Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
26.04.2018
день - Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:26.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків спортивний комплекс "Зірка", університету Повітряних Сил ім.Івана Кожедуба
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ біля пам'ятника
10:00 - Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст., Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
11:00 - Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
13:00 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:26.04.2018 13:00 Місце проведення:ЗОШ району
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
28.04.2018
день - Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Організатор:Куп'янська районна ДЮСШ Час проведення:28.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків стадіон ФСТ" Динамо"
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Інформаційна картка адміністративної послуги "Рішення про продаж земельних ділянок державної власності"

 

           ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Куп’янської районної

державної адміністрації

_____________ М.Ситник

07” ____05____ 2014 р.

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Рішення про продаж земельних ділянок державної власності

 (назва адміністративної послуги)

 

Куп’янська районна державна адміністрація Харківської області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області

 

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

63701, Харківська обл., м. Куп’янськ,

пл. Леніна, 12, кімн. 10, 10А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Режим роботи центру визначається Положенням про  Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

(05742) 5 30 01, 5 75 78

cnapkrda@ukr.net

www.kuprda.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Статті 127, 128, 134 Земельного кодексу України,

пункт 115 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності згідно з додатком до Закону України „Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”,

статті 4.1, 7 Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 № 1176 „Про затвердження форми заяви на одержання суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру”

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Необхідність отримання відповідного рішення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. Заява (клопотання) до райдержадміністрації, у якій зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.

3. Документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою (у разі його наявності), та документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди),розташоване на цій земельній ділянці (у разі наявності на земельній ділянці будівель, споруд)

4. Копія установчих документів для юридичної особи

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або через уповноважену особу, поштою 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно 

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 -

12.

Строк надання адміністративної послуги

1 місяць

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- якщо щодо суб'єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності;

- встановлена Земельним кодексом України заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність;

- відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.

- подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком;

- виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру

- інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру, встановленні законодавством України

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про продаж земельних ділянок державної власності або лист з обґрунтуванням причин відмови 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або за дорученням 

16.

Примітка

 

 

 

Переглядів: 35
Дата публікації: 10:41 04.09.2014
Версія для слабо- зорих