Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
16.01.2018
день - Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Організатор:Відділ освіти Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
день - Подання річної звітності закладів культури району Подання річної звітності закладів культури району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Управління культури і туризму ХОДА
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:16.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
13:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:16.01.2018 13:00 Місце проведення:Ягідненська сільська рада
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2017 році | Документи скасовані ЦНАП | Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області
Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

КУП’ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Куп'янськ

від «20» квітня 2017 р.                                                                                                № 208

 

Про затвердження Переліку

адміністративних послуг, що

надаються через Центр надання

адміністративних послуг при

Куп’янській районній державній

адміністрації Харківської області

 

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп’янського району, відповідно до частини шостої статті 12 Закону України „Про адміністративні послуги”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” (зі змінами), керуючись статтями 6, 39 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (додається).

2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Польоху О.І.

 

Голова районної державної адміністрації                                                                     М.СИТНИК

 

                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                        Розпорядження голови

                                                                                                                      райдержадміністрації

                                                                                                                     № 208 від 20.04.2017

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

І. Перелік адміністративних послуг без врахування документів дозвільного характеру, що надаються через центр надання адміністративних послуг

1.1 Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

1.2. Видача витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

1.3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

1.4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

1.5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

1.6. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

1.7. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

1.8. Реєстрація громадського об’єднання.

1.9. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

1.10. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

1.11. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

1.12. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

1.13. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

1.14. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

1.15. Державна реєстрація: 

права власності на нерухоме майно

інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

1.16. Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

1.17. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

1.18. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

1.19. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

1.20. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

1.21. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

1.22. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

1.23. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

1.24. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

1.25. Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про держання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

1.26. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

1.27. Видача довідки зі звітності обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

1.28. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

1.29. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

1.30. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

ІІ. Перелік документів дозвільного характеру, видача, переоформлення, видача дублікатів, копій, анулювання за заявою суб’єкта господарювання, які належать до адміністративних послуг

2.1. Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення.

2.2 . Видача експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.

2.3. Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин.

2.4. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

 

Заступник голови районної державної адміністрації                                                          О.Польоха

Переглядів: 12
Дата публікації: 09:04 28.04.2017
Версія для слабо- зорих