Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Інформаційна картка адміністративної послуги "Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності"

 

              ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Куп’янської районної

державної адміністрації

_____________ М.Ситник

07” ____05____ 2014 р.

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок,

що перебувають у державній власності

 (назва адміністративної послуги)

 

Куп’янська районна державна адміністрація Харківської області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області

 

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

63701, Харківська обл., м. Куп’янськ,

пл. Леніна, 12, кімн. 10, 10А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Режим роботи центру визначається Положенням про  Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

(05742) 5 30 01, 5 75 78

cnapkrda@ukr.net

www.kuprda.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Статті 17, 123, 124, 134 Земельного кодексу України,

пункт 114 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності згідно з додатком до Закону України „Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”,

статті 4.1, 7 Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”

Закон України „Про оренду землі”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 № 1176 „Про затвердження форми заяви на одержання суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру”

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Необхідність отримання відповідного рішення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. Погоджений проект відведення земельної ділянки або технічна документація із землеустрою, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - позитивний  висновок такої експертизи

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або через уповноважену особу, поштою 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно 

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 -

12.

Строк надання адміністративної послуги

 2 тижні

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком;

- виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру

- інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру, встановленні законодавством України

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності або лист з обґрунтуванням причин відмови 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або за дорученням 

16.

Примітка

 

 

 

Переглядів: 8
Дата публікації: 10:43 04.09.2014
Версія для слабо- зорих