Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - листопад 2017 року
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - листопад 2017 року

 Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - листопад 2017 рік 

 

Територія та населення

 

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 24,7 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. За січень-листопад місяць в районі народилося 130 дітей і померло 424 особа.

Станом на 01.11.2017 року в районі зареєстровано 34 шлюби.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

 

Інвестиційна діяльність

 

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 165,5 млн.грн., фактично отримано кредитів на суму 155,5 млн.грн.

 

Пенсії

 

На обліку в Куп’янському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області по Куп’янському району станом на 01.12.2017р. перебуває 7,7 тис. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

На протязі січня-листопада 2017 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 200 поточних перерахунка , призначено нових пенсій по 215 пенсійним справам. В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 2386,85 грн., що на 42,5 % більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.12.2017 року складає 149464,7 тис.грн., що на 17460,7 тис.грн. більш ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повнити відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів. Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 19,1%. Доходи управління ПФУ по району за січень-листопад 2017 року складають 160,2 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 172,3 %. В умовах зростання обсягів виплати пенсій потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу станом на 01 грудня 2017 року по страхових внесках складає 218,4 тис.грн. у тому числі недоїмка по внесках становить 146,3 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 36,9 тис.грн., що складає 16,9% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 34,4 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно – позовною роботою. Протягом листопада 2017 року основним завданням було виконання вимог визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.


 

Надання адміністративних послуг

 

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань. Станом на 01.12.2017 року загальна кількість наданих адміністративних послуг склала 4939, а саме: державного агентства земельних ресурсів — 2161, державної реєстрації прав на нерухоме майно — 2486, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб - 263, громадських об'єднань — 28 та надано 1 експлуатаційний дозвіл для потужності об'єктів. Послуги, надані представниками суб'єктів надання адміністративних послуг, яких розміщено в ЦНАП на підставі узгоджених рішень - 4300.

 

Малий бізнес

 

Станом на 01.12.2017 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 771 особа, юридичних осіб -194. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 37 одиниць.

 

Соціальний захист

 

За листопад місяць 2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 203 малозабезпечені сім'ї, 1103 сім'ї з дітьми, 195 інвалідів з дитинства та 74 дитини-інваліда. Протягом листопада місяця 35 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір державної соціальної допомоги на одну сім’ю становив 3530 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в листопаді місяці призначено 67 сім’ям, середній розмір державної допомоги становив 1500 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу в листопаді місяці призначено 5 особам, середній розмір якої становив 1879 грн.

Станом на 01.12.2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 11 прийомних сімей та 2 дитячих будинки сімейного типу. За листопад місяць поточного року виплата прийомним сім’ям склала 155,9 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 115,1 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 34,5 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 6,2 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 11,5 тис.грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 26 осіб отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 489,3 тис.грн.

В районі станом на 01.12.2017 року призначено житлових субсидій для 5780 домогосподарств, в тому числі призначено субсидій на відшкодування витрат для придбання твердого палива та скрапленого газу 1205 домогосподарствам.

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.12.2017 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2016р.

Нараховано у 2016р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2016р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2017р.

Нараховано у 2017р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

5569

41158,8

31262,6

75,6

4943

59523,1

33606

56,5

в т.ч.: тепло

205

1144,9

539,4

47,1

197

2213,4

1677,3

89,1

електроенергія

5569

2409,6

1963,7

81,5

4943

4539,1

3478,4

75,8

природний газ

5364

36758,6

28045,8

76,3

4023

51866,7

27724,5

53,5

водопостачання

708

610,3

520,7

85,3

696

536,9

432,4

80,5

квартплата

415

235,4

193

82

404

367

293,4

80

тверде паливо та скраплений газ, всього:

-

2728,8

1377,1

50,5

1205

4235,3

2381,2

56,2

РАЗОМ:

Х

43887,6

32639,7

74,4

X

63758,4

35987,2

56,4

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за листопад місяць 2017 р.

Види допомог

2016 рік

2017 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

911669

781805

-129864

85,8

кількість отримувачів,чол.

594

602

8

101,3

середній розмір допомоги,грн..

1535

1299

-236

84,6

надійшло субвенцій, грн.

911669

781805

-129864

85,8

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

18502

23225

4723

125,5

кількість отримувачів, чол.

12

10

-2

83,3

середній розмір допомоги,грн..

1542

2323

781

150,6

-надійшло субвенцій,грн

18502

23225

-4723

125,5

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

7132

0

-7132

0

кількість отримувачів, чол.

57

0

-57

0

середній розмір допомоги,грн.

125

0

-125

0

надійшло субвенцій, грн.

7132

0

-7132

0

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

121565

114409

-7156

94,1

кількість отримувачів, чол.

33

26

-7

78,8

середній розмір,грн..

3684

4400

716

119,4

надійшло субвенцій,грн.

121565

114409

-7156

94,1

5. Допомога одинокій матері, грн.

587012

734381

147369

125,1

кількість отримувачів, чол.

465

464

-1

99,8

середній розмір допомоги,грн.

1262

1583

321

125,4

надійшло субвенцій

587012

734381

147369

125,1

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

860

860

0

100

кількість отримувачів, чол.

1

1

0

100

середній розмір допомоги,грн.

860

860

0

100

надійшло субвенцій, грн.

860

860

0

100

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

11814

14743

2929

124,8

кількість отримувачів, чол.

15

21

6

140

середній розмір допомоги, грн.

872

702

-170

80,5

надійшло субвенцій, грн.

11814

14743

2929

124,8

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

381515

505466

123951

132,5

кількість отримувачів, чол.

251

269

18

107,2

середній розмір допомоги,грн.

1520

1879

359

123,6

надійшло субвенцій

381515

505466

123951

132,5

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

540775

512179

-28596

94,7

кількість отримувачів, чол.

222

203

-19

91,4

середній розмір допомоги,грн.

2436

2523

87

103,6

надійшло субвенцій, грн.

540775

512179

-28596

94,7

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

45493

46004

511

101,1

кількість отримувачів, чол.

26

26

0

100

середній розмір допомоги,грн.

1749

1769

20

101,1

надійшло субвенцій, грн

45493

46004

511

101,1

11. Прийомні сім'ї, грн

114261

155861

41600

136,4

кількість отримувачів, чол.

12

13

1

108,3

середній розмір допомоги, грн.

9138

11509

2371

125,9

надійшло субвенцій, грн.

114261

155861

41600

136,4

 

Соціальний захист

 

Станом на 01.12.2017 р. на обліку в УПСЗН перебуває 700 ветеранів війни, в тому числі 77 інвалідів війни, 231 учасник бойових дій, 103 члена сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, 289 учасників війни.

З початку 2017 року 131 особі надано направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, 97 особам надані направлення до підприємств-виробників для забезпечення технічними засобами реабілітації.

Протягом звітного періоду видано 32 посвідчення «Ветеран праці».

50 особам надано санаторно-курортні путівки, 4 учасника антитерористичної операції отримали послуги з відпочинку та 1 з психологічної реабілітації в санаторії “Бермінводи”.

Станом на 01.12.2017 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 16 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 10,8 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 193 громадянам на загальну суму 245,0 тис.грн., 11 чол. отримали компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів на суму 3,5 тис.грн.

692 ветеранам війни виплачена щорічна разова грошова допомога до Дня Перемоги на загальну суму 726,7 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулося 7 осіб. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 19,8 тис.грн.

Станом на 01.12.2017 року на обліку в управлінні праці перебуває 179 осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них –18 дітей). З початку року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалося 166 чол. на загальну суму 62,6 тис.грн. та послугами по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 3 чол. на загальну суму 6,2 тис.грн.

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 204,5 тис.грн., компенсація на оздоровлення — 16,7 тис.грн., заборгованість по виплатах відсутня.

За допомогою, пов'язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, звернулося 2 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 3,0 тис.грн.

Станом на 01.12.2017 р. видано 18 посвідчень батьків багатодітної сім'ї та 88 посвідчень дітям з багатодітної сім'ї, 25 довідок дітям з багатодітної сім'ї, 5 довідок батькам з багатодітної сім'ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2016, 2017 рр.) Станом на 01.12.2017 р.

Види послуг.

Нараховано у 2016 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2016р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2017 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2017, тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

4296,4

3614,9

84,1

1948,9

1377,5

70,7

в т.ч.: тепло

101,6

67,2

66,1

114,1

111,2

97,5

природний газ

3755,3

3186,7

84,9

1355,8

913,7

67,4

електроенергія

359,6

289,8

80,6

404,8

285,4

70,5

водопостачання

57,4

51,1

89,1

46,3

42,6

97,7

квартплата

22,5

20,2

89,6

27,9

24,5

87,9

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

228,9

228,9

100

236,7

233,9

99,8

Інші пільги, всього:

559,2

341,7

98,6

716,7

716,7

100

в т.ч.:

послуги зв’язку

-

-

-

42,9

42,9

100

санаторно-курортні путівки

341,4

341,4

100

356,4

356,4

100

проїзд в

автотранспорті

217,8

217,8

100

257,1

257,1

100

проїзд в залізничному транспорті

 

 

 

60,2

60,2

100

Разом:

5084,5

4185,6

77,4

2902,3

2328,2

80,2

 

 

Стан зайнятості населення

Протягом січня - листопада 2017 року в Куп’янському районі створено 173 нових робочих місць. З загальної кількості створених місць: 69 — для працівників у юридичних осіб, 38 — для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 66 суб'єктів підприємницької діяльності — фізичних осіб.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2016 року перебувало 3956 чол. шукаючих роботу, які проживають у м. Куп'янськ та Куп'янському районі. За звітний період працевлаштовано 2281 безробітну особу. Станом на 01.12.2017 року на обліку рахувався 741 безробітний.

Протягом звітного періоду: 642 чол., що проживають в місті Куп’янську та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 1173 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 5 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, працевлаштовано 54 особи.

Рівень безробіття станом на 01 грудня 2017 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,47 %.

 

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

 

Станом на 01 грудня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом січня - листопада 2017 року проведено 11 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалось питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району.

 

Рівень оплати праці

 

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень - листопад 2017 року становить 5339 грн., або 317,0 % прожиткового мінімуму та 146,5 % до відповідного періоду 2016 року.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень - листопад 2017 року, за попередніми даними, становить 5351 грн., або 317,8 % прожиткового мінімуму та 151,5 % до відповідного періоду 2016 року.

 

Сільське господарство

 

Господарствами району завершено збирання пізніх зернових та технічних культур, посів озимини. При плані посіву озимих 16,9 тис. га фактично посіяно 18,9 тис. га. та озимого ріпаку на площі 1,6 тис. га.

Проводиться оранку зябу, на сьогодні зорано 28,2 тис. га. Також засипано насіння ярих культур в кількості 952 тонни при завданні 900 тонн, в тому числі еліти – 50 тонн.

Мінеральними добривами господарства району забезпечені повністю – їх закуплено в обсязі 2,7 тис. тонн.

За січень-листопад 2017 року господарствами району закуплено сільськогосподарської техніки на суму 76,5 млн. грн.

При потребі кредитних коштів на 2017 рік 165,5 млн. грн. фактично отримано 155,5 млн. грн.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 1 грудня 2017 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5388 гол.,

в т.ч. корів - 1969 гол.

• Свиней - 17109 гол.,

• Вівців - 25 гол.,

• Птиці - 18,6 тис. гол.

 

За січень - листопад 2017 року сільськогосподарськими підприємствами району:

Вирощено худоби та птиці - 2613 т.

Реалізовано м'яса - 2400,8 т.

Виробництво молока становить - 15060 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 7649 кг.:

- СТОВ «Надія» - 10492 кг

- СТОВ «Мрія» - 8194 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району – 598 гр.

- СТОВ "Мрія" – 713 гр.

- СТОВ «Надія» - 712 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району – 545 гр.

СВК по виробництву яловичини – 585 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року за січень - листопад 2017 року склало 70,8 млн. грн., або 102 % до відповідного періоду минулого року.

Сільськогосподарські підприємства району продовжують проводити розрахунки за орендовані земельні частки (паї). Так, станом на 12.12.2017 року, нараховано орендної плати за 2017 рік в сумі 80783,41 тис. грн., виплачено – 77248,01 тис. грн., або 95,6% від загальної суми нарахувань.

 

Бюджет

 

В цілому до зведеного бюджету району за січень-листопад 2017 року надійшло доходів 118029,8 тис.грн. В тому числі доходів загального фонду надійшло 57197,1 тис.грн. при плані 47444,8 тис.грн., або 120,6 %.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 5591,7 тис.грн. при річному плані 4545,8 тис.грн;

дотації з державного бюджету – 19412,1 тис.грн., або 100%;

цільових субвенцій з державного бюджету – 101253,2 тис.грн.

За даними Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області підприємствами та організаціями району станом на 01.12.2017 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету в сумі 1698,2 тис.грн. проти 904,2 тис.грн. на 01.01.2017 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

на виплату заробiтної плати - 74712,6 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям,

сім’ям з дітьми - 32098,3 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню - 39294,6 тис.грн.

оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району - 7549,9 тис.грн.

iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) - 2191,2 тис.грн.

Надійшло місцевих податків за січень-серпень

2017 року - 27302,0 тис.грн.

 

 

 

 

Земельні питання

 

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За січень-жовтень місяць 2017 року міськрайонним управлінням у Куп'янському районі та м. Куп'янську Головного управління Держгеокадастру у Харківській області були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 60 од., звернень громадян — 80 од.

 

Освіта

 

Станом на 01.12.2017 року у районі забезпечується функціонування 21 навчального закладу, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1741 учнів.

За індивідуальною формою у 2017-2018 навчальному році навчається 18 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб, 4 учня, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я та 11 учнів - за інклюзивною формою навчання.

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с. Грушівка, Курилівка, Петропавлівка , Кислівка, Новоосинове, Глушківка, Нечволодівка та Моначинівка. Станом на 01.12.2017 року затверджено мережею 21 група, в яких виховується 401 дитина.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 48 гуртків, в яких виховується 1100 учнів.

21 загальноосвітній навчальний заклад району оснащений комп’ютерами, у тому числі навчальними комп'ютерними комплексами, що використовуються у навчальному процесі. Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2017/2018 навчальному році організовано підвіз 443 учнів та 80 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-листопад 2017 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано матеріалів та господарчих товарів для навчальних закладів на суму 452,6 тис.грн., дизельного палива для шкільних автобусів на суму 20,7 тис.грн., книг та підручників на суму 23,2 тис.грн., подарунків для учнів Пристінської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 9,8 тис.грн., придбано комплектів спортивної форми та спортінвентарю на суму 58,8 тис.грн., придбано меблів у школи району на суму 139,2 тис.грн., отримано від народного депутата Остапчука В.М. спортінвентарю в Просянську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 10,0 тис.грн.

За рахунок субвенцій сільських рад придбано господарчих товарів та матеріалів для поточного ремонту у школи району на суму 111,6 тис.грн., посуду на суму 8,0 тис.грн., виготовлено проектно- кошторисну документацію на реконструкцію системи теплопостачання Курилівської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 50,0 тис.грн., у Курилівський ліцей придбано принтер на суму 5,0 тис.грн., у Подолянську ЗОШ І-ІІІ ст. та у Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. придбано газонокосарку на суму 5,0 тис. грн., для Кислівської ЗОШ І-ІІІ ст. придбано спортінвентар на суму 20,1 тис. грн. та вікна на суму 52,0 тис.грн., придбано холодильник в Кіндрашівську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 7,4 тис. грн., придбано вукна у Сеньківську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 120,0 тис. грн., придбано 3 насоси та 2 котли у Курилівську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 201,2 тис. грн.

За рахунок бюджетних коштів оплачено послуг на суму 247,8 тис.грн., придбано матеріалів на суму 133,1 тис.грн., проведено поточний ремонт системи водопостачання у Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 7,3 тис.грн., поточний ремонт електрообладнання шкіл на суму 57,7 тис.грн., придбано електротоварів для навчальних закладів на суму 52,6 тис.грн., проведена вогнегасна обробка дерев’яних конструкцій Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 22,8 тис.грн., на виготовлення проектів по капітальним ремонтам для Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. витрачено 88,1 тис.грн., витрачено на облаштування будівлі та двору Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 113,8 тис.грн., встановлено вікна у приміщенні гуртка «Веселка» в Будинку дитячої та юнацької творчості на суму 14,8 тис.грн.

Витрачено по міні-проектах на Петропавлівську ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівський ліцей, Подолянську ЗОШ І-ІІІ ст., Грушівську ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківську ЗОШ І-ІІІ ст., Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. 1292,2 тис.грн.

У навчальних закладах району станом на 01.12.2017 року працює 370 педагогічних працівників.

Станом на 01.12.2017 року заборгованості по заробітній платі немає.

 

Питання молоді та спорту

 

Забезпечення умов для відпочинку і оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

Протягом січня-листопада місяця на території району проводилися спортивно-масові заходи, а саме: збірна команда відділення шахів районної ДЮСШ прийняла участь у відкритому Чемпіонаті Харківської області з шахів (I тур); вихованці відділення футболу районної ДЮСШ прийняли участь в Новорічному обласному турнірі з міні-футболу; в спортивних залах району проведені змагання на відділеннях районної ДЮСШ присвячені Дню Соборності України; проведено відкритий регіональний шаховий турнір “Кубок Надії”; проведено регіональну товариську зустріч з міні-футболу між футбольними командами дівчат району; на спортивних спорудах району по відділеннях районної ДЮСШ проведені змагання присвячені Дню визволення Куп'янщини від німецько-фашистських загарбників та 27 річниці виводу військ з Афганістану; пройшли змагання Першості Куп'янського району з міні-футболу серед юнацьких сільських команд; проведено турнір з міні-футболу серед команд дівчат присвячений Міжнародному Дню 8 Березня; взято участь у змаганнях відкритої першості Харківської області з шахів в м. Харкові; пройшли змагання з міні-футболу серед дорослих сільських команд; взято участь у фестивалі “Мамо, тато, я -спортивна сім'я”; відбулися районні змагання з баскетболу серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту; тренерами відділення футболу районної ДЮСШ були проведені змагання відкритої першості районної ДЮСШ з міні-футболу серед вихованців 2006-2007 років народження; збірною командою Куп'янського району взято участь у зональних змаганнях обласної Спартакіади з видів спорту серед районів області та міст обласного значення; проведено районні Спартакіадні змагання з волейболу та настільного тенісу серед колективів фізичної культури сільських рад району, збірною командою Куп'янського району взято участь в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з волейболу серед районів області та міст обласного значення. Протягом звітного періоду на території району проводились товариські зустрічі з футболу між вихованцями відділення футболу районної ДЮСШ та учнями загальноосвітніх закладів району. Проведені змагання на всіх відділеннях ДЮСШ до Дня Перемоги, районною ДЮСШ проведено турнір з футболу серед вихованців 2001 року народження, проведено зустріч команд в грі I, II, III та IV туру I кола Чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд. Збірна команда Куп'янського району взяла участь у фінальних змаганнях з пляжного волейболу серед чоловіків та серед жінок за програмою обласної Спартакіади з видів спорту серед районів області. Протягом червня місяця тренерами районної ДЮСШ проводилися фізкультурно-оздоровчі заходи з вихованцями пришкільних закладів Ягіненської ЗОШ I-III ступенів, Кислівської ЗОШ I-III ступенів, Петропавлівської ЗОШ I-III ступенів, Кіндрашівської ЗОШ I-III ступенів, Кругляківської ЗОШ I-III ступенів та Глушківської ЗОШ I-III ступенів. Проведено змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед молоді району. В липні місяці збірна футбольна команда юнаків районної ДЮСШ взяла участь у фінальному Всеукраїнському турнірі з футболу серед сільських школярів “Золотий колос України” на узбережжі Чорного моря в м. Скадовськ Херсонської області. 23 серпня 2017 року на футбольному полі Курилівського ліцею тренерами районної ДЮСШ проведено турнір з футболу серед вихованців районної ДЮСШ присвячений Дню Прапора та Дню незалежності України. Протягом вересня місяця на спортивних спорудах району тренерами районної ДЮСШ проводилися змагання з видів спорту присвячені Дню фізичної культури і спорту. 07 жовтня 2017 року збірна команда Куп'янського району взяла участь в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з легкої атлетики. На території району проводилися змагання з бігу та тенісу настільного, проведено турнір “Кубок закриття футбольного сезону” серед юнацьких сільських команд. Збірною командою району взято участь в обласних фінальних змаганнях з шахів, в обласних змаганнях з футболу “Золота осінь — 2017”, в обласних фінальних змаганнях з тенісу настільного та в відкритому Чемпіонаті Харківської області з шахів. Протягом листопада місяця прийнято участь в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення, в змаганнях відкритої першості відділення баскетболу районної ДЮСШ, в турнірі з міні-футболу серед вихованців районної ДЮСШ, проведені змагання з легкої атлетики та проведено регіональний турнір з міні-футболу серед команд дівчат Петропавлівської ЗОШ i-III ступенів та Новомиколаївської ЗОШ Шевченківського району

30 травня 2017 року на базі міського парку культури та відпочинку відзначено Міжнародний день захисту дітей. Для дітей було проведено концертно-розважальну програму, надано можливість безкоштовно відвідати атракціони та отримати солодощі.

З початку року на оздоровлення та відпочинок відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки: до Українського державного центру “Молода гвардія” м. Одеса, Українського державного центру “Артек” с. Пуща Водиця, КП “Дитячий заклад санаторного типу “Таврія” м. Скадовськ, Курортного об'єднання “Перлина Чорномор'я” м. Білгород-Дністровський Одеської обл., ПЗОВ “Сосновий”, дитячого закладу санаторного типу “Патрія” м. Білгород-Дністровський Одеської обл., дитячого закладу санаторного типу “Лісова пісня” Запорізької області та до дитячого закладу санаторного типу “БМВ” Харківської області, дитячого закладу санаторного типу “Факел” м. Бердянськ, Запорізької обл.

Всього протягом січня-листопада місяця проведено 118 заходів, в яких прийняли участь 2114 учасників. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по ДЮСШ — 29,1 тис.грн., по сектору — 27,6 тис.грн.

 

Культура

 

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека.

Протягом звітного періоду фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят, Дня Соборності України, Дня визволення Куп'янщини від фвшистських загарбників, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, до Пасхальних свят, до річниці трагедії на Чорнобильській АЕС, до Дня пам'яті та примирення, Дня Перемоги, Дня Конституції України, Дня державної служби України, Дня працівників торгівлі, регіональний фестиваль — огляд виконавців молодіжної естрадної пісні “Цвіт папороті”, Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності, Всеукраїнського дня бібліотек, Великому Слобожанському ярмарку, Дня працівників соціальної сфери, Дня працівників сільського господарства та ін. На проведення районних заходів використано з початку року 112,5 тис.грн.

За січень-листопад за надання платних послуг отримано 145,3 тис.грн. в т.ч.: клуби — 0,9 тис.грн., бібліотека — 3,4 тис.грн., мобільний відеокомплекс - 0,9 тис.грн., оренда — 3,0 тис.грн., благодійні внески — 120,5 тис.грн., інше — 16,6 тис.грн.

 

 

Начальник відділу економічного розвитку

райдержадміністрації                                                                                                                        Л.Мироненко

 

 

 

 

Переглядів: 52
Дата публікації: 11:44 02.11.2016
Версія для слабо- зорих