Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Анонс подій
03.05.2017
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Вибіркове обстеження сімей з дітьми, яким призначена і виплачена допомога при народженні дитини, з метою перевірки цільового використання коштів. Надання соціальних послуг відповідно Державних стандартів Вибіркове обстеження сімей з дітьми, яким призначена і виплачена допомога при народженні дитини, з метою перевірки цільового використання коштів. Надання соціальних послуг відповідно Державних стандартів Організатор:Куп'янський РЦСССДМ Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Купянськ, вул.Садова,52
день - Книжкова виставка «Перемога в ім`я життя» ( до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Книжкова виставка «Перемога в ім`я життя» ( до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЦРБ
день - Проведення заходів в рамках місячника з профілактики травматизму та загибелі дітей Проведення заходів в рамках місячника з профілактики травматизму та загибелі дітей Організатор:ССД Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД. територія району
08:00 - Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
08:00 - "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 Організатор:Відділ економічного розвитку РДА Час проведення:03.05.2017 08:00 Місце проведення:Відділ економічного розвитку РДА, каб.15
08:15 - Патріотична година «Подвигу жити вічно» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Патріотична година «Подвигу жити вічно» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:03.05.2017 08:15 Місце проведення:Професійний аграрний ліцей
13:00 - Спільний профілактичний рейд з метою проведення правової та розя’снювальної робот из батьками та дітьми за місцем їх проживання та навчання. Спільний профілактичний рейд з метою проведення правової та розя’снювальної робот из батьками та дітьми за місцем їх проживання та навчання. Організатор:ССД Час проведення:03.05.2017 13:00 Місце проведення:ЗОШ району, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Впровадження ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному житловому фонді";
2. Проведення заходів згідно щорічної всеукраїнської акції з благоустрою "За чисте довкілля";
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Виконання заходів по "Програмі утримання та ремонту автомобільних доріг, загального користування у тому числі місцевого значення, та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах району на 2016-2020 роки";
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:03.05.2017 13:30 Місце проведення:РБК

04.05.2017
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:04.05.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання РМО вчителів математики Засідання РМО вчителів математики Організатор:Відділ освіти Час проведення:04.05.2017 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільськогосподарських підприємств по питанню літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільськогосподарських підприємств по питанню літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Літературно – музична композиція «1941 – 1945». Ми пам`ятаємо, ми пишаємось» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Літературно – музична композиція «1941 – 1945». Ми пам`ятаємо, ми пишаємось» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 10:00 Місце проведення:Міський терцентр
11:00 - Проведення діяльності з внутрисімейного усиновлення 1 дитини Проведення діяльності з внутрисімейного усиновлення 1 дитини Організатор:ССД Час проведення:04.05.2017 11:00 Місце проведення:каб.ССД
11:00 - Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації
1. Про ведення діловодства у структурних підрозділах райдержадміністрації.
2. Права та обов'язки державного службовця
3. Про організацію виконання в районній державній адміністрації вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” в частині наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації
4. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін.
Організатор:Головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 11:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

13:00 - Засідання «Школи молодого вчителя» Практичний семінар «Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання» Засідання «Школи молодого вчителя» Практичний семінар «Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання» Організатор:Відділ освіти Час проведення:04.05.2017 13:00 Місце проведення:Відділ освіти
05.05.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:05.05.2017 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
11:00 - Заходи до Дня Перемоги Заходи до Дня Перемоги Організатор:Відділ освіти Час проведення:05.05.2017 11:00 Місце проведення:ЗНЗ району
Докладніше
Пошук
Посилання




 












Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - лютий 2017 року
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - лютий 2017 року

 Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - лютий  2017 рік 

 

 

Територія та населення

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 24,7 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. За січень-лютий місяць в районі народилося 9 дітей і померло 83 особи.

Станом на 01.03.2017 року в районі зареєстровано 3 шлюби та 0 розлучень.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

 

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 68,7 млн.грн., фактично отримано кредитів на суму 50,2 млн.грн.

 

Пенсії

На обліку в Куп’янському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області по Куп’янському району станом на 01.03.2017р. Перебуває 7,8 тис. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

На протязі січня-лютого 2017 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 47 поточних перерахунка , призначено нових пенсій по 45 пенсійним справам. В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1688,41 грн., що на 8,7 відсотка більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.03.2017 року складає 20348,8 тис.грн., що на 1152,8 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повнити відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів. Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 19,7 %. Доходи управління ПФУ по району за січень-лютий 2017 року складають 50,5 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 52,0 відсотка. В умовах зростання обсягів виплати пенсій потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу станом на 01 березня 2017 року по страхових внесках складає 231,5 тис.грн. у тому числі недоїмка по внесках становить 149,2 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 40,0 тис. грн., що складає 17,3 % від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 37,4 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно – позовною роботою. Протягом лютого місяця 2017 року основним завданням було виконання вимог визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Надання адміністративних послуг

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань. Станом на 01.03.2017 року загальна кількість наданих адміністративних послуг склала 1239, а саме: державного агентства земельних ресурсів — 783, державної реєстрації прав на нерухоме майно — 332, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб - 106, та громадських об'єднань — 18. Послуги, надані представниками суб'єктів надання адміністративних послуг, яких розміщено в ЦНАП на підставі узгоджених рішень - 470.

 

Малий бізнес

Станом на 01.03.2017 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 770 осіб, юридичних осіб -192. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 37 одиниць.

 

Соціальний захист

За лютий місяць 2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 232 малозабезпечені сім'ї, 1142 сім'ї з дітьми, 188 інвалідів з дитинства та 77 дітей-інвалідів. Протягом звітного періоду 46 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір державної соціальної допомоги на одну сім’ю становив 4049 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в лютому місяці призначено 100 сім’ям, середній розмір державної допомоги становив 1620 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу в лютому місяці призначено 2 особам, середній розмір якої становив 1521 грн.

Станом на 01.03.2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 10 прийомних сімей та 1 дитячий будинок сімейного типу. За лютий місяць поточного року виплата прийомним сім’ям склала 115,3 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 84,2 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 27,1 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 4,0 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 10111,00 грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 23 особи отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 84,6 тис.грн.

В районі станом на 01.03.2017 року призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 5809 домогосподарствам.

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.03.2017 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2016р.

Нараховано у 2016р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2016р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2017р.

Нараховано у 2017р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

445

26624,1

6926,1

26

5809

38331,1

18872,3

49,2

в т.ч.: тепло

45

440,9

298,2

67,6

214

1433

355,6

24,8

електроенергія

445

706,1

269,3

38,1

5809

1644,7

877,2

53,3

природний газ

445

25201,2

6224,2

24,7

5575

34830,4

17413,1

50

водопостачання

120

193,2

80,7

41,8

713

302,9

159,1

52,5

квартплата

111

82,7

53,6

64,9

430

120,1

67,3

56

тверде паливо та скраплений газ, всього:

-

141,2

135,9

96,2

0

1378,3

565,4

41

РАЗОМ:

Х

26765,4

7061,9

26,4

X

39709,4

19437,7

48,9

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за лютий місяць 2017 р.

Види допомог

2016 рік

2017 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

902561

832791

-69770

92,3

кількість отримувачів,чол.

622

613

-9

98,6

середній розмір допомоги,грн..

1451

1359

-92

93,7

надійшло субвенцій, грн.

902561

832791

-69770

92,3

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

9269

19578

10309

211,2

кількість отримувачів, чол.

12

9

-3

75

середній розмір допомоги,грн..

772

2175

1403

281,7

-надійшло субвенцій,грн

9269

19578

10309

211,2

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

12925

4731

-8194

36,6

кількість отримувачів, чол.

109

4

-68

37,6

середній розмір допомоги,грн.

118

115

-3

97,5

надійшло субвенцій, грн.

12925

4731

-8194

36,6

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

122715

125091

2376

101,9

кількість отримувачів, чол.

34

30

-4

88,2

середній розмір,грн..

3609

4170

561

115,5

надійшло субвенцій,грн.

122716

125091

2376

101,9

5. Допомога одинокій матері, грн.

794637

878141

83504

110,5

кількість отримувачів, чол.

615

448

-167

72,8

середній розмір допомоги,грн.

1292

1960

668

151,7

надійшло субвенцій

794637

878141

83504

110,5

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

860

860

0

100

кількість отримувачів, чол.

1

1

0

100

середній розмір допомоги,грн.

860

860

0

100

надійшло субвенцій, грн.

860

860

0

100

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

14835

15756

921

106,2

кількість отримувачів, чол.

48

15

-3

31,3

середній розмір допомоги, грн.

309

1050

741

339,8

надійшло субвенцій, грн.

14835

15756

921

106,2

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

361440

403062

41622

111,5

кількість отримувачів, чол.

256

265

9

103,5

середній розмір допомоги,грн.

1021

1521

500

149

надійшло субвенцій

361440

403062

41622

111,5

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

578977

658866

79889

113,8

кількість отримувачів, чол.

247

232

-15

93,9

середній розмір допомоги,грн.

2344

2840

496

121,2

надійшло субвенцій, грн.

578977

658866

79889

113,8

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

31055

46898

15843

151

кількість отримувачів, чол.

21

24

3

114,3

середній розмір допомоги,грн.

1479

1954

475

132,1

надійшло субвенцій, грн

31055

46898

15843

151

11. Прийомні сім'ї, грн

89725

115271

25546

128,5

кількість отримувачів, чол.

11

11

0

100

середній розмір допомоги, грн.

8157

10111

1954

124

надійшло субвенцій, грн.

89725

115271

25546

128,5

 

Соціальний захист

Станом на 01.03.2017 р. на обліку в УПСЗН перебуває 590 ветеранів війни, в тому числі 51 інвалід війни, 112 учасників бойових дій, 94 члена сім’ї загиблиго (померлого) ветерана війни, 333 учасника війни.

З початку 2017 року 12 осіб отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами.

З початку 2017 року видано 6 посвідчень «ветеран праці».

Станом на 01.03.2017 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 1 особі надана матеріальна допомога на загальну суму 0,6 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 34 громадянам на загальну суму 33,6 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулося 3 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 6,7 тис.грн.

Станом на 01.03.2017 року на обліку в управлінні праці перебуває 182 особи, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них –21 дитина). З початку року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалося 19 чол. на загальну суму 11,0 тис.грн.

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 18,3 тис. грн., заборгованість по виплатах відсутня.

Станом на 01.03.2017 р. видано 7 довідок дітям з багатодітної сім’ї, 3 довідки батьків багатодітної сім’ї, 5 посвідчень батьків багатодітної сім'ї та 43 посвідчення дітям з багатодітної сім'ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2016, 2017 рр.) Станом на 01.03.2017 р.

Види послуг.

Нараховано у 2016 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2016р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2017 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2017, тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

4296,4

3614,9

84,1

960,1

643,6

67

в т.ч.: тепло

101,6

67,2

66,1

80,8

17,2

21,3

природний газ

3755,3

3186,7

84,9

758,8

568,6

100

електроенергія

359,6

289,8

80,6

104,2

57,2

74,9

водопостачання

57,4

51,1

89,1

10,9

0,5

4,6

квартплата

22,5

20,2

89,6

5,3

-

0

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

228,9

228,9

100

-

-

0

Інші пільги, всього:

559,2

341,7

98,6

-

-

-

в т.ч.:

послуги зв’язку

-

-

-

-

-

-

санаторно-курортні путівки

341,4

341,4

100

-

-

-

проїзд в

автотранспорті

217,8

217,8

100

1,4

1,4

100

Разом:

5084,5

4185,6

77,4

719,8

643,6

89,4

 

Стан зайнятості населення

Протягом січня -лютого 2017 року в Куп’янському районі створено 20 нових робочих місць. З загальної кількості створених місць: 2 — для працівників у юридичних осіб, 2 — для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 16 суб'єктів підприємницької діяльності — фізичних осіб.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2016 року перебувало 1792 чол. шукаючих роботу. За звітний період працевлаштовано 316 безробітних осіб, які проживають у місті та районі. Станом на 01.03.2017 року на обліку рахувалося 734 безробітних.

Протягом звітного періоду: 183 чол., що проживають в місті Куп’янську та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 24 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, працевлаштовано 2 особи.

Рівень безробіття станом на 01 березня 2017 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,51 %.

 

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

 

Станом на 01 березня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом січня-лютого 2017 року проведено 2 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалось питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району.

 

Рівень оплати праці

 

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень-лютий 2017 року становить 4444 грн., або 277,8% прожиткового мінімуму та 145,3% до відповідного періоду минулого року.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень-лютий 2017 року, за попередніми даними, становить 3808 грн., або 238,0 % прожиткового мінімуму та 133,4% до відповідного періоду минулого року.

 

Сільське господарство

На сьогодні в районі посіяно 16,6 тис. га озимих зернових культур та 1,7 тис. га озимого ріпаку, підготовлено ґрунту під посів ярих культур 34,2 тис. га. Засипано насіння ярих культур в обсязі 896 тонн, ведеться накопичування мінеральних добрив, станом на 01.03.2017 року закуплено 5,7 тис.т.

За сечень-лютий 2017 року господарствами району закуплено сільськогосподарської техніки на суму 4,4 млн.грн.

При потребі кредитних коштів 68,7 млн.грн. фактично отримано 50,2 млн.грн.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 березня 2017 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5640 гол.,

в т.ч. корів - 1969 гол.

• Свиней - 17237 гол.,

• Вівців - 25 гол.,

• Птиці - 31,5 тис. гол.

За січень-лютий 2017 року сільськогосподарськими підприємствами району:

  1. Вирощено худоби та птиці - 446,4 т.

  2. Реалізовано м'яса - 247,5 т.

  3. Виробництво молока становить - 2510,7 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 1275 кг.:

  1. СТОВ «Надія» - 1901 кг

  2. СТОВ «Мрія» - 1308 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району отримано – 591 гр.

СТОВ "Мрія" – 830 гр.

СТОВ «Надія» - 676 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району отримано – 478 гр.

СВК по виробництву яловичини – 504 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року за січень-лютий 2017 року склало 11,9 млн. грн., або 100,6 % до минулого року.

 

Бюджет

В цілому до зведеного бюджету району за січень-лютий 2017 року надійшло доходів 19332,3 тис.грн. В тому числі доходів загального фонду надійшло 7666,0 тис.грн. при плані 5011,9 тис.грн., або 153 %.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 361,1 тис.грн. при річному плані 4921,2 тис.грн;

  • дотації з державного бюджету – 3678,1 тис.грн. при плані 3678,1 тис.грн., або 100%;

  • цільових субвенцій з державного бюджету – 33252,9 тис.грн.

За даними Куп’янської об’єднаної державної податкової iнспекції підприємствами та організаціями району станом на 01.03.2017 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету 1108,7 тис.грн. проти 904,2 тис.грн. на 01.01.2017 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

  • на виплату заробiтної плати 12152,6 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям 5605,2 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню 20365,9 тис.грн.

  • оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району 3067,0 тис.грн.

  • iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) 297,6 тис.грн.

  1. Надійшло місцевих податків за січень

  2. 2017 року, а саме єдиного податку - 3887,2 тис.грн.

  3.  

 

Земельні питання

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За січень-лютий місяць 2017 року Управлінням Держгеокадастру у Куп'янському районі були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 17 од., звернень громадян — 21 од.

 

Освіта

Станом на 01.03.2017 року у районі забезпечується функціонування 21 навчального закладу, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1736 учнів.

За індивідуальною формою у 2016-2017 навчальному році навчається 42 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб та 11 учнів, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я.

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с. Грушівка, Курилівка, Петропавлівка , Кислівка, Новоосинове, Глушківка, Нечволодівка та Моначинівка. Станом на 05.09.2016 року затверджено мережею 21 група, в яких виховується 399 дітей.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 46 гуртків, в яких виховується 1066 учнів.

На виконання районної програми комп’ютеризації навчальних закладів району з 21-ой шкіл району: 20 забезпечені навчальними комп'ютерними комплексами (16 шкіл мають по 1-у комплекту, у Грушівській ЗОШ І-ІІІ ст., Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівському ліцеї - по 2). Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2016/2017 навчальному році організовано підвіз 444 учнів та 90 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-лютий 2017 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано господарчих товарів для навчальних закладів на суму 3,2 тис. грн.., дизельного палива для шкільних автобусів на суму 3,8 тис. грн., підручників на суму 18,7 тис. грн., книг – 0,4 тис. грн., подарунків для учнів Пристінської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 9,8 тис. грн.

У навчальних закладах району станом на 01.03.2017 року працює 375 педагогічних працівників, заборгованість по заробітній платі відсутня.

 

Питання молоді та спорту

Забезпечення умов для відпочинку й оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

Протягом січня-лютого місяця на території району проводилися спортивно-масові заходи, а саме: збірна команда відділення шахів районної ДЮСШ прийняла участь у відкритому Чемпіонаті Харківської області з шахів (I тур); вихованці відділення футболу районної ДЮСШ прийняли участь в Новорічному обласному турнірі з міні-футболу; в спортивних залах району проведені змагання на відділеннях районної ДЮСШ присвячені Дню Соборності України; проведено відкритий регіональний шаховий турнір “Кубок Надії”; проведено регіональну товариську зустріч з міні-футболу між футбольними командами дівчат району, на спортивних спорудах району по відділеннях районної ДЮСШ проведені змагання присвячені Дню визволення Куп'янщини від німецько-фашистських загарбників та 27 річниці виводу військ з Афганістану, пройшли змагання Першості Куп'янського району з міні-футболу серед юнацьких сільських команд.

Протягом лютого місяця на оздоровлення та відпочинок відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до Українського державного центру “Молода гвардія” м. Одеса.

Всього протягом січня-лютого місяця проведено 15 заходів, в яких прийняли участь 487 учасників. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по ДЮСШ — 1,5 тис.грн.

 

Культура

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека.

Протягом січня місяця фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят, Дня Соборності України, Дня визволення Куп'янщини від фвшистських загарбників, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та ін. На проведення районних заходів використано з початку року 1,1 тис.грн.

За січень-лютий за надання платних послуг отримано всього 2,3 тисм.грн., в т.ч. оренда — 0,4 тис.грн., благодійні внески — 1,9 тис.грн.

 

 

Начальник відділу економічного розвитку

райдержадміністрації                                                                                                                           Л.Мироненко

 

 

 

 

Web-адреса: kuprda.gov.ua/info/page/13301Дата публікації: 11:44 02.11.2016