Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації від 21 жовтня 2015 року | Витяг з протоколу № 4 засідання колегії "Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації"
Витяг з протоколу № 4 засідання колегії "Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 4

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

 

IV. СЛУХАЛИ: Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації — протокольний розгляд.

 

 

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації, колегія районної державної адміністрації відзначає, що в Куп’янській районній державній адміністрації виконавська дисципліна підтримується на належному рівні, приділяється значна увага питанню своєчасності та якості виконання завдань, визначених контрольними документами.

     Як свідчать результати моніторингу, протягом 9 місяців 2015 року сектором контролю апарату райдержадміністрації зареєстровано 872 документи, що на 21,1 % менше, ніж у відповідному періоді минулого року. Взято на контроль 389 документів. На виконання контрольних документів протягом звітного періоду 2015 року сформовано та надіслано виконавцям 1994 завдань, з них 1625 завдань — циклічні. Знято з контролю 1976 завдань та 369 документів.

     Із загальної кількості контрольних документів, за термінами виконання яких здійснювався контроль у звітному періоді 2015 року, листи облдержадміністрації та її структурних підрозділів, інших структур складали 79 %, доручення голови облдержадміністрації складали 6,5 %, доручення голови райдержадміністрації — 0,2 %, розпорядження голови облдержадміністрації — 10,2 %, розпорядження голови райдержадміністрації складали 2,9 %, звернення народних депутатів та депутатів обласної і районної ради — 0,4 %, рішення районної та обласної рад — 0,9 %. Загальна кількість документів, що потребували виконання у звітному періоді 2015 року, складала 557 документів, які містили 1976 завдань, що 6,1 % більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Серед контрольних документів, що надходили з облдержадміністрації, 3 розпорядчих документи були зі стислими термінами виконання, які необхідно було виконати в термін від одного до трьох днів.

     Аналіз документів, що перебували на контролі протягом звітного періоду 2015 року, в розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації свідчить про те, що 20,8 % загальної кількості контрольних документів були виконані відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, 14,2 % - відділом економічного розвитку, 12,03 % - управлінням праці та соціального захисту населення, 5,8 % - сектором цивільного захисту, 5,02 % - відділом освіти, 4,5 % - управлінням агропромислового розвитку, 4,3 % - відділом містобудування та архітектури, 4,1 % - фінансовим управлінням, 3,1 % - сектором у справах молоді та спорту, 1,7 % - службою у справах дітей, 1,4 % - відділом культури і туризму та 0,4 % - архівним відділом. Решта 32,6 % контрольних документів були виконані відділами та секторами апарату райдержадміністрації.

     Крім документів 2015 року, на контролі перебувало 186 документів минулих років. Сектором контролю продовжувалася робота з їх інвентаризації. З урахуванням вимог часу визначені такі, що втратили актуальність. Розглянуто доцільність їх перебування на контролі. З початку року знято з контролю 54 документи минулих років. На розпорядчі документи голів обласної та районної державної адміністрації, за необхідністю, розроблені плани контролю.

     Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю щодо виконання 2 розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання інформації головному виконавцю структурними підрозділами райдержадміністрації не порушувалися.

     Протягом звітного періоду 2015 року завідувачем сектору контролю проведено навчання для працівників апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації з питання “Про організацію роботи управлінь і відділів райдержадміністрації з контрольними документами”.

      В порядку контролю на засіданнях колегії райдержадміністрації протягом 9 місяців 2015 року заслухано звіти про хід виконання 5 районних програм, на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації - 15 програм. Також з метою здійснення контролю за ходом виконання районних програм структурними підрозділами райдержадміністрації заходи, які безпосередньо стосуються управлінь та відділів райдержадміністрації, затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації і ставляться на контроль. З початку року видано 2 розпорядження про виконання заходів 2 районних програм.

      Протягом звітного періоду 2015 року сектором контролю апарату та робочою групою райдержадміністрації регулярно проводилися тематичні перевірки стану організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. За 9 місяців 2015 року було здійснено 7 перевірок стану виконання завдань структурними підрозділами райдержадміністрації, передбачених розпорядчими документами облдержадміністрації. Результати перевірок вказують на те, що завдання, передбачені документами, виконавцями були виконані в повному обсязі та своєчасно, але були деякі зауваження щодо оформлення самих відповідей. За результатами складені доповідні записки та проінформовано голову райдержадміністрації. Також протягом звітного періоду 2015 року завідувачем сектору контролю апарату райдержадміністрації були здійснені 3 перевірки з питань організації роботи з контрольними документами: у відділі культури і туризму, в управлінні праці та соціального захисту населення та фінансовому управлінні райдержадміністрації. За результатами перевірок складені акти, надані рекомендації щодо усунення недоліків.

      Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

 

  1. Заступникам голови районної державної адміністрації постійно вживати заходів щодо підвищення ефективності організації роботи з контрольними документами.

 

   2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації при підготовці проекті відповідей дотримуватись вимог Інструкції з діловодства в Куп’янській районній державній адміністрації.

 

   Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад здійснити аналогічні заходи.

 

  3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                       М.Ситник

 

 

Кубрак

 

Смоляк

Переглядів: 5
Дата публікації: 15:08 29.10.2015
Версія для слабо- зорих