Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КУП’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ НА 2012 РІК
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КУП’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ НА 2012 РІК

 

                                                                                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                     Голова районної державної адміністрації

                                                                                                                          ____________Г. Ківшар

                                                                                                                                16 грудня 2011р.

 

 

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ

КУП’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

НА 2012 РІК
 

І. Житлово-комунальне господарство
1.1. Проведення робіт з питань теплового господарства:
- технічне переоснащення котелень Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (801 тис.грн.) та Подолянської ЗОШ І-ІІІ ступенів (403 тис.грн.);
- будівництво блочної котельні для Глушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (777 тис.грн.);
- придбання та установка теплового лічильника для Глушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (35 тис. грн.);
- промивка систем опалення Кислівської, Гусинської ЗОШ І-ІІІ ступенів (120 тис.грн.);
- заміна котлів НІІСТУ-5 на АОТ-50 в Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (58 тис.грн.);
- придбання та установка газового лічильника для котельні Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (35 тис.грн.).
1.2. Проведення робіт з питань водопостачання та водовідведення:
- реконструкція системи водопостачання с.Кіндрашівка (820 тис.грн.);
- виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію очисних споруд с.Грушівіка (589 тис.грн.).
1.3. Проведення робіт з питань газифікації:
- будівництво підвідного газопроводу високого тиску до с.Котлярівка та с.Кислівка (1860 тис.грн.);
- газифікація с.Грушівка по вул. Романова (1200 тис.грн.).
1.4. Проведення капітального ремонту доріг:
- с. Просянка (1460 тис.грн.);
- с.Піщане (498 тис.грн.);
- с.Благодатівка (150 тис.грн.).
1.5. Встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів на території сільських рад району.
1.6. Організація виконання заходів, зазначених в Комплексній Програмі з охорони навколишнього природного середовища Куп'янського району на 2007-2011 роки та подальшу перспективу до 2020 року.
 
ІІ. Розвиток освіти
2.1. Приведення мережі навчальних закладів у відповідність до кількості учнів шляхом створення НВК на базі Нечволодівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та освітнього округу на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
2.2. Відновлення дошкільного закладу с. Глушківка.
2.3. Забезпечення гарантованого і безпечного підвезення учнів і вчителів до шкіл та в зворотному напрямі шляхом реалізації державної, обласної та районної програм "Шкільний автобус", впорядкування системи договірних відносин зі всіма категоріями перевізників.
2.4. Забезпечення навчальних закладів району висококваліфікованими педагогічними кадрами шляхом укладання тристоронніх угод між адміністрацією, студентами та педагогічними вузами.
 
ІІІ. Відродження культурних і просвітницьких традицій
3.1. Поповнення бібліотечних фондів новими виданнями на суму 10 тис.грн.
3.2. Забезпечення оновлення матеріально-технічної бази закладів культури.
3.3 Переведення Курилівського сільського клубу на електричне опалення.
 
ІV. Соціальний захист населення, створення нових робочих місць
4.1. Забезпечення у 2012 році соціальних гарантій сім’ям з дітьми та іншим вразливим верствам населення відповідно до діючого законодавства;
4.2. Посилення адресності у наданні пільг, компенсацій та соціальних гарантій;
4.3. Посилення соціального захисту людей похилого віку та інвалідів;
4.4. Забезпечення соціальних гарантій щодо зайнятості населення, праці, заробітної плати та пенсійного забезпечення;
4.5. Забезпечення виконання Програми соціального захисту населення Куп’янського району на 2012 рік та районної Програми зайнятості населення на 2012-2013 роки;
4.6. Виконання державних та обласних програм, спрямованих на соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
 
V. Поліпшення ділового клімату, стимулювання розвитку підприємництва
5.1. Забезпечення щорічного збільшення на 4% обсягів побутових послуг, які надаються населенню.
5.2. Створення в районі не менше 275 робочих місць, сприяння розвитку підприємництва і самостійній зайнятості населення.
 
VІ. Розвиток аграрного сектора
6.1. Сприяння створенню у районі високотехнологічного сільськогосподарського виробництва та переробки сировини шляхом залучення інвестицій і кредитних ресурсів.
6.2. Впровадження науково-обгрунтованої програми нарощування виробництва сільськогосподарської продукції, якими визначені пріоритетні напрями розвитку рослинництва:
- удосконалення землекористування;
- застосування інтенсивних та ресурсозберігаючих технологій (вирощування озимої пшениці на площі 17 тис.га, соняшника на площі 10,4 тис.га);
- цільового використання мінеральних добрив (закупівля мінеральних добрив в кількості 5,2 тис. тонн);
- впровадження інтегрованої системи захисту рослин на площі 60 тис.га.;
- використання високоврожайних сортів і гібридів на площі 17 тис.га.
6.3. Активізація селекційно-племінної роботи в тваринництві та вдосконалення заходів щодо боротьби з хворобами тварин, створення необхідних умов для розвитку племінного тваринництва.
 
VІІ. Активізація інвестиційної діяльності та розвиток експортного потенціалу району
7.1. Сприяння іноземним інвесторам у питаннях консультативної допомоги відповідно до чинного законодавства України, у супроводженні інвестиційних проектів, які реалізуються в районі, а також у координації роботи інвесторів з місцевими органами виконавчої влади.
7.2. Розповсюдження інформації щодо інвестиційної привабливості району серед потенційних інвесторів шляхом використання можливостей Інтернету, участі у симпозіумах, конференціях, міжнародних програмах, виставках, ярмарках тощо.
 
VІІІ. Підвищення ефективності управління об'єктами державної та комунальної власності. Забезпечення проведення інвентаризації комунального майна територіальних громад району, підвищення ефективності його використання.
 
Керівник апарату
райдержадміністрації О.Панікар
Переглядів: 9
Дата публікації: 10:02 06.01.2012
Версія для слабо- зорих