Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
22.09.2017
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.09.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціально – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціально – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.09.2017 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються у поточному році за рахунок різних джерел фінансування.
Про підсумки введення житла в експлуатацію за 9 місяців 2017 року
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:22.09.2017 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

12:00 - Проведення заходів до Дня партизанської слави Проведення заходів до Дня партизанської слави Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.09.2017 12:00 Місце проведення:ЗНЗ району
23.09.2017
день - Участь у Великому Слобожанському ярмарку Участь у Великому Слобожанському ярмарку Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:23.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:м. Харків, виставковий центр "Радмірекспохол"
10:00 - ІІ Тур ІІ кола Чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд ІІ Тур ІІ кола Чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд Організатор:Сектор у справах молоді та спорту, РДЮСШ Час проведення:23.09.2017 10:00 Місце проведення:Стадіони с. Новоосинове, с. Кіндрашівка
25.09.2017
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів "Моя Україно!" Проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів "Моя Україно!" Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення роботи у межах Всеукраїнського профілактичного заходу „Урок” Проведення роботи у межах Всеукраїнського профілактичного заходу „Урок” Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:Територія району, каб. ССД
день - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з попередження порушень прав дітей Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з попередження порушень прав дітей Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення заходів до Дня усиновлення Проведення заходів до Дня усиновлення Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:Територія району, каб. ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.09.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення. Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.09.2017 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
11:00 - Об'їзд керівництвом райдержадміністрації території району щодо контролю за станом благоустрою населених пунктів Куп'янського району Об'їзд керівництвом райдержадміністрації території району щодо контролю за станом благоустрою населених пунктів Куп'янського району Організатор:Перший заступник голови райдержадміністрації А.Д.Дробот Час проведення:25.09.2017 11:00 Місце проведення:Сільські населені пункти
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання планів-заходів по підготовці до осінньо-зимового опалювального періоду 2017-2018 років;
2. Виконання заходів по "Програмі утримання та ремонту автомобільних доріг, загального користування у тому числі місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах району на 2016-2020 роки;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послугу тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.09.2017 13:30 Місце проведення:РБК

Докладніше
Пошук
Посилання




 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - cерпень 2017 року
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - cерпень 2017 року

 Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - серпень  2017 рік 

 

 

Територія та населення

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 24,7 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. За січень-серпень місяць в районі народилося 100 дітей і померло 315 осіб.

Станом на 01.09.2017 року в районі зареєстровано 20 шлюбів та 7 розлучень.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

 

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 77,8 млн.грн., фактично отримано кредитів на суму 71,2 млн.грн.

 

Пенсії

На обліку в в Куп’янському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області по Куп’янському району станом на 01.09.2017 р. перебуває 7,7 тис. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

На протязі січня-серпня 2017 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 158 поточних перерахунка , призначено нових пенсій по 149 пенсійним справам. В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1759,66 грн., що на 4,2 % більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.09.2017 року складає 101218,9 тис.грн., що на 7017,5 тис.грн. більш ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повнити відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів. Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 19,5 %. Доходи управління ПФУ по району за січень-серпень 2017 року складають 104,8 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 137,2 відсотка. В умовах зростання обсягів виплати пенсій потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу станом на 01 вересня 2017 року по страхових внесках складає 228,9 тис.грн. у тому числі недоїмка по внесках становить 146,7 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 37,4 тис.грн., що складає 16,3% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 34,8 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно – позовною роботою. Протягом серпня 2017 року основним завданням було виконання вимог визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

 

 

Надання адміністративних послуг

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань. Станом на 01.09.2017 року загальна кількість наданих адміністративних послуг склала 3129, а саме: державного агентства земельних ресурсів — 1393, державної реєстрації прав на нерухоме майно — 1493, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб - 215, громадських об'єднань — 27 та надано 1 експлуатаційний дозвіл для потужності об'єктів. Послуги, надані представниками суб'єктів надання адміністративних послуг, яких розміщено в ЦНАП на підставі узгоджених рішень - 3433.

 

Малий бізнес

Станом на 01.09.2017 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 771 особа, юридичних осіб -194. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 37 одиниць.

 

Соціальний захист

За серпень місяць 2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 212 малозабезпечених сімей, 1116 сімей з дітьми, 195 інвалідів з дитинства та 72 дітей-інвалідів. Протягом серпня місяця 33 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір державної соціальної допомоги на одну сім’ю становив 3824 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в серпні місяці призначено 106 сім’ям, середній розмір державної допомоги становив 1603 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу в серпні місяці призначено 5 особам, середній розмір якої становив 1642 грн.

Станом на 01.09.2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 10 прийомних сімей та 2 дитячих будинки сімейного типу. За серпень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям склала 140,8 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 104,2 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 31,0 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 5,6 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 11,3 тис.грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 26 осіб отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 341,4 тис.грн.

В районі станом на 01.09.2017 року призначено житлових субсидій для 5417 домогосподарствам, в тому числі призначено субсидій на відшкодування витрат для придбання твердого палива та скрапленого газу 932 домогосподарствам.

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.09.2017 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2016р.

Нараховано у 2016р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2016р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2017р.

Нараховано у 2017р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

3382

37890,9

22242,7

58,7

4317

47264,4

32054

67,8

в т.ч.: тепло

48

610,8

539,4

88,3

0

1771,3

1578,2

89,1

електроенергія

3382

1465,3

1385,3

94,5

2782

3301,2

2215,3

67,1

природний газ

2616

35203,7

19781,2

56,2

2442

41557,5

27725,7

66,7

водопостачання

466

437,9

397,3

90,7

505

375,9

372,8

99,2

квартплата

301

173,2

139,5

80,5

309

258,5

162

62,7

тверде паливо та скраплений газ, всього:

766

1508,1

1232,8

81,7

932

3933,4

2017,1

51,3

РАЗОМ:

Х

39399

23475,5

59,6

X

51197,8

34071,1

66,5

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за серпень місяць 2017 р.

Види допомог

2016 рік

2017 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

792996

803664

10668

101,3

кількість отримувачів,чол.

579

632

53

109,2

середній розмір допомоги,грн..

1370

1272

-98

92,8

надійшло субвенцій, грн.

792996

803664

10668

101,3

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

25045

22119

-2926

88,3

кількість отримувачів, чол.

14

13

-1

92,9

середній розмір допомоги,грн..

1887

1701

-186

90,1

-надійшло субвенцій,грн

25045

22119

-2926

88,3

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

10092

0

-10092

0

кількість отримувачів, чол.

88

0

-88

0

середній розмір допомоги,грн.

115

0

-115

0

надійшло субвенцій, грн.

10092

0

-10092

0

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

128758

131653

2895

102,2

кількість отримувачів, чол.

37

30

-7

81,1

середній розмір,грн..

3480

4388

908

126,1

надійшло субвенцій,грн.

128758

131653

2895

102,2

5. Допомога одинокій матері, грн.

699948

830835

130887

118,7

кількість отримувачів, чол.

435

440

5

101,1

середній розмір допомоги,грн.

1609

1888

279

117,3

надійшло субвенцій

699948

830835

130887

118,7

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

860

860

0

100

кількість отримувачів, чол.

1

1

0

100

середній розмір допомоги,грн.

860

860

0

100

надійшло субвенцій, грн.

860

860

0

100

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

13625

16897

3272

124

кількість отримувачів, чол.

11

18

7

163,6

середній розмір допомоги, грн.

1239

939

-300

75,8

надійшло субвенцій, грн.

13625

16897

3272

124

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

368148

438438

70290

119,1

кількість отримувачів, чол.

260

267

7

102,7

середній розмір допомоги,грн.

1417

1642

225

115,9

надійшло субвенцій

368148

438438

70290

119,1

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

512321

585396

73075

114,3

кількість отримувачів, чол.

229

212

-17

92,6

середній розмір допомоги,грн.

2237

2761

524

123,4

надійшло субвенцій, грн.

512321

585396

73075

114,3

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

41101

46029

4928

112

кількість отримувачів, чол.

23

26

3

113

середній розмір допомоги,грн.

1783

1770

-13

99,3

надійшло субвенцій, грн

41101

46029

4928

112

11. Прийомні сім'ї, грн

97123

140816

43693

145

кількість отримувачів, чол.

11

12

1

109,1

середній розмір допомоги, грн.

8829

11262

2433

127,6

надійшло субвенцій, грн.

97123

140816

43693

145

 

Соціальний захист

Станом на 01.09.2017 р. на обліку в УПСЗН перебуває 715 ветеранів війни, в тому числі 76 інвалідів війни, 224 учасника бойових дій, 105 членів сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни, 310 учасників війни.

З початку 2017 року 95 осіб отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, на 69 осіб надані направлення до підприємств-виробників для забезпечення технічними засобами реабілітації.

Протягом звітного періоду видано 27 посвідчень «Ветеран праці».

22 особам надано санаторно-курортні путівки, 3 учасника антитерористичної операції отримали послуги з відпочинку та психологічної реабілітації в санаторії “Бермінводи”.

Станом на 01.09.2017 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 8 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 5,1 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 145 громадянам на загальну суму 151,4 тис.грн., 11 чол. отримали компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів на суму 1,7 тис.грн.

692 ветеранам війни виплачена щорічна разова грошова допомога до Дня Перемоги на загальну суму 726,7 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулося 5 осіб. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 14,9 тис.грн.

Станом на 01.09.2017 року на обліку в управлінні праці перебуває 181 особа, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них –20 дітей). З початку року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалося 126 чол. на загальну суму 47,5 тис.грн. та послугами по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 3 чол. на загальну суму 6,2 тис.грн.

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 147,1 тис.грн., компенсація на оздоровлення — 9,1 тис.грн., заборгованість по виплатах відсутня.

За допомогою, пов'язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, звернулося 2 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 3,0 тис.грн.

Станом на 01.09.2017 р. видано 17 посвідчень батьків багатодітної сім'ї та 88 посвідчень дітям з багатодітної сім'ї, 12 довідок дітям з багатодітної сім'ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2016, 2017 рр.) Станом на 01.09.2017 р.

Види послуг.

Нараховано у 2016 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2016р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2017 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2017, тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

4296,4

3614,9

84,1

1636

1207,8

73,8

в т.ч.: тепло

101,6

67,2

66,1

111,2

102,4

92,1

природний газ

3755,3

3186,7

84,9

1173,7

913,7

77,8

електроенергія

359,6

289,8

80,6

295,3

158,4

53,7

водопостачання

57,4

51,1

89,1

34,8

21,4

61,4

квартплата

22,5

20,2

89,6

21

11,7

56

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

228,9

228,9

100

181,5

128,1

-70,6

Інші пільги, всього:

559,2

341,7

98,6

554,9

554,9

100

в т.ч.:

послуги зв’язку

-

-

-

32,2

32,2

100

санаторно-курортні путівки

341,4

341,4

100

341,4

341,4

100

проїзд в

автотранспорті

217,8

217,8

100

158,5

158,5

100

проїзд в залізничному транспорті

 

 

 

22,8

22,8

100

Разом:

5084,5

4185,6

77,4

2372,5

1890,8

79,7

 

Стан зайнятості населення

 

Протягом січня - серпня 2017 року в Куп’янському районі створено 137 нових робочих місць, що становить 68,5 % річного завдання. З загальної кількості створених місць: 57 — для працівників у юридичних осіб, 29 — для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 51 суб'єкт підприємницької діяльності — фізична особа.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2016 року перебувало 3242 чол. шукаючих роботу. За звітний період працевлаштовано 1576 безробітних осіб, які проживають у місті та районі. Станом на 01.09.2017 року на обліку рахувалося 740 безробітних.

Протягом звітного періоду: 518 чол., що проживають в місті Куп’янську та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 983 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 4 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, працевлаштовано 41 особу.

Рівень безробіття станом на 01 вересня 2017 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,47 %.

 

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

 

Станом на 01 вересня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом січня - серпня 2017 року проведено 8 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалось питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району.

 

Рівень оплати праці

 

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень - серпень 2017 року становить 5160 грн., або 306,4 % прожиткового мінімуму та 146,1 % до відповідного періоду 2016 року.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень - серпень 2017 року, за попередніми даними, становить 5104 грн., або 303,1 % прожиткового мінімуму та 151,9 % до відповідного періоду 2016 року.

 

Сільське господарство

 

На сьогодні господарствами району розпочато збирання пізніх культур та посів озимини.

Господарства району планують провести сівбу озимих зернових культур на площі 16,9 тис. га та озимого ріпаку на площі 1200 га. Ведуться роботи по підготовці ґрунту під посів озимих, їх вже підготовлено понад 15,1 тис. га; довели до посівних кондицій посівний матеріал в кількості 5110 тонн, в тому числі еліти – 238 тонн.

Мінеральними добривами господарства району забезпечені повністю – їх закуплено в обсязі 2 тис. тонн.

За січень-серпень 2017 року господарствами району закуплено сільськогосподарської техніки на суму 51,3 млн. грн.

При потребі кредитних коштів на 2017 рік 77,8 млн. грн. фактично отримано 71,2 млн. грн.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 вересня 2017 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5658 гол.,

в т.ч. корів - 1969 гол.

• Свиней - 16746 гол.,

• Вівців - 25 гол.,

• Птиці - 21,7 тис. гол.

 

За січень-серпень 2017 року сільськогосподарськими підприємствами району:

Вирощено худоби та птиці - 1904,7 т.

Реалізовано м'яса - 1538,9 т.

Виробництво молока становить - 11236,9 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 5707 кг.:

СТОВ «Надія» - 7554 кг

СТОВ «Мрія» - 6130 кг

 

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району – 592 гр.

СТОВ "Мрія" – 703 гр.

СТОВ «Надія» - 710 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району – 530 гр.

СВК по виробництву яловичини – 550 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року за січень -серпень 2017 року склало 52,4 млн. грн., або 104 % до минулого року.

Сільськогосподарські підприємства району проводять розрахунки за орендовані земельні частки (паї). Так, станом на 01.09.2017 року, нараховано орендної плати за 2017 рік в сумі 63130,76 тис.грн., виплачено – 28868,1 тис.грн., або 45,7% від загальної суми нарахувань.

 

Бюджет

 

В цілому до зведеного бюджету району за січень-серпень 2017 року надійшло доходів 70719,9 тис.грн. В тому числі доходів загального фонду надійшло 36055,6 тис.грн. при плані 29087,1 тис.грн., або 124,0%.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 4598,2 тис.грн. при річному плані 4942,2 тис.грн;

  • дотації з державного бюджету – 14097,1 тис.грн., або 100%;

  • цільових субвенцій з державного бюджету – 81902,9 тис.грн.

За даними Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області підприємствами та організаціями району станом на 01.09.2017 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету в сумі 1429,7 тис.грн. проти 904,2 тис.грн. на 01.01.2017 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

  • на виплату заробiтної плати 53106,2 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям,

сім’ям з дітьми 22435,8 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню 36055,0 тис.грн.

  • оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району 4767,1 тис.грн.

  • iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) 1402,9 тис.грн.

 

 

  1. Надійшло місцевих податків за січень-серпень

  2. 2017 року - 10524,1 тис.грн

 

 

Земельні питання

 

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За січень-серпень місяць 2017 року міськрайонним управлінням у Куп'янському районі та м. Куп'янську Головного управління Держгеокадастру у Харківській області були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 45 од., звернень громадян — 65 од.

 

Освіта

 

Станом на 01.09.2017 року у районі забезпечується функціонування 21 навчального закладу, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1745 учнів.

За індивідуальною формою у 2017-2018 навчальному році навчається 18 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб, 4 учня, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я та 11 учнів - за інклюзивною формою навчання.

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с. Грушівка, Курилівка, Петропавлівка , Кислівка, Новоосинове, Глушківка, Нечволодівка та Моначинівка. Станом на 11.09.2016 року затверджено мережею 21 група, в яких виховується 401 дитина.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 48 гуртків, в яких виховується 1100 учнів.

21 загальноосвітній навчальний заклад району оснащений комп’ютерами, у тому числі навчальними комп'ютерними комплексами, що використовуються у навчальному процесі. Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2017/2018 навчальному році організовано підвіз 443 учнів та 80 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-серпень 2017 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано матеріалів та господарчих товарів для навчальних закладів на суму 131,7 тис. грн., дизельного палива для шкільних автобусів на суму 18,1 тис. грн., книг та підручників на суму 19,5 тис. грн., подарунків для учнів Пристінської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 9,8 тис. грн., проведено заміну вікон у Глушківській ЗОШ І-ІІІ на суму 53,4 тис. грн., придбано комплектів спортивної форми для учнів Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Сеньківської І-ІІ ст. на суму 48,4 тис. грн., спортінвентарю в Петропавлівську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 6,3 тис. грн., придбано меблів у школи району на суму 39,2 тис. грн., отримано від народного депутата Остапчука В.М. спортінвентарю в Просянську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 10,0 тис. грн., отримано від ФГ «Коньшин» для Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. господарчих товарів на суму 8,3 тис. грн., від СТОВ «МРІЯ» отримано для Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. стенди на суму 19,3 тис. грн., для Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. господарчих товарів на суму 11,9 тис. грн., від ФГ «Обрій» отримано посуд на суму 1,9 тис. грн.

За рахунок субвенцій сільських рад придбано господарчих товарів та матеріалів для поточного ремонту у школи району на суму 88,6 тис. грн., посуду на суму 8,0 тис. грн., виготовлено проектно- кошторисну документацію на реконструкцію системи теплопостачання Курилівської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 50,0 тис. грн., у Курилівський ліцей придбано принтер на суму 5,0 тис. грн., у Подолянську ЗОШ І-ІІІ ст. у Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. придбано газонокосарку на суму 5,0 тис. грн., для Кислівської ЗОШ І-ІІІ ст. придбано спортінвентар на суму 19,9 тис. грн. та вікна на суму 52,0 тис. грн., придбано холодильник в Кіндрашівську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 7,4 тис. грн.

За рахунок бюджетних коштів оплачено послуг на суму 117,1 тис. грн., придбано матеріалів на суму 53,8 тис. грн., проведено поточний ремонт системи водопостачання у Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 7,3 тис. грн., поточний ремонт електрообладнання шкіл на суму 5,7 тис. грн., придбано електротоварів для навчальних закладів на суму 33,6 тис. грн., проведено техогляд і повірка лічильників тепла та газових приладів на суму 70,8 тис. грн., проведена вогнегасна обробка дерев’яних конструкцій Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 22,8 тис. грн., на виготовлення проектів по капітальним ремонтам для Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. витрачено 88,1 тис. грн.

Витрачено по міні проектах на Петропавлівську ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівський ліцей, Подолянську ЗОШ І-ІІІ ст., Грушівську ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківську ЗОШ І-ІІІ ст., Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. 1292,2 тис.. грн.

У навчальних закладах району станом на 11.09.2017 року працює 370 педагогічних працівників.

Станом на 01.09.2017 року заборгованості по заробітній платі немає.

 

Питання молоді та спорту

 

Забезпечення умов для відпочинку і оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

Протягом січня-серпня місяця на території району проводилися спортивно-масові заходи, а саме: збірна команда відділення шахів районної ДЮСШ прийняла участь у відкритому Чемпіонаті Харківської області з шахів (I тур); вихованці відділення футболу районної ДЮСШ прийняли участь в Новорічному обласному турнірі з міні-футболу; в спортивних залах району проведені змагання на відділеннях районної ДЮСШ присвячені Дню Соборності України; проведено відкритий регіональний шаховий турнір “Кубок Надії”; проведено регіональну товариську зустріч з міні-футболу між футбольними командами дівчат району, на спортивних спорудах району по відділеннях районної ДЮСШ проведені змагання присвячені Дню визволення Куп'янщини від німецько-фашистських загарбників та 27 річниці виводу військ з Афганістану, пройшли змагання Першості Куп'янського району з міні-футболу серед юнацьких сільських команд, проведено турнір з міні-футболу серед команд дівчат присвячений Міжнародному Дню 8 Березня, продовжуються змагання відкритої першості Харківської області з шахів в м. Харкові, пройшли змагання з міні-футболу серед дорослих сільських команд, взято участь у фестивалі “Мамо, тато, я -спортивна сім'я”, відбулися районні змагання з баскетболу серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту, тренерами відділення футболу районної ДЮСШ були проведені змагання відкритої першості районної ДЮСШ з міні-футболу серед вихованців 2006-2007 років народження, збірною командою Куп'янського району взято участь у зональних змаганнях обласної Спартакіади з видів спорту серед районів області та міст обласного значення, проведено районні Спартакіадні змагання з волейболу та настільного тенісу серед колективів фізичної культури сільських рад району, збірною командою Куп'янського району взято участь в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з волейболу серед районів області та міст обласного значення. Протягом звітного періоду на території району проводились товариські зустрічі з футболу між вихованцями відділення футболу районної ДЮСШ та учнями загальноосвітніх закладів району. Проведені змагання на всіх відділеннях ДЮСШ до Дня Перемоги, районною ДЮСШ проведено турнір з футболу серед вихованців 2001 року народження, проведено зустріч команд в грі I, II, III та IV туру I кола Чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд. Збірна команда Куп'янського району взяла участь у фінальних змаганнях з пляжного волейболу серед чоловіків та серед жінок за програмою обласної Спартакіади з видів спорту серед районів області. Протягом червня місяця тренерами районної ДЮСШ проводилися фізкультурно-оздоровчі заходи з вихованцями пришкільних закладів Ягіненської ЗОШ I-III ступенів, Кислівської ЗОШ I-III ступенів, Петропавлівської ЗОШ I-III ступенів, Кіндрашівської ЗОШ I-III ступенів, Кругляківської ЗОШ I-III ступенів та Глушківської ЗОШ I-III ступенів. Проведено змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед молоді району. В липні місяці збірна футбольна команда юнаків районної ДЮСШ взяла участь у фінальному Всеукраїнському турнірі з футболу серед сільських школярів “Золотий колос України” на узбережжі Чорного моря в м. Скадовськ Херсонської області. 23 серпня 2017 року на футбольному полі Курилівського ліцею тренерами районної ДЮСШ проведено турнір з футболу серед вихованців районної ДЮСШ присвячений Дню Прапора та Дню незалежності України.

30 травня 2017 року на базі міського парку культури та відпочинку відзначено Міжнародний день захисту дітей. Для дітей було проведено концертно-розважальну програму, надано можливість безкоштовно відвідати атракціони та отримати солодощі.

З початку року на оздоровлення та відпочинок відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки: до Українського державного центру “Молода гвардія” м. Одеса, Українського державного центру “Артек” с. Пуща Водиця, КП “Дитячий заклад санаторного типу “Таврія” м. Скадовськ, Курортного об'єднання “Перлина Чорномор'я” м. Білгород-Дністровський Одеської обл., ПЗОВ “Сосновий”, дитячого закладу санаторного типу “Патрія” м. Білгород-Дністровський Одеської обл., дитячого закладу санаторного типу “Лісова пісня” Запорізької області та до дитячого закладу санаторного типу “БМВ” Харківської області, дитячого закладу санаторного типу “Факел” м. Бердянськ, Запорізької обл.

Всього протягом січня-серпня місяця проведено 93 заходи, в яких прийняли участь 1637 учасників. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по ДЮСШ — 23,0 тис.грн., по сектору — 9,7 тис.грн.

 

Культура

 

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека.

Протягом звітного періоду фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят, Дня Соборності України, Дня визволення Куп'янщини від фвшистських загарбників, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, до Пасхальних свят, до річниці трагедії на Чорнобильській АЕС, до Дня пам'яті та примирення, Дня Перемоги, Дня Конституції України, Дня державної служби України, Дня працівників торгівлі, регіональний фестиваль — огляд виконавців молодіжної естрадної пісні “Цвіт папороті”, Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності та ін. На проведення районних заходів використано з початку року 74,7 тис.грн.

За січень-липень за надання платних послуг отримано 137,9 тис.грн. в т.ч.: клуби — 0,9 тис.грн., бібліотека — 0,8 тис.грн., мобільний відеокомплекс - 0,9 тис.грн., оренда — 2,2 тис.грн., благодійні внески — 118,0 тис.грн., інше — 15,1 тис.грн.

 

Начальник відділу економічного розвитку

райдержадміністрації                                                                                                                        Л.Мироненко

 

 

 

 

Дата публікації: 11:44 02.11.2016
Версія для слабо- зорих