Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2016 рік | План роботи районної державної адміністрації за місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у травні 2016 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у травні 2016 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“19” квітня 2016 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у травні 2016 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

04

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет № 15

райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

04-17

Книжкова виставка “Безсмертна Перемога, безсмертні її солдати”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

04, 11,

18, 25

Засідання призовної комісії Куп’янського району при проведені весняної призовної кампанії

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

04-10

Змагання з баскетболу, футболу та настільного тенісу з нагоди річниці Перемоги

Спортивні зали Куп’янського району

Час уточнюється

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ридван О.В.

 

05, 12,

19, 26

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

05

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

06

Тематичний вечір “Пісні воєнних років”

Професійний аграрний ліцей

8.15-9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

06

Нарада з керівниками, ветеринарною та зоотехнічною службою сільгосппідприємств району з питань літньо-табірного утримання поголів’я сільськогосподарських тварин

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Водолазська С.А.

 

06

Година пам’яті “ Тільки пам’ять не сивіє”

Центральна районна бібліотека

15.00-16.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

06

Книжково-ілюстративний вернісаж “Берегині роду людського”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

06

І етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл”(“Джура”)

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

07-14

Виставка пам’яті “ У граніті, бронзі, у серці”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

08

Заходи до Дня пам’яті та примирення

Заклади культури району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

09

Мітинг до Дня Перемоги

с.Гусинка

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

09

Святкові заходи до Дня Перемоги

Заклади культури району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

09

Участь у заходах з нагоди Дня Перемоги

м. Куп’янськ

Час уточнюється

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

10, 16, 23, 30

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

13.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

10,

17, 24, 31

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

10

Засідання Школи кадрового резерву

Відділ освіти райдержадміністрації

13.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

10

Літературний ранок “Уклін Вам, любі наші неньки, у цей весняний. Світлий день”

ЗОШ №4

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

11

Засідання “Школи молодого вчителя”

Відділ освіти райдержадміністрації

14.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

12

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб. Звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

13

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату

райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

13-20

Ілюстративна книжкова виставка “Подорож країнами ЄС”(до Дня Європи)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Тематична виставка “ Без сім’ї немає щастя на Землі”( до Міжнародного Дня родини

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Книжкова виставка “Сім’я. Родина. Рід”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16,

23, 30

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Кубрак О.О.

 

16

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

13.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

16

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

14.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

17-30

Книжкова виставка-консультація “Сто професій-сто доріг”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18, 19

Перегляд статей періодичних видань “Україна на шляху до Європи”(до Дня Європи”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18

Нарада керівників ДНЗ району з питань:

1. Про формування мережі груп на оздоровчий період у ДН району.

2.Про проведення обліку дітей віком від 0 до 6 років, охоплення дошкільною освітою.

3. Про планування роботи ДНЗ, НВК на 2016/2017 н.р.

Відділ освіти

райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

18

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

18

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

18

Літературна година “Я хотів служити народові”(до 125-річчя від дня народження М.Булгакова)

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18

Інформаційна година “Європа-вибір України” (до Дня Європи)

Професійний аграрний ліцей

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18, 19

Перегляд статей періодичних видань “Україна на шляху до Європи”(до Дня Європи)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

 

19

 

06, 20

 

 

 

11, 25

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

 

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

 

 

с.Колісниківка

 

Петропавлівське КП “Благоустрій”

Новоосинівське ВУЖКГ

 

с. Смородьківка

с.Ягідне

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Смоляк Ю.В.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І.

 

19

Нарада заступників керівників з виховної роботи ЗНЗ району з питань6

1.Організація виховного процесу та змістовного довкілля дітей під час літнього відпочинку у закладах освіти району у 2016 році.

2.Про стан правовиховної роботи та профілактики злочинності у дитячому середовищі у ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

11.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

19

Засідання Ради по роботі з кадрами

Кабінет № 8 райдержадміністрації

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

20

Тренерська нарада Куп’янської районної ДЮСШ

Куп’янська районної ДЮСШ

Час уточнюється

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ридван О.В.

 

20

Нарада заступників керівників ЗНЗ з навчально-виховної роботи з питань:

1. Про підсумки методичної роботи у ІІ семестрі 2015/2016 н.р.

2. Про науково-методичні засади добору навчальних програм для якісного викладання предметів інваріативної та варіативної складових 1-11 класів у 2016/2017 н.р.

3.Про виконання навчальних програм у ЗНЗ району у ІІ семестрі 2015/2016 н.р.

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

20

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Смоляк Ю.В.

 

20

Апаратна нарада відділу освіти з питань:

1. Про результати державної атестації Петрівської ЗОШ І-ІІ ступенів

2. Про підсумки проведення поглиблених медичних оглядів учнів ЗНЗ району

3. Про проведення свята “Останнього дзвоника” та заходів з нагоди випуску учнів 11-х класів ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

11.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

21

Експрес-бесіда “Куди піти вчитися”

Центральна районна бібліотека

11.00-12.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

23

 

 

13, 27

 

 

 

04, 18

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

 

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Смоляк Ю.В.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації

Польоха О.І.

 

24

Перевірка реального стану виконання завдань, передбачених дорученням голови облдержадміністрації від 06.05.2015 року № 01-16/3325 “Про підсумки роботи галузі тваринництва за 2014 рік, поточна ситуація та перспективи розвитку” у управлінні агропромислового розвитку райдер­жадміністрації

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

Час уточнюється

Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації Яшугіна Т.С.

 

24

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості та виплати заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет заступника голови райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

24

Нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Нормативно-правові та науково-методичні засади формування робочих навчальних планів на 2016/2017 н.р.

2. Про наслідки атестації педагогічних працівників району у 2015/2016 н.р.

3.Про підсумки масових заходів з учнями у 2015/2016 н.р.

4. Про результати щорічного поглибленого медичного огляду учнів ЗНЗ району у 2015/2016 н.р.

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

25

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет заступника голови райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації

Мироненко Л.М.

 

26

Нарада, колегія працівників культури

Районний будинок культури

9.00-10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

26

Практикум для бібліотечних та клубних працівників району

Районний будинок культури

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад на тему: "Поліпшення якості планування бюджетів та ефективного та раціонального використання бюджетних коштів "

Фінансове управління райдержадміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдержадміністрації Потапова А.С.

 

28

Бесіда “Тютюновий туман обману” (до Всесвітнього дня без тютюну)

Центральна районна бібліотека

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

30

Перевірка комунального підприємства “Комсервіс” з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право. Згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

31

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району з питань підведення підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2016 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Водолазська С.А.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Водолазська С.А.

 

Згідно з графіком

Відвідування тренувальних занять районної ДЮСШ

Територія району

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації

Ридван О.В.

 

Згідно з графіком

Проведення спільних профілактичних рейдів

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

Кабінет заступника голови

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Згідно з графіком

Участь у обласних змаганнях “Старти надій”

м. Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

Згідно з графіком

Участь у обласноу конкурсі дитячого малюнка “Ми пам’ятаємо”

м. Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

Згідно з графіком

Участь у Всеукраїнському конкурсі дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів ЗНЗ

м. Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Проведення Всеукраїнської акції “За чисте довкілля”

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдержадміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Місячник з профілактики травматизму серед дітей

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Надання практичної допомоги працівникам сільських рад району з питань внесення змін до бюджетів сільських рад району та веденні бухгалтерського обліку

Фінансове управління райдержадміністрації

 

Начальник фінансового управління райдержадміністрації Потапова А.С.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О.

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік, встановлення черги, надання путівок, виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О

 

Протягом місяця

Моніторинг накопичення та використання матеріальних резервів для запобігання , ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у районі

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдержадміністрації Потєхіна Л.О.

 

Перша декада

Перевірка готовності позаміського запасного пункту управління до роботи в особливий період

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

Друга декада

Вивчення стану планування та підготовки до нормованого забезпечення населення продовольчими і непродовольчими товарами в особливий період

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

Друга декада

Аналіз виконання заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

Друга декада

Внесення змін та доповнень до мобілізаційного плану райдержадміністрації відповідно до показників мобілізаційних завдань

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

Друга декада

Засідання районної координаційної ради з питань дорожнього руху

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної робочої комісії з обстеження аварійних дерев полезахисних лісосмуг в охоронних зонах повітряних ліній електропередач 6-150 кв

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет заступника голови

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Навчання та здача заліків посадовими особами, які мають допуск до державної таємниці

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

Третя декада

Перевірка стану і виконання заходів щодо вдосконалення системи територіальної оборони району

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Татевосян А.А.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

 

 

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Водолазська С.А.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет заступника голови

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                 О. Кубрак

Тугумова

Переглядів: 5
Дата публікації: 11:17 20.04.2016
Версія для слабо- зорих