Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.10.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.10.2017 08:00 Місце проведення:с.Осинове
09:30 - Турнір «Юних фізиків» Турнір «Юних фізиків» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.10.2017 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
1.Проведення призову громадян України на строкову військову службу восени 2017 року на виконання Указу Президента України від 24.02.2017 № 44/2017 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2017 році.
2. Підсумки виконання планового завдання з відбору громадян на військову службу за контрактом у ІІІ кварталі 2017 року та визначення завдань на IV квартал поточного року.
3. Про стан ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в Харківській області.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:20.10.2017 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

21.10.2017
09:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з шахів в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з шахів в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор:Сектор у справах молоді та спорту, районна ДЮСШ Час проведення:21.10.2017 09:00 Місце проведення:м.Харків шаховий клуб "Вундеркінд"
23.10.2017
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - І етап Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів І етап Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
день - Проведення заходів до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників Проведення заходів до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
день - Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу, надання необхідних соціальних послуг Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу, надання необхідних соціальних послуг Організатор:Куп'янський РЦСССДМ Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення профілактичної роботи з метою попередження конфліктних ситуацій в учнівському середовищі Проведення профілактичної роботи з метою попередження конфліктних ситуацій в учнівському середовищі Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, ЗОШ району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.10.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про організацію методичної роботи районного організаційно-методичного центру, районного будинку культури та методико-бібліографічного відділу центральної районної бібліотеки.
2. Про стан виконання Плану процедурних та профілактичних заходів щодо запобігання та протидії корупції серед державних службовців райдержадміністрації та посадових осіб місцевого самоврядування району за 9 місяців 2017 року.
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.10.2017 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації Ситника М.М.

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Контроль за роботою закладів соціальної сфери та багатоквартирного житлового фонду протягом опалювального періоду 2017-2018 років;
2. Моніторинг установки газових лічильників на багатоквартирний житловий фонд;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Заготовка ПСС для посипки дорожнього покриття на території району в осінньо-зимовий період 2017-2018 років;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.10.2017 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання




 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2015 рік
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2015 рік

 Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - грудень 2015 рік 

 

 

 

Територія та населення

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 25,1 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. З початку року в районі народилося 129 дітей і померло 427 осіб.

Станом на 01.01.2016 року в районі зареєстровано 53 шлюбів та 16 розлучень.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 27,4 млн.грн. фактично отримано кредитів на суму 36,6 млн.грн.

 

Зовнішньоекономічна діяльність

Основним підприємством, яке здійснює в районі зовнішньоекономічну діяльність є ДП “Куп’янський лісгосп”. Протягом звітного періоду підприємством укладені угоди: з латвійською фірмою “Riga Paletten” на постачання палетних заготовок з подальшим експортом до країн Євросоюзу (експортовано 305,6 куб.м. на загальну суму 661,5 тис.грн.) та польською фірмою “DМС GROUP” на постачання пиломатеріалів необрізних (експортовано 25 куб.м на загальну суму 40,2 тис.грн.).

 

Пенсії

На обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Куп’янському районі станом на 01.01.2016 р. перебуває 8,3 тис.чол. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

Протягом січня-грудня 2015 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 443 поточних перерахунка, 8492 масових перерахунків та призначено нових пенсій по 231 пенсійним справам.

В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1562 грн., що на 0,4 % більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.01.2016 року складає 151062,3 тис.грн., що на 14471,0 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повноти відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів.

Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 23,0 %.

Доходи управління ПФУ по району за січень-грудень 2015 року складають 601,9 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 140,6 %.

В умовах зростання обсягів виплати пенсій, потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду.

Загальна сума боргу станом на 01 січня 2016 року (за оперативними даними) по страхових внесках складає 249,5 тис.грн, у тому числі недоїмка по внесках становить 155,1 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 47,3 тис.грн., що складає 19,0 % від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 43,2 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно-позовною роботою.

Протягом звітного періоду основним завданням було виконання вимог, визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів України і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

 

Надання адміністративних послуг

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; послуги в частині оформлення та видачі паспорта громадянина України, вклеювання фотокартки при досягненні громадянином 25-ти та 45-ти річного віку, реєстрація місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання особи, оформлення довідки про реєстрацію місця проживання або перебування особи, державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру та державна реєстрація прав на нерухоме майно. Станом на 01.01.2016 року до ЦНАП звернулося 5456 громадян, юридичних та фізичних осіб-підприємців Куп'янська та Куп'янського району, а саме: з питань державної міграційної служби — 3028 чол., державного агентства земельних ресурсів — 1399 чол., державної реєстрації прав на нерухоме майно — 1029 чол., кількість виданих документів дозвільного характеру — 2.

 

Малий бізнес

Станом на 01.01.2016 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 809 осіб. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 30 одиниць.

Тендерні торги

В районі в бюджетних установах діє шість конкурсних комітетів, якими в звітному періоді проведено 18 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі 5- відкриті торги, 11 - закупівлі за переговорною процедурою та 2 — по запиту цінових пропозицій. Для участі в торгах подали свої пропозиції 25 постачальників. За результатами тендерних торгів переможцями визнано 15 постачальників.

Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 8007,7 тис.грн.

 

Соціальний захист

За грудень місяць 2015 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 224 малозабезпечені сім'ї, 1369 сімей з дітьми, 172 інваліда з дитинства та 78 дітей-інвалідів.

За грудень місяць 2015 року 48 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір державної допомоги на одну сім’ю становив 2156 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в грудні призначено 56 сім’ям, середній розмір допомоги становив 979 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу призначено 5 особам, середній розмір якої становив 1322 грн.

Станом на 01.01.2016 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 10 прийомних сімей та 1 дитячий будинок сімейного типу. За грудень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям складає 86711 грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 61716 грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 20027 грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 4968 грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 7883 грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 22 громадян отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 345203 грн.

В районі станом на 01.01.2016 року призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 4721 сім’ї, в тому числі для придбання твердого палива та скрапленого газу 1163 сім’ям.

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.01.2016 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2014р.

Нараховано у 2014р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2014р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2015р.

Нараховано у 2015р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2015р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2689

2589,6

1827,4

70,6

4721

23137,1

14069,6

60,8

в т.ч.: тепло

178

107,6

84,1

78,1

174

462,7

316,4

68,4

електроенергія

2689

121,9

79,3

65,1

4721

932,1

664,2

71,3

природний газ

2194

2284,3

1601,6

70,1

3548

21413,3

12875,9

60,1

водопостачання

278

35,9

28,8

80

543

224,9

148,7

66,1

квартплата

239

39,7

33,6

84,6

320

104,1

64,3

61,7

тверде паливо та скраплений газ, всього:

466

420,1

420,1

100,0

1163

1743,4

1602,1

91,9

РАЗОМ:

Х

3009,7

2247,6

74,7

X

24880,4

15671,8

63

 

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за грудень місяць 2015 р.

Види допомог

2014 рік

2015 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

812694

815624

2930

100,4

кількість отримувачів,чол.

607

606

-1

99,8

середній розмір допомоги,грн..

1339

1346

7

100,5

надійшло субвенцій, грн.

812694

815624

2930

100,4

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

10794

14580

3786

135,1

кількість отримувачів, чол.

8

10

2

125

середній розмір допомоги,грн..

1079

1458

379

135,1

-надійшло субвенцій,грн

10794

14580

3786

135,1

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

12794

14096

1302

110,2

кількість отримувачів, чол.

98

108

10

110,2

середній розмір допомоги,грн.

130

130

0

100

надійшло субвенцій, грн.

12794

14096

1302

110,2

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

129424

128311

-1113

99,1

кількість отримувачів, чол.

37

33

-4

89,2

середній розмір,грн..

3498

3888

390

111,1

надійшло субвенцій,грн.

129424

128311

-1113

99,1

5. Допомога одинокій матері, грн.

315046

366202

51156

116,2

кількість отримувачів, чол.

615

605

-10

98,4

середній розмір допомоги,грн.

513

440

-73

85,8

надійшло субвенцій

315046

366202

51156

116,2

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

10320

860

-9460

8,3

кількість отримувачів, чол.

1

1

0

100

середній розмір допомоги,грн.

10320

860

-9460

8,3

надійшло субвенцій, грн.

10320

860

-9460

8,3

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

23706

24837

1131

104,8

кількість отримувачів, чол.

54

50

-4

92,6

середній розмір допомоги, грн.

439

496

57

113

надійшло субвенцій, грн.

23706

24837

1131

104,8

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

300668

330290

29622

109,9

кількість отримувачів, чол.

261

250

-11

95,8

середній розмір допомоги,грн.

1152

1322

170

114,8

надійшло субвенцій

300668

330290

29622

109,9

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

279789

482664

202875

172,5

кількість отримувачів, чол.

162

224

62

138,3

середній розмір допомоги,грн.

1727

2156

429

124,8

надійшло субвенцій, грн.

279789

482664

202875

172,5

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

29574

32927

3353

111,3

кількість отримувачів, чол.

20

22

2

110

середній розмір допомоги,грн.

1479

1496

17

101,1

надійшло субвенцій, грн

29574

32927

3353

111,3

11. Прийомні сім'ї, грн

78333

86711

8378

110,7

кількість отримувачів, чол.

11

11

0

100

середній розмір допомоги, грн.

7121

7883

762

110,7

надійшло субвенцій, грн.

78333

86711

8378

110,7

 

 

Соціальний захист

Станом на 01.01.2016 р. на обліку в УПСЗН перебуває 728 ветеранів війни, в тому числі 52 інваліда війни, 120 учасників бойових дій, 105 членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, 451 учасник війни.

У 2015 році 114 осіб отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами 182 особи отримали технічні засоби реабілітації.

Протягом 2015 року видано 39 посвідчень «ветеран праці» та 4 «інвалід війни».

2 інваліда війни, 15 інвалідів загального захворювання, 3 інваліда з дитинства, 3 учасника війни, 9 учасників бойових дій та 2 члена сім’ї (загиблого) померлого ветерана війни отримали санаторно-курортні путівки.

Станом на 01.01.2016 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 11 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 6,6 тис. грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 159 громадянам на загальну суму 140,0 тис. грн.

15 чол. отримали компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів на суму 3,2 тис. грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулося 14 осіб. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації та відшкодовані на загальну суму 18,7 тис. грн.

Станом на 01.01.2016 р. на обліку в управлінні праці перебуває 174 особи, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них – 24 дитини).

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 161,3 тис. грн., компенсація на харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, на суму 0,2 тис. грн., компенсація на оздоровлення – 39,9 тис. грн. Станом на 01.01.2016 р. заборгованість по виплатах відсутня.

З початку 2015 року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалося 168 чол. на загальну суму 59,7 тис. грн., та послугами по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 7 чол. на загальну суму 5,7 тис. грн

За допомогою, пов’язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», звернулося 3 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 3,0 тис. грн.

Станом на 01.01.2016 р. видано 29 довідок батькам з багатодітних сімей та 59 довідки дітям з багатодітної сім’ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2014, 2015 рр.) Станом на 01.01.2016 р.

Види послуг.

Нараховано у 2014 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2014р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2015 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2015р., тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

1577,4

1531,8

97,1

2879,2

2105,9

73,2

в т.ч.: тепло

76,7

61,6

80,4

110,5

91,9

83,2

природний газ

1182,5

1182,5

100,0

2334,5

1616,2

69,2

електроенергія

218,6

194,9

89,2

342,3

312,5

91,3

водопостачання

68,1

63,9

93,7

65,2

60,5

92,8

квартплата

31,5

28,9

91,8

26,7

24,8

93,0

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

213,1

213,1

100,0

199,7

199,7

100,0

Інші пільги, всього:

353,0

346,1

98,1

358,6

353,6

98,6

в т.ч.:

послуги зв’язку

46,1

39,2

100,0

35,2

30,2

85,8

санаторно-курортні путівки

96,1

96,1

100,0

106,1

106,1

100,0

проїзд в

автотранспорті

210,8

210,8

100,0

217,3

217,3

100,0

Разом:

2143,5

2091,0

97,6

3437,5

2659,1

77,4

 

Стан зайнятості населення

Протягом 2015 року в Куп’янському районі створено 125 нових робочих місць. З загальної кількості створених місць: 47 - для працівників у юридичних осіб, 28 - для працівників у фізичних осіб - підприємців, зареєстровано 50 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2014 року перебував 4301 чол. шукаючий роботу. За звітний період працевлаштовано 2202 чол., які проживають у місті та районі. Станом на 01.01.2016 року на обліку рахувалося 923 безробітних.

Протягом звітного періоду: 712 чол., що проживають в місті Куп’янську та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 1107 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 44 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, працевлаштовано 46 осіб.

Рівень безробіття станом на 01 січня 2016 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,57 %.


 

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

Станом на 01 січня 2016 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом грудня місяця 2015 року проведено 1 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалося питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп'янському району.

 

Рівень оплати праці

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень — грудень 2015 року становить 2833 грн., або 205,6 % прожиткового мінімуму. В порівнянні з відповідним періодом минулого року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 15,7 %.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень — грудень 2015 року становить 2959 грн., або 214,7 % прожиткового мінімуму. В порівнянні з відповідним періодом минулого року рівень середньомісячної заробітної плати по району зріс на 15,8 %.

 

Сільське господарство

Для проведення весняно-польових робіт 2016 року господарствами району при плані 831 т насіння ярих зернових культур засипано 864 т кондиційного насіння, або 104%.

Закуплено 5 т елітного насіння вівса.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 січня 2016 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5054 гол.,

в т.ч. корів - 1969 гол.

• Свиней - 16696 гол.,

• Вівців - 790 гол.,

• Птиці - 28,6 тис. гол.

За січень – грудень 2015 року сільськогосподарськими підприємствами району:

  1. Вирощено худоби та птиці- 3052,9 т.

  2. Реалізовано м'яса - 2645,5 т.

  3. Виробництво молока становить- 15608 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 8000 кг.:

СТОВ «Надія» - 10992 кг

СТОВ «Мрія» - 9009 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району отримано – 578 гр.

СТОВ «Надія» - 744 гр.

СТОВ "Мрія" - 640 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району отримано – 609 гр.

СВК по виробництву яловичини – 670 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року склало 77,6 млн. грн., або 112 % до рівня минулого року.

Завершено виплату орендної плати за земельні та майнові частки (паї) за 2015 рік у повному обсязі.

 

Бюджет

В цілому до зведеного бюджету району за січень-грудень 2015 року надійшло доходів 48986,1 тис.грн. при плані 43843,3 тис.грн., або 111,7%. В тому числі доходів загального фонду надійшло 31987,3 тис.грн. при плані 25915,1 тис.грн., або 123,4%.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 4433,2 тис.грн. при річному плані 3520,6 тис.грн;

  • дотації з державного бюджету – 8142,7 тис.грн. при плані 8142,7 тис. грн., або 100%;

  • цільових субвенцій з державного бюджету – 86794,7 тис.грн.

За даними Куп’янської об’єднаної державної податкової iнспекції підприємствами та організаціями району станом на 01.01.2016 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету 383,0 тис.грн. проти 347,5 тис.грн. на 01.01.2015 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

  • на виплату заробiтної плати 49602,5 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям 25227,2 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню 19667,1 тис.грн.

  • оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району 8622,1 тис.грн.

  • iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) 1411,3 тис.грн.

  1. Надійшло місцевих податків за січень-грудень

  2. 2015 року, а саме єдиного податку - 5202,9 тис.грн.

  3.  

Відділ земельних ресурсів

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За звітний період відділом земельних ресурсів були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 54 од., звернень громадян — 26 од., інформаційний запит — 1 од.

 

Освіта

Станом на 01.01.2016 року у районі забезпечується функціонування 22 навчальних закладів, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1784 учня.

За індивідуальною формою у 2015-2016 навчальному році навчається 35 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб та 7 учнів, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я. На базі Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. 1 учень здобуває освіту за заочною формою навчання.

Мережа дошкільних установ становить 9 закладів: с.Грушівка, с.Курилівка, с.Петропавлівка (2 ДНЗ), с.Кислівка, с.Новоосинове, с.Глушківка, с.Нечволодівка та с.Моначинівка. Мережею затвердженою станом на 05.09.2015 року діє 20 груп, в яких виховується 395 дітей.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад - Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 42 гуртки, у яких виховуються 975 учнів.

На виконання районної програми комп’ютеризації навчальних закладів району з 22-х шкіл району: 20 забезпечені навчальними комп'ютерними комплексами (16 шкіл мають по 1-у комплекту, у Грушівській ЗОШ І-ІІІ ст., Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівському ліцеї - по 2). Два навчальних заклади не мають навчального комплексу (Смородьківська ЗОШ І-ІІ ст. та Петропавлівський НВК), але мають окремі комп’ютери придбані за рахунок спонсорських коштів. Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2015/2016 навчальному році організовано підвіз 447 учнів та 98 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% до потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-грудень 2015 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано ГСМ для шкільних автобусів на суму 42,9 тис.грн., матеріалів, меблів, господарських товарів, спортивного інвентарю та книг у шкільні бібліотеки на суму 254,8 тис.грн., придбано телевізор та комп’ютерну техніку у Курилівський ліцей на суму 11,6 тис.грн., ноутбук у Подолянську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 5,6 тис.грн., придбано ксерокс у Просянську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 2,5 тис.грн., принтер у Глушківську ЗОШ 3,8 тис.грн., встановлено дитячий майданчик в Піщанській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 29,5 тис.грн.

За рахунок субвенцій сільських рад витрачено на підвіз учнів 740,5 тис.грн. На підвіз дітей в Кислівський дитячий садок витрачено 140,0 тис.грн.

Протягом звітного періоду в загальноосвітніх закладах району проведено роботи:

- встановлено металопластикові вікна у Кіндрашівській, Смородьківській, Глушківській, Кругляківській ЗОШ І-ІІІ ст. та у Курилівському ліцеї на суму 415,6 тис.грн.;

- придбано матеріалів для загальноосвітніх закладів району на суму 141,9 тис.грн.;

- проведено поточний ремонт даху Пристінської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 47,0 тис.грн.;

- проведено поточний ремонт системи опалення та витяжної системи харчоблоку у Курилівському ліцеї на суму 64,0 тис.грн. та у Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 50,0 тис.грн.;

- придбано двері у Глушківську ЗОШ І-ІІІ ст., Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст., Кіндрашівську ЗОШ І-ІІІ ст., Лісностінківську ЗОШ І-ІІІ ст. та Просянську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 54,9 тис.грн.;

- придбано будівельних матеріалів та електроприладів у Кислівську та Пристінську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 14,0 тис.грн.;

- придбано посуд у Сеньківську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 2,5 тис.грн.;

- передплачено за періодичні видання для Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 4,0 тис.грн.;

- проведено поточний ремонт системи водопостачання у Пристінській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 5,7 тис.грн.;

- придбано та перезаряджено вогнегасників для Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ст. та Смородьківської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 9,3 тис.грн.

- виділено коштів для придбання підручників для загальноосвітніх закладів району у сумі 60,2 тис.грн.;

- придбано водонагрівач для харчоблоку Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. у сумі 3,0 тис.грн.;

- проведено капітальний ремонт по заміні вікон у Новоосинівській ЗОШ І-ІІ ст.. на суму 72,5 тис. грн.;

- відремонтовано туалет у Петрівській ЗОШ І-ІІ ст.. на суму 74,7 тис.грн.

За рахунок субвенцій із обласного бюджету придбано мультимедійний комплект у Кругляківську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 50,0 тис.грн.

За бюджетні кошти придбано підручники, атестати, класні журнали у загальноосвітні навчальні заклади району та проведена підписка періодичних видань на суму 67,8 тис.грн., придбано запчастини та ГСМ для шкільних автобусів на суму 40,7 тис.грн., придбано господарчих товарів на суму 95,6 тис.грн., проведені заходи для безперебійної роботи теплопостачання та енергопостачання в осінньо-зимовий період на суму 61,2 тис.грн., оплачено послуг на суму 97,9 тис.грн.

У навчальних закладах району станом на 01.01.2016 року працює 400 педагогічних працівників. Станом на 01.01.2016 року заборгованості по заробітній платі за 2015 рік немає.

 

Питання молоді та спорту

Забезпечення умов для відпочинку й оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

З початку року на оздоровлення та відпочинок відправлено 7 дітей пільгових категорій до закладів відпочинку та оздоровлення “Орлятко” Борівського району та “Сонячний” Дергачівського району. Південною залізницею організовано відправлення дітей на спеціальному потязі до оздоровчого закладу “Лісова казка” Дворічанського району. Чотирнадцять дітей відпочили на узбережжі Чорного моря в оздоровчому закладі “Таврія” м.Скадовськ, Херсонської області та 5 дітей в оздоровчому закладі “Гвоздика” Запорізької області. Також, дітей Куп'янського району прийняли заклади оздоровлення Харківської області “Зміна” Лозівського району, “Біле озеро” та “Ялинка” Зміївського району. До ПЗОВ “Сосновий” направлено 45 дітей пільгових категорій, які проживають на території Куп'янського району.

Закінчилося оздоровлення дітей в позаміському закладі оздоровлення та відпочинку "Сосновий". Протягом оздоровчого періоду отримали можливість провести літній час в мальовничому куточку нашого Куп'янського району 500 дітей.

В червні місяці в міському парку відпочинку для дітей, учнів ЗНЗ Куп’янського району було проведено розважально-концертну програму «Подаруємо дітям посмішку», присвячене Дню захисту дітей. Учасниками свята були 530 учнів загальноосвітніх закладів району;

За звітний період збірні команди району приймали участь в змаганнях, а саме: в турнірі з міні-футболу на Кубок Президента Громадської спілки "Соціальний Рух Поваги" Остапчука В.М.; в лижних гонках до Дня Соборності Україні; в турнірі з міні-футболу серед юнаків 2001 року народження; в першості змагань з міні- футболу присвячених вшануванню пам'яті Яковлєва О.П.; в регіональному тенісному турнірі; в Спартакіадних районних змаганнях з баскетболу серед колективів фізичної культури сільських рад району на Кубок голови Куп'янської райдержадміністрації; в змаганнях першості з футболу присвячених Всеукраїнському дню футболу та до 29-ї річниці Чорнобильської трагедії; в змаганнях першості Куп’янського району з тенісу настільного в залік районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови райдержадміністрації сезону 2015 року; в фінальному Всеукраїнському турнірі з футболу серед сільських школярів "Золотий колос України" в м. Скадовськ Херсонської області; у Міжнародному турнірі з шахів “Азовська хвиля” в м. Генічеськ Херсонської області; в Чемпіонату Куп'янського району з футболу серед юнацьких сільських команд; в святкових заходах до Дня фізичної культури та спорту; в Чемпіонаті Харківської області з легкої атлетики на стадіоні "Динамо" м. Харків; у обласному етапі Всеукраїнської спартакіади серед допризовної молоді; у фінальних змаганнях обласної Спартакіади з видів спорту серед районів області та міст обласного значення; в фінальних змаганнях обласної Спартакіади з тенісу настільного; у відкритому Чемпіонаті Харківської області з шахів серед юнаків та дівчат початківців; в турнірі з міні-футболу "Золота осінь" серед вихованців районної ДЮСШ сіл Петропавлівка та Подоли; в товариській зустрічі з міні-футболу між вихованцями районної ДЮСШ команд "Надія" с. Курилівка та "Мрія" с. Новоосинове; з міні-футболу серед вихованців районної ДЮСШ, присвячені Дню Збройних сил України; в змаганнях з загальнофізичної підготовки на відділенні легкої атлетики районної ДЮСШ; в турнірі з міні-футболу "Кубок закриття футбольного сезону" серед юнацьких сільських команд сезону 2015 року; в регіональному турнірі з шахів серед початківців до Дня Святого Миколая та участь в регіональному турнірі з баскетболу серед вихованців 2003-2004 років народження..

З метою забезпечення системної роботи у питаннях, пов'язаних із національно-патріотичним вихованням дітей та молоді у Куп'янському районі, сектором у справах молоді та спорту Куп'янської районної державної адміністрації, організована виставка творчих робіт молоді Куп'янщини (малюнки, ручні вироби, орегамі, тощо) з нагоди Міжнародного дня миру, який відзначався 21 вересня 2015 року. У виставці прийняли участь учні 13 навчальних закладів району, а саме - Піщанської, Лісностінківської, Кислівської, Новоосинівської, Просянської, Пристінської, Курилівської, Глушківської, Сеньківської, Подолянської ,Петропавлівської, Кіндрашівської шкіл та Курилівського ліцею. На виставці представлено більше 30 робіт. Найкращі роботи 23 вересня надіслані до Департаменту у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації, які приймуть участь у відповідній обласній виставці та в подальшому всі роботи будуть передані бійцям української армії, які знаходяться в зоні АТО.

Постійно на спортивних спорудах району проводяться змагання до видатних дат в Україні. Всього за звітний період проведено 89 заходів, в яких прийняли участь 2692 учасника. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по сектору у справах молоді та спорту 21,6 тис.грн., по районній ДЮСШ 21,9 тис.грн.

 

Культура

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека, мобільний відео комплекс .

Протягом звітного періоду фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи до Дня Соборності України, районний фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, “Людина року 2014”, до Дня народження Т.Г. Шевченка, до річниці трагедії на Чорнобильській АЕС, до Дня пам'яті та примирення, до Дня державної служби України, до свята Івана Купала, Дня працівників торгівлі, Дня державного Прапора України, Дня незалежності України, Дня партизанської слави, Всеукраїнського дня бібліотек та інші. На проведення районних заходів використано з початку року 29,2 тис.грн.

Протягом звітного періоду за надання платних послуг отримано всього 35,4 тис.грн., а саме: клуби разом з районним будинком культури — 15,5 тис.грн.; бібліотека — 6,3 тис.грн.; мобільний відеокомплекс — 4,8 тис.грн; оренда —4,5 тис.грн. Благодійні внески за звітній період — 4,3 тис. грн.

 

 

 

Начальник відділу економічного розвиткурайдержадміністрації                                                                    Л.Мироненко

 

Дата публікації: 10:16 07.10.2016
Версія для слабо- зорих