Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

26.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 08:00 Місце проведення:м. Харків
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-навчання для працівників сільських рад району Семінар-навчання для працівників сільських рад району
1. Основні завдання щодо реалізації Концепції “Нова Українська школа”
2. Про порядок заповнення та надання облікових документів з питань адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації
3. Організація заходів з благоустрою населених пунктів Куп'янського району
4. Організація роботи консультаційних пунктів при сільських радах з питань цивільного захисту у відповідності до вимог наказу МНС України від 07.06.2011 року № 587 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах з питань цивільного захисту” та Типового положення про консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях
5. Про впорядкування архівних документів
6. Про внесення змін до Податкового кодексу України в частині місцевих податків та зборів
Організатор:Сектор управління персоналом Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Вишнівська сільська рада
27.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:27.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Подоли
08:00 - Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:Каб. ССД, с..Синиха
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
10:01 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему:
"Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах»
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.06.2018 10:01 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














План роботи апарату Куп’янської районної державної адміністрації на серпень 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Керівник апарату районної

державної адміністрації

______________ О.Кубрак

03 липня 2015 р.

 

План роботи

апарату Куп’янської районної державної адміністрації на серпень 2015 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

03-31

Робота зі зверненнями громадян, контроль за додержанням термінів розгляду звернень та надання відповідей заявникам

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С.

 

03-31

Здійснення попереднього розгляду вхідної кореспонденції, передача на реєстрацію, розсилка копій розпоряджень голови райдержадмініст­рації, пересилка документів засобами електронної пошти

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С.

 

03-31

Перевірка проектів розпоряджень голови райдержадмініст­рації

Юридичний відділ

Начальник юридичного відділу апарату райдержадмініст­рації Кошелєва-Скляр О.В.

 

03-31

Перевірка на відповідність чинному законодавству рішень виконкомів сільських рад

Юридичний відділ

Начальник юридичного відділу апарату райдержадмініст­рації Кошелєва-Скляр О.В.

 

03-31

Робота зі зверненнями громадян, контроль за додержанням термінів розгляду звернень та надання відповідей заявникам

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С.

 

03-31

Проведення періодичного поновлення бази даних. Опрацювання відомостей періодичного поновлення

Відділ ведення Державного реєстру виборців

Провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату

райдержадмініст­рації Масна О.В.

 

03, 10, 17

31

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

Керівник апарату райдержадміністрації

Кубрак О.О.

 

 

 

04, 18

 

07, 21

 

 

12, 26

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

 

 

с. Сенькове с. Кіндрашівка

 

с.Кислівка,

с.Пристін

с.Піщане,

с.Вишнівка

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І.

 

06

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

06

Сходи громадян с. Кислівка та с.Ягідне

с. Кислівка та с.Ягідне

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

07

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови

райдерж­адміністрації

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації

Кучерявий В.В.

 

До 10

Аналіз розпоряджень голови райдержадмініст­рації, виданих протягом липня 2015 року та тематики засідань колегії райдержадмініст­рації

Загальний відділ

Начальник загального відділу апарату райдерж­адміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

До 10

Підготовка та надання до облдержадміністрації реєстру та копій розпоряджень голови райдержадмініст­рації за липень 2015 року

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С

 

 

10

 

 

14, 28

 

 

 

05, 19

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

 

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

Громадська приймальня

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації

Польоха О.І.

 

13

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань, контрольним документами, питань діловодства зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства в відділі освіти райдержадміністрації

Відділ освіти райдержадміністрації

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

19

Засідання колегії районної державної адміністрації з питань:

1.Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за І півріччя 2015 року.

2. Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2015 року.

3. Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2015 року.

4. Про стан стан взаємодії районної державної адміністрації та міського відділу ГУМВС України у Харківській області у сфері забезпечення дотримання статей Конституції і Законів України щодо забезпечення правопорядку, захисту прав і свобод громадян

5. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування у І півріччі 2015 року

Зала засідань будинку рад

Перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.. заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І., керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О., начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М., начальник фінансового управління райдержадміністрації Потапова А.С., начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В., завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

Татевосян А.А., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

20

Навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців райдержадміністрації у 2015 році

Районний будинок культури

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

20

Сходи громадян с. Піщане та с. Петропавлівка

с. Піщане,

с. Петропавлівка

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

27

Комплексна перевірка виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Кіндрашівської сільської ради

Кабінет № 8 райдержадміністрації

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

27

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13

райдерж­адміністрації

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

 

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової

роботи апарату районної державної адміністрації                       Я.Пупкова

 

Пупкова

Переглядів: 54
Дата публікації: 14:02 22.10.2015
Версія для слабо- зорих