Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2017 році | Сектор цивільного захисту | Програми | Програма запобігання загибелі людей на водних обєктах | Програма запобігання загибелі людей на водних об’єктах у Куп’янському районі на 2011-2015 роки
Програма запобігання загибелі людей на водних об’єктах у Куп’янському районі на 2011-2015 роки

 

 

КУП’ЯНСЬКА РАЙОНА РАДА

IX сесія VI скликання

РІШЕННЯ

Від „ 6 ” листопада 2011 року

96-VI


 

Про затвердження районної

Програми запобігання загибелі людей

на водних об’єктах у Куп’янському

районі на 2011-2015 роки

 

 

З метою поліпшення роботи з організації безпечного відпочинку на водних об’єктах району, на виконання розпорядження Президента України від 14 липня 2001 року №190/2001-рп „Про невідкладні заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах”, Правил охорони життя людей на водних об’єктах України затверджених наказом МНС України від 03 грудня 2001 року № 272 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 01.02 2002 року №95/6383, на підставі п. 16 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму запобігання загибелі людей на водних об’єктах у Куп’янському районі на 2011-2015 роки.

2. Районній державній адміністрації щороку під час складання проекту районного бюджету передбачати кошти на фінансування заходів Програми, виходячи з можливостей бюджету.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення (_________) та з питань будівництва, транспорту, зв’язку, житлово-комунального господарства та екології (_________).

 

 

Голова районної ради                                                   С.П.Чернова
 

                                                                                                                                                                                                                              

 

                                                                                                                                                                                                                                             Затверджено

                                                                                                                                                                                                                               рішенням районної ради від

 
                                                                                                                                                                                                    „ 6 ” липня 2011 року (IX-сесія VIскликання)
 
 

Програма

запобігання загибелі людей на водних об’єктах у Куп’янському районі на 2011-2015 роки

 

І. Вступ

Районна програма запобігання загибелі людей на водних об’єктах на 2011-2015 роки (далі Програма) розроблена на виконання Закону України ,,Про аварійно-рятувальні служби” від 14.12.1999 № 1281-XIV, розпорядження Президента України від 14.07.2001 № 190/2001-рп ,,Про невідкладні заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах”, постанов Кабінету Міністрів України від 05.10.1998 № 1599 ,,Про Основні засади створення в Україні підсистеми рятування і ліквідації небезпечних забруднень на воді єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру”, від 06.03.2002 № 264 ,,Про затвердження Порядку обліку місць масового відпочинку населення на водних об’єктах” і спрямована на реалізацію державної політики України в галузі охорони здоров’я, життя населення, використання природного середовища і створення безпечних умов життєдіяльності, відпочинку.

В основу реалізації Програми покладено принцип об’єднання зусиль державних та недержавних органів усіх рівнів для розв’язання проблеми загибелі людей на водних об’єктах району.

ІІ. Загальні положення

Програма передбачає заходи по запобіганню загибелі людей на водних об’єктах, на створення місць безпечного відпочинку громадян, які б відповідали вимогам та нормам, а також організацію через засоби масової інформації широкої інформаційно - пропагандистської роботи, спрямованої на роз’яснення правил поведінки на воді і льоду та методики надання першої медичної допомоги, проведення комплексу заходів щодо вивчення цих правил в учбових закладах.

В районі щорічно під час відпочинку на водних об’єктах гине від 1 до 5 чоловік.

Причиною такого стану є те, що органами місцевого самоврядування, установами та організаціями незадовільно проводиться робота щодо забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 06.03.2002 № 264 ,,Про затвердження Порядку обліку місць масового відпочинку населення на водних об’єктах”, не встановлено дійовий контроль за організацією безпечного відпочинку населення на водних об’єктах.

Не проводиться перереєстрація об’єктів, що використовуються населенням для відпочинку, в місцях купання не створюються рятувальні та медичні пости, не організовується навчання та чергування рятувальників, не проводиться огляд та очистка дна акваторії пляжів водолазами, місця відпочинку не обладнані наочною агітацією з правил поведінки на воді та надання першої медичної допомоги потерпілим. Необізнаність людей із правилами поведінки на воді через недостатній рівень інформаційно-профілактичної роботи серед населення. Органами місцевого самоврядування, установами та організаціями не приділяється належна увага організації культурно-масового, спортивного, оздоровчого відпочинку населення на водних об’єктах.

Досвід останніх років доводить необхідність координації дій при системному розв’язанні проблем програмними методами. Такий підхід є виправданим і можливим лише за умов:

- віднесення безпеки населення на водних об’єктах до проблеми виключної важливості для району;

- комплексного підходу до створення умов для безпечної поведінки на водних об’єктах;

- зміни ідеології вирішення завдань охорони і збереження життя людей на воді.

Зазначені умови визначають необхідність формування нової ідеології запобігання загибелі людей на водних об’єктах, запровадження на районному рівні невідкладних заходів шляхом розроблення і реалізації відповідної Програми.

 

IIІ. Мета та основні завдання Програми

Метою Програми є комплексне розв’язання проблем захисту населення від надзвичайних ситуацій на водних об’єктах, попередження нещасних випадків, пошук та рятування потерпілих на воді людей і створення умов безпечного користування водними об’єктами в інтересах окремої людини та громадськості району.

Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішити такі основні завдання:

запобігання загибелі людей на водних об’єктах та захист населення у надзвичайних ситуаціях на водних об’єктах;

удосконалення сил та засобів реагування на надзвичайні ситуації на водних об’єктах, їх технічне оснащення та підвищення ефективності управління;

підготовка населення і фахівців до дій щодо запобігання та реагування на надзвичайні ситуації на водних об’єктах, пошуку та рятування потерпілих на воді людей.

1. Запобігання загибелі людей на водних об’єктах та захист населення на воді передбачають:

удосконалення системи взаємодії районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування з керівниками підприємств, установ та організацій, які використовують водні об’єкти з виробничою метою або для відпочинку населення, з пошуково-рятувальними службами;

визначення, обстеження і облаштування місць для масового відпочинку на водних об’єктах, купання та любительського вилову риби в літній та зимовий періоди;

удосконалення організації безпечного використання водних об’єктів органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій, що ведуть господарську діяльність з їх використанням;

удосконалення системи зв’язку та оповіщення щодо надзвичайних ситуацій та нещасних випадків на водних об’єктах;

своєчасність та ефективність заходів із попередження нещасних випадків і надзвичайних ситуацій на водних об’єктах;

ефективну діяльність системи життєзабезпечення населення у надзвичайних ситуаціях на водних об’єктах.

2. Удосконалення сил та засобів реагування на надзвичайні ситуації на водних об’єктах, їх матеріально-технічне оснащення та підвищення ефективності управління вимагають:

розроблення типових процедур дій щодо запобігання надзвичайних ситуацій із загибеллю людей на водних об’єктах, проведення пошуку та рятування потерпілих на воді;

удосконалення методів проведення рятувальних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об’єктах;

поліпшення форм та методів оцінки обстановки, оперативності та управління під час проведення рятувальних робіт;

створення мережі рятувальних постів у місцях масового відпочинку населення на водних об’єктах, пляжах, масового підлідного вилову риби та проведення спортивних заходів;

забезпечення проведення водолазного обстеження та очищення дна акваторій пляжів, незалежно від відомчої належності та підпорядкування;

3. Підготовка населення і фахівців щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на водних об’єктах, проведення пошуку та рятування потерпілих на воді людей визначають необхідність:

організації систематичного інформування населення щодо профілактики нещасних випадків на водних об’єктах, зокрема роз’яснення правил поведінки на воді, надання першої медичної допомоги потерпілим;

визначення безпечних місць масового відпочинку, зорієнтування населення щодо дій у випадках надзвичайних ситуацій на воді;

підготовки та перепідготовки матросів-рятувальників для сезонних рятувальних постів.

 

ІV. Основні напрями виконання Програми

Виконання Програми планується здійснити практичною реалізацією організаційних, правових та матеріально-технічних засад, у тому числі;

здійснення комплексної оцінки стану місць відпочинку населення на воді, наявності та готовності до дій сезонних рятувальних постів у місцях масового відпочинку на воді та місцях спортивного і любительського вилову риби;

реєстрація та закріплення водних об’єктів за органами місцевого самоврядування, організаціями, установами і підприємствами, що ведуть господарську діяльність з їх використанням;

ідентифікація і оцінка водних об'єктів, у тому числі паспортизація потенційно небезпечних водних об’єктів та гідроспоруд;

визначення місць масового відпочинку, купання, спортивного і любительського вилову риби, закріплення їх за юридичними особами та їх облаштування;

створення мережі сезонних рятувальних постів;

розроблення і реалізація заходів щодо запобігання надзвичайних ситуацій та загибелі людей на водних об’єктах;

проведення роз’яснювально–профілактичної роботи серед населення, в першу чергу серед дітей та підлітків.

Передбачається удосконалення функціонування сил і засобів запобігання, реагування та проведення рятувальних робіт у випадках надзвичайних ситуацій на водних об’єктах, у тому числі:

розширення мережі сезонних рятувальних постів на водних об’єктах, які використовуються з виробничою або спортивною метою для відпочинку або аматорського риболовства в літній і зимовий періоди;

подальше впровадження комплексу заходів, спрямованих на зниження показників кількості нещасних випадків на водних об’єктах;

здійснення інформаційних заходів із запобігання загибелі людей на воді, кризі, які включають використання телебачення, радіо, преси, попереджувальної наочної агітації (щитів, плакатів), у тому числі в небезпечних для відпочинку на воді місцях;

застосування юридичних прав та штрафних санкцій до керівників, які порушують законодавство з питань запобігання надзвичайних ситуацій та загибелі людей на водних об’єктах;

покращення матеріально-технічної бази;

запровадження комплексної системи підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях та профілактики нещасних випадків на водних об’єктах.

 

V. Механізм забезпечення виконання Програми.

Організаційне забезпечення

Сприяння взаємодії та забезпечення координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, окремих підприємств, установ та організацій незалежно від підпорядкування та форми власності щодо виконання Програми, а також коригування передбачених нею заходів відповідно до наявних фінансових, матеріальних та організаційних можливостей покладається на обласну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

Організація виконання Програми здійснюється Куп'янської районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування, районним управлінням ГУ МНС України в Харківській області, управлінням земельних ресурсів в Куп'янському районі, районною санітарно-епідемологічною станцією.

Проблеми, пов’язані із загибеллю людей на водних об’єктах, потребують невідкладного розв’язання як на державному так і на місцевому рівнях. Для цього необхідно передбачити такі першочергові заходи:

виділення територій та обладнання місць для організації відпочинку, вилову риби, купання;

проведення паспортизації місць масового відпочинку, вилову риби до початку купального сезону та подання районній комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на затвердження для отримання дозволу на відкриття;

перевірка дна водойм, якості води, грунту в рекреаційних зонах перед відкриттям купального сезону, постійний санітарно-епідеміологічний контроль упродовж купального сезону;

виділення земельних ділянок у місцях масового відпочинку населення для розміщення сезонних рятувальних постів;

проведення патрулювання місць масового відпочинку населення на водоймах з метою підтримання громадського порядку і попередження надзвичайних ситуацій.

VІ. Фінансове забезпечення Програми

Фінансування Програми потягом 2011-2015 років передбачається здійснювати за рахунок коштів:

- місцевих бюджетів в межах асигнувань виділених на фінансування програми та виходячи із їх можливостей;

- позабюджетних коштів;

- коштів підприємств усіх форм власності, громадських організацій та інших юридичних осіб (згідно договорів на оренду ставків за їх згодою) зацікавлених у реалізації Програми;

VIІ. Очікувана ефективність від реалізації Програми

У результаті виконання Програми буде забезпечено повноцінне функціонування системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації на водних об’єктах, яке дозволить:

- підвищити оперативність та якість інформаційної роботи серед населення з питань безпечного використання водних об’єктів, роз’яснення правил поведінки на воді та надання першої медичної допомоги;

скоротити кількість нещасних випадків на водних об’єктах;

- розширити діапазон дій аварійно-рятувальної служби та підвищити ефективність проведення пошуково-рятувальних робіт на воді;

- підвищити ефективність заходів щодо попередження нещасних випадків та надзвичайних ситуацій на водних об’єктах.

 

VIIІ. Контроль та координація за ходом виконання Програми

Контроль за виконанням програми здійснює районна рада.

Координує дії щодо виконання заходів Програми відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

 


Заступник голови районної ради

С.Б.Жукова

 

 
Переглядів: 11
Дата публікації: 11:21 19.12.2011
Версія для слабо- зорих