Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

26.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 08:00 Місце проведення:м. Харків
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-навчання для працівників сільських рад району Семінар-навчання для працівників сільських рад району
1. Основні завдання щодо реалізації Концепції “Нова Українська школа”
2. Про порядок заповнення та надання облікових документів з питань адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації
3. Організація заходів з благоустрою населених пунктів Куп'янського району
4. Організація роботи консультаційних пунктів при сільських радах з питань цивільного захисту у відповідності до вимог наказу МНС України від 07.06.2011 року № 587 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах з питань цивільного захисту” та Типового положення про консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях
5. Про впорядкування архівних документів
6. Про внесення змін до Податкового кодексу України в частині місцевих податків та зборів
Організатор:Сектор управління персоналом Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Вишнівська сільська рада
27.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:27.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Подоли
08:00 - Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:Каб. ССД, с..Синиха
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
10:01 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему:
"Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах»
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.06.2018 10:01 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Доступ до публічної інформації | Звіти щодо задоволення запитів на інформацію | Звіт за 2016 рік | Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за жовтень 2016 року
Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за жовтень 2016 року

Кількість запитів на публічну інформацію,

що надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації,

за період з 01.10.2016 року по 31.10.2016 року

 

Дата надходження

Всього

Короткий зміст запиту

Статус запитувача

Колективні

Форма отримання запитів

Результати розгляду

Юридичні особи

Фізичні особи

Особистий прийом

Тел./факс

E-mail

Поштою

Записано на вимогу запитувача

Інформацію надано

Надіслано за належністю

Відмовлено

Термін подовжено

На виконанні

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17.10.2016 1 Надання копій рішень та розпоряджень за 2013-2015 роки та І квартал 2016 року - 1 - - - 1 - - 1 - - - -
всього 1 - - 1 - - - 1 - - 1 - - - -

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                        О.Кубрак

 

Смоляк, 0574256571

 

 

Тематика запитів на публічну інформацію,

що надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації,

за період з 01.10.2012 року по 31.10.2016 року

 

з/п

Тематика запитів

Найбільш запитувана інформація

1

Соціальний захист

Надання списків учасників бойових дій та інвалідів війни Куп'янського району.

Надання інформації про проведені районні засідання комітетів забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, про повний склад районного комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.

Про наявність програм, які приймалися РДА та профільними управліннями протягом 2010-2012 років на створення умов доступності до будівель сільських та селищних рад, шкіл та медичних закладів.

Про надання інформації щодо проведення заходів запобігання та профілактики торгівлі людьми, про навчання, які проводилися з державними службовцями за даною тематикою, про надання допомоги в районі жертвам торгівлі людьми в 2011-2012 роках.

Про надання інформації щодо потреб населення в соціальних послугах.

Про надання інформації щодо фактичного вартісного розміру регіонального прожиткового мінімуму.

Про надання переліку державних соціальних стандартів та нормативів, врахованих райдержадміністрацією при розробці прогнозів та програм соціально-економічного розвитку району на 2013 та 2014 роки.

.Щодо надання інформації про розроблені Програми сприяння активному довголіттю людей.

Про надання інформації про заходи у сфері запобігання торгівлі людьми за період 2014-2015 років.

Про можливість налагодження співпраці між громадською організацією та РДА у сфері надання допомоги ВПО.

Про надання інформації щодо місць компактного проживання внутрішньо переміщених осіб.

Щодо надання інформації про кількість ВПО окремо по сільським радам та дітей, які є ВПО та навчаються у ЗНЗ.

Про надання інформації щодо забезпечення житлом та земельними ділянками учасників АТО.

Надання інформації про виконання Програми щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України, які переселились з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО 

Щодо виплат державної соціальної допомоги особам з ромської національної меншини

Щодо кількості дітей, які звернулися за пільговим оздоровленням та не отримали його в 2015 році

Надання копій факсограм Департаменту молоді та спорту ХОДА щодо кількості путівок для оздоровлення дітей в ГП УДЦ "Молода гвардія" на І-ІІІ зміни

Надання копій факсограм Департаменту молоді та спорту ХОДА щодо кількості путівок для оздоровлення дітей в ГП УДЦ "Молода гвардія" на IV-VI зміни

2

Земельні питання

Документи до рішень про виділення, використання земельних ділянок, площа населених пунктів району, протоколи комісії щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району

Надання інформації щодо використання коштів обласного бюджету, які надходять у порядку відшкодуваннявтрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва , передбачених на виконання заходів Програми раціонального використання та охорони земель Харківської області

Надання копій заяв, клопотань на підставі яких були видані розпорядження голови райдержадміністрації

Про надання інформації щодо земельних ділянок виділених учасникам АТО

Надання інформації про земельні ресурси району

Надання інформації щодо використання земель водного фонду та природних водних біоресурсів

Надання інформації щодо всіх нерозділених, невитребуваних земельних ділянок, невитребуваних земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території району

Про надання завіреної копії розпорядження та списку розпаювання землі колишнього КСП "Куп'янський" на території Пристінської с/р  

Щодо кількості невитребуваних паїв по Сеньківській сільській раді 

3

Статистичні дані

Кількість населення в населених пунктах району.

Надання інформації про уточнену кількість виборців.

Про надання штатного розпису райдержадміністрації.

Надання інформації по соціаліним, економічним та екологічним показникам за 2011, 2012, 2013 та 9 місяців 2014 року.

Про надання інформації щодо участі РДА в судових справах за період з 2010 по 2015 роки.

Надання інформації щодо кількості державних службовців 

Кількість працюючих в органах місцевого самоврядування на території Харківської області

Надання інформації щодо закладів культури і спорту

Надання копій рішень та розпоряджень за 2013-2015 роки та І квартал 2016 року

4

Питання будівництва, реконструкції, капітального ремонту

Надання переліку об'єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту на 2012 рік.

Про надання інформації щодо регулювання містобудівної діяльності.

5

Питання культури і національної спадщини

Надання відомостей щодо присвоєння об'єктам імені П.Тичини.

Надання інформації про готовність закладів культури до зими.

Надання інформації щодо об'єктів з комуністичною символікою

Про надання переліку перейменованих вулиць та населених пунктів в районі

Надання інформації щодо закладів культури та спорту

6

Організаційні питання

Положення про комісію щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району

Надання штатного розпису райдержадміністрації

Про надання інформації щодо керівництва району

Щодо доплат працівникам райдержадміністрації за науковий ступінь

Надання інформації про офіційні сайти та адреси офіційної електронної пошти органів місцевого самоврядування на території району

Надання інформації щодо службових осіб

Про надання статуту ПП "СМУ-15"

Надання інформації щодо гарантії дотримання норм Конституції України

Про надання електронних адрес сільських рад району

7

Питання освіти

Надання переліку шкіл з російською мовою навчання, надання контактної інформації загальноосв.навч.закладів, у яких кількість учнів складає до 300 осіб

Надання переліку ЗНЗ із зазначенням кількості учнів, які навчалися в них на 2012/2013 навчальний рік

Надання інформації про ЗНЗ району, в яких є комп'ютерні класи

Про надання переліку освітніх навчальних закладів, у яких вивчаються основи журналістики

Про надання інформації щодо випускників, нагороджених золотою (срібною) медаллю у 2015 році

Про надання інформації про кількість дітей-переселенців, які навчаються в ДНЗ та ЗНЗ району

Про надання переліку ЗНЗ району

8

Сільське господарство

Надання інформації про кількість реконструйованих та побудованих за рік ферм чи комплексів, введених в дію комбікормових заводів і елеваторів.

Надання інформації про дотації в молочному скотарстві регіону, про молочно-товарні ферми, які будуть побудовані та реконструйовані в 2013 році.

Надання інформації про підприємства району, які займаються тваринництвом та рослинництвом

Надання інформації про виробництво рослинного масла з низькими технічними характеристиками

Про сільхозгосподарства, які подали дані про засіви та вирощування в 2014-2015 роках рапсу, лбону, гороху, гірчиці і т.д.

9

Житлово-комунального господарство

Надання інформації про підприємства та організації усіх форм власності, що використовують для енергопостачання місцеві види палива(брикети, пелети, солому, торф, біогаз, тощо)

Про надання списку ОСББ

Про надання інформації щодо підприємств-перевізників та місць паркування

Надання інформації щодо транспортного засобу перевізника

Надання переліку водоканалів, підприємств, що спеціалізуються на переробці та очистці стічних вод, каналізації, водовідведенні, очисних споруд і т.д.

Надання інформації щодо підприємств, які здійснюють постачання електроенергії для потреб споживачів району

Надання інформації щодо підприємств, які здійснюють постачання природного та скрапленого газу для потреб споживачів району

Надання інформації щодо житлово-обслуговуючих компаній та створених ОСББ

10

Питання захисту національних меншин

Про надання копії розпорядження голови РДА про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року та Плану заходів

11

Економічні питання

Щодо наданя інформації про умови участі в торгах

Щодо товорообігу з країнами ЄС

Про надання інформації про торгівельні об'єкти

Надання інформації щодо проектів регіонального розвитку

Надання інформації про видобувні підприємства

Надання інформації щодо використання бюджетних коштів на освіту району

Надання інформації щодо розвитку торгівлі в районі за 2007-2016 роки

Надання інформації щодо показників виконання дохідної та видаткової частин бюджету за 2013-2015 роки

12

Екологічні питання

Щодо надання інформації про природно-заповідний фонд на території району

Про надання відомостей щодо виділення бюджетних коштів на екологічне забезпечення та природоохоронні заходи в районі

Надання інформації щодо полігонів твердих побутових відходів

13

Питання охорони здоров'я

Щодо виконання Програм охорони здоров'я, їх фінансування.

Щодо виділення коштів у 2014-2015 роках на безкоштовне придбання ліків для дітей з багатодітних сімей.

Про надання інформації про отримання, розподіл та використання у 2014 році бюджетних коштів на забезпечення закладів охорони здоров'я

Про надання інформації щодо медичного забезпечення внутрішньо переміщених осіб

Щодо надання копії Програми по протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу
 
Надання інформації щодо медичних працівників

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                   О.Кубрак

 

Смоляк, 0574256571

Переглядів: 27
Дата публікації: 14:36 31.10.2016
Версія для слабо- зорих