Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Анонс подій
03.05.2017
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Вибіркове обстеження сімей з дітьми, яким призначена і виплачена допомога при народженні дитини, з метою перевірки цільового використання коштів. Надання соціальних послуг відповідно Державних стандартів Вибіркове обстеження сімей з дітьми, яким призначена і виплачена допомога при народженні дитини, з метою перевірки цільового використання коштів. Надання соціальних послуг відповідно Державних стандартів Організатор:Куп'янський РЦСССДМ Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Купянськ, вул.Садова,52
день - Книжкова виставка «Перемога в ім`я життя» ( до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Книжкова виставка «Перемога в ім`я життя» ( до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЦРБ
день - Проведення заходів в рамках місячника з профілактики травматизму та загибелі дітей Проведення заходів в рамках місячника з профілактики травматизму та загибелі дітей Організатор:ССД Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД. територія району
08:00 - Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
08:00 - "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 Організатор:Відділ економічного розвитку РДА Час проведення:03.05.2017 08:00 Місце проведення:Відділ економічного розвитку РДА, каб.15
08:15 - Патріотична година «Подвигу жити вічно» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Патріотична година «Подвигу жити вічно» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:03.05.2017 08:15 Місце проведення:Професійний аграрний ліцей
13:00 - Спільний профілактичний рейд з метою проведення правової та розя’снювальної робот из батьками та дітьми за місцем їх проживання та навчання. Спільний профілактичний рейд з метою проведення правової та розя’снювальної робот из батьками та дітьми за місцем їх проживання та навчання. Організатор:ССД Час проведення:03.05.2017 13:00 Місце проведення:ЗОШ району, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Впровадження ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному житловому фонді";
2. Проведення заходів згідно щорічної всеукраїнської акції з благоустрою "За чисте довкілля";
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Виконання заходів по "Програмі утримання та ремонту автомобільних доріг, загального користування у тому числі місцевого значення, та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах району на 2016-2020 роки";
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:03.05.2017 13:30 Місце проведення:РБК

04.05.2017
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:04.05.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання РМО вчителів математики Засідання РМО вчителів математики Організатор:Відділ освіти Час проведення:04.05.2017 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільськогосподарських підприємств по питанню літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільськогосподарських підприємств по питанню літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Літературно – музична композиція «1941 – 1945». Ми пам`ятаємо, ми пишаємось» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Літературно – музична композиція «1941 – 1945». Ми пам`ятаємо, ми пишаємось» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 10:00 Місце проведення:Міський терцентр
11:00 - Проведення діяльності з внутрисімейного усиновлення 1 дитини Проведення діяльності з внутрисімейного усиновлення 1 дитини Організатор:ССД Час проведення:04.05.2017 11:00 Місце проведення:каб.ССД
11:00 - Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації
1. Про ведення діловодства у структурних підрозділах райдержадміністрації.
2. Права та обов'язки державного службовця
3. Про організацію виконання в районній державній адміністрації вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” в частині наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації
4. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін.
Організатор:Головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 11:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

13:00 - Засідання «Школи молодого вчителя» Практичний семінар «Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання» Засідання «Школи молодого вчителя» Практичний семінар «Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання» Організатор:Відділ освіти Час проведення:04.05.2017 13:00 Місце проведення:Відділ освіти
05.05.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:05.05.2017 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
11:00 - Заходи до Дня Перемоги Заходи до Дня Перемоги Організатор:Відділ освіти Час проведення:05.05.2017 11:00 Місце проведення:ЗНЗ району
Докладніше
Пошук
Посилання




 












Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2016 рік
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2016 рік

Територія та населення

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 24,7 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. З початку року в районі народилося 111 дітей і померло 496 осіб.

Станом на 01.01.2017 року в районі зареєстровано 40 шлюбів та 20 розлучень.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

 

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 57,8 млн.грн. фактично отримано кредитів на суму 57,0 млн.грн.

 

Пенсії

На обліку в в Куп’янському о’бєднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області по Куп’янському району станом на 01.01.2017р. Перебуває 7,9 тис. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

На протязі січня-грудня 2016 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 217 поточних перерахунка , призначено нових пенсій по 194 пенсійним справам. Відповідно до ЗУ «Про внесення змін до ЗУ «Про Державний бюджет України на 2016 рік» проведено масових перерахунків з 01.12.2016 року 7281 громадянину. В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1744,10 грн., що на 7,2 відсотка більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.01.2017 року складає 145229,4 тис.грн., що на 5832,9 тис.грн. меньш ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повнити відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів. Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 15,7 %. Доходи управління ПФУ по району за січень-грудень 2016 року складають 121,3 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 131,7 відсотка. В умовах зростання обсягів виплати пенсій потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу станом на 01 січня 2017 року по страхових внесках складає 231,7 тис.грн. у тому числі недоїмка по внесках становить 149,5 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 40,2 тис. грн., що складає 17,4 % від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 37,7 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охвачено претензійно – позовною роботою. Протягом грудня 2016 року основним завданням було виконання вимог визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Надання адміністративних послуг

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; послуги в частині оформлення та видачі паспорта громадянина України, вклеювання фотокартки при досягненні громадянином 25-ти та 45-ти річного віку, державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань. Станом на 01.01.2017 року загальна кількість наданих адміністративних послуг склала 4489, а саме: з питань державної міграційної служби — 494, державного агентства земельних ресурсів — 1556, державної реєстрації прав на нерухоме майно — 2347 та надано 1 дозвіл з переробки неїстівних продуктів тваринного походження, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань -91.

 

Малий бізнес

Станом на 01.01.2017 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 855 осіб, юридичних осіб -192. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 37 одиниць.

 

Тендерні торги

В районі в бюджетних установах діє три конкурсних комітети, якими в звітному періоді проведено 15 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі 10- відкриті торги, 5 - закупівлі за переговорною процедурою. Для участі в торгах подали свої пропозиції 15 постачальників. За результатами тендерних торгів переможцями визнано 10 постачальників.

Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 10602,9 тис.грн.

 

Соціальний захист

За грудень місяць 2016 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 216 малозабезпечених сімей, 1200 сімей з дітьми, 181 інвалід з дитинства та 77 дітей-інвалідів. Протягом звітного періоду 40 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір державної соціальної допомоги на одну сім’ю становив 3983 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в грудні місяці призначено 55 сім’ям, середній розмір державної допомоги становив 1383 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу в грудні місяці призначено 9 особам, середній розмір якої становив 1551 грн.

Станом на 01.01.2017 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 11 прийомних сімей та 1 дитячий будинок сімейного типу. За грудень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям склала 114,8 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 83,4 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 27,1 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 4,4 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 9201 грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 26 осіб отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 387,8 тис.грн.

В районі станом на 01.01.2017 року призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 6653 домогосподарствам та для 1074 домогосподарств призначено субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу.

 

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.01.2017 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2015р.

Нараховано у 2015р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2015р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2016р.

Нараховано у 2016р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2016р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

4721

23137,1

14069,6

60,8

5951

50755

31518,3

62,1

в т.ч.: тепло

174

462,7

316,4

68,4

208

1505,2

794

52,8

електроенергія

4721

932,1

664,2

71,3

5951

2846,8

1963,7

69

природний газ

3548

21413,3

12875,9

60,1

5746

45458,9

28045,8

61,7

водопостачання

543

224,9

148,7

66,1

721

682,5

520,7

76,3

квартплата

320

104,1

64,3

61,7

420

261,6

194,1

74,2

тверде паливо та скраплений газ, всього:

1163

1743,4

1602,1

91,9

-

2933,1

1540,7

52,5

РАЗОМ:

Х

24880,4

15671,8

63

X

53688,1

33059

61,6

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за грудень місяць 2016 р.

Види допомог

2015 рік

2016 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

815624

814754

-870

99,9

кількість отримувачів,чол.

606

594

-12

98

середній розмір допомоги,грн..

1346

1372

26

101,9

надійшло субвенцій, грн.

815624

814754

-870

99,9

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

14580

19389

4809

1330

кількість отримувачів, чол.

10

12

2

120

середній розмір допомоги,грн..

1458

1616

158

110,8

-надійшло субвенцій,грн

14580

19389

4809

133

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

14096

6602

-7494

46,8

кількість отримувачів, чол.

108

57

-51

52,8

середній розмір допомоги,грн.

130

116

-14

89,2

надійшло субвенцій, грн.

14096

6602

-7494

46,8

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

128311

139131

10820

108,4

кількість отримувачів, чол.

33

33

0

100

середній розмір,грн..

3888

4216

328

108,4

надійшло субвенцій,грн.

128311

6602

-121709

5,1

5. Допомога одинокій матері, грн.

366202

687668

321466

187,8

кількість отримувачів, чол.

615

465

-150

75,6

середній розмір допомоги,грн.

595

1479

884

248,6

надійшло субвенцій

315046

687668

372622

218,3

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

860

860

0

100

кількість отримувачів, чол.

1

1

0

100

середній розмір допомоги,грн.

860

860

0

100

надійшло субвенцій, грн.

860

860

0

100

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

24837

12419

-12418

50

кількість отримувачів, чол.

50

15

-35

30

середній розмір допомоги, грн.

496

828

332

166,9

надійшло субвенцій, грн.

24837

124419

99582

500,9

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

330290

400271

69981

121,2

кількість отримувачів, чол.

250

258

8

103,2

середній розмір допомоги,грн.

1322

1551

229

117,3

надійшло субвенцій

330290

400271

69981

121,2

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

482664

597876

115212

123,9

кількість отримувачів, чол.

224

216

-8

96,4

середній розмір допомоги,грн.

2156

2767

611

128,3

надійшло субвенцій, грн.

482664

597876

115212

123,9

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

32927

37249

4322

113,1

кількість отримувачів, чол.

22

23

1

104,5

середній розмір допомоги,грн.

1496

1620

124

108,3

надійшло субвенцій, грн

32927

37249

4322

113,1

11. Прийомні сім'ї, грн

86711

114822

28111

132,4

кількість отримувачів, чол.

11

12

1

109,1

середній розмір допомоги, грн.

7883

9201

1318

116,7

надійшло субвенцій, грн.

86711

114822

28111

132,4

 

Соціальний захист

Станом на 01.01.2017 р. на обліку в УПСЗН перебуває 607 ветеранів війни, в тому числі 53 інваліда війни, 112 учасників бойових дій, 94 члена сім’ї загиблиго (померлого) ветерана війни, 348 учасників війни.

З початку 2016 року 109 осіб отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами.

З початку 2016 року видано 19 посвідчень «ветеран праці».

56 інвалідів загального захворювання, 4 ветерана війни, 7 інвалідів з дитинства, 3 учасника антитерористичної операції , отримали санаторно-курортні путівки.

Станом на 01.01.2017 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 13 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 7,3 тис. грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 176 громадянам на загальну суму 181 тис. грн.

13 чол. отримали компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів на суму 3,6 тис. грн.

38 чол. отримали грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки на суму 12,6 тис. грн.

751 ветерану війни виплачена щорічна разова грошова допомога до Дня Перемоги на загальну суму 614,6 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулося 7 осіб.. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 13,5 тис. грн.

Станом на 01.01.2017 року на обліку в управлінні праці перебуває 183 особи, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них –21 дитина).

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 226 тис. грн., компенсація на оздоровлення - 16,6 тис. грн.

Станом на 01.01.2017 р. заборгованість по виплатах відсутня.

З початку 2016 року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалося 131 чол. на загальну суму 87,2 тис. грн. та послугами по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 6 чол. на загальну суму 6,0 тис. грн.

За допомогою, пов’язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», звернулося 4 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 6,0 тис. грн.

3 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС забезпечені санаторно-курортними путівками.

Станом на 01.01.2017 р. видано 67 довідок дітям з багатодітної сім’ї, 38 посвідчення батьків багатодітної сім’ї та 34 посвідчення дітям з багатодітної сім’ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2015, 2016 рр.) Станом на 01.01.2017 р.

Види послуг.

Нараховано у 2015 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2015р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2016 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2016, тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2879,2

2105,8

73,2

3858,6

3159,6

56,1

в т.ч.: тепло

110,5

91,9

83,2

83,1

48,6

58,5

природний газ

2334,5

1616,2

69,2

3329,8

2766,9

83,1

електроенергія

342,2

312,5

91,3

364,5

273,1

74,9

водопостачання

65,2

60,5

92,8

58,9

50,9

86,3

квартплата

26,7

24,8

93

22,4

20,2

90,2

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

199,7

199,7

100

228,9

228,9

76,3

Інші пільги, всього:

358,6

353,6

98,6

619,4

619,4

100

в т.ч.:

послуги зв’язку

35,2

30,2

85,8

-

-

-

санаторно-курортні путівки

106,1

106,1

100

341,4

341,4

100

проїзд в

автотранспорті

217,3

217,3

100

278

278

100

Разом:

3437,5

2659,1

77,4

4706,9

4007,9

86,6

 

Стан зайнятості населення

Протягом 2016 року в Куп’янському районі створено 157 нових робочих місць. З загальної кількості створених місць: 68 - для працівників у юридичних осіб, 16 - для працівників у фізичних осіб - підприємців, зареєстровано 73 суб’єкти підприємницької діяльності – фізичних осіб.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2015 року перебувало 4876 чол. шукаючих роботу. За звітний період працевлаштовано 2312 безробітних осіб, які проживають у місті та районі. Станом на 01.01.2017 року на обліку рахувався 553 безробітних.

Протягом звітного періоду: 729 чол., що проживають в місті Куп’янську та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 1134 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 17 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, працевлаштовано 62 особи.

Рівень безробіття станом на 01 січня 2017 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,09 %.

 

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

Станом на 01 січня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом січня-листопада 2016 року проведено 12 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких розглядалися питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району.

.

Рівень оплати праці

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за 2016 рік становить 3719 грн., або 232,4 % прожиткового мінімуму. В порівнянні з відповідним періодом 2015 року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 31,3 %.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за 2016 рік, за попередніми даними, становить 3581 грн., або 223,8 % прожиткового мінімуму. В порівнянні з відповідним періодом минулого року рівень середньомісячної заробітної плати в даній галузі збільшився на 21,0 %.

 

Сільське господарство

На сьогодні в районі посіяно 16,6 тис. га озимих зернових культур та 1,7 тис.га озимого ріпаку, підготовлено ґрунту під посів ярих культур 34,2 тис. га. Засипано насіння ярих культур в обсязі 863 тонн, ведеться накопичування мінеральних добрив, станом на 01.01.2017 року закуплено 2020 т.

За 2016 рік господарствами району закуплено сільськогосподарської техніки на суму 79,0 млн. грн..

При потребі кредитних коштів 57,8 млн. грн. фактично отримано 57,0 млн. грн.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 січня 2017 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5564 гол.,

в т.ч. корів - 1969 гол.

• Свиней - 15699 гол.,

• Вівців - 25 гол.,

• Птиці - 34,1 тис. гол.

За 2016 рік сільськогосподарськими підприємствами району:

  1. Вирощено худоби та птиці 3198,8 т.

  2. Реалізовано м'яса 2897,4 т.

  3. Виробництво молока становить - 14972,4 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 7604 кг.:

  1. СТОВ «Надія» - 10209 кг

  2. СТОВ «Мрія» - 8261 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району отримано – 592 гр.

СТОВ «Надія» - 761 гр.

СТОВ "Мрія" – 701 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району отримано – 586 гр.

СВК по виробництву яловичини – 657 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року склало 77,6 млн. грн., або на рівні минулого року.

По орендній платі за земельні ділянки: в поточному році нараховано 54,9 млн.грн., станом на 01.01.2017 року виплачено 55,0 млн.грн., або 100,2 %.

 

Бюджет

В цілому до зведеного бюджету району за січень-грудень 2016 року надійшло доходів 103816,7 тис.грн. при плані 87274,7 тис.грн., або 119 %. В тому числі доходів загального фонду надійшло 49536,6 тис.грн. при плані 36089,6 тис.грн., або 137,3 %.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 3878,0 тис.грн. при річному плані 4864,4 тис.грн;

  • дотації з державного бюджету – 8951,9 тис.грн. при плані 8951,9 тис. грн., або 100%;

  • цільових субвенцій з державного бюджету – 128669,5 тис.грн.

За даними Куп’янської об’єднаної державної податкової iнспекції підприємствами та організаціями району станом на 01.01.2017 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету 904,2 тис.грн. проти 383,0 тис.грн. на 01.01.2016 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

  • на виплату заробiтної плати 54268,4 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям 30839,4 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню 38786,3 тис.грн.

  • оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району 9998,8 тис.грн.

  • iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) 1895,9 тис.грн.

  1. Надійшло місцевих податків за січень-листопад

  2. 2016 року, а саме єдиного податку 10795,4 тис.грн.

  3.  

 

Земельні питання

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За січень-грудень місяць Управлінням Держгеокадастру у Куп'янському районі були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 45 од., звернень громадян — 44 од.

 

Освіта

Станом на 01.01.2017 року у районі забезпечується функціонування 21 навчального закладу, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1736 учнів.

За індивідуальною формою у 2016-2017 навчальному році навчається 42 учня, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб та 11 учнів, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я.

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с. Грушівка, Курилівка, Петропавлівка , Кислівка, Новоосинове, Глушківка, Нечволодівка та Моначинівка. Станом на 05.09.2016 року затверджено мережею 21 група, в яких виховується 399 дітей.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 46 гуртків, в яких виховується 1066 учнів.

На виконання районної програми комп’ютеризації навчальних закладів району з 21-ої школи району: 20 забезпечені навчальними комп'ютерними комплексами (16 шкіл мають по 1-у комплекту, у Грушівській ЗОШ І-ІІІ ст., Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівському ліцеї - по 2). Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2016/2017 навчальному році організовано підвіз 444 учнів та 90 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-грудень 2016 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано господарчих товарів для навчальних закладів на суму 233,3 тис.грн., спортінвентарю на суму 66,0 тис.грн., дизельного палива для шкільних автобусів на суму 8,4 тис. грн., оргтехніки для Глушківської та Кругляківської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 75,1 тис.грн., меблів для Кругляківської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 73,3 тис.грн., металеві вхідні двері у Глушківську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 31,9 тис. грн., металопластикові вікна у Курилівську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 84,9 тис.грн., двері для Пристінської ЗОШ І-ІІ ст. – 8,0 тис.грн., дошки класні для Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. – 14,0 тис.грн., двері міжкімнатні для Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. – 12,8 тис.грн., придбано літератури на суму 1,5 тис.грн., подарунків для Пристінської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 5,0 тис.грн.

Надійшло субвенцій сільських рад до бюджету навчальних закладів району на підвіз учнів 746,5 тис.грн., на проведення поточного ремонту шкільних автобусів 99,1 тис.грн., на придбання господарчих товарів, журналів, періодичних видань, оргтехніки, меблів, спортивного інвентарю у навчальні заклади – 257,1 тис.грн., на утримання гуртків в Будинку дитячої та юнацької творчості – 10,0 тис.грн., на харчування учнів – 625,0 тис.грн., на паспортизацію комп’ютерного кабінету Курилівського ліцею – 4,3 тис.грн., на поточний ремонт системи освітлення спортзалу Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. та покрівлі Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. – 46,7 тис.грн., на обробку дерев’яних конструкцій в Смородьківській ЗОШ І-ІІ ст. вогнезахисним розчином – 10,0 тис.грн., на придбання ноутбуку для Смородьківської ЗОШ І-ІІ ст. – 7,6 тис.грн., на придбання накопичувача для системи опалення Кислівської ЗОШ І-ІІІ ст., на придбання тенісного столу для Кругляківської ЗОШ І-ІІІ ст. – 5,0 тис.грн. Як співфінансування міні-проекту «З теплом і турботою до здійснення мрій» - 12,2 тис.грн. надійшло від сільської ради для Нечволодівського НВК, міні-проекту «Тепла школа. Крок третій» - 9,8 тис. грн. для Курилівського ліцею.

Надійшло на придбання новорічних подарунків для учнів Піщанської та Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст.. на суму 6,0 тис.грн.

Як співфінансування інших мініпроектів надійшло на спеціальний рахунок для Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. – 70,0 тис.грн., Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. – 11,2 тис.грн., Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст.-27,9 тис. грн., на придбання водонагрівачів у Сеньківську ЗОШ І-ІІІ ст. та Петрівську ЗОШ І-ІІ ст. – 6,0 тис. грн., придбання насосної станції у Сеньківську ЗОШ І-ІІІ ст. – 3,5 тис.грн., придбання проетору у Гусинську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 11,0 тис.грн.

За рахунок бюджетних коштів придбано господарчих товарів та дезінфікуючих засобів на суму 126,0 тис.грн., автозапчастин для шкільних автобусів на суму 20,2 тис.грн., проведено поточний ремонт покрівлі даху Кіндрашівської ЗОШ І-ІІІ ст. – 12,8 тис.грн., обстеження газових котелень – 5,8 тис.грн., проведено поточний ремонт електрообладнання шкіл – 23,4 тис.грн., атестація робочих місць – 15,0 тис.грн.

Проведено заміну вікон у Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 341,1 тис.грн.

Оплачено послуг на суму 254,3 тис.грн. (у тому числі за промивку системи теплопостачання у Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст. – 119,5 тис. грн.)

У навчальних закладах району станом на 01.01.2017 року працює 375 педагогічних працівників, заборгованості по заробітній платі немає.

 

Питання молоді та спорту

Забезпечення умов для відпочинку й оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

Для дітей району до Дня захисту дітей в міському парку проведено розважальну програму “Чарівний щебет дитинства”. Чудові ігри, виступи дітей-учасників самодіяльності закладів культури району та веселий настрій супроводжували свято дитинства, яке продовжилося катанням дітей на атракціонах.

Протягом звітного періоду на оздоровлення та відпочинок відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до Українського державного центру "Молода гвардія" м. Одеса, до КП “Дитячий заклад санаторного типу “Таврія”, до дитячого оздоровчого табору “Орлятко”, до дитячого оздоровчого табору “Олімпія”, до дитячого оздоровчого табору “Динамо”. В липні місяці відправлено 36 дітей пільгових категорій на оздоровлення та відпочинок до оздоровчого закладу “Сосновий” та 2-х дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до КП “Дитячий заклад санаторного типу “Таврія” м. Скадовськ. В серпні місяці на оздоровлення та відпочинок відправлені діти до Курортного об'єднання “Перлина Чорномор'я” м. Білгород-Дністровький Одеської області, до Українського державного центру "Молода гвардія" м.Одеса, до оздоровчого закладу санаторного типу “Ялинка” Зміївського району Харківської області та до КП “Дитячий заклад санаторного типу “Таврія” м. Скадовськ.

Протягом року на території району проводилися спортивно-масові заходи, а саме: проведено турнір з міні-футболу серед вихованців районної ДЮСШ присвячений вшануванню пам'яті Героїв Крут; взято участь зональних обласних змаганнях з міні-футболу “Турнір тисячі команд”; проведено турнір з настільного тенісу серед вихованців районної ДЮСШ; змагання з загально-фізичної підготовки; організована товариська зустріч між вихованцями відділення футболу; пройшли змагання першості Куп’янського району з міні - футболу серед юнацьких сільських команд 2000 року народження та молодше; проведені змагання присвячені 27 річниці виводу військ з Афганістану та пройшов традиційний юнацький баскетбольний турнір пам’яті Олега Тараканкова; турнір з міні-футболу серед команд відділення футболу районної ДЮСШ; проведено змагання з тенісу настільного серед колективів фізичної культури сільських рад району в залік районної Спартакіади з видів спорту; проведено першість змагань з баскетболу серед фізкультурних команд сільських рад району в залік Спартакіади на Кубок голови районної державної адміністрації; участь в обласних зональних змаганнях з футболу в залік Спартакіади з видів спорту серед районів області та міст обласного значення; участь у першому, другому та третьому ігровому турі змагань Чемпіонату Харківської області з шахів “Слобожанська весна 2016”; участь в XI турнірі з міні-футболу присвяченого вшануванню пам'яті редактора газети “Франт” С.Габрієлова, взято участь у змаганнях з волейболу в залік обласної Спартакіади з видів спорту серед районів та міст Харківської області; проведено регіональний турнір з шахів серед юних шахістів початківців та вихованців розрядників; проведено відкриту першість з баскетболу серед дівчат за ініціативою відділення баскетболу районної ДЮСШ; проведено змагання першості відділення футболу районної ДЮСШ серед вихованців 2003-2005 років народження, проведено змагання на відділеннях районної ДЮСШ з футболу та настільного тенісу; проведено гру I, II, III, IV та V туру чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд; шахістами району взято участь в обласному турнірі “Мужність” проведено турнір з міні-футболу серед дівчат, взято участь в обласних Спартакіадних змаганнях серед районів та міст з пляжного волейболу серед чоловіків та жінок, взято участь у фінальному Всеукраїнському турнірі з футболу серед школярів “Золотий колос України” в м. Скадовськ, проведено футбольну товариську зустріч між вихованцями районної ДЮСШ з с. Новоосинове та Курилівського ліцею та збірною юнацькою футбольною командою районної ДЮСШ взято участь у фінальній грі турніру вуличних команд, до Дня фізичної культури та спорту на всіх відділеннях районної ДЮСШ були проведені змагання. В листопаді місяці: збірна команда району взяла участь у фінальних змаганнях з баскетболу за програмою обласної Спартакіади з видів спорту у м. Харкові, проведено регіональний турнір з волейболу серед дорослих сільських команд та шаховий турнір “Біла тура” серед учнівських команд району та ін.

Всього за звітний період проведено 71 захід, в яких прийняли участь 2248 учасників. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по сектору у справах молоді та спорту 23,0 тис.грн. та по ДЮСШ — 25,0 тис.грн.

 

Культура

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека.

Протягом січня-грудня місяця фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят, Дня Соборності України, Дня визволення Куп'янщини від фашистських загарбників, Дня святого Валентина, районний фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, районний захід “Людина року”, Міжнародного жіночого Дня, до Дня народження Т.Г.Шевченко, Міжнародного Дня театру, мистецькі заходи до Пасхальних свят, до річниці трагедії на Чорнобильській АЕС , Дня Перемоги, Дня Конституції України, Дня державної служби України, куьтурно-мистецькі заходи до Дня працівників торгівлі, регіональний фестиваль-огляд виконавців молодіжної естрадної пісні “Цвіт папороті”, Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності України, взяли участь у Великому Слобожанському ярмарку, Дня працівників соціальної сфери, Дня українського козацтва, Дня працівників сільського господарства, Дня пам'яті жертв голодомору та ін. На проведення районних заходів використано з початку року 39,9 тис.грн.

За січень-грудень за надання платних послуг отримано всього 23,1 тис.грн., а саме: клуби разом з районним будинком культури — 13,0 тис.грн.; мобільний відеокомплекс — 2,5 тис.грн., оренда — 4,5 тис.грн., бібліотека — 5,2 тис.грн., інше — 3,1 тис.грн. Благодійні внески за звітній період — 63,6 тис. грн.

 

 

Начальник відділу економічного розвитку

райдержадміністрації                                                                                                                                      Л.Мироненко

 

Web-адреса: kuprda.gov.ua/info/page/14478Дата публікації: 15:28 15.03.2017