Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
28.04.2018
день - Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Організатор:Куп'янська районна ДЮСШ Час проведення:28.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків стадіон ФСТ" Динамо"
02.05.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Участь в міськрайонному конкурсі дитячого малюнка «Світ без війни» Участь в міськрайонному конкурсі дитячого малюнка «Світ без війни» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі Куп’янського краєзнавчого музею
день - Участь в обласній військово-патріотичній акції «Слобожанські дзвони Перемоги» Участь в обласній військово-патріотичній акції «Слобожанські дзвони Перемоги» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі Комунального закладу «Харківська обласна станція юних туристів»
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:02.05.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:00 - Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
09:00 - "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 Організатор:Відділ економічного розвитку РДА Час проведення:02.05.2018 09:00 Місце проведення:Відділ економічного розвитку РДА (каб.15)
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Рівень розрахунків за енергоносії;
3. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
4. Інвентаризація вулиць і доріг населених пунктів району;
5. Впровадження вуличного освітлення на території Куп’янського району;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:02.05.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Інформація про виконання Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі на 2011-2015 за І півріччя 2011 року

Інформація (звіт) про виконання Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі на 2011 — 2015 роки за І півріччя 2011 року

На виконання рішення сесії № 38-VI від 24 грудня 2010 року управління економіки райдержадміністрації повідомляє, що з метою забезпечення  подальшого розвитку сфери побутового обслуговування району, збільшення обсягів послуг, наближення об’єктів побуту до місць проживання та трудової діяльності громадян, підвищення якості та культури обслуговування в районі розроблена та затверджена “Програма розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі на 2011-2015 роки” (затверджена рішенням IV сесії VI скликання Куп'янської районної ради № 38-VI від 24 грудня 2010 року)

Підводячи підсумки ходу виконання завдань Програми за січень - серпень 2011 року перш за все слід відмітити, що сфера надання побутових послуг в Куп'янському районі продовжує розвиватися. За статистичними даними обсяг реалізованих послуг підприємствами району за 2010 рік становить 5970,5 тис.грн., в тому числі населенню – 306,4 тис.грн., що становить 134% до 2009 року. Обсяг реалізованих послуг по Куп’янському району за січень – липень 2011 року становить 2774,2 тис.грн., в тому числі населенню – 341,3 тис.грн., що становить 186,3% до відповідного періоду минулого року.

Програмою в 2011 році передбачалося збільшення підприємств побуту на 2 одиниці.

Протягом І півріччя 2011 року мережа підприємств побуту збільшилась на 2 одиниці (ритуальні послуги на території Пристінської сільської ради та перукарські послуги на території Петропавлівської сільської ради) та станом на 01.10.2011 року представлена 37 об’єктами, з яких 3 - послуги перукарень; 2- послуги лазень; пошив одягу - 1; ритуальні послуги - 5, ремонт взуття -1 та інші - 25 (послуги з авторемонту, автоперевезення, ремонт та збір меблів).

Набувають втілення та розвитку надання окремих видів індивідуальних послуг, які раніше на території були відсутні. Це автомийка, пошив одягу, ремонт взуття, ремонт мобільних телефонів, столярні вироби.

Управлінням економіки створено базу даних не житлових приміщень виробничого та невиробничого призначення, які можуть бути використанні для ведення власного бізнесу. База постійно поновлюється та коригується. Загальна площа приміщень переданих підприємцям у власність 6353,6 м2, в оренду- 8426,6 м2.

З метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для державної реєстрації суб’єктів підприємництва, отримання дозволів на відкриття підприємницької діяльності, удосконалення роботи налагоджено роботу державного адміністратора райдержадміністрації та державного реєстратора райдержадміністрації.

У зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України та для забезпечення подальшого розвитку підприємств побутового обслуговування по кожній сільській раді органами місцевого самоврядування Куп'янського району були затверджені ставки збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, серед яких були затверджені ставки збору за надання платних побутових послуг.

На сьогоднішній час питання надання побутових послуг є проблемним майже для всіх громад. Слід зазначити, що лише на території 9 сільських рад (Грушівська, Глушківська, Кіндрашівська, Курилівська, Моначинівська, Петропавлівська, Петрівська, Сеньківська, Пристінська) діють підприємства побуту, значна частина яких розміщена на території Курилівської сільської ради, а саме 14 об’єктів На сьогодні зовсім в районі відсутні такі соціальні види послуг як фотопослуги.

Слід зазначити, що в районі зареєстровано 50 суб’єктів господарювання, які надають послуги у сфері побутового обслуговування, в тому числі по ремонту радіотелевізійної аудіо- та відеоапаратури, послуги перукарень та салонів краси, ремонту взуття та інші. Значна частина цих суб’єктів господарювання або зовсім не працює, або здійснює свою діяльність на території міста.

В районі розроблено та затверджено „Порядок часткового відшкодування з місцевих бюджетів ставок за кредитами, залученими субєктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів. Але, кошти на часткове відшкодування з місцевого бюджету не виділялися. Перш за все тому, що в районному бюджеті неможливо передбачити кошти на часткове відшкодування відсоткових ставок, так як в ньому взагалі відсутні доходи, що не враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів, тобто „другий кошик”.

Важливим джерелом розвитку підприємництва у сфері побутового обслуговування є розробка механізмів, спрямованих на покращення доступу суб’єктів господарювання до фінансово-кредитних ресурсів. В той же час в умовах фінансової нестабільності актуальною проблемою є недостатність ресурсного забезпечення, відсутність дешевих банківських кредитів для суб’єктів малого підприємництва. Основним джерелом інвестицій досі залишаються власні фінансові ресурси суб’єктів. Шлях підприємців до банків залишається закритим. Фактичним місцем кредитування підприємців є кредитні спілки. В той же час умови кредитування, які пропонуються кредитними спілками на сьогоднішній час залишаються для підприємців непосильними.

Для налагодження контакту, як з підприємцями так із споживачами щомісяця першої середи працює телефонна „гаряча лінія”, по зверненню до якої можна отримати консультації стосовно діючого законодавства та допомогу у вирішені проблемних питань.

З боку сільських рад теж не ведеться на достатньому рівні робота по підтримці розвитку підприємств побутового обслуговування. Не затверджуються Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення по сільських радах, сільськими бюджетами не передбачаються кошти на розвиток побутового обслуговування.

Всі ці вищезазначені проблемні питання впливали на хід виконання у січні-вересня 2011 року Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп’янському районі на 2011-2015 роки.

 

Начальник управління економіки райдержадмініст­рації                                                          Л.Мироненко

 

 

Переглядів: 26
Дата публікації: 14:52 13.01.2012
Версія для слабо- зорих