Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2015-2016 роки за 2015 рік

З метою належного виконання вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” інформуємо, що протягом 2015 року нормативно-правові акти, що відповідають ознакам, переліченим у статті 1 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” Куп'янською районною державною адміністрацією не приймалися.

На виконання статті 10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” у січні місяці поточного року було здійснено повторне відстеження результативності регуляторного акту “Про визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу”. Відповідно до статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” звіт про повторне відстеження було оприлюднено на офіційній сторінці Куп'янської райдержадміністрації у розділі “Регуляторна політика”. Повідомлення про оприлюднення вищезазначеного звіту було опубліковано у міськрайонній газеті “Вісник Куп'янщини” від 12 лютого 2015 року № 7.

Також, на виконання статті 10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” у лютому місяці поточного року було здійснено повторне відстеження результативності регуляторних актів “Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації” та “Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації”. Відповідно до статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” звіти про повторне відстеження було оприлюднено на офіційній сторінці Куп'янської райдержадміністрації у розділі “Регуляторна політика”. Повідомлення про оприлюднення вищезазначених звітів було опубліковано у міськрайонній газеті “Вісник Куп'янщини” від 19 березня 2015 року № 12.

Також на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 04.01.2002 № 03 “Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади” на офіційному сайті Куп'янської райдержадміністрації у розділі “Регуляторна політика” постійно оновлюється інформація щодо діяльності Куп'янської райдержадміністрації у сфері регуляторної політики та оприлюднюються чинні регуляторні акти в рубриці “Реєстр чинних регуляторних актів”.

З метою забезпечення реалізації вимог статті 7 та статті 10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” райдержадмініст­рацією затверджено План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2015 рік (розпорядження голови Куп'янської райдержадмініст­рації від 02.12.2014 № 595), який оприлюднено на офіційному сайті Куп'янської райдержадмініст­рації та у газеті “Вісник Куп'янщини” від 11.12.2014 № 50, та план-графік проведення заходів із відстеження результативності регуляторних актів на 2015 рік, який розміщено на офіційній сторінці в мережі Інтернет (www.kuprda@krda.cоm.ua) у розділі “Регуляторна політика”.

На виконання статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” 25 травня 2015 року та 29 жовтня 2015 року на офіційному веб-сайті Куп'янської районної державної адміністрації в розділі “Новини” було розміщено оголошення про внесення змін до Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Куп'янської районної державної адміністрації на 2015 рік. План (зі змінами) розміщено на офіційній сторінці Куп'янської районної державної адміністрації в розділі “Регуляторна діяльність”.

Також, у звітному періоді поточного року спеціалістами відділу економічного розвитку райдержадміністрації надано консультації працівникам сільських рад району щодо провадження регуляторної політики органами місцевого самоврядування.

Різновидом ресурсної підтримки малого підприємництва є залучення його суб’єктів до участі у конкурсних торгах за рахунок бюджетних коштів. В районі в бюджетних установах діє шість конкурсних комітетів, якими в звітному періоді проведено 18 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. Для участі в торгах подали свої пропозиції 25 постачальників. За результатами конкурсних торгів переможцем визнано 15 постачальників. Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 8007,7 тис.грн.

Станом на 01.01.2016 року торговельна мережа району налічує 87 магазини та 15 кіосків. Протягом звітного періоду на території Глушківської та Петропавлівської сільських рад припинили свою торговельну діяльність кіоски продовольчі ТОВ “Українсько-слов'янське підприємство “Хлібопекарський комплекс “Кулиничівський”. У галузі ресторанного господарства працює 10 приватних підприємств громадського харчування в яких налічується 304 посадкових місць. Крім того, торговельні послуги здійснюють 33 підприємства побутового обслуговування.

Протягом звітного періоду діяльність райдержадміністрації була направлена на забезпечення зняття зайвих адміністративних та регуляторних бар’єрів на шляху розвитку підприємництва, досягнення стійкої тенденції розвитку суб’єктів малого підприємництва, визначення пріоритетів щодо виконання державних орієнтирів розвитку малого підприємництва. Так, з метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для отримання дозволів на відкриття та здійснення підприємницької діяльності, налагоджено роботу Центру надання адміністративних послуг. Протягом звітного періоду до Центру надання адміністративних послуг звернулося 5462 мешканців та суб'єктів господарювання. Кількість виданих документів дозвільного характеру — 2 та видано 1 рішення про відмову у видачі документу дозвільного характеру.

Для налагодження контакту, як з підприємцями так із споживачами щомісяця першої середи працює телефонна „гаряча лінія”, звернувшись до якої можна отримати консультації стосовно діючого законодавства з питань захисту прав споживачів та допомогу у вирішені проблемних питань, які виникають у даній сфері. Протягом звітного періоду було проведено 12 телефонних “гарячих ліній”. Скарги у звітному періоді не надходили.

 

 

Начальник відділу економічного

розвитку райдержадміністрації                                                                                                                Л.Мироненко

 

 

 

 

Переглядів: 3
Дата публікації: 09:49 02.03.2016
Версія для слабо- зорих