Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

22.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення: Міський автовокзал
10:00 - Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення:с. Ковалівка Смородьківської сільської ради
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про підсумки введення житла в експлуатацію за І півріччя 2018 року
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:22.06.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2017 році | Документи скасовані ЦНАП | Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області
Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

КУП’ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Куп'янськ

від «20» квітня 2017 р.                                                                                                № 208

 

Про затвердження Переліку

адміністративних послуг, що

надаються через Центр надання

адміністративних послуг при

Куп’янській районній державній

адміністрації Харківської області

 

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп’янського району, відповідно до частини шостої статті 12 Закону України „Про адміністративні послуги”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” (зі змінами), керуючись статтями 6, 39 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (додається).

2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Польоху О.І.

 

Голова районної державної адміністрації                                                                     М.СИТНИК

 

                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                        Розпорядження голови

                                                                                                                      райдержадміністрації

                                                                                                                     № 208 від 20.04.2017

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

І. Перелік адміністративних послуг без врахування документів дозвільного характеру, що надаються через центр надання адміністративних послуг

1.1 Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

1.2. Видача витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

1.3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

1.4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

1.5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

1.6. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

1.7. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

1.8. Реєстрація громадського об’єднання.

1.9. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

1.10. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

1.11. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

1.12. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

1.13. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

1.14. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

1.15. Державна реєстрація: 

права власності на нерухоме майно

інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

1.16. Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

1.17. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

1.18. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

1.19. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

1.20. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

1.21. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

1.22. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

1.23. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

1.24. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

1.25. Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про держання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

1.26. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

1.27. Видача довідки зі звітності обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

1.28. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

1.29. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

1.30. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

ІІ. Перелік документів дозвільного характеру, видача, переоформлення, видача дублікатів, копій, анулювання за заявою суб’єкта господарювання, які належать до адміністративних послуг

2.1. Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення.

2.2 . Видача експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.

2.3. Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин.

2.4. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

 

Заступник голови районної державної адміністрації                                                          О.Польоха

Переглядів: 81
Дата публікації: 09:04 28.04.2017
Версія для слабо- зорих