Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2016 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 17 лютого 2016 року | Витяг з протоколу № 1 засідання колегії Куп'янської РДА "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2015 рік"
Витяг з протоколу № 1 засідання колегії Куп'янської РДА "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2015 рік"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

 

IIІ. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2015 рік плановий розгляд

 

ВИРІШИЛИ: Проаналізувавши та обговоривши підсумки роботи із зверненнями громадян, колегія районної державної адміністрації відмічає, що відповідно до вимог чинного законодавства, районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами в 2015 році робота із зверненнями громадян забезпечувалася за всіма напрямками та знаходилася під особистим контролем голови районної державної адміністрації.

Діловодство по роботі із зверненнями громадян здійснюється у відповідності з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян. Щомісяця з урахуванням кількості звернень з початку року, проводиться аналітична робота щодо вивчення питань, які громадяни порушують у своїх зверненнях до органів виконавчої влади і місцевого самоврядування та причин, що їх породжують, та ті, що надійшли з органів влади вищого рівня. Постійно вживаються організаційно-технічні заходи щодо проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Застосовується Класифікатор звернень громадян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858.

Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян проводилися за встановленим графіком.

За звітний період до Куп’янській райдержадміністрації надійшло та зареєстровано 404 звернення громадян, з них 22 колективних. Поштою від громадян надійшло 32 звернення, на особистому прийомі в загальному відділі — 140 звернень, на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації —

155, через органи влади вищого рівня — 75, через виконком Куп'янської міської ради — 2 звернення. В порівнянні з 2014 роком загальна кількість звернень збільшилася (43 %). В більшій кількості звернень, які зареєстровані за звітний період, порушувалися питання соціального захисту (51 %), питання комунального господарства (15 %), питання аграрної політики і земельних відносин (12 %). В меншій кількості в звітному періоді порушувалися питання житлової політики, освіти, транспорту і зв'язку, охорони здоров'я, праці і заробітної плати, екології та природних ресурсів, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, сім'ї, дітей та молоді, обороноздатності, державного будівництва, діяльності органів місцевого самоврядування.

Протягом 2015 року із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, 149 звернень вирішено позитивно, на 200 –надані роз’яснення згідно з чинним законодавством, 17 звернень надіслано за належністю. На початок 2016 року на контролі знаходилося 33 звернення.

Особлива увага в районній державній адміністрації приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Розгляд листів інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання “Мати-героїня”, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також особисти прийом громадян зазначеної категорії здійснюється особисто головою районної державної адміністрації.

Особисті, в тому числі виїзні, прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проводилися відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 06.05.2015 року № 139 та окремо затверджених графіків виїзних прийомів на 2015 рік, у разі потреби громадяни приймалися в інші дні.

Протягом 2015 року головою райдержадміністрації проведено 36 особистих прийомів громадян, в тому числі 17 виїзних прийомів у населених пунктах району. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 77 громадян, на порушені питання надані роз’яснення, або залишені на контролі для більш детального розгляду та вирішення цих питань в межах чинного законодавства.

Заступниками голови райдержадміністрації проведено 59 особистих прийомів громадян, з них 28 виїзних. Звернулося 78 громадян, на звернення громадянам надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

18 березня 2015 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглядалося питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2014 рік”. Видано та доведено до всіх структурних підрозділів районної державної адміністрації і органів місцевого самоврядування району розпорядження голови

районної державної адміністрації від 20 березня 2015 року № 100 “Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2014 рік”, у яких акцентовано увагу на підвищенні відповідальності державних службовців за безумовне дотримання вимог Конституції України та Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”; забезпеченні безумовного дотримання графіків особистого прийому громадян, у тому числі виїзних, дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 в структурних підрозділах районної державної адміністрації. Запропоновано органам місцевого самоврядування району вжити аналогічних заходів.

27 квітня та 12 жовтня 2015 року відбулися апаратні наради у голови районної державної адміністрації з питань щодо організації роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за підсумками І кварталу 2015 року та за 9 місяців 2015 року.

Протягом року в районній державній адміністрації вживалися заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За 2014 рік порушень терміну розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації не допущено.

Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.

В районній державній адміністрації за окремим графіком, у разі потреби і в інші дні, надавалася безкоштовна правова допомога громадянам працівниками юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.

З метою роз'яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях, керівництвом районної державної адміністрації, начальниками управління праці та соціального захисту населення та управління економіки районної державної адміністрації згідно з планом щомісяця проводився “Прямий телефонний зв'язок”.

З метою висвітлення діяльності райдержадміністрації щомісяця протягом 2015 року готувалася та розміщувалася в газеті “Вісник Куп'янщини” інформація щодо запланованих особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, висвітлено підсумки роботи із зверненнями

громадян в Куп'янській райдержадміністрації за 2014 рік та І півріччя 2015 року.

На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації оприлюднюються: порядок роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, графіки особистих та виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації, щоквартально розміщується інформація про роботу із зверненнями громадян.

Протягом звітного періоду згідно з затвердженими графіками здійснені перевірки щодо організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації — фінансовому управлінні, управлінні праці та соціального захисту населення, відділі освіти, відділі культури і туризму та управлінні агропромислового розвитку. За звітний період перевірено роботу виконкомів 8 сільських рад - Курилівської, Ягідненської, Пристінської, Лісностінківської, Кіндрашівської, Глушківської, Грушівської та Нечволодівської сільських рад.

Під час проведення перевірок працівникам виконкомів сільських рад надавалася методична допомога з питань діловодства, організації контролю за розглядом та вирішенням питань, поставлених у зверненнях громадян. Матеріали перевірок доводилися до відома керівників органів, які перевірялися, з пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків. Установлено зворотній зв'язок, керівники доповідали голові райдержадміністрації про заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації приділяється значна увага підвищенню якості роботи із зверненнями громадян шляхом проведення тематичних семінарів та навчань для відповідальних працівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та виконкомів сільських рад.

Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації проводиться на належному рівні та відповідно до вимог чинного законодавства.

Враховуючи актуальність роботи із зверненнями громадян, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

 

1. Заступникам голови районної державної адміністрації, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

1.1. Тримати на контролі безумовне дотримання державними службовцями вимог Конституції України та Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” шляхом:

недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

викорінення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;

створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;

з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;

посилення контролю за ходом розгляду звернень громадян у підвідомчих структурних підрозділах;

поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності за неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян.

1.2. Забезпечити безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян, у тому числі виїзних, та надання письмових відповідей на звернення, отримані на особистому прийомі громадян.

 

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

2.1. Вжити заходів щодо забезпечення дотримання вимог Інструкції з діловодства із зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

2.2. Забезпечити інформування населення району щодо графіків особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації та в структурних підрозділах районної державної адміністрації, змісту Закону України “Про звернення громадян” шляхом розміщення на інформаційних стендах.

 

3. Запропонувати органам місцевого самоврядування району вжити аналогічних заходів.

 

4. Керівнику апарату районної державної адміністрації Кубрак О.О. тримати на постійному контролі проведення виїзних засідань постійно діючої комісії районної державної адміністрації з питань розгляду звернень громадян.

 

5. Начальнику загального відділу апарату районної державної адміністрації Смоляк Ю.В.:

5.1. Тримати на постійному контролі забезпечення інформування населення району щодо роботи із зверненнями громадян шляхом щомісячного висвітлення у засобах масової інформації графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації та щоквартального опублікування на сторінках міськрайонної газети “Вісник Купянщини” аналізу роботи районної державної адміністрації із зверненнями громадян.

5.2. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації з зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                        М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 4
Дата публікації: 09:12 20.02.2016
Версія для слабо- зорих