Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
16.01.2018
день - Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Організатор:Відділ освіти Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
день - Подання річної звітності закладів культури району Подання річної звітності закладів культури району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Управління культури і туризму ХОДА
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:16.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
13:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:16.01.2018 13:00 Місце проведення:Ягідненська сільська рада
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2017 році | Документи скасовані ЦНАП | Інформаційна картка адміністративної послуги "Державна реєстрація права власності на нерухоме майно"
Інформаційна картка адміністративної послуги "Державна реєстрація права власності на нерухоме майно"

                                                                                                          ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                          Голова районної

                                                                                                          державної адміністрації

                                                                                                          ___________________М. Ситник

                                                                                                          “04”_квітня__ 2016 року

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1

Послуга: Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відділу економічного розвитку Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області

 

Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг, їх телефони, електронні адреси

Сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відділу економічного розвитку Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області:

63701, Харківська обл., м. Куп’янськ, пл. Центральна, 12, кімната 10-а.

Тел. (05742) 5-75-78

Електронна адреса:

 

Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області:

63701, Харківська обл., м. Куп’янськ, пл. Центральна, 12, кімната 11.

Тел. (05742) 5-30-01

Електронна адреса: cnapkrda@ukr.net

3.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відділу економічного розвитку Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області:

понеділок,вівторок,середа,четвер з 08.00 до 17.00 години

п’ятниця з 08.00 до 15.45 години

перерва на обід з 12.00 до 12.45 години

вихідний день: субота, неділя

 

Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області:

Понеділок, середа, з 8.00 до 17.00 години

вівторок, четвер з 08.00 до 20.00 години

п'ятниця з 08.00 до 15.45 години

субота з 8.00 до 15.00 годин

вихідний день: неділя

4.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності). Форма затверджена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 465/5) «Про впорядкування відносин, пов’язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється). У разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, пред’являє оригінал документа, що підтверджує її повноваження. Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за допомогою порталу електронних сервісів.

Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав;

Документ про сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору);

Документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно, відповідно до пунктів 40 - 73 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127.

У випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 додатково подаються інші документи.

5.

Порядок та спосіб подання документів

Особисто або через уповноважену особа шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області, державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відділу економічного розвитку Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області або шляхом надсилання поштою з описом вкладення. Під час подання заяви шляхом надсилання поштою справжність підпису заявника засвідчується відповідно до Закону України “Про нотаріат”.

 

6.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно.

6.1

розмір та порядок внесення плати

1) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) у строк, визначений статтею 19 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” від 26.11.2015 № 834 - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати;

2) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс у строк, визначений статтею 19 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” 26.11.2015 № 834 - 1 мінімальна заробітна плата;

Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих десяти гривень.

За державну реєстрацію права власності на частку у праві спільної власності на об’єкт нерухомого майна адміністративний збір сплачується в повному розмірі.

Реквізити сплати адміністративного збору за державну реєстрацію права власності:

Отримувач: Куп'янське УДКСУ

Код отримувача: 37813292

Банк отримувача: ГУДКСУ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Код банку (МФО): 851011

Номер рахунку: 31411530700329

ККДБ: 22012600

Призначення платежу: адміністративний збір за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно

Реквізити сплати збору за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі:

Отримувач: Куп'янське УДКСУ

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37813292

ККДБ: 22012700

Номер рахунку: 31310300741329

Призначення платежу: за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі

Код отримувача (МФО):851011

Банк отримувача: ГУДКСУ у Харківській області

 

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно у разі отримання заявником послуги у скорочені строки:

 

1) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс у строк 7 робочих днів - 5 мінімальних заробітних плат;

2) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 10 мінімальних заробітних плат;

3) за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) у строк 2 робочі дні - 1 мінімальна заробітна плата;

4) за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 2 мінімальні заробітні плати;

5) за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 5 мінімальних заробітних плат.

Реквізити сплати адміністративного збору за державну реєстрацію права власності у скорочені строки:

Отримувач: Куп'янське УДКСУ

Код отримувача: 37813292

Банк отримувача: ГУДКСУ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Код банку (МФО): 851011

Номер рахунку: 31412540700329

Код класифікації доходів бюджету: 22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов'язаних з державною реєстрацією

6.2

нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Декрет Кабінету Міністрів України «Про державне мито»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх та обтяжень” та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” від 26.11.2015 № 834-VIII

7.

Строк надання адміністративної послуги

Надається у строк, що не перевищує 5 робочих днів.

Державна реєстрація права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс проводиться у строк, що не перевищує 14 робочих днів.

Якщо заявником сплачено кошти за надання адміністративної послуги у скорочений термін вищезазначені адміністративні послуги надаються у строки зазначені у ст. 34 Закону України від 26.11.2015 № 834-VIII, а саме:

Строк державної реєстрації прав, визначений у днях, обраховується з дня реєстрації у базі даних заяв відповідної заяви про державну реєстрацію прав.

Строк державної реєстрації прав, визначений у годинах, обраховується з часу реєстрації у базі даних заяв відповідної заяви про державну реєстрацію прав.

У разі наявності зареєстрованих у Державному реєстрі прав інших заяв про державну реєстрацію прав на це саме майно строк державної реєстрації прав обраховується з дня (часу) прийняття рішення державним реєстратором про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації щодо заяви, зареєстрованої в Державному реєстрі прав раніше.

8.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

У державній реєстрації права власності може бути відмовлено у разі, якщо:

 

1) заявлене речове право, не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону України від 26.11.2015 № 834;

2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України від 26.11.2015 № 834 ;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно;

6) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України від 26.11.2015 № 834 , не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;

7) заяву про державну реєстрацію прав в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

8) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

9.

Результат надання адміністративної послуги

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

10.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

Шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області, державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відділу економічного розвитку Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області або шляхом надсилання поштою.

11.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»,

Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127

Закон України “Про адміністративні послуги”


 

Переглядів: 3
Дата публікації: 11:20 30.06.2016
Версія для слабо- зорих