Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Анонс подій
20.07.2017
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.07.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
21.07.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:21.07.2017 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Засідання сесії Куп'янської районної ради Засідання сесії Куп'янської районної ради Організатор:Куп'янська районна рада Час проведення:21.07.2017 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
22.07.2017
день - Фестиваль "Гетьманська слава" Фестиваль "Гетьманська слава" Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.07.2017 (протягом дня) Місце проведення:смт Коломак
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - квітень 2017 року
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень - квітень 2017 року

 Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - квітень  2017 рік 

 

Територія та населення

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 24,7 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. За січень-квітень місяць в районі народилося 22 дітей і померло 156 осіб.

Станом на 01.05.2017 року в районі зареєстровано 10 шлюбів та 5 розлучень.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

 

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 68,7 млн.грн., фактично отримано кредитів на суму 50,2 млн.грн.

 

Пенсії

 

На обліку в в Куп’янському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області по Куп’янському району станом на 01.05.2017 р. перебуває 7,7 тис.одержувачів пенсій та грошової допомоги.

На протязі квітня 2017 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 77 поточних перерахунка, призначено нових пенсій по 75 пенсійним справам. В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1677,02 грн., що на 8,4 відсотка більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.05.2017 року складає 46448,9 тис.грн., що на 2579,8 тис.грн. більш ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повнити відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів. Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 18,9 %. Доходи управління ПФУ по району за квітень 2017 року складають 57,1 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 58,9 відсотка. В умовах зростання обсягів виплати пенсій потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу станом на 01 травня 2017 року по страхових внесках складає 230,8 тис.грн. у тому числі недоїмка по внесках становить 148,6 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 39,3 тис. грн., що складає 17,0 % від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 36,7 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охвачено претензійно – позовною роботою. Протягом квітня 2017 року основним завданням було виконання вимог визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

 

Надання адміністративних послуг

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань. Станом на 01.05.2017 року загальна кількість наданих адміністративних послуг склала 1936, а саме: державного агентства земельних ресурсів — 1007, державної реєстрації прав на нерухоме майно — 761, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб - 142, та громадських об'єднань — 26. Послуги, надані представниками суб'єктів надання адміністративних послуг, яких розміщено в ЦНАП на підставі узгоджених рішень - 1624.

 

Малий бізнес

Станом на 01.05.2017 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 765 осіб, юридичних осіб -193. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 37 одиниць.

 

Соціальний захист

За квітень місяць 2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 235 малозабезпечених сімей, 1165 сімей з дітьми, 186 інвалідів з дитинства та 73 дітей-інвалідів. Протягом звітного періоду 43 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір державної соціальної допомоги на одну сім’ю становив 4184 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в березні місяці призначено 69 сім’ям, середній розмір державної допомоги становив 1489 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу в квітні місяці призначено 3 особам, середній розмір якої становив 1546 грн.

Станом на 01.05.2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 11 прийомних сімей та 1 дитячий будинок сімейного типу. За квітень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям склала 121,7 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 87,9 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 28,2 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 5,6 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 10,6 тис.грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 24 особи отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 168,9 тис.грн.

В районі станом на 01.05.2017 року призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 5808 домогосподарствам.

 

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.05.2017 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2016р.

Нараховано у 2016р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2016р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2017р.

Нараховано у 2017р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

584

37044,3

18269,4

49,3

5808

48725,6

21650

44,4

в т.ч.: тепло

46

610,6

531,2

87

216

1804,4

459,5

25,5

електроенергія

584

1166,1

980,6

84,1

5808

2481,2

1649,4

66,5

природний газ

584

34843,7

16441,9

47,2

5603

43865,7

19062,5

43,5

водопостачання

248

302,2

237,5

78,6

718

412,6

332,4

80,6

квартплата

151

121,6

78,2

64,3

432

161,7

146,3

90,4

тверде паливо та скраплений газ, всього:

-

141,2

141,2

100

0

1378,3

1152,6

83,6

РАЗОМ:

Х

37185,5

18410,6

49,5

X

50103,9

22802,6

45,5

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за квітень місяць 2017 р.

Види допомог

2016 рік

2017 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

756854

861324

104470

113,8

кількість отримувачів,чол.

570

627

57

110

середній розмір допомоги,грн..

1328

1373

45

103,4

надійшло субвенцій, грн.

749644

861324

111680

114,9

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

9789

20864

11075

213,1

кількість отримувачів, чол.

9

12

3

133,3

середній розмір допомоги,грн..

1088

1739

651

159,8

-надійшло субвенцій,грн

9789

20864

11075

213,1

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

13286

2176

-11110

16,4

кількість отримувачів, чол.

102

21

-81

20,6

середній розмір допомоги,грн.

130

104

-26

80

надійшло субвенцій, грн.

13286

2176

-11110

16,4

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

139528

135862

-3666

97,4

кількість отримувачів, чол.

37

34

-3

91,9

середній розмір,грн..

3771

3996

225

106

надійшло субвенцій,грн.

139528

135862

-3666

97,4

5. Допомога одинокій матері, грн.

650133

714099

63966

109,8

кількість отримувачів, чол.

475

470

-5

98,9

середній розмір допомоги,грн.

1369

1519

150

111

надійшло субвенцій

650133

714099

63966

109,8

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

860

860

0

100

кількість отримувачів, чол.

1

1

0

100

середній розмір допомоги,грн.

860

860

0

100

надійшло субвенцій, грн.

860

860

0

100

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

17808

10047

-7761

56,4

кількість отримувачів, чол.

25

17

-8

68

середній розмір допомоги, грн.

712

591

-121

83

надійшло субвенцій, грн.

17808

10047

-7761

56,4

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

348031

400080

52049

115

кількість отримувачів, чол.

252

259

7

102,8

середній розмір допомоги,грн.

1382

1546

164

111,9

надійшло субвенцій

348031

400080

52049

115

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

348940

599762

250822

171,9

кількість отримувачів, чол.

263

235

-28

89,4

середній розмір допомоги,грн.

1326

25852

24526

1949,6

надійшло субвенцій, грн.

348940

599762

250822

171,9

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

35232

40626

5394

115,3

кількість отримувачів, чол.

19

24

5

126,3

середній розмір допомоги,грн.

1854

1693

-161

91,3

надійшло субвенцій, грн

35232

40626

5394

115,3

11. Прийомні сім'ї, грн

91479

121750

30271

133,1

кількість отримувачів, чол.

11

11

0

100

середній розмір допомоги, грн.

8316

10556

2240

126,9

надійшло субвенцій, грн.

91479

121750

30271

133,1

 

Соціальний захист

Станом на 01.05.2017 р. на обліку в УПСЗН перебуває 742 ветерана війни, в тому числі 79 інвалідів війни, 217 учасників бойових дій, 109 членів сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни, 337 учасників війни.

З початку 2017 року 42 особи отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами.

З початку 2017 року видано 14 посвідчень «ветеран праці».

Протягом звітного періоду 1 інваліду загального захворювання надана санаторно-курортна путівка, 1 учасник антитерористичної операції отримав послуги з відпочинку та психологічної реабілітації в санаторії “Бермінводи”.

Станом на 01.05.2017 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 2 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 1,2 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 86 громадянам на загальну суму 79,7 тис.грн. 11 чол. отримали компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів на суму 1,7 тис.грн.

687 ветеранам війни виплачена щорічна разова грошова допомога до Дня Перемоги на загальну суму 717,0 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулося 4 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 10,2 тис.грн.

Станом на 01.05.2017 року на обліку в управлінні праці перебуває 182 особи, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них –21 дитина). З початку року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалося 54 чол. на загальну суму 23,5 тис.грн.

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 72,9 тис.грн., компенсація на оздоровлення — 9,1 тис.грн., заборгованість по виплатах відсутня.

Станом на 01.05.2017 р. видано 10 посвідчень батьків багатодітної сім'ї та 72 посвідчення дітям з багатодітної сім'ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2016, 2017 рр.) Станом на 01.05.2017 р.

Види послуг.

Нараховано у 2016 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2016р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2017 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2017, тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

4296,4

3614,9

84,1

1378,4

760,2

55,2

в т.ч.: тепло

101,6

67,2

66,1

110,7

65,6

59,3

природний газ

3755,3

3186,7

84,9

1082,2

568,6

52,5

електроенергія

359,6

289,8

80,6

158,4

104,2

65,7

водопостачання

57,4

51,1

89,1

18,7

14,8

79,6

квартплата

22,5

20,2

89,6

8,3

6,9

83,4

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

228,9

228,9

100

-

-

0

Інші пільги, всього:

559,2

341,7

98,6

72,5

72,5

-

в т.ч.:

послуги зв’язку

-

-

-

16,4

16,4

100

санаторно-курортні путівки

341,4

341,4

100

-

-

-

проїзд в

автотранспорті

217,8

217,8

100

56,1

56,1

100

Разом:

5084,5

4185,6

77,4

1450,9

832,7

57,4

 

Стан зайнятості населення

Протягом січня -квітня 2017 року в Куп’янському районі створено 64 нових робочих місць. З загальної кількості створених місць: 21 — для працівників у юридичних осіб, 16 — для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 27 суб'єктів підприємницької діяльності — фізичних осіб.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2016 року перебувало 2218 чол. шукаючих роботу. За звітний період працевлаштовано 842 безробітних осіб, які проживають у місті та районі. Станом на 01.05.2017 року на обліку рахувалося 753 безробітних.

Протягом звітного періоду: 385 чол., що проживають в місті Куп’янську та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 565 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 1 безробітний отримав фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, працевлаштовано 6 осіб.

Рівень безробіття станом на 01 травня 2017 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,49 %.

 

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

 

Станом на 01 травня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом січня - квітня 2017 року проведено 4 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалось питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району.

 

Рівень оплати праці

 

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень - квітень 2017 року становить 4577 грн., або 271,8% прожиткового мінімуму та 140,0% до відповідного періоду 2016 року.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень - квітень 2017 року, за попередніми даними, становить 4162 грн., або 247,1% прожиткового мінімуму та 136,8% до відповідного періоду 2016 року.

 

Сільське господарство

На сьогодні в районі посіяно 16,6 тис. га озимих зернових культур та 1,7 тис. га озимого ріпаку. При плані посіву ранніх зернових – 2964 га фактично посіяно 2997 га. Продовжується посів пізніх зернових та просапних культур. При плані посіву кукурудзи 8,8 тис. га фактично посіяно 7,0 тис. га; соняшнику – при плані 13,8 тис. га посіяно 10,2 тис. га; цукрового буряку при плані 50 га посіяно 70 га.

Засипано насіння ярих культур в обсязі 936 тонн при завданні 814 т, або 115%; ведеться накопичування мінеральних добрив, станом на 11.05.2017 року закуплено 5,8 тис. т.

За січень-квітень 2017 року господарствами району закуплено сільськогосподарської техніки на суму 14,2 млн. грн..

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 травня 2017 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5702 гол.,

в т.ч. корів - 1969 гол.

• Свиней - 17349 гол.,

• Вівців - 25 гол.,

• Птиці - 31,9 тис. гол.

За січень-квітень 2017 року сільськогосподарськими підприємствами району:

  1. Вирощено худоби та птиці - 877,9 т.

  2. Реалізовано м'яса - 654,5 т.

  3. Виробництво молока становить - 5308,8 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 2696 кг.:

  1. СТОВ «Надія» - 3736 кг

  2. ФГ «Золотий Тілець» - 3266 кг

  3. СТОВ «Мрія» - 2857 кг

  4. ФГ Коньшина В.Д. – 1529 кг

  5. ПАТ «А\ф «8 Березня» - 1524 кг

  6. ФГ Россолової М.Н. - 1836 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району отримано – 596 гр.

СТОВ "Мрія" – 734 гр.

СТОВ «Надія» - 707 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району отримано – 492 гр.

СВК по виробництву яловичини – 520 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року за січень -квітень 2017 року склало 24,6 млн. грн., або 101,3 % до минулого року.

 

Бюджет

В цілому до зведеного бюджету району за січень-квітень 2017 року надійшло доходів 32608,9 тис.грн. В тому числі доходів загального фонду надійшло 15375,8 тис.грн. при плані 10470,8 тис.грн., або 146,8%.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 1240,7 тис.грн. при річному плані 4921,2 тис.грн;

  • дотації з державного бюджету – 7356,3 тис.грн. при плані 7356,3 тис. грн., або 100%;

  • цільових субвенцій з державного бюджету – 49630,9 тис.грн.

За даними Куп’янської об’єднаної державної податкової iнспекції підприємствами та організаціями району станом на 01.05.2017 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету 1581,3 тис.грн. проти 904,2 тис.грн. на 01.01.2017 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

  • на виплату заробiтної плати 25326,4 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям 11125,4 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню 23972,3 тис.грн.

  • оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району 4410,0 тис.грн.

  • iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) 750,8 тис.грн.

  1. Надійшло місцевих податків за січень-квітень

2017 року, а саме єдиного податку - 7611,2 тис.грн.

 

Земельні питання

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За січень-квітень місяць 2017 року міськрайонним управлінням у Куп'янському районі та м. Куп'янську Головного управління Держгеокадастру у Харківській області були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 22 од., звернень громадян — 39 од.

 

Освіта

Станом на 01.05.2017 року у районі забезпечується функціонування 21 навчального закладу, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1736 учнів.

За індивідуальною формою у 2016-2017 навчальному році навчається 42 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб та 11 учнів, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я.

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с. Грушівка, Курилівка, Петропавлівка , Кислівка, Новоосинове, Глушківка, Нечволодівка та Моначинівка. Станом на 05.09.2016 року затверджено мережею 21 група, в яких виховується 399 дітей.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 46 гуртків, в яких виховується 1066 учнів.

На виконання районної програми комп’ютеризації навчальних закладів району з 21-ої шкіл району: 20 забезпечені навчальними комп'ютерними комплексами (16 шкіл мають по 1-у комплекту, у Грушівській ЗОШ І-ІІІ ст., Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівському ліцеї - по 2). Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2016/2017 навчальному році організовано підвіз 444 учнів та 90 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-квітень 2017 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано господарчих товарів для навчальних закладів на суму 14,7 тис.грн., дизельного палива для шкільних автобусів на суму 8,4 тис.грн., підручників на суму 19,5 тис. грн., подарунків для учнів Пристінської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 9,8 тис. грн., проведено заміну вікон у Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 53,4 тис.грн., придбано комплектів спортивної форми для учнів Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Сеньківської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 48,4 тис.грн., спортінвентарю в Петропавлівську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 6,3 тис.грн., придбано меблів у Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 29,5 тис.грн., спортінвентарю в Просянську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 10,0 тис.грн. За рахунок субвенцій сільських рад придбано господарчих товарів у Сеньківську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 14,4 тис.грн.

За рахунок бюджетних коштів оплачено послуг на суму 45,5 тис.грн., придбано електротоварів на суму 24,3 тис.грн., проведено поточний ремонт системи водопостачання у Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 7,3 тис.грн.

У навчальних закладах району станом на 01.05.2017 року працює 375 педагогічних працівників.

Станом на 01.05.2017 року заборгованості по заробітній платі немає.

 

Питання молоді та спорту

Забезпечення умов для відпочинку й оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

Протягом січня-квітня місяця на території району проводилися спортивно-масові заходи, а саме: збірна команда відділення шахів районної ДЮСШ прийняла участь у відкритому Чемпіонаті Харківської області з шахів (I тур); вихованці відділення футболу районної ДЮСШ прийняли участь в Новорічному обласному турнірі з міні-футболу; в спортивних залах району проведені змагання на відділеннях районної ДЮСШ присвячені Дню Соборності України; проведено відкритий регіональний шаховий турнір “Кубок Надії”; проведено регіональну товариську зустріч з міні-футболу між футбольними командами дівчат району, на спортивних спорудах району по відділеннях районної ДЮСШ проведені змагання присвячені Дню визволення Куп'янщини від німецько-фашистських загарбників та 27 річниці виводу військ з Афганістану, пройшли змагання Першості Куп'янського району з міні-футболу серед юнацьких сільських команд, проведено турнір з міні-футболу серед команд дівчат присвячений Міжнародному Дню 8 Березня, продовжуються змагання відкритої першості Харківської області з шахів в м. Харкові, пройшли змагання з міні-футболу серед дорослих сільських команд, взято участь у фестивалі “Мамо, тато, я -спортивна сім'я”, відбулися районні змагання з баскетболу серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту, тренерами відділення футболу районної ДЮСШ були проведені змагання відкритої першості районної ДЮСШ з міні-футболу серед вихованців 2006-2007 років народження, збірною командою Куп'янського району взято участь у зональних змаганнях обласної Спартакіади з видів спорту серед районів області та міст обласного значення, проведено районні Спартакіадні змагання з волейболу та настільного тенісу серед колективів фізичної культури сільських рад району, збірною командою Куп'янського району взято участь в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з волейболу серед районів області та міст обласного значення. Протягом звітного періоду на території району проводились товариські зустрічі з футболу між вихованцями відділення футболу районної ДЮСШ та учнями загальноосвітніх закладів району.

Протягом лютого-квітня місяця на оздоровлення та відпочинок відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до Українського державного центру “Молода гвардія” м. Одеса та до Українського державного центру “Артек” с. Пуща Водиця.

Всього протягом січня-квітня місяця проведено 78 заходів, в яких прийняли участь 1334 учасника. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по ДЮСШ — 1,9 тис.грн., по сектору — 6,3 тис.грн.

 

Культура

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека.

Протягом звітного періоду фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят, Дня Соборності України, Дня визволення Куп'янщини від фвшистських загарбників, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, до Пасхальних свят, до річниці трагедії на Чорнобильській АЕС та ін. На проведення районних заходів використано з початку року 7,9 тис.грн.

За січень-квітень за надання платних послуг отримано 111,8 тис.грн. в т.ч.: оренда — 1,1 тис.грн., благодійні внески — 109,5 тис.грн., інше — 1,2 тис.грн. Всього з початку року отримано

 

 

Начальник відділу економічного розвитку

райдержадміністрації                                                                                                                        Л.Мироненко

 

 

 

 

Web-адреса: kuprda.gov.ua/info/page/13301Дата публікації: 11:44 02.11.2016
Версія для слабо- зорих