Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
21.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2016 році | Відділ економічного розвитку РДА | ЦНАП | Інформаційна картка з видачі Експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
Інформаційна картка з видачі Експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі

 

Додаток 48 до

наказу Головного управління

Держсанепідслужби у Харківській області

 

 

№  __507_____від  _24.04.2013____

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Видача та поновлення експлуатаційного дозволу

для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації

харчових продуктів

(назва адміністративної послуги)

 

Начальник Куп’янського міжрайонного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області, головний державний санітарний

лікар Куп’янського, Дворічанського районів

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження

суб’єкта надання

адміністративної послуги

Куп’янське міжрайонного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області

2.

Інформація щодо режиму

роботи суб’єкта надання

адміністративної послуги

Понеділок – четвер з 8-30 до 17-15

П’ятниця з 8-30  до 16-00

 

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (0242)5-63-89

E-mail: dseskup@mail.ru

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 22)

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 №712 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужності (об`єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів» (пункт 2)

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ МОЗ України від 24.01.2008 №25 „Про затвердження Порядку ведення реєстру потужностей (об’єктів) та їх операторів”

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

--

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (ст. 22)

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява за формою, затверджена постановою КМУ №1176 від 07.12.2005.

2. Копія документа, який підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.

3. Перелік харчових продуктів, що виробляються, переробляються або реалізуються, за підписом заявника 
4. Протоколи досліджень харчових продуктів, проведених акредитованими лабораторіями

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються до дозвільного центру  Куп’янської райдержадміністрації (м. Куп’янськ вул. Леніна, 12, кім. 10, (0242)5-75-78 особисто, поштою або, у випадках передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.  

11.

Платність (безоплатність)

надання адміністративної

послуги

Платно

 

 

У разі платності:

11.1.

Нормативно-правові акти,на підставі яких стягується

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 №712 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужності (об`єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів»

розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1067-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що належать до сфери її управління»,

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби».

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

200 гр. без ПДВ

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

УК Київського району м. Харків,  Київський/22012500, Код 37999675, р/с 31118028700004 в ГУДКСУ у Харківській області МФО  851011

Призначення платежу: 22012500 сплата за надання інших адміністративних послуг – видача та поновлення експлуатаційного дозволу.

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 робочих днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком.

2. Виявлення в документах, поданих фізичною особою, недостовірних відомостей.

3. Негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень.

4. Зареєстровані  протягом  останніх  шести  місяців  випадки харчових отруєнь, гострих кишкових інфекцій або інших захворювань, де фактором передачі,  доведеним  у  встановленому  законодавством порядку, були харчові продукти, вироблені на потужності (об'єкті), заявленій для видачі експлуатаційного дозволу;
5. Зареєстровані факти виявлення небезпечної  чи  непридатної до  споживання  продукції,  виробленої  на  потужності  (об'єкті), заявленій для видачі експлуатаційного дозволу;
6. Відмова  оператора  потужності  (об'єкта)   у   проведенні інспекції,  невиконання  ним  приписів,  розпоряджень,  виданих за результатами  проведення  органом  державного  нагляду  (контролю)планових та позапланових заходів.

7. Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.

14.

Результат надання

адміністративної послуги

Видача та поновлення експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів

15.

Способи отримання

відповіді (результату)

Особисто або за дорученням

 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 48
Дата публікації: 10:57 28.08.2014
Версія для слабо- зорих