувало на контролі 109 документів, всі вони були виконані без порушень термінів.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.12.2010 року № 689 “Про покращення рівня виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській ОДА” сектором контролю апарату райдержадміністрації аналізується стан роботи з контрольними документами в райдержадміністрації, постійно здійснюється інвентаризація документів минулих років, за її результатами знято з контролю з початку 2015 року 51 документ, в серпні — 2. Взято на контроль з початку 2015 року 354 документи, у серпні — 40, знято з контролю з початку 2015 року 330 документів, у серпні - 26. Документів, виконаних з порушенням терміну, не було.

На виконання листа обласної державної адміністрації від 20.01.2012 року № 01-84/648 сектором контролю протягом звітного періоду аналізувався стан виконання завдань, визначених у 6 дорученнях голови облдержадміністрації, що перебували на контролі протягом серпня 2015 року. Зауважень до виконавців щодо повноти та якості виконання завдань не було.

Протягом звітного періоду на контролі перебувало 1 звернення народного депутата України. Сектором контролю апарату здійснювався контроль за дотриманням термінів виконання завдань відділом економічного розвитку райдержадміністрації, передбачених ЗакономУкраїни “Про статус народного депутата”.

Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242 сектором контролю також здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю щодо виконання 1 розпорядження голови районної державної адміністрації. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання інформації головному виконавцю не порушувались.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів протокольних рішень колегії. За серпень 2015 року опрацьовано 84 проекти розпоряджень та 1 проект доручення голови райдержадміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

18 серпня 2015 року робочою групою, створеною розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.08.2015 року № 313 “Про проведення перевірки реального стану виконання завдань, передбачених розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 16 квітня 2015 року № 164”, було здійснено тематичну перевірку щодо стану виконання завдань, передбачених зазначеним документом, загальним відділом апарату райдержадміністрації. За результатами перевірки підготовлено та надано голові райдержадміністрації доповідну записку.

Сектором цивільного захисту райдерж­адміністрації проводилася перевірка виконання плану організаційних і практичних заходів щодо запобігання виникненню лісових пожеж у пожежонебезпечний період 2015 року та виконання плану організаційних і практичних заходів щодо запобігання нещасним випадкам з людьми на водних об’єктах Куп’янського району на 2015 рік. Надавалася методична допомога з питання створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при сільських радах, а також методична допомога з питання планування, організації та проведення евакозаходів. Проводився моніторинг накопичення та використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в районі та функціонування підрозділу місцевої пожежної охорони села Курилівка.

У період з 19 серпня 2015 року по 28 серпня 2015 року проводилася комплексна перевірка реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, стану організації роботи з питань пожежної та техногенної безпеки, готовності органів управління та сил Куп’янської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, Головним управлінням Державної служби з надзвичайних ситуацій Харківської області. За результатами перевірки складено акт.

Проводився контроль виконання протокольних рішень комісії з питань ТЕБ та НС. Розроблено та затверджено Комплексний план заходів щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і пожежної безпеки у Куп’янському районі Харківської області в осінньо-зимовий період 2015-2016 років.

Протягом звітного періоду фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зменшились ціни на основні продукти харчування, а саме: макаронні вироби в/гатунку на 7%, рис — 5%, яйця курячі — 5%; зросли ціни на борошно в/гатунку — 1,5%, ковбасу варену 1 гатунку — 9%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились стабільними. По нафтопродуктам зменшилась ціна на дизельне пальне на 6% та склала 17,47 грн. за 1 літр. Залишились стабільними ціни на бензин марки А-92 - 17,87 грн. за 1 літр та бензин марки А - 95 - 18,77 грн. за 1 літр.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду видано 17 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань та 19 розпоряджень з питань нагород.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади. До організаційного відділу надавалася інформація стосовно проведеної роботи з вищезгаданого питання.

Протягом місяця в територіальних громадах, установах, організаціях району, структурних підрозділах райдержадміністрації проводилась робота щодо підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за липень 2015 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в вересні 2015 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                О. Кубрак

 

Пупкова, 5 55 66

Переглядів: 8
Дата публікації: 11:58 19.10.2015
Версія для слабо- зорих