Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
24.01.2018
день - Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Вишнівка
09:30 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
11:00 - Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 11:00 Місце проведення:Територія району
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
25.01.2018
день - Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Центральна районна бібліотека
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр, центральна районна бібліотека
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
26.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР
1.Про методичну роботу, виконання навчальних програм загальноосвітніми навчальними закладами у І семестрі 2017/2018 навчального року.
2.Про стан роботи загальноосвітніх начальних закладів щодо підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року.
3. Про підсумки проведення І, ІІ етапів та участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.
4. Про підготовку відповідної документації педагогічних працівників, які атестуються на рівні районної атестаційної комісії
Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.01.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти

11:00 - Година пам`яті «В серцях людських не вмерли Крути» ( до 100 років бою під Крутами) Година пам`яті «В серцях людських не вмерли Крути» ( до 100 років бою під Крутами) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.01.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан розрахунків споживачів за електричну енергію та природний газ за 2017 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.01.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

13:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти
1. Про підсумки проведення першого (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018».
2. Про планування проведення районних масових заходів на ІІ семестр 2017/2018 навчального року.
Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.01.2018 13:00 Місце проведення:Відділ освіти

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2015-2016 роки за І півріччя 2016 року

З метою належного виконання вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” інформуємо, що протягом 1 півріччя 2016 року нормативно-правові акти, що відповідають ознакам, переліченим у статті 1 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” Куп'янською районною державною адміністрацією були направлені до Куп’янського міжрайонного управління юстиції Харківської області, а саме: регуляторний акт “Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області від 08 червня 2007 року № 179” (Розпорядження голови райдержадмініст­рації №183 від 30 березня 2016 року, зареєстровано в Куп’янському міськрайонному управлінні юстиції 08 квітня 2016 року №3/138).

На виконання статті 10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” у березні місяці поточного року було здійснено базове відстеження результативності регуляторного акту “Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області від 08 червня 2007 року №179”. Відповідно до статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” звіт про базове відстеження було оприлюднено на офіційній сторінці Куп'янської райдержадміністрації у розділі “Регуляторна політика”.

Також на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 04.01.2002 № 03 “Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади” на офіційному сайті Куп'янської райдержадміністрації у розділі “Регуляторна політика” постійно оновлюється інформація щодо діяльності Куп'янської райдержадміністрації у сфері регуляторної політики та оприлюднюються чинні регуляторні акти в рубриці “Реєстр чинних регуляторних актів”.

З метою забезпечення реалізації вимог статті 7 та статті 10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” райдержадмініст­рацією затверджено План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2016 рік (розпорядження голови Куп'янської райдержадмініст­рації від 02.12.2015 № 580), який оприлюднено на офіційному сайті Куп'янської райдержадмініст­рації, та план-графік проведення заходів із відстеження результативності регуляторних актів на 2016 рік, який розміщено на офіційній сторінці в мережі Інтернет (www.kuprda.gov.ua) у розділі “Регуляторна політика”.

На виконання статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” 03 лютого 2016 року на офіційному веб-сайті Куп'янської районної державної адміністрації в розділі “Новини” було розміщено оголошення про внесення змін до Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Куп'янської районної державної адміністрації на 2016 рік. План (зі змінами) розміщено на офіційній сторінці Куп'янської районної державної адміністрації в розділі “Регуляторна діяльність”.

Також, у звітному періоді поточного року спеціалістами відділу економічного розвитку райдержадміністрації надано консультації працівникам сільських рад району щодо провадження регуляторної політики органами місцевого самоврядування.

Різновидом ресурсної підтримки малого підприємництва є залучення його суб’єктів до участі у конкурсних торгах за рахунок бюджетних коштів. В районі в бюджетних установах діє два конкурсних комітети, якими в звітному періоді проведено 6 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі 1- відкриті торги, 5 - закупівлі за переговорною процедурою. Для участі в торгах подали свої пропозиції 8 постачальників. За результатами тендерних торгів переможцями визнано 6 постачальників.

Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 4651,6 тис.грн.

Станом на 01.07.2016 року торговельна мережа району налічує 88 магазини та 15 кіосків. У галузі ресторанного господарства працює 9 приватних підприємств громадського харчування в яких налічується 254 посадкових місць. Крім того, торговельні послуги здійснює 31 підприємство побутового обслуговування.

Протягом звітного періоду діяльність райдержадміністрації була направлена на забезпечення зняття зайвих адміністративних та регуляторних бар’єрів на шляху розвитку підприємництва, досягнення стійкої тенденції розвитку суб’єктів малого підприємництва, визначення пріоритетів щодо виконання державних орієнтирів розвитку малого підприємництва. Так, з метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для отримання дозволів на відкриття та здійснення підприємницької діяльності, налагоджено роботу Центру надання адміністративних послуг. Протягом звітного періоду до Центру надання адміністративних послуг звернулося 2766 громадян, юридичних та фізичних осіб-підприємців Куп'янська та Куп'янського району, а саме: з питань державної міграційної служби — 396 чол., державного агентства земельних ресурсів —1026 чол., державної реєстрації прав на нерухоме майно —1343 чол. та надано 1 дозвіл з переробки неєстівних продуктів тваринного походження.

Для налагодження контакту, як з підприємцями так із споживачами щомісяця першої середи працює телефонна „гаряча лінія”, звернувшись до якої можна отримати консультації стосовно діючого законодавства з питань захисту прав споживачів та допомогу у вирішені проблемних питань, які виникають у даній сфері. Протягом звітного періоду було проведено 6 телефонних “гарячих ліній”. Скарги у звітному періоді не надходили.

 

Начальник відділу економічного

розвитку райдержадміністрації                                                                                                        Л.Мироненко

Переглядів: 10
Дата публікації: 11:38 02.11.2016
Версія для слабо- зорих