Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
16.01.2018
день - Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Організатор:Відділ освіти Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
день - Подання річної звітності закладів культури району Подання річної звітності закладів культури району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Управління культури і туризму ХОДА
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:16.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
13:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:16.01.2018 13:00 Місце проведення:Ягідненська сільська рада
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
Докладніше
Пошук
Посилання




 














НАКАЗ НАЧАЛЬНИКА ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ (ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ) КУПЯНСЬКОГО РАЙОНУ № 2

 

 

КУП’ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

НАКАЗ

 

НАЧАЛЬНИКА ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ (ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ) КУПЯНСЬКОГО РАЙОНУ

м. Куп'янськ

 

від «21» січня 2011 р. № 2

 

 

Про створення позаштатної

розрахунково-аналітичної групи

 

Керуючись ст. ст. 6, 21, 39, 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, відповідно до розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 29 червня 2004 року № 256 «Про створення позаштатних розрахунково-аналітичних груп пунктів управління, постів радіаційного та хімічного спостереження в містах та районах області», з метою своєчасного отримання органами управління єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру інформації про забруднення довкілля небезпечними хімічними та радіоактивними речовинами, аналізу та розроблення практичних рекомендацій щодо прийняття рішень та в зв’язку зі змінами в організаційно-штатній структурі райдержадміністрації:

1. Затвердити персональний склад розрахунково-аналітичної групи пункту управління Куп’янського району в новій редакції (додаток 1).

  • 2. Затвердити Положення про розрахунково-аналітичну групу в новій редакції (додаток 2).

     

 

3. Затвердити перелік диспетчерських служб цілодобового чергування та постів радіаційного та хімічного спостереження (додаток 3).

    1.  

 

4. Відділу з питань надзвичайних ситуацій районної державної адміністрації (Дробот А.Д.):

  • 1.Здійснювати організаційне, інформаційне та методичне забезпечення роботи розрахунково-аналітичної групи.

 

  • 2. Щорічно планувати і проводити інструктивно - методичне заняття з особовим складом розрахунково-аналітичної групи з питання організації її роботи у режимах підвищеної готовності, діяльності у надзвичайних ситуаціях та в особливий період.

     

 

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації І.В.Кадіна.

 

Голова районної державної адміністрації                                                                       Г.КІВШАР

 

 

 

 

 

Додаток 1

до наказу начальника цивільної оборони (цивільного захисту) Куп'янського району

2011 №

 

 

Персональний склад

розрахунково-аналітичної групи пункту управління

Куп’янського району

 

 

 

1.

 

Шаповалов Олексій Олександрович

 

-

 

директор Кіндрашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, начальник розрахунково-аналітичної групи (за згодою);

 

2.

 

Копилова Ольга Іванівна

 

-

 

директор Нечволодівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, прогнозист з оцінки хімічної обстановки розрахунково-аналітичної групи (за згодою);

 

3.

 

Донцова Зоя Леонідівна

 

-

 

вчитель хімії Петропавлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, прогнозист з оцінки радіаційної обстановки розрахунково-аналітичної групи (за згодою);

 

4.

 

Двірник Ірина Володимирівна

 

-

 

головний спеціаліст відділу організаційно - кадрової роботи апарату райдержадміністрації, інформатор розрахунково-аналітичної групи;

 

5.

 

Суслов Василь Васильович

 

-

 

головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, інформатор розрахунково-аналітичної групи.

 

 
 
Керівник апарату райдержадміністрації                                                               О. Панікар
 
Дробот
 

 

 

 

 

Додаток 3

до наказу начальника цивільної оборони (цивільного захисту) Куп'янського району

2011 №

 

 

 

Перелік

диспетчерських служб цілодобового чергування та постів радіаційного та хімічного спостереження

 

 

 

Назва підприємства, організації, установи

 

Диспетчерська служба цілодобового чергування

 

Пост радіаційного та хімічного спостереження

 

1.

 

Куп’янське районе управління ГУ МНС України в Харківській області

 

одна

 

один

 

2.

 

Куп’янський міський відділ ГУ МВС України в Харківській області

 

одна

 

один

 

3.

 

Куп’янська філія ВАТ «Харківгаз»

 

одна

 

один

 

4.

 

Куп’янське лінійне виробниче управління магістральних газопроводів УМГ «Харківтрансгаз»

 

одна

 

один

 

5.

 

Куп'ясько-Шевченківсько-Дворічанський об'єднаний військовий комісаріат

 

одна

 

один

 

6.

 

Куп’янська районна СЄС

 

-

 

один

 

7.

 

Метеостанція Куп’янськ

 

-

 

один

 

8.

 

Проміжна насосна станція № 9 аміакопроводу «Тольятті – Одеса»

 

одна

 

один

 

 

 

Всього

 

ДС - 6

 

ПРХС - 8

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                     О. Панікар
Дробот

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                                                                                 до наказу начальника цивільної оборони (цивільного захисту) Куп'янського району 2011 №

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про позаштатну розрахунково-аналітичну групу

Куп’янського району

 

 

І. Загальні положення

 

1.1. Розрахунково-аналітична група (далі - РАГ) – це позаштатне спеціалізоване формування, призначене для збирання, узагальнення та оцінки інформації про стан радіаційної і хімічної обстановки, проведення розрахунків та підготовки пропозицій щодо захисту населення при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин.

1.2. Розрахункво-аналітична група району створена з метою своєчасного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання та реагування на них відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади відповідно до статей 9 та 15 Закону України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру" (1809-14) і постанови Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 р. N1198 (1198-98-п) "Про єдину державну систему запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру".

1.3. Розрахунково-аналітична група району у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Начальника Цивільного захисту України, центрального органу виконавчої влади, уповноваженого у справах цивільного захисту, начальників Цивільної оборони області та району та цим Положенням.

1.4. Свої завдання розрахунково-аналітична група району виконує в тісній взаємодії із штабами ЦО, іншими службами ЦО за територіальним принципом.

1.5. До складу РАГ входять: начальник РАГ, 1-2 спеціалісти з оцінки радіаційної обстановки, 1-2 спеціалісти з оцінки хімічної обстановки. До роботи у складі РАГ залучаються спеціалісти, які мають відповідну кваліфікацію (викладачі математики, хімії, креслярі, оператори електронно-обчислювальних машин тощо).

1.6. Діяльність РАГ забезпечується засобами зв’язку, обчислювальною технікою, картами, відповідними методиками з оцінки радіаційної та хімічної обстановки, формами звітних документів, канцелярським приладдям тощо за рахунок райдержадміністрації.

1.7. Розрахунково-аналітична група не має статусу юридичної особи, не веде самостійний баланс. Листування зі службових питань здійснюються через орган управління, на який покладено створення відповідної РАГ.

 

II. Основні завдання розрахунково-аналітичної групи та функціональні обов’язки спеціалістів

2.1. Основними завданнями РАГ є:

прогнозування можливої радіаційної і хімічної обстановки при аваріях на радіаційно та хімічно небезпечних об’єктах;

визначення можливих втрат населення при радіаційних та хімічних аваріях;

отримання даних про метеорологічну обстановку від підрозділів гідрометеослужби;

збір та узагальнення інформації про фактичну радіаційну і хімічну обстановку, отриману від постів радіаційного і хімічного спостереження (далі – ПРХС) та диспетчерських служб (далі – ДС);

оцінка радіаційної і хімічної обстановки та підготовка пропозицій щодо захисту населення при загрозі та виникненні надзвичайної ситуації, пов’язаної з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин;

ведення карти прогнозованої та фактичної радіаційної і хімічної обстановки;

підготовка донесень та ведення звітних документів про фактичну радіаційну і хімічну обстановку.

2.2. РАГ безпосередньо підпорядковуються відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації та взаємодіє з організаціями і закладами державної системи моніторингу, зокрема санітарно-епідеміологічними станціями, підрозділами гідрометеорологічної служби та лабораторіями.

  • 2.3. Начальник РАГ здійснює керівництво роботою групи, в установлені терміни подає начальнику відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації узагальнені дані щодо радіаційної і хімічної обстановки та пропозиції щодо захисту населення в зонах радіаційного та хімічного забруднення.

 

Начальник РАГ зобов'язаний:

проводити заняття з особовим складом групи по спеціальній і тактико-спеціальній підготовці;

досконало знати методи прогнозування й оцінки радіаційної і хімічної обстановки;

знати спеціальне технічне обладнання групи, правила його експлуатації й особисто перевіряти його готовність до роботи;

удосконалювати технічне оснащення групи;

При виконанні практичних задач начальник РАГ зобов'язаний:

організувати роботу особового складу РАГ;

постійно знати в потрібному обсязі оперативну обстановку в районі;

прогнозувати та аналізувати дані про ядерні вибухи, застосування хімічної і бактеріологічної зброї, а також дані радіаційної і хімічної розвідки;

постійно знати прогнозовану і фактичну радіаційну і хімічну обстановку в районі, вчасно подавати дані до відділу з питань НС райдержадміністрації, РАГ облдержадміністрації і сусідніх районів про обстановку, що склалася;

готувати пропозиції щодо організації захисту населення, роботі транспорту, об'єктів промисловості, зв'язку і сільського господарства в умовах радіоактивного і хімічного зараження;

узагальнювати дані про боєздатність формувань ЦО і доповідати їх начальнику відділу з питань НС райдержадміністрації;

стежити за якісним відпрацьовуванням робочих і звітних карт, журналів і інших документів.

2.4. Прогнозист з оцінки хімічної обстановки підпорядковується начальнику РАГ, він зобов'язаний:

здійснювати довгострокове, аварійне прогнозування можливої хімічної обстановки та визначати можливі втрати населення при хімічних аваріях;

отримувати дані про метеорологічну обстановку від підрозділів гідрометеослужби;

вивчати топографічні особливості місцевості;

розраховувати середню щільність населення;

збирати та узагальнювати інформацію про фактичну хімічну обстановку від диспетчерських служб (далі - ДС) та постів радіаційного та хімічного спостереження (далі - ПРХС);

здійснювати оцінку хімічної обстановки;

розробляти пропозиції щодо захисту населення у зоні хімічного забруднення та доповідати їх керівнику РАГ;

вести карту прогнозованої та фактичної хімічної обстановки;

готувати донесення та вести звітні документи про хімічну обстановку.

2.5. Прогнозист з оцінки радіаційної обстановки підпорядковується начальнику РАГ, він зобов'язаний:

збирати та узагальнювати інформацію про фактичну радіаційну обстановку від ДС та ПРХС;

здійснювати оцінку радіаційної обстановки;

розробляти пропозиції щодо захисту населення у зоні радіаційного забруднення та доповідати їх керівнику РАГ;

вести карту прогнозованої та фактичної радіаційної обстановки;

готувати донесення та вести звітну документи про радіаційну обстановку.

2.6. Інформатор розрахунково-аналітичної групи підпорядковується начальнику РАГ.

Він зобов'язаний:

досконало знати методи прогнозування й оцінки радіаційної і хімічної обстановки;

знати порядок доведення інформації до начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації та до РАГ в облдержадміністрації і сусідніх районів.

При виконанні практичної роботи він зобов'язаний:

приймати інформацію про радіаційну і хімічну обстановку від постів радіаційного та хімічного спостереження, диспетчерських служб цілодобового чергування в районі і доповідати дані начальнику РАГ району;

негайно передавати інформацію про прогнозовану і фактичну радіаційну і хімічну обстановку начальнику відділу з питань НС райдержадміністрації та до РАГ в облдержадміністрації і РАГ сусідніх районів.

підтримувати зв'язок з РАГ штабів військових частин, дислокованих на території району;

брати участь у проведенні розрахунків по визначенню радіаційної і хімічної обстановки;

вести звітну документацію.

III. Порядок роботи розрахунково-аналітичної групи

3.1. У повсякденному режимі функціонування Єдиної державної системи цивільного захисту (далі - ЄДСЦЗ) із спеціалістами РАГ проводяться заняття з виконання завдань в умовах надзвичайної ситуації. Безпосередньо за підготовку РАГ до дій за призначенням відповідає підрозділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

3.2 При переведенні ЄДСЦЗ у режим надзвичайної ситуації або при виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин, спеціалісти РАГ прибувають у центри управління в надзвичайних ситуаціях та здійснюють наступні заходи:

уточнюють порядок передачі інформації про радіаційну та хімічну обстановку від ПРХС та ДС;

вивчають топографічні особливості місцевості;

отримують дані про метеорологічну обстановку від підрозділів гідрометеослужби (напрямок та швидкість вітру, температура повітря, хмарність, ступінь вертикальної стійкості повітря);

здійснюють прогнозування та оцінку можливої радіаційної і хімічної обстановки;

розраховують середню щільність населення;

збирають та узагальнюють інформацію про фактичну радіаційну обстановку (потужність експозиційної (еквівалентної) дози іонізуючого випромінювання, час та місце її вимірювання) та хімічну обстановку (назва та концентрація небезпечної хімічної речовини, час та місце її вимірювання) від ПРХС та ДС;

здійснюють оцінку радіаційної і хімічної обстановки;

наносять на карту інформацію про фактичну радіаційну та хімічну обстановку (місце та час виникнення аварії, зони радіаційного та хімічного забруднення);

готують пропозиції щодо захисту населення;

передають узагальнену інформацію про фактичну радіаційну та хімічну обстановку до РАГ Харківської області;

подають узагальнену інформацію про радіаційну та хімічну обстановку та пропозиції щодо захисту населення структурному підрозділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

У подальшому начальник РАГ організовує цілодобове чергування спеціалістів групи (при необхідності).

3.3. РАГ здійснюють прогнозування хімічної обстановки з використанням Методики прогнозування наслідків виливу (викиду) небезпечних хімічних речовин при аваріях на промислових об’єктах і транспорті, затвердженої спільним наказом МНС, М№ 73/82/64/122, зареєстрованим у Мін’юсті 10 квітня 2001 року № 326/5517.

3.4. Під час оцінки хімічної обстановки визначаються наслідки хімічного забруднення та аналізується вплив цих наслідків на населення. Прогнозування і оцінка хімічної обстановки включає вирішення наступних задач:

напрямку осі сліду хмари викиду хімічних речовин, внаслідок аварії або руйнування технологічного обладнання чи ємностей для зберігання сильно діючих отруйних речовин (далі - СДОР), за метеоданими;

розмірів зон забруднення місцевості за очікуваними значеннями доз ураження;

прогнозування глибини зони ураження СДОР;

визначення площі ураження СДОР;

визначення часу підходу зараженого повітря до об'єкту і тривалості дії ураження СДОР;

можливих хімічних уражень людей, що знаходяться в осередку ураження;

порядок нанесення зон ураження на карти і схеми.

 

 

Вихідними даними для прогнозування і оцінки хімічної обстановки є:

координати місця розташування хімічно небезпечних об'єктів (далі - ХНО); загальна кількість СДОР на об'єкті і дані про їх розміщення і запаси в ємностях, трубопроводах та технологічному обладнанні;

кількість СДОР, викинутих в атмосферу і характер розливу на підстилку поверхні ("вільно", "в піддон" або "в обвалування"); висота піддона або обвалування складських ємностей.

метеорологічні умови (температура повітря, швидкість вітру на висоті 10 м (на висоту флюгеру), ступінь вертикальної стійкості повітря).

3.5. Під час оцінювання радіаційної обстановки визначаються наслідки радіаційного забруднення та аналізується вплив цих наслідків на населення.

Наслідки радіаційного забруднення залежать від масштабу радіаційного забруднення та потужності експозиційної (еквівалентної) дози іонізуючого випромінювання.

Масштаб радіоактивного забруднення характеризується довжиною, шириною та площею зони радіоактивного забруднення.

Під час проведення аналізу впливу наслідків радіоактивного забруднення на населення визначається кількість людей, які отримали дози опромінення, та кількість будинків, майна і техніки, забруднених радіоактивними речовинами.

3.6. До пропозицій щодо захисту населення в зонах радіаційного та хімічного забруднення входять:

висновки з оцінки радіаційної та хімічної обстановки (масштаби забруднення, кількість уражених людей, кількість будинків, майна і техніки, забруднених радіоактивними та небезпечними хімічними речовинами);

засоби індивідуального захисту для населення;

режими радіаційного захисту населення;

найбільш оптимальні маршрути евакуації населення;

сили та засоби для проведення санітарної обробки людей та район її проведення;

сили та засоби для проведення спеціальної обробки техніки, майна та одягу, район її проведення.

3.7. До звітних документів РАГ належать:

журнал радіаційного та хімічного спостереження (згідно з наказом МНС від 6 серпня 2002 року № 186 „Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки”, зареєстрованим у Мін’юсті 29 серпня 2002 року № 708/6996);

копії повідомлень про факт забруднення довкілля небезпечними хімічними та радіоактивними речовинами від ПРХС та ДС (форма № 1/МНС згідно з наказом

МНС від 6 серпня 2002 року № 186 „Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки”, зареєстрованим у Мін’юсті 29 серпня 2002 року № 708/6996);

карта радіаційної та хімічної обстановки.

ІV. Розрахунково-аналітична група має право:

4.1 Одержувати безкоштовно від територіальних органів з питань НС та цивільного захисту населення (ЦЗН), інших органів управління, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності і підпорядкування, інформацію, яка необхідна для виконання покладених на РАГ завдань.

4.2. Надавати пропозиції при проведенні заходів, пов’язаних з ліквідацією НС, щодо залучення підпорядкованих спеціалізованих (не воєнізованих) формувань, незалежно від форм власності і підпорядкування.

V. Підготовка кадрів та навчання спеціалістів

розрахунково-аналітичної групи

5.1. Підготовка кадрів розрахунково-аналітичної групи організовується і здійснюється на основі Директиви Начальника Цивільної оборони (Цивільного захисту) України та затвердженого нею Плану основних заходів підготовки Цивільної оборони (Цивільного захисту) України на рік, наказу начальника Цивільної оборони (Цивільного захисту) області, району згідно з річним планом основних заходів підготовки служби.

5.2. Підготовка особового складу розрахунково-аналітичної групи здійснюється на обласних курсах цивільного захисту, а також безпосередньо в ході проведення командно штабних тренувань та тактико-спеціальних занять що проводяться начальником Цивільної оборони (Цивільного захисту) району.

VІ. Організація управління і зв’язку

6.1. Організація управління розрахунково-аналітичною групою (залежно від обстановки) здійснюється з міських, запасних (позаміських) та мобільних пунктів управління, на які виводиться особовий склад групи для проведення розрахунків, з використанням телефонно-телеграфних засобів зв’язку, радіостанцій та мобільного зв’язку.

6.2. Управління розрахунково-аналітичною групою повинне забезпечувати:

своєчасне здійснення заходів по здійсненню необхідних розрахунків в інтересах служб цивільної оборони в умовах надзвичайних ситуацій і у воєнний час;

своєчасне доведення до підлеглих завдань щодо використання (застосування) сил і засобів РАГ в умовах обстановки, яка складається, керівництво і контроль за виконанням поставлених завдань;

безперервну та чітку взаємодію особового складу розрахунково-аналітичної групи, та обмін базами даних з відділом з питань надзвичайних ситуацій, обласною службою технічного забезпечення цивільної оборони забезпечення ЦО, органами військового командування та військовими частинами, іншими службами цивільної оборони у ході спільного виконання завдань;

своєчасне маневрування силами та засобами служби, у разі необхідності;

вирішення завдань, що виникають раптово, і нарощування темпу рятувальних та інших невідкладних робіт у районах надзвичайних ситуацій і осередках масового ураження.

6.3. Оповіщення особового складу розрахунково-аналітичної групи здійснюється за вказівкою начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації:

черговим по райдержадміністрації;

по районній системі оповіщення органів управління та штабів районних служб ЦО;

по радіо та телемережах району.

6.4. Організація звязку:

Зв’язок організується згідно зі схемою організації зв’язку і оповіщення розрахунково-аналітичної групи через систему загальнодержавної мережі Куп'янського ЦЕЗ № 3:

а) з обласною розрахунково-аналітичною групою;

б) з метеостанцією м. Куп'янськ;

в) з постами радіаційного та хімічного спостереження, розташованих на об'єктах району;

г) з районними диспетчерськими службами цілодобового чергування.

 

 

Зв’язок повинен забезпечувати надійне управління у повсякденній діяльності, при виникненні надзвичайних ситуацій та у воєнний час.

VІІ. Прикінцеві положення

Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, установленому для його прийняття.

Керівник апарату райдержадміністрації                                     О. Панікар
 
Дробот

 

 

Переглядів: 1
Дата публікації: 17:40 23.12.2011
Версія для слабо- зорих