Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
24.05.2018
день - Проведення групового заходу до Всесвітнього Дня боротьби з тютюнопалінням. Проведення групового заходу до Всесвітнього Дня боротьби з тютюнопалінням. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:24.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янський міськрайонний відділ з питань пробації Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції, за адресою: м.Куп'янськ, провул.Куп'янський,4
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Свято випуску до школи. Свято випуску до школи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Курилівський, Кислівський, Грушівський ДНЗ
09:00 - Спільний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з дітьми, які проживають на території району Спільний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з дітьми, які проживають на території району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Територія району
09:00 - Нарада працівників культури Куп'янського району Нарада працівників культури Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр, центральна районна бібліотека
10:00 - Практикум «Бібліотека: ідеї , майстерність, досвід» Практикум «Бібліотека: ідеї , майстерність, досвід» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-практикум для працівників клубних закладів "Підготовка учасників до регіонального фестивалю-огляду "Цвіт папороті" Семінар-практикум для працівників клубних закладів "Підготовка учасників до регіонального фестивалю-огляду "Цвіт папороті" Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр
10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС. Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС. Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації
11:00 - ДПА з української мови учнів 11-х класів у формі ЗНО ДПА з української мови учнів 11-х класів у формі ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.05.2018 11:00 Місце проведення:ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти»
14:00 - Правова година «Вчимося бути громадянами» Правова година «Вчимося бути громадянами» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 14:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
25.05.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Свято Останнього дзвоника у загальноосвітніх навчальних закладах Свято Останнього дзвоника у загальноосвітніх навчальних закладах Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.05.2018 08:30 Місце проведення:ЗЗСО району
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Поліпшення якості планування бюджетів та ефективного та раціонального використання бюджетних коштів "
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:25.05.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

26.05.2018
10:00 - Участь збірної команди відділення шахів районної ДЮСШ в Чемпіонаті області на присвоєння 1 го розряду. Участь збірної команди відділення шахів районної ДЮСШ в Чемпіонаті області на присвоєння 1 го розряду. Організатор:КРДЮСШ Час проведення:26.05.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків ЗОШ №128 Холодногірського району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2016 рік | План роботи районної державної адміністрації за місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2016 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2016 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

19 серпня 2016 р.

 

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2016 року

 

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01

Участь керівництва райдержадміністрації у святкуванні Дня Знань та свята Першого дзвоника

ЗНЗ району

 

Пупкова Я.В. - головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдерж­адміністрації

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

01-10

Виставка — перегляд “З вересневої пори всі ми стали школярі”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

01, 08, 15, 22, 29

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Говорова М.М. - начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

01, 08, 15, 22, 29

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

02

Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань проведення посіву озимих культур

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Водолазська С.А. - начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

02

Педагогічна нарада тренерів районної ДЮСШ

Приміщення ДЮСШ

10.00

Ридван О.В. - завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації

 

05, 12, 19, 26

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

 

Кубрак О.О. - керівник апарату райдержадміністрації

 

 

05-09

Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ присвячені Дню фізичної культури та спорту

Спортивні майданчики шкіл району

 

Ридван О.В. - завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації

 

 

 

06, 20

 

02, 16

 

 

14, 28

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

 

 

с.Подоли

с.Кругляківка

 

с.Сенькове,

с.Кислівка

с.Просянка

с.Глушківка

 

 

8.30

Смоляк Ю.В. - начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І.

 

06, 13, 20, 27

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

07

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет № 15

райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Мироненко Л.М. - начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації

 

07

Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

13.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

08

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Пупкова Я.В. - головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

09

Літературне асорті “Знання — сонце, книга - віконце”

ЗОШ № 4

13.00 - 14.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

09

Змагання з міні-футболу, волейболу, тенісу настільного, кульової стрільби з пневматичної гвинтівки серед збірних команд депутатів району, державних службовців, вчителів фізичної культури відділу освіти, тренерів районної ДЮСШ присвячені Дню фізичної культури та спорту

ПЗОВ «Сосновий»

 

Ридван О.В. - завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації

 

09

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Кучерявий В.В. - завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації

 

09

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

 

12, 26

 

 

09, 23

 

 

 

07, 21

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

 

- заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Смоляк Ю.В. - начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації

Польоха О.І.

 

13

Засідання “Школи кадрового резерву” на посади керівників ЗНЗ:

1. Зміни в трудовому законодавстві.

2. Трудові відносини в ЗНЗ.

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

13

Засідання районної комісії з питань безпечної життєдіяльності населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

13.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

14

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

14

Засідання комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Куп'янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

14.30

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

15

Семінар-навчання для працівників сільських рад району

Районний будинок культури

11.00

Пупкова Я.В. - головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

15

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань, контрольним документами, питань діловодства зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства у відділі культури і туризму райдержадміністрації

Відділ культури і туризму райдержадміністрації

16.00

Пупкова Я.В. - головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

15

Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР з питань:

1. Про організацію роботи в закладі щодо здійснення контролю за відвідуванням учнями навчальних занять.

2. Про здійснення методичного супроводу роботи закладу з попередження дитячого травматизму

 

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

15

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

13.30

Говорова М.М. - начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

17

Краєзнавча вікторина “Мій рідний край”

Центральна районна бібліотека

10.00-11.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

19

Засідання Куп'янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

20

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Смоляк Ю.В. - начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 

21-30

Книжкова виставка “В ім'я життя” (до Дня партизанської слави)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

21-24

Виставка пам'яті “Народ пам’ятає, народ славить” (до Дня партизанської слави)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

21

Віртуальний подорож “Цікаві таємниці книжкової полиці” (до Всеукраїнського дня Бібліотек)

Міський терцентр

10.00-11.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

21

Нарада керівників ДНЗ району з питань:

1. Звіт керівників ДНЗ та НВК щодо проведення обліку дітей віком від 0 до 6 років. (Виконання організаційно- методичних вказівок щодо охоплення дітей дошкільною освітою).

2. Організаційно — методичний супровід діяльності РМО педагогічних працівників на 2016/2017 навчальний рік.

3. Про готовність дошкільних навчальних закладів до навчального року.

4. Виконання Інструкції з ведення ділової документації

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

22

Участь у мітингу та покладання квітів до Дня партизанської слави

м. Куп'янськ, пам'ятник

10.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

22

Нарада працівників культури

Відділ культури в туризму

9.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

22

Семінар з клубної роботи для директорів сільських будинків культури, завідуючих сільськими клубами

Центральна районна бібліотека

11.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

22

Засідання Ради по роботі з кадрами

Районний будинок культури

11.00

Пупкова Я.В. - головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

22

Комплексна перевірка виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Моначинівської сільської ради

Моначинівська сільська рада

14.00

Пупкова Я.В. - головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

22

Мітинг та покладання квітів до Дня партизанської слави

м.Куп'янськ

10.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

23

Апаратна нарада відділу освіти

1. Про організацію І, ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

2. Про стан роботи загальноосвітніх навчальних закладів .

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

23

Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР з питань:

1. Про нормативні документи та інструктивно - методичні засади організації навчально-виховного процесу у 2016/2017 навчальному році.

2. Про організацію методичної та інноваційної діяльності ЗНЗ району у 2016/2017 навчальному році.

3. Психолого-методичний супровід допрофільного та профільного навчання у 2016/2017 навчальному році.

4. Про організацію, планування та проведення моніторингових досліджень у 2016/2017 навчальному році.

5. Організація проведення учнівських та фахових конкурсі педагогів у 2016/2017 навчальному році.

6. Про організацію роботи навчального закладу з обдарованою учнівською молоддю.

 

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

23

Засідання районної тристоронньої соціально-економічної ради

Кабінет заступника голови райдер­жадміністрації

13.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

24-25

Участь у великому Слобожанському ярмарку

м.Харків

 

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

27-30

Книжкова виставка “Галерея видатних особистостей” (до 150 — річчя від дня народження М.Грушевського)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

27

Засідання колегії відділу освіти з питань:

1. Про стан роботи відділу освіти, загальноосвітніх навчальних закладів зі зверненнями громадян та з питань виконання Закону України “Про запобігання корупції” за 9 місяців 2016року.

2. Про результативність участі учнів району у ЗНО - 2016

3. Про стан кадрового забезпечення загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році

4. Про виконання рішень колегії

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

27

Нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Про організацію навчально-виховного процесу у 2016/2017 навчальному році.

2. Про підсумки підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року та хід проведення робіт до опалювального сезону 2016 — 2017 року.

3. Про результативність участі учнів району у ЗНО — 2016.

4. Про організацію проведення І, ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, турнірів, конкурсів у 2016/2017 навчальному році.

5. Про організацію проведення спортивно-масових заходів із учнями у 2016/2017 навчальному році.

6. Про навчання дітей з особливими освітніми проблемами

 

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Жадановська Т.В. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

27

Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Кабінет заступник голови райдер­жадміністрації

11.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

28

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 19

райдержадміністрації

10.00

Мироненко Л.М. - начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації

 

28-30

Участь у заходах до Дня усиновлення

Теріторія району

 

Діденкова Л.І. - начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

29

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет № 3

райдерж­адміністрації

9.00

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

30

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва за вересень 2016 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Водолазська С.А. - начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

30

Урочистості з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек

Центральна районна бібліотека

10.00-12.00

Користіна І.В. - начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

30

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району на тему: “Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах”

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Потапова А.С. - начальник фінансового управління райдерж­адміністрації

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Водолазська С.А. - начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Перевірка стану протипожежного захисту лісових зон та готовності реагування у випадку виникнення лісових пожеж в екосистемах у пожежонебезпечний період 2015 року

Територія району

 

Потєхіна Л.О. - завідувач сектору цивільного захисту райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Перевірка стану протипожежного захисту та техногенної безпеки закладів освіти та їх готовності до нового 2015-2016 навчального року

Територія району

 

Потєхіна Л.О. - завідувач сектору цивільного захисту райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Проведення спільних профілактичних рейдів

Територія району

 

Діденкова Л.І. - начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Засідання координаційної ради

Територія району

 

Діденкова Л.І. - начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Засідання комісії з питань захисту прав дитини

Територія району

 

Діденкова Л.І. - начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Говорова М.М. - начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з обстеження аварійних дерев в охоронних зонах повітряних ліній передач 6 — 150 кВ

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Говорова М.М. - начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Говорова М.М. - начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Говорова М.М. - начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь у Всеукраїнській акції “Урок”

Територія району

 

Діденкова Л.І. - начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Пупкова Я.В. - головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік, встановлення черги, надання путівок, виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Уколова В.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

Протягом місяця

Участь у підготовці до урочистостей з нагоди Дня підприємця України

Відділ економічного розвитку

райдержадміністрації

 

Мироненко Л.М. - начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Чемпіонат району з футболу серед юнацьких сільських команд

Територія району

 

Ридван О.В. - завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністраці

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Мироненко Л.М. - начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Водолазська С.А. - начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Мироненко Л.М. - начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації О. Кубрак

 

Пупкова, 5 55 66

Переглядів: 16
Дата публікації: 15:07 09.09.2016
Версія для слабо- зорих