Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2016 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації на місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у серпні 2016 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у серпні 2016 року

Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією у серпні 2016 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів у серпні 2016 року.

I. Виконання основних заходів

01 серпня 2016 року (понеділок):

Протягом тижня спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 5 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 1 технічний засіб реабілітації. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 12 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Протягом тижня було направлено на санаторно – курортне оздоровлення 1 інваліда загального захворювання.

Протягом тижня з 1 по 5 серпня 2016 року завершено підготовку матеріально-технічної бази навчальних закладів району до нового навчального року.

З 01.08.2016 р. по 05.08.2016 р. службою у справах дітей проводився збір дитячих речей для надання гуманітарної речової допомоги сім'ям, які її потребують. Зібрано речей на суму 150 грн., збір продовжено.

З 01.08.2016р. по 05.08.2016р. службою у справах дітей райдержадміністрації, в рамках заходів щодо надання консультаційної та практичної допомоги сім’ям з дітьми, надано практичну допомогу особі з числа дітей-сиріт щодо оформлення витягу з Державного реєстру про запис батька та підготовки пакету документів для вступу до Харківського індустріально-педагогічного коледжу; проведено профілактичну роботу з матір’ю неповнолітнього з метою уникнення конфліктних ситуацій та попередження насильства в сім’ї (с. Курилівка); проведено профілактичну роботу з одинокою матір’ю 2 дітей щодо відповідальності за утримання дітей, надано практичну допомогу щодо оформлення виплат державної соціальної допомоги.

01 серпня 2016 року проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Дробота Анатолія Даниловича з порядком денним: 1. Про хід реалізації завдань, покладених на районний трудовий архів. 2. Підведення підсумків роботи галузі тваринництва за І півріччя 2016 року. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації. 4. Підведення підсумків апаратної наради. З інформацією перед присутніми виступили: Анопрієнко Юлія Анатоліївна, директор Комунального підприємства Куп'янської районної ради Харківської області “Куп'янський районний трудовий архів”, Володазська Світлана Анатоліївна, начальник управління агропромислового розвитку Куп'янської районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату Куп'янської районної державної адміністрації. Дробот Анатолій Данилович, перший заступник голови Куп'янської районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

01.08.2016р. о 09:00 годині в кабінеті голови Куп'янської райдержадміністрації, головою райдержадміністрації Ситником Миколою Миколайовичем проведена нарада з керівниками сільськогосподарських підприємств району з питань встановлення та виплати заробітної плати за участю представників Салтівської ОДПІ, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації

01.08.2016р. о 13:30 у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації з наступних питань: 1. Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2016-2017 року. 2. Рівень сплати за спожиті енергоносії. 3.Впровадження ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку". 4. Передача систем водопостачання відповідних населених пунктів району сільськими радами на обслуговування Куп’янської філії ХОКП "ДРІТ"

02 серпня 2016 року (вівторок):

Протягом тижня спеціалісти Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснювали соціальну роботу з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації. Було обстежено 6 сімей, з числа внутрішньо переміщених осіб та 3 сім'ї учасників антитерористичної операції. В ході роботи проведено оцінку потреб осіб та сімей даної категорії, поінформовано про послуги, які надає РЦСССДМ та інші організації щодо надання соціальної та психологічної допомоги. Крім того 29.07.2016р. директор та кейс-менеджери Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді приймали участь у роботі фокус-групи. На фокус-групу було запрошено кейс-менеджерів, директорів ЦСССДМ та осіб, з числа внутрішньо переміщених осіб від кожної з 5-ти пілотних територій.

З 2.08.2016 року в читальній залі центральної районної бібліотеки оформлена книжкова виставка «Свята моєї Батьківщини». Читачі бібліотеки мають змогу ознайомитися з літературою про традиції і побут українського народу, прочитати про державні та народні свята нашої землі. На виставці представлена література: «Традиції і свята українського народу», «Культура і побут населення України», «Звичаї нашого народу» та інш.

02 серпня 2016 року в с.Смородьківка проведено виїзний прийом громадян першим заступником голови районної державної адмініст­рації Дроботом Анатолієм Даниловичем. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту, порушене питання залишено на контролі.

02.08.2016р. о 09:00 в кабінеті голови Куп'янської райдержадміністрації, головою райдержадміністрації Ситником Миколою Миколайовичем була проведена нарада з керівниками сільськогосподарських підприємств з питань проведення збирання ранніх зернових культур, підвищення заробітної плати та організаційних питань.

02 серпня 2016 року 09:00 відбувся прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту.

03 серпня 2016 року (середа):

03 серпня 2016 року в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою Оленою Іванівною. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту, порушене питання залишено на контролі.

03 серпня 2016 року відділом економічного розвитку райдержадміністрації проведена "гаряча" телефонна лінія із захисту прав споживачів за номером 5-52-91, звернень не було.

Сектором у справах молоді та спорту на оздоровлення та відпочинок до Куроротного об'єднання "Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський, Одеської обл. відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

В районному будинку культури під головуванням першого заступника голови райдер­жадміністрації Дробота Анатолія Даниловича проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про проведення комплексних перевірок виконкомів сільських рад району з питань вивчення стану виконання ними делегованих повноважень органів виконавчої влади. 2. Про організацію роботи управлінь і відділів райдер­жадміністрації з контрольними документами. 3. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін. З інформацією перед присутніми виступили: Пупкова Яна Вікторівна, головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату райдержадміністрації. Дробот Анатолій Данилович, перший заступник голови райдержадміністрації, підвів підсумки семінару-наради.

03.08.2016р. Службою у справах дітей райдержадміністрації спільно з Куп’янським ВП ГУНП в Харківській області та Куп’янським РЦСССДМ здійснено комплексний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з дітьми та їх батьками за місцем проживання, виявлення дітей, які бродяжать або жебракують та з метою перевірки стану оздоровлення дітей пільгових категорій під час літніх канікул на території с. В. Шапківка, с. Смородьківка, с. М. Шапківка, с. Тищенківка та с. Кіндрашівка. Під час рейду відвідано 10 сімей, в яких проживає 19 дітей, з них 1 сім’ю (3 дітей), яка перебуває у складних життєвих обставинах, 3 опікунських сім’ї (6 дітей) та 1 прийомну сім’ю (1 дитина). Фактів порушення прав дітей не виявлено. З батьками та опікунами проведено профілактичну роботу щодо організації оздоровлення та дозвілля дітей під час літніх канікул. Під час рейду пропатрульовані вулиці вищезазначених сіл, бездоглядних дітей та дітей, які бродяжать або жебракують не виявлено.

04 серпня 2016 року (четвер):

04 серпень 2016 року заступником начальника управління начальником відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Куп'янської райдержадміністрації Повелицею Н.А. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16. Громадяни не звертались.

05 серпня 2016 року (п'ятниця):

В с.Нечволодівка першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом Анатолієм Даниловичем проведено виїзний прийом громадян. Звернувся 1 громадянин з земельних питань. На порушене питання надано роз'яснення.

06 серпня 2016 року (субота):

На оздоровлення та відпочинок до Українського державного центру "Молода гвардія" м.Одеса відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

08 серпня 2016 року (понеділок):

Протягом тижня спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 6 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 10 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Протягом тижня було направлено на санаторно – курортне оздоровлення 7 інвалідів загального захворювання.

Протягом тижня працівники служби у справах дітей провели збір речей для надання гуманітарної речової допомоги дітям, які її потребують. Зібрано речей на суму 60 грн.

Протягом тижня службою у справах дітей в рамках заходів щодо надання консультаційної та практичної допомоги сім’ям з дітьми: - проведено профорієнтаційну роботу з випускницею Нечволодівської ЗОШ та її матір’ю щодо вибору професії та подальшого місця навчання; - надана допомога у реєстрації новонародженої дитини матір’ю-одиначкою (с.Гусинка); - розглянута конфліктна ситуація між дітьми та батьками в с.Сенькове – 1 мати отримала попередження та рекомендації щодо виховання дитини; - надана консультація із захисту прав 1 дитини, яка з народження не має місця реєстрації (с.Сенькове).

З 08.08.2016р. по 12.08.2016р. спеціалісти районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді відвідували прийомні сім'ї та сім'ї, які опинилися у складних життєвих обставинах. Протягом тижня було відвідано три прийомні сім'ї та три сім'ї, які опинилися у складних життєвих обставинах. Батьків було проконсультовано з приводу розвитку творчих здібностей дітей та відповідальності за життя, здоров'я власних дітей. Крім того з батьками проведено бесіду щодо підготовки дітей до нового навчального року.

08 серпня 2016 року в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником Миколою Миколайовичем. На особистому прийомі надійшло 3 звернення громадян, одне з них - колективне (131 особа). Порушувалися питання аграрної політики та земельних відносин, охорони здоров'я, транспорту і зв'язку. Всі порушені питання залишені на контролі.

На оздоровлення та відпочинок до оздоровчого закладу санаторного типу "Ялинка" Зміївського району Харківської області відправлено дітей пільгових категорій.

08 серпня 2016 року проведено апаратну нараду голови райдержадміністрації Ситника М.М. з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про результати моніторингових досліджень якості освіти, проведених у 2015/2016 навчальному році. 2. Про стан соціального обслуговування жителів Куп'янського району територіальним центром у 2016 році. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації. 4. Підведення підсумків апаратної наради. З інформацією перед присутніми виступили: Жадановська Тетяна Валентинівна, начальник відділу освіти райдержадміністрації, Кравченко Наталія Миколаївна, директор районного територіального центру обслуговування (надання соціальних послуг), Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

08.08.2016р. о 15:00 годині у районному Будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації А.Дробота з наступних питань: 1. Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2016-2017 року; 2. Рівень сплати за спожиті енергоносії; 3. Виконання заходів Програми утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування у тому числі місцевого значення, та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах району на 2016-2020 роки.

09 серпня 2016 року (вівторок):

Відповідно до наказу відділу освіти Куп'янської районної державної адміністрації від 01.08.2016 № 190 протягом тижня з 09 по 11 серпня 2016 року комісією на чолі з заступником голови Куп'янської районної державної адміністрації Польохою О.І. було проведено огляд готовності дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів району до роботи в 2016/2017 н.р. Результати огляду будуть оприлюднені після обробки всіх протоколів.

09 серпня 2016 року о 09:00 відбувся прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту.

На оздоровлення та відпочинок до КП "Дитячий заклад санаторного типу "Таврія" м. Скадовськ, Херсонська обл. відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

10 серпня 2016 року (середа):

10 серпня 2016 року в с.Новоосинове заступником голови райдержадміністрації Польохою Оленою Іванівною проведено виїзний прийом громадян, звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту. На порушене питання надано роз'яснення.

10.08.2016 р. з 09:00 спільно з інспектором ІМЦ Куп’янського райвідділу освіти, директором Куп’янського РЦ СССДМ здійснено комплексний профілактичний рейд з метою вивчення стану підготовки дітей, які проживають у складних життєвих обставинах та у кризових сім’ях, до нового навчального року на території с. Гусинка. Під час рейду відвідано ромську сім’ю, в якій мати–одиначка виховує 8 дітей (з них 5 дітей шкільного віку) та 07.08.2016 року народила 9-ту дитину, 1 мати - вдова виховує 1 дитину шкільного віку. З матерями та дітьми проведено профілактичну роботу щодо належної підготовки до школи, виховання у дітей законослухняння, поваги до інших людей та інше. Матерям зауважено на ведення здорового способу життя (табакокуріння у присутності дітей). Відвідана 1 сім’я, в який 2 дітей дошкільного віку проживають у складних життєвих обставинах. Батькам вдруге зауважено звернути увагу на санітарний стан та умови проживання, налагодження безпечних умов (неналежна електропроводка). Батьки попереджені про термін виправлення ситуації (2 тижня). Відвідана ще 1 сім’я, в який 1 дитина (17 років) проживає у складних життєвих обставинах. Але на час перевірки порушень прав дитини не виявлено. Під час рейду пропатрульовані вулиці села, бездоглядних дітей та дітей, які бродяжать або жебракують не виявлено. За інформацією сільської ради всі діти шкільного віку готуються до нового навчального року.

10 серпня 2016 року о 14.00 в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи Олени Іванівни відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 49 заяв: 44- з питань призначення житлових субсидій, 5– призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. За рішенням комісії в призначенні державної соціальної допомоги 1 заявнику відмовлено, решта задовільнені.

11 серпня 2016 року (четвер):

11 серпня 2016 року заступником начальника управління начальником відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Куп'янської райдержадміністрації Повелицею Н.А. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16. Громадяни не звертались.

12 серпня 2016 року (п'ятниця):

12 серпня 2016 року в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом Анатолієм Даниловичем. Звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства. Порушене питання вирішено позитивно.

12 серпня 2016 року відбувся "прямий зв’язок" голови райдержадміністрації М.Ситника з населенням району за телефоном 5-52-45. Громадяни не звертались.

12 серпня 2016р. о 09:00 під головуванням начальника управління праці та соціального захисту населення Куп’янської районної державної адміністрації Уколової Валентини Олексіївни відбулось засідання спостережної комісії при Куп'янській районній державній адміністрації. За результатами засідання комісії було вирішено надалі інформувати осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк відбуття покарання, про можливості одержання допомоги в соціальній адаптації, допомоги в оформленні документів для отримання матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету в разі їх звернення до управління праці та соціального захисту населення.

З 12.08.2016р. на абонементі центральної районної бібліотеки розгорнута виставка забутих книг «Історичні романи Вальтера Скота», присвячена 245-річчю з дня народження всесвітньо відомого британського письменника. Вальтер Скот вважається одним із основоположників історичного жанру. Його перу належать такі відомі твори як: «Айвенго», «Пуритани», «Роб Рой» та інші, в яких майстерно відтворена історія Англії та Шотландії.

15 серпня 2016 року (понеділок):

Протягом тижня спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 6 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 12 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Протягом тижня було направлено на санаторно – курортне оздоровлення 2 інвалідів загального захворювання та 1 учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії.

Протягом тижня з 15 по 19 серпня 2016 року продовжувалося комплектування навчальних закладів району педагогічними кадрами до нового навчального року. Станом на 17 серпня 2016 року навчальні заклади укомплектовані на 97%.

Протягом тижня з 15 по 17 серпня 2016 року в відділі освіти були підведені підсумки огляду готовності навчальних закладів району до нового навчального року. За результатами огляду найкраще підготовленими виявилися Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст. та Лісностінківська ЗОШ І-ІІІ ст.

Протягом тижня з 15 по 19 серпня 2016 року у всіх ЗНЗ району продовжувався набір учнів до 1-х, 10-х класів та забезпечувалося раціональне комплектування інших класів загальноосвітніх навчальних закладів району. Станом на 18 серпня 2016 року до 1-го класу прийнято 166 учнів, до 10-го класу - 71 учень, що складає відповідно 100% та 99% від запланованого набору.

З 15.08.2016р. по 19.08.2016р. спеціалісти Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснювали профілактичні заходи щодо попередження насильства в сім'ї на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості та кримінально-виконавчої інспекції УДПтСУ в Харківської області. Спеціалісти районного центру провели відеолекторій "Не мовчи" для безробітної молоді району на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості. Охоплено 15 осіб. Для молоді, засудженої до покарань не пов'язаних з позбавленням волі, спеціалісти центру провели тренінг щодо попередження насильства в сім'ї. Охоплено 10 осіб.

15 серпня 2016 року проведено апаратну нараду голови райдержадміністрації Ситника М.М. з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про хід виконання пріоритетних напрямків роботи районної державної адміністрації у соціальній сфері. 2. Про хід виконання Програми підтримки малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі за 2015 рік. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації. 4. Підведення підсумків апаратної наради. З інформацією перед присутніми виступили: Уколова Валентина Олексіївна, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації,Мироненко Людмила Миколаївна, начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

15.08.2016 року о 14:00 годині у РБК під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації А.Дробота проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації, на якій розглянуто наступні питання: 1. Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2016-2017 року; 2. Рівень сплати за спожиті енергоносії; 3. Стан та пропозиції щодо здійснення пасажирських перевезень на громадському автомобільному транспорті.

15.08.2016 р. службою у справах дітей оновлена наочна інформація для громадян на інформаційному стенді служби у справах дітей.

16 серпня 2016 року (вівторок):

16 серпня 2016 року в с.Ягідне проведено виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником Миколою Миколайовичем. Звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики та земельних відносин. На порушене питання надано роз'яснення.

16 серпня 2016 року о 09:00 відбувся прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту.

16.08.2016р. о 10:00 в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району щодо підведення підсумків збирання ранніх зернових культур. На нараді виступила начальник відділу рослинництва та інженерно - технічного забезпечення управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Дронова Галина Василівна.

16.08.2016 р. службою у справах дітей з метою проведення організаційної роботи у межах Всеукраїнського профілактичного заходу „Урок” до відома 19 сільських рад району доведено інформацію про необхідність з’ясування стану підготовки дітей до нового навчального року на підлеглій території.

17 серпня 2016 року (середа):

17 серпня 2016 року в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом Анатолієм Даниловичем. Звернулося 2 громадянина з питань соціального захисту, порушені питання залишені на контролі.

17 серпня 2016 року в районному будинку культури проведено чергове засідання колегії районної державної адміністрації з порядком денним: 1. Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за І півріччя 2016 року. 2. Підсумки збирання ранніх зернових та зернобобових культур у сільськогосподарських підприємствах району. 3. Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2016 року. З інформацією перед присутніми виступили: Польоха Олена Іванівна — заступник голови районної державної адміністрації, член колегії, Водолазська Світлана Анатоліївна — начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, член колегії, Рубежанська Олена Миколаївна — заступник начальника фінансового управління районної державної адміністрації. З кожного розглянутого питання колегія прийняла відповідні рішення.

17.08.2016 року в міському територіальному центрі соціального обслуговування людей похилого віку до 160-річчя від дня народження І. Франка проведена літературна година "Життєвий і творчий шлях І.Франка". Завідуюча абонементом розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях відомого українського філософа, поета, публіциста, літературного критика. Із мережі Інтернету запропоновано переглянути фільм про І.Франка.

17.08.2016 р. службою у справах дітей спільно з інспектором ЮП Куп’янського ВП ГУНП, уповноваженою особою з охорони прав дітей на території Нечволодівської сільської ради та за допомогою сільської ради здійснений комплексний профілактичний рейд з метою виявлення негативних проявів у місцях масового відпочинку дітей, а також перевірені умови проживання та виховання дітей у кризових сім’ях. Відвідано 5 кризових сімей з 13 дітьми, в основному діти підготовлені до навчання, але у 2 будинках санітарний стан потребує покращення. Також відвідана 1 сім’я вимушених переселенців з 1 дитиною. Дитина фактично мешкає у бабусі, місце знаходження матері на даний час не з’ясованo. Стан справ в сім’ї поставлений на контроль. Відвідана сім’я опікуна, де виховується 1 дитина шкільного віку, зауважень немає, дитина повністю підготовлена до школи, матеріально-побутові умови добрі. Перевірені 2 точки відпочинку дітей: магазин, ставок – порушень, бездоглядних або безпритульних дітей не виявлено. Також з’ясовано, що по суботах та неділях у сільському клубі проводяться розважальні заходи, під час яких відбувається чергування зусиллями представників школи та сільської ради. З дітьми (9 чоловік) та дорослими (18 осіб) проведена правоосвітня та роз’яснювальна робота.

18 серпня 2016 року (четвер):

18 серпня 2016 року заступником начальника управління начальником відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Куп'янської райдержадміністрації Повелицею Н.А. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16. Громадяни не звертались.

18.08.2016р. в районному будинку культури відбулася колегія працівників відділу культури і туризму райдержадміністрації з питання "Підготовки закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період".

18.08.2016р. в районному організаційно - методичному центрі відбулася нарада працівників культури Куп'янського району. Було розглянуто питання підготовки та проведення заходів до Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності України та поточні питання.

18 серпня 2016 року спеціалістами апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації здійснено комплексну перевірку виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Петрівської сільської ради. За результатами перевірки складено акт. Працівникам сільської ради надано методичну допомогу.

19 серпня 2016 року (п'ятниця):

19 серпня 2016 року в с.Моначинівка проведено виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом Анатолієм Даниловичем, звернувся 1 громадянин з питань аграрної політики та земельних відносин. На порушене питання надано роз'яснення.

19.08.2016 року в читальній залі центральної районної бібліотеки година спілкування "Моє захоплення – розведення квітів" Учасники клубу "Сударушка" розповіли про своє улюблене хобі.

20 серпня 2016 року (субота):

19.08.2016 року в читальній залі центральної районної бібліотеки година спілкування "Моє захоплення - розведення квітів" . Учасники клубу "Сударушка" розповіли про своє улюблене хобі.

20.08.2016 року на абонементі центральної районної бібліотеки розгорнута книжкова виставка "Краса і велич символів державних", присвячена Дню Державного прапора України, яка розкриває історичні джерела символіки.

22 серпня 2016 року (понеділок):

Протягом тижня спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 5 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 3 технічних засоби реабілітації. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 12 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Протягом тижня громадяни на санаторно – курортне лікування не направлялися.

Протягом тижня з 22 по 26 серпня 2016 року на базі КЗ «ХЦДЕД» «Будинок вчителя» педагогічниі працівники району брали участь у засіданнях обласних методичних студій, під час яких були обговорені пріоритетні завдання основної та старшої школи у контексті інтеграції до європейського освітнього простору.

Протягом тижня з 22 по 26 серпня 2016 року завершено комплектування педагогічними кадрами навчальних закладів району.Станом на 23.08.2016 навчальні заклади укомплектовані на 98%.

З 22.08.2016 р. по 26.08.2016 р. службою у справах дітей в рамках місячника ,,Батьки. Діти. Навчання.” проведена робота з організації 100 відсоткового обстеження дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (73 дитини), які проживають на території району, щодо їх умов проживання та стану підготовки до нового навчального року.

З 22.08.2016р. по 26.08.2016р. спеціалісти Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснювали соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу. На обліку центру знаходиться 10 прийомних сімей та 1 дитячий будинок сімейного типу, в яких виховується 24 дитини- сироти/ дитини позбавлених батьківського піклування. Під час обстеження підготовки дітей до нового навчального року було з'ясовано, що всі діти забезпечені усім необхідним до початку навчання. Крім того, з батьками проведено індивідуальні бесіди щодо інтелектуального розвитку прийомних дітей та дітей -вихованців.

22 серпня 2016 року в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником Миколою Миколайовичем, звернулося 2 громадянина з питань освіти та праці, порушені питання залишені на контролі.

22 серпня 2016 року проведено апаратну нараду голови райдержадміністрації Ситника М.М. з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про підсумки оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2016 року. Про підсумки збирання ранніх зернових культур у сільгосппідприємствах. 3. Підведення підсумків апаратної наради. З інформацією перед присутніми виступили: Ридван Олена Вікторівна, завідувач сектору у справах молоді та спорту Куп'янської районної державної адміністрації, Водолазська Світлана Анатоліївна, начальник управління агропромислового розвитку Куп'янської районної державної адміністрації, Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

22.08.2016 р. службою у справах дітей, у межах Всеукраїнського профілактичного заходу „Урок”, проведена робота з встановлення місця подальшого навчання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які закінчили 9 або 11 класи. За фактом з’ясовано, що з 24 дітей (за первинним обліком), які закінчили 9 класів, 7 – будуть продовжувати навчатися у ЗОШ, 8 – навчаються у ПТУ та 9 навчаються у технікумах або коледжах; з 3 дітей, які закінчили 11 класів, 1 навчається в технікумі, 2- у ВНЗ м.Харкова.

22.08.2016 року о 14:30 годині в РБК під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації А.Дробота проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації, на якій розглянуто наступні питання: 1. Виконання плану заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2016-2017 року у розрізі питань: - Перевірка безпечності експлуатації будівель і споруд соціально-побутового призначення, стан виконання робіт з їх поточного та капітального ремонту, енергоефективного утеплення. 2. Виконання програми “Питна вода Куп’янського району на 2013-2020 роки” у розрізі питань: - Отримання дозвільної документації на спецводокористування. - Перевірка гідравлічної щільності водопровідних мереж та запірної арматури. - Виконання ремонтних робіт систем водопостачання та водовідведення населених пунктів району. - Покращення стану питного водопостачання, лабораторний контроль води та стоків, доочищення реагентами, впорядкування санітарних зон артезіанських свердловин. - Аналіз рентабельності та перегляд діючих тарифів на комунальні послуги водопостачання та водовідведення, що надаються комунальними підприємствами району.

23 серпня 2016 року (вівторок):

23.08.2016 р. службою у справах дітей проведена профілактична робота з 2 батьками 2-ох дітей у зв’язку з невиконанням батьківських обов’язків, пов’язаного з постійним вживанням спиртних напоїв. Батьки отримали попередження та їм повідомлено про необхідність лікування.

23 серпня 2016 року о 09:00 відбувся прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту.

З метою формування інноваційного підходу до організації методичної роботи з педагогічними працівниками району у 2016/2017 н.р. 23 серпня 2016 року в відділі освіти відбулася нарада керівників РМО, під час якої було розглянуто питання: "Про формування пріоритетних завдань районної методичної служби та ЗНЗ району у контексті інтеграції до європейського освітнього простору".

23 серпня 2016 року о 9.30 відбулося урочисте підняття Державного Прапору України біля будівлі Будинку Рад. Почесне право підняти Державний Прапор України було надано голові Куп`янської районної державної адміністрації Ситнику М. М. та Куп'янському міському голові Войтюку О. В. Вшанували пам'ять загиблих у боротьбі за незалежність України покладанням квітів до пам'ятної дошки "Воїни світла" за участю бійців АТО та родин загиблих в АТО воїнів. О 10.00 біля пам'ятника Т.Г.Шевченку в м. Куп'янськ відбувся урочистий мітинг з нагоди Дня Державного Прапору України. Під час урочистостей лунали пісні, вірші на патріотичну тематику, відбулось покладання квітів до пам`ятника видатному українському митцю Тарасу Григоровичу Шевченку. Перед присутніми виступив голова Куп`янської районної державної адміністрації Ситник М. М. В заходах взяли участь працівники райдержадміністрації, міськвиконкому, бюджетних установ, громадськість (близько 200 осіб).

24 серпня 2016 року (середа):

24 серпня 2016 року о 10:00 відбувся урочистий мітинг біля пам'ятника Т.Г.Шевченку в м. Куп'янськ з нагоди 25-ї річниці Дня незалежності України. Під час урочистостей лунали пісні, вірші на патріотичну тематику, відбулось покладання квітів до пам`ятника видатному українському митцю Тарасу Григоровичу Шевченку. Перед присутніми виступив перший заступник голови Куп`янської районної державної адміністрації Дробот А.Д. В заходах взяли участь працівники райдержадміністрації, міськвиконкому, бюджетних установ, громадськість. Всі присутні приєднались до "загальнонаціональної хвилини мовчання".

25 серпня 2016 року (четвер):

25 серпня 2016 року заступником начальника управління начальником відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Куп'янської райдержадміністрації Повелицею Н.А. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16. Громадяни не звертались.

25.08.2016 р. о 10 годині за ініціативою служби у справах дітей, з метою організації роботи із захисту прав дітей на гідні умови проживання та належне забезпечення, проведена спільна нарада, на яку запрошені заступник голови Куп’янської районної державної адміністрації О.І.Польоха, представники РВО, УПСЗН. Нарада проведена у межах Всеукраїнського профілактичного заходу „Урок”, з метою захисту прав дітей, які проживають на території району, особливо дітей із зони ведення АТО, на гідні умови проживання, належне забезпечення та навчання.

25 серпня 2016 року у відділі освіти відбулися консультації для новопризначеного керівника РМО вчителів української мови та літератури.

26 серпня 2016 року (п'ятниця):

Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом Анатолієм Даниловичем 26 серпня 2016 року перенесено у зв'язку з перебуванням у відпустці.

26 серпня 2016 року у відділі освіти відбулася апаратна нарада відділу освіти з питань: 1.Про стан роботи із зверненнями громадян за ІІ квартал. 2.Про підсумки проведення огляду конкурсу по підготовці навчальних закладів району до нового навчального року.

Фінансовим управлінням проведено семінар - нараду з головними бухгалтерами сільських рад на тему " Поліпшення якості планування бюджетів та ефективного та раціонального використання бюджетних коштів ". На семінарі розглядались наступні питання: 1. Про вжитя заходів щодо належної організації і координації роботи розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів та забезпечення ними ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів у 2016 році – доповідач – заступник начальника – начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М. 2.Про забезпечення проведення роботи щодо мобілізації надходжень та безумовного виконання показників доходної частини бюджетів, затверджених місцевими радами, залучення додаткових резервів збільшення доходів місцевих бюджетів, а також посилення контролю за повнотою і своєчасністю надходжень - головний спеціаліст Сімонова І.А. 3. Щодо підготовки бюджетних запитів місцевих бюджетів на 2017 рік та проекту прогнозних показників на 2018-2019 роки – доповідач – заступник начальника – начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М.

27 серпня 2016 року (субота):

27.08.2016 року в читальній залі центральної районної бібліотеки до 160-річчя від дня народження І.Франка проведена літературна година " Життєвий і творчий шлях І.Франка". Завідуюча читальною залою розповіла присутнім про цікаві факти з життя Каменяра і запропонувала подивитися фільм "Велич особистості".

29 серпня 2016 року (понеділок):

29 серпня 2016 року педагогічні працівники району взяли участь в обласній серпневій педагогічній конференції, яка відбулася на базі ХНУ ім. В.Каразіна.

29.08.2016 року о 13:30 годині в РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Дробота Анатолія Даниловича, з наступних питань: 1. Рівень розрахунків за енергоносії; 2. Впровадження ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку"; 3. Проведення претензійно-позовної роботи; 4. Підписання актів та паспортів готовності на багатоквартирні житлові будинки; 5. Виконання заходів по Програмі утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування у тому числі місцевого значення, та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Куп’янського району на 2016-2020 роки"; 6. Реструктуризація заборгованості за енергоносії для населення.

30 серпня 2016 року (вівторок):

30 серпня 2016 року о 09:00 відбувся прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту.

30 серпня 2016 року на базі Петропавлівського Будинку культури відбулася районна серпнева конференція з питання «Про підсумки розвитку освіти і науки Куп’янського району у 2015-2016 н.р. та завдання на 2016-2017 н.р.», на якій були присутні: заступник голови Куп'янської районної державної адміністрації Польоха О.І., голова Куп'янської районної ради Ківшар Г.В., начальник відділу освіти Жадановська Т.В., начальник служби у справах дітей Діденкова Л.І. заступник начальника відділу освіти Балабай В.І., завідувач ІМЦ Літвінова І.В., методисти ІМЦ, керівники ЗНЗ, ДНЗ та педагогічні працівники району.

30 серпня 2016 року на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулася нарада керівників ДНЗ, під час якої були розглянуті такі питання: 1. Підсумки діяльності ДНЗ та НВК району у 2015-2016 навчальному році та визначення пріоритетних напрямів роботи на наступний навчальний рік. 2. Творчий звіт керівників про власний педагогічний досвід.

30 серпня 2016 року в Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ст. проведено нараду заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи з питань: 1. Методичний супровід роботи заступників директорів з виховної роботи щодо оновлення змісту роботи у 2016/2017 навчальному році. 2. Організація масових заходів для учнівської молоді у 2016/2017 н.р.

30 серпня 2016 року на базі Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст. відбулася нарада керівників ЗНЗ: 1.Про організований початок 2016/2017 н.р., проведення свята «День знань» та першого уроку в навчальних закладах району. 2. Про безпеку в навчальних закладах. 3. Про підсумки літнього оздоровлення та відпочинку школярів. 4. Щодо ефективності обміну інформацією електронними засобами зв’язку.

30 серпня 2016 року в Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ст.педагогічні працівники району взяли участь у засіданні районних методичних студій.

31 серпня 2016 року (середа):

31.08.2016 р. по території Петропавлівської сільської ради службою у справах дітей спільно з відділом освіти та Куп’янським РЦСССДМ проведений спільний профілактичний рейд з метою вивчення стану підготовки дітей, які проживають у сімейних формах виховання, до нового навчального року. Проведена робота у 2 населених пунктах, перевірені 2 торгові точки – порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами не зафіксовано. Про патрульовані вулиці сіл по ходу рейду – бездоглядних або безпритульних дітей не виявлено. У с. Петропавлівка відвідано 1 прийомну сім’ю з 3 дітьми та 5 опікунських сімей з 6 дітьми шкільного віку, з них: 2 дітей будуть продовжувати навчання у ЗОШ; 1 – у спеціалізованій ЗОШ; 1 переведена до спеціалізованої ЗОШ на підставі висновку медико-педагогічної комісії м. Харкова; 2 – у ПТУ; 1 вступила до ВНЗ м. Харкова. По всіх сім’ях діти підготовлені до занять, матеріально-побутові умови задовільні. Під час рейду вирішена конфліктна ситуація між опікуном та сусідкою щодо дій особи з числа дітей, позбавлених батьківського піклування. У с.Синьківка відвідано 1 прийомну сім’ю, де 1 дитина продовжуватиме навчання у ПТУ, та 2 опікунські сім’ї, в яких 2 дитини будуть продовжувати навчання у ЗОШ; 1 дитина втупила до КАТК. Діти також підготовлені до занять, матеріально-побутові умови задовільні. Кожному законному представнику були надані конкретні рекомендації щодо виховання та утримання дітей, з усіма зазначеними проведена правороз’яснювальна робота „Захист прав дітей та вимоги до навчання та працевлаштування”.

 

II. Поточна діяльність

01 серпня 2016р. 09:00 в кабінеті заступника голови райдержадміністрації Польохи Олени Іванівни відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засіданні розглянуті питання: 1.Про рівень середньомісячної заробітної плати в галузі сільського господарства по Куп’янському району. 2. Дотримання суб'єктами господарювання району законодавства щодо оплати праці. 3. Заслуховування звітів керівників суб'єктів господарювання щодо низького рівня оплати праці.

01.08.2016 року службою у справах дітей райдержадміністрації проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини щодо постановки на облік потенційних прийомних батьків, внесення їх до Єдиного електронного банку даних та затвердження індивідуального плану соціального захисту дитини, позбавленої батьківського піклування, яка проживає з опікуном на території району.

03 серпня 2016 року о 14.00 в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи Олени Іванівни відбулося засідання комісії при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області щодо питань з призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні розглянуто 19 заяв на подовження соціальних виплат. За рішенням комісії вирішено подовжити здійснення виплат громадянам, які підтвердили місце фактичного проживання.

05.08.2016 року службою у справах дітей протягом тижня (01.08.2016-05.08.2016) проведено поточну роботу в ЄІАС „Діти”: внесено уточнені дані про стан здоров’я та оновлено фотокартки 8 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Протягом тижня, під час особистого прийому, начальником служби у справах дітей прийнято 9 громадян, у тому числі 2 дітей, яким надано практичну та консультаційну допомогу.

09.08.2016 року здійснені заходи щодо повернення матері-одиначки до новонародженої дитини у пологове відділення Куп’янської ЦМЛ, матері роз’яснено про її обов’язок годувати та наглядати за дитиною.

10 серпня 2016 року о 14.00 в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи Олени Іванівни відбулося засідання комісії при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області щодо питань з призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні розглянуто 42 заяви на подовження соціальних виплат. За рішенням комісії вирішено подовжити здійснення виплат громадянам, які підтвердили місце фактичного проживання.

Протягом тижня в рамках місячника “Батьки. Діти. Навчання.” проведені вибіркові співбесіди з батьками із сімей групи ризику, які виховують дітей шкільного віку з метою з’ясування стану підготовки їх дітей до занять. З’ясований стан справ у 6 сім’ях, які виховують 21 дитину. В основному діти підготовлені до занять, з батьками проведені попереджувальні бесіди щодо якісного виховання та навчання дітей. Проведена профорієнтаційна робота з 1 дитиною та її матiр’ю щодо вибору подальшого місця навчання.

Протягом тижня службою у справах дітей прийнято участь у 3 судових засіданнях та під час особистого прийому начальником служби прийнято 8 громадян, яким надано практичну та консультаційну допомогу.

16.08.2016 р. за ініціативою служби у справах дітей 1 мати (с.Сенькове) притягнута до адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків щодо виховання та забезпечення 1 дитини шкільного віку.

18.08.2016 р. службою у справах дітей з усіма сільськими радами району узгоджений алгоритм реєстрації новонароджених дітей походженням від матерів-одиначок, так як при отриманні свідоцтва про народження та витягу про батьківство матері порушують термін постановки дитини на реєстраційний облік в зв’язку із системою роботи ВРАЦСів.

18.08.2016 року з усіма сільськими радами району узгоджений алгоритм реєстрації новонароджених дітей походженням від матерів-одиначок, так як при отриманні свідоцтва про народження та витягу про батьківства матері порушують термін постановки дитини на реєстраційний облік в зв’язку із системою роботи ВРАЦСів.

20.08.2016 в читальній залі бібліотеки користувачам представлена книжкова виставка "Миті історії української незалежності", присвячена 25-й річниці Незалежності України. Користувачі бібліотеки ознайомилися із літературою про історію нашої незалежності.

22 серпня 2016 року о 14.30 в кабінеті заступника голови райдержадміністрації Польохи Олени Іванівни відбулося засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації. За рішенням комісії надано грошової допомоги на лікування 9 громадянам на суму 6900 грн. та грошової допомоги, особам, що брали безпосередню участь в антитерористичній операції забезпечені її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України 7 громадянам на суму 14000 грн.

Протягом тижня прийнято участь у 2 судових засіданнях щодо захисту прав дітей. Прийнято 3 осіб з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, яким надано допомогу в отриманні одноразової грошової допомоги по виповненню 18-річного віку.

23.08.2016 року на абонементі центральної районної бібліотеки розгорнута книжкова виставка "В Україні – наша доля і воля", присвячена 25-ій річниці Незалежності України.

24.08.2016 року на стадіоні Курилівського Ліцею тренером відділення футболу районної ДЮСШ проведено футбольну товариську зустріч між вихованцями районної ДЮСШ з с. Новоосинове та Курилівського Ліцею, присвячену 25 -ій річниці незалежності України. Гра проходила в дружній спортивній боротьбі. З рахунком 4:1 перемогла команда вихованців с.Новоосинове. Кращим гравцем матчу визнано Пономоря Євгена, гравця команди Ліцею. Кращі по лініям: воротар-Гриценко Богдан, захисник-Леонов Максим, нападник-Полох Богдан. Всі учасники отримали солодкі призи за рахунок спонсорської допомоги генерального директора СТОВ "Надія" Садовського Сергія Миколайовича.

24.08.2016 року збірна юнацька футбольна команда районної ДЮСШ "Ромашка" с. Петропавлівка (тренер Сузов Юрій Володимирович) на стадіоні "Спартак" взяла участь у фінальній грі турніру вуличних команд з командою "Темп" мікрорайону "Ювілейний". Наші хлопці переграли команду "Темп" з рахунком 6:1. Самим корисним гравцем в нашій команді визнано Чебанного Артема.

25 серпня 2016 року о 14.00 в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи Олени Іванівни відбулося засідання комісії при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області щодо питань з призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні розглянуто 19 заяв на подовження соціальних виплат. За рішенням комісії вирішено подовжити здійснення виплат громадянам, які підтвердили місце фактичного проживання.

25.08.2016 року службою у справах дітей проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини з порядком денним: 1) Про затвердження плану соціального захисту дитини, позбавленої батьківського піклування; 2) Про надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав громадянки.

26.08.2016 року службою у справах дітей проведено перевірку виконкому Петрівської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади. За результатом перевірки складено відповідний акт.

Протягом тижня службою у справах дітей: 1. Проведена індивідуальна профілактична робота з 5 батьками 9 дітей щодо створення належних умов проживання, виховання, навчання (с.Новоосинове, с. Петропавлівка, с. Лісна стінка, с. Курилівка). 2. Прийнято під час особистого прийому 8 громадян, яким надана практична та консультаційна допомога.

29.08.2016 року службою у справах дітей організовано надання одноразової допомоги по досягненню повноліття 3 особам з числа дітей, позбавлених батьківського піклування.

30.08.2016 року начальник служби у справах дітей взяв участь у районній педегогічної конференції. Інформація щодо умов навчання дітей району прийнята до уваги та буде використовуватися в роботі служби.

 

Протягом серпня

Спеціалісти Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснювали соціальну роботу з внутрішньо-переміщеними сім'ями/особами, демобілізованими військовослужбовцями та членами їх сімей. В ході роботи здійснено прийом демобілізованих військовослужбовців та іх сімей. Була надана інформація про державні установи та громадські організації, де військовослужбовці можуть отримати соціальну допомогу. Встановлено зв'язок та визначено потреби військовослужбовців та їх сімей у соціальних послугах .На даному етапі проводиться дослідження передбачуваних рішень, обрання стратегічних напрямків у вирішенні соціальних проблем.

Здійснювалось соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу. У ході супроводження прийомним батькам та батькам - вихователям надано 37 соціально - педагогічних, психологічних та інформаційних послуг. Крім того батьків запрошено на навчальний тренінг "Підготовка дітей до самостійного життя".

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 12 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 5 технічних засобів реабілітації. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 10 індивідуальних програм реабілітації інвалідів. Направлено на санаторно – курортне оздоровлення 2 учасника бойових дій та 1 інваліда загального захворювання.

Службою у справах дітей здійснювалась робота з сім’ями в рамках місячника: ,,Діти, які опинились у складних життєвих обставинах – в центрі уваги”: проведено профілактичну роботу з матір’ю (с. Новоосинове) та надано дозвіл на повернення дитини до року матері з соціальних ліжок Куп’янської міської лікарні, де дитина знаходилась на обстеженні та лікуванні; проведено роз’яснювальну роботу з родиною (с. Грушівка) щодо налагодження міжособистісних зв’язків між членами сім’ї та надана консультація молодій матері, з зазначеної родини, щодо прав та обов’язків громадян, які перебувають у громадянському шлюбі, надано консультацію бабусі та матері з багатодітної сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах, щодо лікування дитини, яка має психічне захворювання, перебуває на обліку в СКМСД та умовно засуджена за 2 кримінальними справами.

Фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району. По основним продуктам харчування зменшилась ціна на борошно пшеничне в/гатунку на 2,9%, макаронні вироби на 6%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились без змін. По нафтопродуктам зменшилась ціна на дизельне пальне на 3,6%; ціни на бензин марок А-92, А-95 залишились стабільними.

У всіх ЗНЗ району продовжувався набір учнів до 1-х, 10-х класів та забезпечується раціональне комплектування інших класів. Станом на 06 серпня 2016 року до 1-го класу прийнято 194 учня, що складає 97% від запланованого набору, до 10-го - 76 учнів, що складає 85% від запланованого.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації за звітний період Підготовлено та направлено до юридичного департаменту обласної державної адміністрації копії розпоряджень голови райдержадміністрації, прийнятих протягом серпня місяця 2016 року (копії розпоряджень №№ 305-371).

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень.

За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 24 звернення громадян, з них - 2 колективних звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел:

- загальний відділ (особистий прийом) — 8;

- особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 13;

- облдержадміністрація — 3.

В більшій кількості звернень, які зареєстровані в серпні 2016 року порушувалися питання: соціального захисту — 13 звернень, аграрної політики і земельних відносин — 5 звернень, комунального господарства — 4 звернення, інше — 2 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Уколова В.О.) 8 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Протягом звітного періоду проведено 3 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 2 виїзних в с.Сенькове та с.Кіндрашівка. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 4 громадян, порушені питання були взяті на контроль або були надані роз'яснення.

Заступниками голови районної державної адміністрації проведено 4 особистих прийомів, з них 2 виїзних в с.Кислівка та с.Пристін. Під час проведення особистих прийомів заступниками голови райдержадміністрації звернулося 5 громадян, звернення залишені на контролі або на них надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

27 серпня 2016 року проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 7).

Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані у серпні 2016 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 305-371).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 141 вхідних документів та 288 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно протягом місяця здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались керівництвом адміністрації та державних актів, сертифікатів на право власності на землю.

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період запити на інформацію до райдержадміністрації не надходили.

Підготовлено і надано до сектору масових комунікацій інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня).

Сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації проведена робота по виконанню заходів, передбачених планом роботи.

07 серпня проведено “Прямий зв'язок” голови райдержадміністрації Ситника М.М. з населенням району.

Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 22 інформації про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на “Класному радіо” 5 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

 

Відповідно до Указу Президента від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» сектором контролю апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду аналізувався стан виконання виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами голови обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. У звітному періоді було зареєстровано 11 розпоряджень та 5 доручень голови обласної державної адміністрації, з них взято на контроль 3 розпоряджень та 5 доручень. На їх виконання сформовано та надіслано виконавцям 17 завдань. Також протягом місяця здійснювався контроль за дотриманням вимог контрольних документів виконавцями під час виконання 28 завдань, сформованих на виконання 21 розпорядчого документу. За наслідками цієї роботи підготовлено аналітичну інформацію та проінформовано керівника апарату райдержадміністрації. За підсумками серпня 2016 року сектором контролю апарату райдержадміністрації підготовлено та надано інформацію голові райдержадміністрації про виконання документів, що підлягають індивідуальному контролю, в розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації. Всього в серпні перебувало на контролі 109 документів, всі вони були виконані без порушень термінів.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.12.2010 року № 689 “Про покращення рівня виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській ОДА” сектором контролю апарату райдержадміністрації аналізується стан роботи з контрольними документами в райдержадміністрації, постійно здійснюється інвентаризація документів минулих років, за її результатами знято з контролю з початку 2016 року 51 документ, в серпні — 2. Взято на контроль з початку 2016 року 354 документи, у серпні — 40, знято з контролю з початку 2016 року 330 документів, у серпні - 26. Документів, виконаних з порушенням терміну, не було.

На виконання листа обласної державної адміністрації від 20.01.2012 року № 01-84/648 сектором контролю протягом звітного періоду аналізувався стан виконання завдань, визначених у 6 дорученнях голови облдержадміністрації, що перебували на контролі протягом серпня 2016 року. Зауважень до виконавців щодо повноти та якості виконання завдань не було.

Протягом звітного періоду на контролі перебувало 1 звернення народного депутата України. Сектором контролю апарату здійснювався контроль за дотриманням термінів виконання завдань відділом економічного розвитку райдержадміністрації, передбачених ЗакономУкраїни “Про статус народного депутата”.

Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242 сектором контролю також здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю щодо виконання 1 розпорядження голови районної державної адміністрації. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання інформації головному виконавцю не порушувались.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів протокольних рішень колегії. За серпень 2016 року опрацьовано 84 проекти розпоряджень та 1 проект доручення голови райдержадміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

18 серпня 2016 року робочою групою, створеною розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.08.2016 року № 313 “Про проведення перевірки реального стану виконання завдань, передбачених розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 16 квітня 2016 року № 164”, було здійснено тематичну перевірку щодо стану виконання завдань, передбачених зазначеним документом, загальним відділом апарату райдержадміністрації. За результатами перевірки підготовлено та надано голові райдержадміністрації доповідну записку.

Сектором цивільного захисту райдерж­адміністрації проводилася перевірка виконання плану організаційних і практичних заходів щодо запобігання виникненню лісових пожеж у пожежонебезпечний період 2016 року та виконання плану організаційних і практичних заходів щодо запобігання нещасним випадкам з людьми на водних об’єктах Куп’янського району на 2016 рік. Надавалася методична допомога з питання створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при сільських радах, а також методична допомога з питання планування, організації та проведення евакозаходів. Проводився моніторинг накопичення та використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в районі та функціонування підрозділу місцевої пожежної охорони села Курилівка.

У період з 19 серпня 2016 року по 28 серпня 2016 року проводилася комплексна перевірка реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, стану організації роботи з питань пожежної та техногенної безпеки, готовності органів управління та сил Куп’янської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, Головним управлінням Державної служби з надзвичайних ситуацій Харківської області. За результатами перевірки складено акт.

Проводився контроль виконання протокольних рішень комісії з питань ТЕБ та НС. Розроблено та затверджено Комплексний план заходів щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і пожежної безпеки у Куп’янському районі Харківської області в осінньо-зимовий період 2016-2016 років.

Протягом звітного періоду фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зменшились ціни на основні продукти харчування, а саме: макаронні вироби в/гатунку на 7%, рис — 5%, яйця курячі — 5%; зросли ціни на борошно в/гатунку — 1,5%, ковбасу варену 1 гатунку — 9%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились стабільними. По нафтопродуктам зменшилась ціна на дизельне пальне на 6% та склала 17,47 грн. за 1 літр. Залишились стабільними ціни на бензин марки А-92 - 17,87 грн. за 1 літр та бензин марки А - 95 - 18,77 грн. за 1 літр.

Головним спеціалістом з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду видано 42 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань та 19 розпоряджень з питань нагород.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади. До організаційного відділу надавалася інформація стосовно проведеної роботи з вищезгаданого питання.

Протягом місяця в територіальних громадах, установах, організаціях району, структурних підрозділах райдержадміністрації проводилась робота щодо підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за липень 2016 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в вересні 2016 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                             О. Кубрак

Пупкова, 5 55 66

Переглядів: 9
Дата публікації: 19:15 02.11.2016
Версія для слабо- зорих