Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2016 році | Відділ економічного розвитку РДА | ЦНАП | Інформаційна картка з видачі Експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
Інформаційна картка з видачі Експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі

 

Додаток 48 до

наказу Головного управління

Держсанепідслужби у Харківській області

 

 

№  __507_____від  _24.04.2013____

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Видача та поновлення експлуатаційного дозволу

для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації

харчових продуктів

(назва адміністративної послуги)

 

Начальник Куп’янського міжрайонного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області, головний державний санітарний

лікар Куп’янського, Дворічанського районів

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження

суб’єкта надання

адміністративної послуги

Куп’янське міжрайонного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області

2.

Інформація щодо режиму

роботи суб’єкта надання

адміністративної послуги

Понеділок – четвер з 8-30 до 17-15

П’ятниця з 8-30  до 16-00

 

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (0242)5-63-89

E-mail: dseskup@mail.ru

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 22)

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 №712 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужності (об`єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів» (пункт 2)

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ МОЗ України від 24.01.2008 №25 „Про затвердження Порядку ведення реєстру потужностей (об’єктів) та їх операторів”

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

--

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 22)

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява за формою, затверджена постановою КМУ №1176 від 07.12.2005.

2. Копія документа, який підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.

3. Перелік харчових продуктів, що виробляються, переробляються або реалізуються, за підписом заявника 
4. Протоколи досліджень харчових продуктів, проведених акредитованими лабораторіями

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються до дозвільного центру  Куп’янської райдержадміністрації (м. Куп’янськ вул. Леніна, 12, кім. 10, (0242)5-75-78 особисто, поштою або, у випадках передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.  

11.

Платність (безоплатність)

надання адміністративної

послуги

Платно

 

 

У разі платності:

11.1.

Нормативно-правові акти,на підставі яких стягується

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 №712 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужності (об`єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів»

розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1067-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що належать до сфери її управління»,

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби».

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

200 гр. без ПДВ

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

УК Київського району м. Харків,  Київський/22012500, Код 37999675, р/с 31118028700004 в ГУДКСУ у Харківській області МФО  851011

Призначення платежу: 22012500 сплата за надання інших адміністративних послуг – видача та поновлення експлуатаційного дозволу.

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 робочих днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком.

2. Виявлення в документах, поданих фізичною особою, недостовірних відомостей.

3. Негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень.

4. Зареєстровані  протягом  останніх  шести  місяців  випадки харчових отруєнь, гострих кишкових інфекцій або інших захворювань, де фактором передачі,  доведеним  у  встановленому  законодавством порядку, були харчові продукти, вироблені на потужності (об'єкті), заявленій для видачі експлуатаційного дозволу;
5. Зареєстровані факти виявлення небезпечної  чи  непридатної до  споживання  продукції,  виробленої  на  потужності  (об'єкті), заявленій для видачі експлуатаційного дозволу;
6. Відмова  оператора  потужності  (об'єкта)   у   проведенні інспекції,  невиконання  ним  приписів,  розпоряджень,  виданих за результатами  проведення  органом  державного  нагляду  (контролю)планових та позапланових заходів.

7. Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.

14.

Результат надання

адміністративної послуги

Видача та поновлення експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів

15.

Способи отримання

відповіді (результату)

Особисто або за дорученням

 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 2
Дата публікації: 10:57 28.08.2014
Версія для слабо- зорих