Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

23.01.2018
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Доступ до публічної інформації | Звіти щодо задоволення запитів на інформацію | Звіт за 2016 рік | Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за грудень 2016 року
Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за грудень 2016 року

Кількість запитів на публічну інформацію,

що надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації,

за період з 01.12.2016 року по 31.12.2016 року

 

Дата надходження

Всього

Короткий зміст запиту

Статус запитувача

Колективні

Форма отримання запитів

Результати розгляду

Юридичні особи

Фізичні особи

Особистий прийом

Тел./факс

E-mail

Поштою

Записано на вимогу запитувача

Інформацію надано

Надіслано за належністю

Відмовлено

Термін подовжено

На виконанні

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

22.12.2016   Щодо надання інформації про нафтопродукти, природний та скраплений газ - 1 - - - 1 - - 1 - - - -
всього 1 - - 1 - - - 1 - - 1 - - - -

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                        О.Кубрак

 

Єрмолаєнко, 0574256571

 

 

Тематика запитів на публічну інформацію,

що надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації,

за період з 01.10.2012 року по 31.12.2016 року

 

з/п

Тематика запитів

Найбільш запитувана інформація

1

Соціальний захист

Надання списків учасників бойових дій та інвалідів війни Куп'янського району.

Надання інформації про проведені районні засідання комітетів забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, про повний склад районного комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.

Про наявність програм, які приймалися РДА та профільними управліннями протягом 2010-2012 років на створення умов доступності до будівель сільських та селищних рад, шкіл та медичних закладів.

Про надання інформації щодо проведення заходів запобігання та профілактики торгівлі людьми, про навчання, які проводилися з державними службовцями за даною тематикою, про надання допомоги в районі жертвам торгівлі людьми в 2011-2012 роках.

Про надання інформації щодо потреб населення в соціальних послугах.

Про надання інформації щодо фактичного вартісного розміру регіонального прожиткового мінімуму.

Про надання переліку державних соціальних стандартів та нормативів, врахованих райдержадміністрацією при розробці прогнозів та програм соціально-економічного розвитку району на 2013 та 2014 роки.

.Щодо надання інформації про розроблені Програми сприяння активному довголіттю людей.

Про надання інформації про заходи у сфері запобігання торгівлі людьми за період 2014-2015 років.

Про можливість налагодження співпраці між громадською організацією та РДА у сфері надання допомоги ВПО.

Про надання інформації щодо місць компактного проживання внутрішньо переміщених осіб.

Щодо надання інформації про кількість ВПО окремо по сільським радам та дітей, які є ВПО та навчаються у ЗНЗ.

Про надання інформації щодо забезпечення житлом та земельними ділянками учасників АТО.

Надання інформації про виконання Програми щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України, які переселились з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО 

Щодо виплат державної соціальної допомоги особам з ромської національної меншини

Щодо кількості дітей, які звернулися за пільговим оздоровленням та не отримали його в 2015 році

Надання копій факсограм Департаменту молоді та спорту ХОДА щодо кількості путівок для оздоровлення дітей в ГП УДЦ "Молода гвардія" на І-ІІІ зміни

Надання копій факсограм Департаменту молоді та спорту ХОДА щодо кількості путівок для оздоровлення дітей в ГП УДЦ "Молода гвардія" на IV-VI зміни

2

Земельні питання

Документи до рішень про виділення, використання земельних ділянок, площа населених пунктів району, протоколи комісії щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району

Надання інформації щодо використання коштів обласного бюджету, які надходять у порядку відшкодуваннявтрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва , передбачених на виконання заходів Програми раціонального використання та охорони земель Харківської області

Надання копій заяв, клопотань на підставі яких були видані розпорядження голови райдержадміністрації

Про надання інформації щодо земельних ділянок виділених учасникам АТО

Надання інформації про земельні ресурси району

Надання інформації щодо використання земель водного фонду та природних водних біоресурсів

Надання інформації щодо всіх нерозділених, невитребуваних земельних ділянок, невитребуваних земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території району

Про надання завіреної копії розпорядження та списку розпаювання землі колишнього КСП "Куп'янський" на території Пристінської с/р  

Щодо кількості невитребуваних паїв по Сеньківській сільській раді 

3

Статистичні дані

Кількість населення в населених пунктах району.

Надання інформації про уточнену кількість виборців.

Про надання штатного розпису райдержадміністрації.

Надання інформації по соціаліним, економічним та екологічним показникам за 2011, 2012, 2013 та 9 місяців 2014 року.

Про надання інформації щодо участі РДА в судових справах за період з 2010 по 2015 роки.

Надання інформації щодо кількості державних службовців 

Кількість працюючих в органах місцевого самоврядування на території Харківської області

Надання інформації щодо закладів культури і спорту

Надання копій рішень та розпоряджень за 2013-2015 роки та І квартал 2016 року

4

Питання будівництва, реконструкції, капітального ремонту

Надання переліку об'єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту на 2012 рік.

Про надання інформації щодо регулювання містобудівної діяльності.

5

Питання культури і національної спадщини

Надання відомостей щодо присвоєння об'єктам імені П.Тичини.

Надання інформації про готовність закладів культури до зими.

Надання інформації щодо об'єктів з комуністичною символікою

Про надання переліку перейменованих вулиць та населених пунктів в районі

Надання інформації щодо закладів культури та спорту

6

Організаційні питання

Положення про комісію щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району

Надання штатного розпису райдержадміністрації

Про надання інформації щодо керівництва району

Щодо доплат працівникам райдержадміністрації за науковий ступінь

Надання інформації про офіційні сайти та адреси офіційної електронної пошти органів місцевого самоврядування на території району

Надання інформації щодо службових осіб

Про надання статуту ПП "СМУ-15"

Надання інформації щодо гарантії дотримання норм Конституції України

Про надання електронних адрес сільських рад району

7

Питання освіти

Надання переліку шкіл з російською мовою навчання, надання контактної інформації загальноосв.навч.закладів, у яких кількість учнів складає до 300 осіб

Надання переліку ЗНЗ із зазначенням кількості учнів, які навчалися в них на 2012/2013 навчальний рік

Надання інформації про ЗНЗ району, в яких є комп'ютерні класи

Про надання переліку освітніх навчальних закладів, у яких вивчаються основи журналістики

Про надання інформації щодо випускників, нагороджених золотою (срібною) медаллю у 2015 році

Про надання інформації про кількість дітей-переселенців, які навчаються в ДНЗ та ЗНЗ району

Про надання переліку ЗНЗ району

Про надання інформації щодо вартості утримання 1-го учня в ЗНЗ району у 2016 році

8

Сільське господарство

Надання інформації про кількість реконструйованих та побудованих за рік ферм чи комплексів, введених в дію комбікормових заводів і елеваторів.

Надання інформації про дотації в молочному скотарстві регіону, про молочно-товарні ферми, які будуть побудовані та реконструйовані в 2013 році.

Надання інформації про підприємства району, які займаються тваринництвом та рослинництвом

Надання інформації про виробництво рослинного масла з низькими технічними характеристиками

Про сільхозгосподарства, які подали дані про засіви та вирощування в 2014-2015 роках рапсу, лбону, гороху, гірчиці і т.д.

9

Житлово-комунального господарство

Надання інформації про підприємства та організації усіх форм власності, що використовують для енергопостачання місцеві види палива(брикети, пелети, солому, торф, біогаз, тощо)

Про надання списку ОСББ

Про надання інформації щодо підприємств-перевізників та місць паркування

Надання інформації щодо транспортного засобу перевізника

Надання переліку водоканалів, підприємств, що спеціалізуються на переробці та очистці стічних вод, каналізації, водовідведенні, очисних споруд і т.д.

Надання інформації щодо підприємств, які здійснюють постачання електроенергії для потреб споживачів району

Надання інформації щодо підприємств, які здійснюють постачання природного та скрапленого газу для потреб споживачів району

Надання інформації щодо житлово-обслуговуючих компаній та створених ОСББ

Щодо надання інформації про нафтопродукти, природний та скраплений газ

10

Питання захисту національних меншин

Про надання копії розпорядження голови РДА про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року та Плану заходів

11

Економічні питання

Щодо наданя інформації про умови участі в торгах

Щодо товорообігу з країнами ЄС

Про надання інформації про торгівельні об'єкти

Надання інформації щодо проектів регіонального розвитку

Надання інформації про видобувні підприємства

Надання інформації щодо використання бюджетних коштів на освіту району

Надання інформації щодо розвитку торгівлі в районі за 2007-2016 роки

Надання інформації щодо показників виконання дохідної та видаткової частин бюджету за 2013-2015 роки

Про надання інформації щодо суб'єктів підприємницької діяльності зареєстрованих на території району, переліку готелів та кемпінгів, підприємств побутового обслуговування, закладів громадського харчування, супермаркетів та ринків

12

Екологічні питання

Щодо надання інформації про природно-заповідний фонд на території району

Про надання відомостей щодо виділення бюджетних коштів на екологічне забезпечення та природоохоронні заходи в районі

Надання інформації щодо полігонів твердих побутових відходів

13

Питання охорони здоров'я

Щодо виконання Програм охорони здоров'я, їх фінансування.

Щодо виділення коштів у 2014-2015 роках на безкоштовне придбання ліків для дітей з багатодітних сімей.

Про надання інформації про отримання, розподіл та використання у 2014 році бюджетних коштів на забезпечення закладів охорони здоров'я

Про надання інформації щодо медичного забезпечення внутрішньо переміщених осіб

Щодо надання копії Програми по протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу
 
Надання інформації щодо медичних працівників

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                   О.Кубрак

 

Єрмолаєнко, 0574256571

Переглядів: 5
Дата публікації: 10:45 04.01.2017
Версія для слабо- зорих