Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
21.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

22.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення: Міський автовокзал
10:00 - Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення:с. Ковалівка Смородьківської сільської ради
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про підсумки введення житла в експлуатацію за І півріччя 2018 року
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:22.06.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Інформаційна картка з видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи

 

 

 

 

Додаток 17 до

наказу Головного управління

Держсанепідслужби у Харківській області

 

 

№  __507_____від  _24.04.2013____

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи_____

(назва адміністративної послуги)

 

Начальник Куп’янського міжрайонного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області, головний державний санітарний

лікар Куп’янського, Дворічанського районів

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження

суб’єкта надання

адміністративної послуги

Куп’янське міжрайонного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області

2.

Інформація щодо режиму

роботи суб’єкта надання

адміністративної послуги

Понеділок – четвер з 8-30 до 17-15

П’ятниця з 8-30  до 16-00

 

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (0242)5-63-89

E-mail: dseskup@mail.ru

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (ст.ст. 10-14, 16, 17, 25);

Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 18);

Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (п.п. 6,7,9);

Закон України «Про дитяче харчування» (ст. 9);

Закон України «Про відходи» (ст. 24).

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 №526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1067-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що належать до сфери її управління»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

--

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

--

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Виконання вимог Законів України

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява за формою, встановленою наказом головного державного санітарного лікаря України.

2. Опис наданих документів – відповідно до вимог Тимчасового порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України від 09.10.2000 №247, зареєстрованим в Мін’юсті України 10.01.2001 за №4/5195 (із змінами).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються до дозвільного центру  Куп’янської райдержадміністрації (м. Куп’янськ вул. Леніна, 12, кім. 10, (0242)5-75-78 особисто, поштою або, у випадках передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.  

11.

Платність (безоплатність)

надання адміністративної

послуги

Платно

 

11.1.

Нормативно-правові акти,на підставі яких стягується

Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (ст. 35);

розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1067-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що належать до сфери її управління»,

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби».

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

200 гр. без ПДВ

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

УК Київського району м. Харків,  Київський/22012500, Код 37999675, р/с 31118028700004 в ГУДКСУ у Харківській області МФО  851011

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком.

2. Виявлення в документах, поданих фізичною особою, недостовірних відомостей.

3. Негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень.

4. Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.

14.

Результат надання

адміністративної послуги

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи

15.

Способи отримання

відповіді (результату)

Особисто або за дорученням

 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 52
Дата публікації: 10:58 28.08.2014
Версія для слабо- зорих