Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
24.06.2018
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:24.06.2018 09:00 Місце проведення:ставок с.Петропавлівка
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Установи, які належать до сфери управління райдержадміністрації | Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді | Посадові інструкції працівників Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
Посадові інструкції працівників Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Куп’янської

районної державної адміністрації

____________М.Ситник

                                                                                           

  «19» грудня 2016р.

 

Посадова інструкція

               директора Куп’янського районного центру

     соціальних служб для  сім’ї , дітей та молоді

Білякової Інни Тимофіївни.

I. Загальні положення

 

1.1. Директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центру) забезпечує реалізацію державної соціальної політики стосовно сімей,дітей та молоді на території району.

1.2.При виконанні службових обов’язків керується Конституцією України, Законом України “Про місцеві державні адміністрації,” "Про засади запобігання і протидії корупції", "Про доступ до публічної інформації", "Про захист персональних даних" іншими законами України, що стосуються державної служби, актами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці і соціальної політики України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методи контролю рішень та доручень, основи політики держави; форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері; розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, наказами директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Положенням про центр.

1.3.Призначається і звільняється з посади розпорядженням голови районної державної адміністрації з дотриманням вимог КЗпП України, за поданням голови райдержадміністрації та погодженням з директором обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

1.4.Підпорядковується безпосередньо заступнику голови райдерж­адміністрації, який координує питання роботи Центру, та керівництву обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та  молоді.

1.5.Повинен мати: повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менш 3-х років або стаж роботи на керівних посадах у відповідній сфері не менш 5-ти років.

1.6.Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідним фахом.

1.6.Під час тимчасової відсутності (відпустка, хвороба директора центру) його обов'язки покладаються на провідного фахівця із соціальної роботи центру.

 

ІІ. Завдання,  обов’язки та повноваження директора

2.1.Здійснює керівництво діяльністю Центру, несе відповідальність за виконання покладених на Центр завдань, законність прийнятих ним рішень, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.

2.2.Затверджує структуру і штатний розпис Центру у межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці.

2.3.Видає у межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання.

2.4.Розпоряджається коштами Центру у межах затвердженого кошторису витрат.

2.5.Видає накази та підписує фінансово - бухгалтерські документи.

2.6.Готує та подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про Центр та посадові обов’язки директора, проекти розпоряджень з питань, що входять до компетенції центру, затверджує посадові обов’язки працівників Центру.

2.7.Розробляє разом з відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації за участю об’єднань громадян програми з питань сім’ї, дітей та молоді, організовує роботу пов’язану з їх реалізацією, вносить у встановленому порядку на розгляд голови районної держадміністрації пропозиції щодо фінансового забезпечення зазначених програм.

  1. Забезпечує :
  • організацію і проведення заходів, передбачених календарними планами;
  • реалізацію у межах своєї компетенції соціальних програм з питань сім’ї, дітей та молоді.

2.9.Готує і подає в установленому порядку узагальнені дані про становище сім’ї, дітей, молоді та пропозиції щодо розв’язання соціальних проблем, проблем відродження історичних, культурних традицій сім’ї, заохочення до материнства, всебічного розвитку і виховання дітей та молоді.

2.10.Готує та подає в установленому порядку статистичну звітність про становище сім’ї, дітей та молоді.

2.11.Забезпечує розвиток альтернативних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, шляхом сприяння утворенню та функціонуванню дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей тощо

2.12.Узагальнює практику застосування законодавства з питань що належать до його компетенції, та подає в установленому порядку пропозиції щодо його удосконалення;

2.13.Здійснює контроль у межах своєї компетенції за станом реалізації в районі молодіжної і сімейної політики, використанням фінансових і матеріальних ресурсів, що виділяються з відповідних бюджетів на реалізацію програм та заходів, спрямованих на розвиток зазначених сфер.

2.14.Забезпечує контроль, в межах наданих повноважень, за дотриманням підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності законодавства з питань сім’ї, дітей та молоді.

2.15.Передає у встановленому порядку та визначені строки інформацію, яка відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" є публічною, крім інформації з обмеженим доступом.

2.16.Забезпечує розгляд у встановленому порядку пропозиції, заяв і скарг громадян та вживає заходів для усунення причин, що їх породжують.

2.17.У встановленому порядку призначає на посаду і звільняє з посади працівників Центру.

2.18.Організовує підвищення кваліфікації працівників Центру.

2.19.Застосовує заохочення та накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру відповідно до діючого законодавства.

2.20.Виконує інші функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

2.21.Не допускає розголошення у будь – який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали йому відомі у зв'язку з виконанням посадових обов'язків.

 

ІІІ. Права директора Центру

 

3.1.За дорученнями голови райдержадміністрації, заступника голови райдержадміністрації, у встановленому законодавством порядку, представляти інтереси Центру в структурних підрозділах райдержадміністрації, в сільських радах району, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

3.2.Залучати в установленому порядку, за погодженням з їх керівниками, окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються його компетенції. Запитувати та отримувати від посадових осіб відділів, управлінь райдержадміністрації, виконкомів сільських рад, інших установ і організацій інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

3.3.Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи Центру. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками.

3.4.Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних звинувачень або підозри. Захищати свої інтереси і законні права у вищестоящих державних органах та у судовому порядку.

3.5. На оплату праці відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 16.08.2016 року № 883 «Про затвердження Змін до наказу Міністерства соціальної політики України від 18 травня 2015 року №526», наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 18.05. 2015 року №526 «Про умови оплати праці працівників закладів соціального захисту дітей, закладів соціального обслуговування і центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» із змінами, від 20.07.2015р. №744, від 14.09.2015р. №921, від 13.01.2016р. №8, від 01.06.2016р. №610, від 16.08.2016р. №883.

 

ІV. Відповідальність

 

4.1.Директор Центру несе згідно з чинним законодавством відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки та обмежень.

 

V Взаємовідносини за посадою

 

5.1.Директор Центру перебуває з працівниками Центру а також з працівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації в службових відносинах та виконує відповідно до своїх обов’язків основні функції і завдання Центру шляхом повсякденної оперативно-управлінської діяльності.

5.2.В процесі поточної діяльності взаємодіє з соціальних питань:

- з обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

- сільськими радами району;

- управлінням статистики в Куп’янському районі;

- міськрайонним центром зайнятості;

- управліннями, відділами, іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, підприємствами, установами та організаціями району та міста;

5.3.Погоджує відповідні підготовлені документи з заступником голови районної державної адміністрації.

 

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений:    

«19» грудня 2016 року                                    І.Білякова

 

                                            ЗАТВЕРДЖУЮ

                                          Директор Куп’янського районного центру

                                                               соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді                       

        

______________  І.Білякова

 

                                                    «19» грудня 2016р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

провідного фахівця із соціальної роботи

Куп'янського районного центру соціальних служб

для сім’ї, дітей та молоді

Іншиної Наталії Володимирівни

 

 

І. Загальні положення

          1.1. Провідний фахівець із соціальної роботи Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центр) забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціальної політики.

1.2. При виконанні службових обов’язків керується Конституцією України і Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законами України, що стосуються державної служби, актами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методи контролю рішень та доручень, основи політики держави, форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері; розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, наказами директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Положенням про Центр, внутрішніми нормативними документами установи, а також цією посадовою інструкцією.

1.3. Призначається і звільняється з посади директором центру з дотриманням вимог КЗпП України.

1.4. Підпорядковується безпосередньо директору центру.

          1.5.Повинен мати: вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2-х років.

          1.6.Повинен вміти працювати на комп’ютері, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, володіти державною мовою.

 

II. Завдання та обов’язки провідного спеціаліста

2.1.            Під керівництвом директора центру бере участь у реалізації державної соціальної політики та забезпечує її виконання в межах своїх повноважень.

2.2.            Є керівником служби соціальної підтримки сімей.

2.3.            Веде профілактичну та консультативну роботу  з питань пропаганди здорового способу життя серед молоді району а саме: профілактика тютюнопаління, раннього алкоголізму, токсикоманії, протидії вживання наркотичних речовин, шляхи поширення ВІЛ/СНІДу, попередження поширення інфекцій, що передаються статевим шляхом.

2.4.            Здійснює соціальний супровід закріплених сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.

2.5.            Здійснює обстеження та контроль за виплатами сім’ям,  яким виплачується державна допомога на народження дитини

2.6.            Веде прийом соціально – незахищених категорій сімей, дітей та молоді, надає їм необхідні соціальні послуги, сприяє вирішенню їх проблем, в ході виконання веде відповідну документацію, готує статистичну звітність з даних питань.

2.7.            Веде облік молоді, звільненої з місць позбавлення волі та молоді засудженої до покарань не пов’язаних з позбавленням волі, надає їм необхідні соціальні послуги, готує з даних питань відповідну документацію, фіксуючи дані та відповідну звітність.

2.8.            Бере участь у спільних профілактичних рейдах  по обстеженню умов проживання соціально – незахищених категорій сімей та молоді, виявленню безпритульних та бездоглядних дітей району.

2.9.            Готує щомісячну, щоквартальну піврічну та річну звітність з даних питань згідно графіка подачі інформації до обласного центру.

2.10.   Бере участь у нарадах, семінарах та інших заходах, що стосується даних напрямків роботи, які проводить обласний центр.

2.11.   В ході роботи висвітлює свою діяльність у ЗМІ.

2.12.   Працює з відповідними нормативно – правовими актами.

2.13.  На час відпустки директора центру виконує його обов’язки.

2.14.  Виконує інші доручення директора центру.

2.15.  Зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали йому відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.

 

ІІІ. Права провідного фахівця із соціальної роботи

           3.1. За дорученням директора центру відповідно до розподілу обов’язків, у встановленому законодавством порядку, представляти інтереси установи в структурних підрозділах районної державної адміністрації, в сільських радах району, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Залучати у встановленому порядку, за погодженням з їх керівниками, окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються державної служби та його компетенції. Запитувати та отримувати від посадових осіб інших відділів, управлінь, виконкомів сільських рад, інших структурних підрозділів, установ і організацій інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

3.3. Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи центру. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками.

3.4. Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних звинувачень або підозри. Захищати свої інтереси і законні права у вищестоящих державних органах та у судовому порядку.

3.6. На оплату праці відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров'я України від 05.10.2005 року №308/519 "Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення" із змінами.

 

IV. Відповідальність провідного фахівця із соціальної роботи

           4.1 Провідний спеціаліст центру несе згідно з чинним законодавством відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.

          4.2.Своєчасно виконує свої посадові обов’язки, шанобливо ставиться до громадян, керівництва, співробітників, дотримується високої культури спілкування.

          4.3.Не бере участі у справах, що суперечать національним інтересам України, ускладнюють функціонування державних органів, не чинить дій, що можуть бути  розцінені, як використання свого службового становища в корисливих цілях, у власних інтересах, а також дії, які відповідно до чинного законодавства вважаються корупційними, не виявляє всупереч інтересам справи упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації,органу, об’єднання громадян або конкретної особи, не проявляє бюрократизм, відомчість і місництво.

          4.4.Дотримується Конституції України та законодавства України, забезпечує ефективну роботу та виконання завдань, не допускає порушень прав і свобод людини та громадянина, своєчасно і точно виконує рішення державних органів чи посадових осіб, розпоряджень і вказівок керівництва, зберігає державну таємницю, інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання обов’язків, а також іншу інформацію, яка згідно законодавства не підлягає розголошенню, постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.

          4.5.За невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, перевищення своїх повноважень, а також за вчинок, який порочить або дискредитує центр, несе цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність.

          4.6.За порушення трудової дисципліни застосовуються дисциплінарні стягнення: догана і звільнення.

 

У. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

5.1. Провідний фахівець із соціальної роботи перебуває з працівниками центру, а також з працівниками структурних підрозділів Куп’янської районної державної адміністрації в службових відносинах та виконує відповідно до своїх обов’язків основні функції і завдання центру шляхом повсякденної, оперативно – управлінської діяльності.

5.2.В процесі поточної діяльності при виконанні завдань взаємодіє з:

-  обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

-  управліннями та відділами Куп’янської районної державної адміністрації;

- сільськими радами району; 

- кримінально – виконавчою інспекцією;

- Куп’янським міськрайонним центром занятості;

- управліннями, установами, організаціями, підприємствами району та   міста. 

Щомісячно, щоквартально, щорічно :

          5.7. Готує для Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді звіти згідно плану подання квартальної звітності;

           5.8. Погоджує підготовлені ним проекти документів з директором центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

            Ознайомлена:     "19" грудня 2016р. 

        Н.Іншина                        

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

                                          Директор Куп’янського районного центру

соціальних служб для сім'ї, дітей т молоді

                                                     ______________І.Білякова

                                           

«19» грудня 2016р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

бухгалтера Куп'янського районного

центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Кліміної Світлани Василівни

 

І. Загальні положення

          1.1. Бухгалтер Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центр) забезпечує реалізацію державної політики у сфері бухгалтерського обліку.

1.2. При виконанні службових обов’язків керується Конституцією України і Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законами України, що стосуються державної служби, актами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методи контролю рішень та доручень, основи політики держави, форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері; розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, наказами директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Положенням про Центр, внутрішніми нормативними документами установи, а також цією посадовою інструкцією.

1.3. Призначається і звільняється з посади директором центру з дотриманням вимог КЗпП України.

1.4. Підпорядковується безпосередньо директору центру.

          1.5.Повинен мати: вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 3-х років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5-ти років.

          1.6.Повинен вміти працювати на комп’ютері, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, володіти державною мовою.

 

II. Завдання та обов’язки бухгалтера Куп’янського РЦСССДМ

2.1.1 Забезпечує ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. №996-XIY зі змінами, нормативно – правових актів, що регламентують бюджетні відносини і фінансову діяльність бюджетної установи, наказ Куп’янського районного ЦСССДМ від 15.04.2015р. №10 Про організацію бухгалтерського обліку та облікової політики» та інших наказів директора центру.  

2.1.2.Забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів  відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій фінансово – господарської діяльності центру у бухгалтерському обліку та звітності.

2.1.3.Забезпечує дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів, збереження оброблених документів регістрів, звітності протягом встановленого терміну.

2.1.4.Забезпечує контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових, матеріальних, інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій відповідно до затверджених нормативів і затверджених кошторисів. 

2.1.5.Забезпечує достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів взятих зобов’язань, повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування.

2.1.6.Здійснює банківські операції та операції пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків.

2.1.7.Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову, бюджетну, державну статистичну та іншу звітність в порядку, встановлену законодавством.

2.1.8.Забезпечує дотримання порядку розрахунків, визначає джерела погашення заборгованості, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних, інформаційних та трудових ресурсів.

2.1.9.Забезпечує правильність нарахування і перерахування власних надходжень установи, а також їх використання.

2.1.10.Здійснює нарахування заробітної плати та перерахування обов’язкових платежів, внесків на державне страхування,  інших платежів та виплат.

2.1.11.Погоджує проекти договорів (контрактів) у тому числі про повну індивідуальну  матеріальну відповідальність,забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна.

2.1.12.Бере участь у проведенні інвентаризації необоротних активів, грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, документів, розрахунків,  платіжних зобов'язань та інших статей балансу.

2.1.13.Контролює роботу з питань, пов'язаних з виконанням кошторису установи, проводить аналіз використання бюджетних асигнувань з метою  виявлення резервів та запобігання витратам, здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформляє їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву.

2.1.14.Здійснює облік надходження і цільового використання бюджетних коштів по програмам Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

2.1.15.Забезпечує  здійснення  заходів щодо  підвищення  та дотримання  фінансово – бюджетної дисципліни, щодо  усунення  порушень і недоліків, виявлених під час проведення контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

2.1.16.Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку.

2.1.17.Виконує інші доручення директора центру, веде кадрову роботу.

2.1.18.Зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали йому відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.

2.1.19.Погоджує підготовлені проекти документів з директором центру.

2.1.20.Готує інформації та відповіді з питань звітності  і бухгалтерського обліку на запити.

2.1.21. Виконує інші  обов’язки, передбачені законодавством.

2.2.Бухгалтер  Куп’янського РЦСССДМ зобов’язаний:

2.2.1.Дбати про особисту безпеку і здоров’я, а також про безпеку і здоров’я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт під час перебування на території  установи;

2.2.2.Знати і виконувати вимоги нормативно – правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами,  механізмами, устаткуванням  та іншими засобами виробництва,  користуватись засобами колективного та індивідуального захисту;

2.2.3.Проходити в установленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди;

2.2.4.За порушення зазначених вимог несе безпосередню відповідальність.

ІІІ. Права бухгалтера Куп’янського РЦСССДМ

           3.1. За дорученням директора центру відповідно до розподілу обов’язків,  у встановленому законодавством порядку, представляти інтереси установи в структурних підрозділах районної державної адміністрації, в сільських радах району, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Залучати у встановленому порядку, за погодженням з їх керівниками, окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються державної служби та його компетенції. Запитувати та отримувати від посадових осіб інших відділів, управлінь, виконкомів сільських рад, інших структурних підрозділів, установ і організацій інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

3.3. Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи центру. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками.

3.4. Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних звинувачень або підозри. Захищати свої інтереси і законні права у вищестоящих державних органах та у судовому порядку.

3.5. На оплату праці відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 16.08.2016 року № 883 «Про затведження Змін до наказу Міністерства соціальної політики України від 18 травня 2015 року №526», наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 18.05. 2015 року №526 «Про умови оплати праці працівників закладів соціального захисту дітей, закладів соціального обслуговування і центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» із змінами, від 20.07.2015р. №744, від 14.09.2015р. №921, від 13.01.2016р. №8, від 01.06.2016р. №610, від 16.08.2016р. №883

 

IV. Відповідальність бухгалтера Куп’янського РЦСССДМ

           4.1.Бухгалтер центру несе згідно з чинним законодавством відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.

          4.2.Своєчасно виконує свої посадові обов’язки, шанобливо ставиться до громадян, керівництва, співробітників, дотримується високої культури спілкування, не допускає дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам центру.

          4.3.Не бере участі у справах, що суперечать національним інтересам України, ускладнюють функціонування державних органів, не чинить дій, що можуть бути розцінені, як використання свого службового становища в корисливих цілях, у власних інтересах, а також дії, які відповідно до чинного законодавства вважаються корупційними, не виявляє всупереч інтересам справи упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації,органу, об’єднання громадян або конкретної особи, не проявляє бюрократизм, відомчість і місництво.

          4.4.Дотримується Конституції України та законодавства України, забезпечує ефективну роботу та виконання завдань, не допускає порушень прав і свобод людини та громадянина, своєчасно і точно виконує рішення державних органів чи посадових осіб, розпоряджень і вказівок керівництва, зберігає державну таємницю, інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання обов’язків, а також іншу інформацію, яка згідно законодавства не підлягає розголошенню, постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.

          4.5.За невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, перевищення своїх повноважень, порушення обмежень,пов’язаних з проходженням державної служби, а також за вчинок, який дискредитує центр, несе цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність.

          4.6.За порушення трудової дисципліни застосовуються дисциплінарні стягнення: догана і звільнення.

 

V. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

5.1.Бухгалтер перебуває з працівниками центру, а також з працівниками структурних підрозділів Куп’янської районної державної адміністрації в службових відносинах та виконує відповідно до своїх обов’язків основні функції і завдання центру шляхом повсякденної, оперативно – управлінської діяльності.

5.2.В процесі поточної діяльності при виконанні завдань взаємодіє  з:

-  обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

-  управліннями та відділами Куп’янської районної державної адміністрації;

- сільськими радами району; 

- Куп’янським управлінням статистики;

- Куп’янським УДКСУ Харківської області;

- Куп’янським об’єднаним пенсійним фондом України Харківської області;

- Фондами соціального страхування;

- Куп’янським міськрайонним центром занятості;

- Державним реєстратором;

- Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області;

- управліннями, установами, організаціями, підприємствами району та   міста. 

     Щомісячно:

5.3. Готує інформацію для фінансового управління, Салтівської УДКСУ  Харківської області       

- з питань, пов’язаних з виконанням  надходження і цільового використання  бюджетних коштів по кошторису за бюджетними програмами центру;

- про заборгованість за бюджетними коштами за програмами ;

- про нарахування та перерахування платежів, заробітної плати, єдиного страхового внеску на державне страхування; інших платежів та операцій, пов’язаних з фінансово – господарською діяльністю центру.

5.4. Готує  інформацію та фінансову, бюджетну  звітність для Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї,дітей та молоді: 

          5.5. Готує інформацію для Куп’янського об’єднаного пенсійного фонду України Харківської області: про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

    5.6. Готує Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності  заяву – розрахунок  про суми матеріального забезпечення застрахованим особам за рахунок коштів ФСС з ТВП за період непрацездатності, починаючи з шостого календарного дня непрацездатності.

Щоквартально:

          5.7. для Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Салтівської УДКСУ Харківської області, Фінансового управління, Управлінню праці та соціального захисту населення Куп’янської районної державної  адміністрації надає 

  -  баланс, звіти про надходження та використання коштів загального і спеціального фондів за програмами, звіти про заборгованість за фондами, додатки до квартальної звітності;

         5.8.для Куп’янського управління статистики:

  • звіт про залишки та використання  енергетичних матеріаліві продуктів перероблення  нафти;
  • звіт про наявність і рух основних засобів( річна);
  • звіт про роботу автотранспорту;
  • капітальні інвестиції;
  • звіт про витрати палива, теплоенергії та електроенергії;
  • звіт про травматизм на виробництві.

5.9.для Державної фінансової інспекції у Харківської області:

    -  з питання використання бюджетних коштів за відомчими програмними видатками місцевого бюджету.

         5.10.для Салтівсько  ОДПІ:

    -  податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку за ф. №1ДФ;

    -  податкова декларація екологічного податку, розрахунок податкового зобов’язання  з екологічного податку;

   - звіт про суми податкових пільг;

   - звіт про використання доходів (прибутків) не прибуткової організації,

                                     

"19" грудня 2016р.

       З посадовою інструкцією ознайомлена

 

________________                      _______________                   С.В.Кліміна                         

 

ЗАТВЕРДЖУЮ           

Директор Куп’янського РЦСССДМ

 Білякова І.Т

"19" грудня 2016р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ РОБІТНИКА З КОМПЛЕКСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ Й РЕМОНТУ БУДИНКІВ

КУП’ЯНСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ

 ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

 

1. Загальні положення

1.1. Робітник з обслуговування та поточного ремонту будівель, споруд та обладнання (далі - робітник) приймається на роботу і звільняється з неї наказом директора Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. На цю роботу приймаються особи, що досягли 18-річного віку, мають відповідну підготовку і/чи досвід роботи.

1.2. Робітник підпорядкований безпосередньо директору Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

1.3. У своїй роботі робітник керується правилами експлуатації обладнання, що обслуговується; правилами безпеки під час виконання ремонтно-будівельних робіт; правилами й нормами охорони праці, виробничої санітарії і протипожежного захисту, а також Положенням про Центр і цією Інструкцією.

 

2.Основними напрямами діяльності робітника є:

2.1. Підтримування в належному стані будівель і території Центру.

2.2. Підтримування в робочому стані систем опалення, водопостачання, каналізації, газо- і енергопостачання, теплопостачання, водостоків та іншого обладнання, що забезпечує нормальну роботу адміністратівної будівлі.

2.3. Проведення поточних ремонтних робіт різного профілю.

 

3. Посадові обов'язки

Робітник виконує такі обов'язки:

3.1. Проводить сезонну підготовку будівель, споруд, обладнання, механізмів.

3.2. Усуває їх пошкодження.

3.3. Здійснює періодичний огляд технічного стану будівель, споруд, обладнання, механізмів, їх технічне обслуговування і поточний ремонт з виконанням усіх ремонтних робіт.

3.4. Здійснює поточний ремонт і технічне обслуговування систем опалення, водопостачання, каналізації, теплопостачання, водостоків та іншого обладнання, механізмів, конструкцій із виконанням слюсарних, паяльних робіт.

3.5. Проводить монтаж, демонтаж електрообладнання з виконанням електротехнічних робіт у межах своєї компетенції.

3.6. Дотримується технології виконання ремонтно-будівельних, слюсарних, електротехнічних; правил експлуатації і утримання будівель, обладнання, механізмів, машин, споруд; правил техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки.

3.7. Веде облік витрат води, електроенергії та інших видів енергоносіїв на підставі показів відповідних приладів (лічильників).

3.8. Призначений відповідальною особою за газове обладнання, операторів експлуатації газового устаткування, проти пожарну безпеку та надання звітів про спожиту електроенергію, природний газ отримання рахунків і актів звіряння розрахунків.

3.9. Забезпечує обслуговуючий персонал господарським приладдям та миючими засобами.

 

4. Права робітника:

4.1. Бути забезпеченим відповідним обладнанням, інструментами, матеріалами, засобами індивідуального захисту і спецодягом відповідно до встановлених норм.

4.2. Отримувати всю необхідну інформацію для виконання своїх посадових обов’язків. .

4.3. Відмовитись від проведення небезпечних для життя і здоров'я робіт в умовах нездійснення необхідних заходів безпеки.

4.4 Отримувати всі види відпусток, передбачених Законом України «Про відпустки» та Колективним договором.

 

5. Відповідальність

5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Правил внутрішнього трудового розпорядку Центру, наказів директора Центру та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, встановлених цією Інструкцією, робітник несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.2. За завдані адміністративній будівлі збитки у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків робітник несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, встановлених трудовим і/чи цивільним законодавством.

6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

6.1. Працює в режимі нормованого робочого дня за графіком, складеним виходячи з 40-годинного робочого тижня і затвердженим директором Центру.

6.2. Проходить навчання з охорони праці і перевірки знань з безпеки життєдіяльності.

 

З посадовою інструкцією ознайомленний:

«19» грудня 2016р.                               Є.Нізюк

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ           

Директор Куп’янського РЦСССДМ

 Білякова І.Т

"19" грудня 2016р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ СТОРОЖА КУП’ЯНСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

Степанової Тетяни Миколаївни

 

I. Загальні положення

I. Загальні положення

1. Сторож призначається на посаду і звільняється з посади в установленому чинним трудовим законодавством порядку наказом директора центру.

2. Сторож установи відповідає за повне і якісне виконання покладених на нього обов'язків по забезпеченню охорони доручених йому матеріальних цінностей.

3. Сорож керується у своїй роботі, чинним законодавством, розпорядженням осіб, яким він безпосередньо підпорядковується і даної посадовою інструкцією.

4. На посаду сторожа може бути призначена особа старше 21 років, що мають середню освіту, без вимог до стажу роботи.

5. В період тимчасової відсутності Сторожа, його обов'язки покладаються на тимчасово залученого на заміщення працівника.

II. Посадові обов'язки

 

1. Охороняє об'єкт, майно, матеріальні цінності, що знаходяться в межах контрольно-пропускного пункту.

2. Не допускати крадіжок і розкрадань матеріальних цінностей і нанесення збитку підприємству.

3. Володіти обстановкою на об'єкті, що охороняється, знати місця установки і розміщення засобів зв'язку, пожежогасіння, охоронної та пожежної сигналізації, вміти користуватися ними.

3. Підтримувати встановлений керівництвом підприємства порядок і правила, вимагати їх виконання від співробітників і відвідувачів.

4. Працювати в команді, дотримуватися загальноприйнятих норм етики і поведінки.

5. Мати акуратний зовнішній вигляд.

6. Перевірити наявність засобів охоронної та пожежної сигналізації.

7. Перевірити наявність засобів зв'язку.

8. Перевірити наявність засобів пожежогасіння.

9. Прийняти пост під охорону, про що зробити відповідні записи в робочому журналі.

10. Здійснювати періодичний контроль справності сигналізаційних пристроїв, засобів зв'язку, інших допоміжних засобів охорони, контрольно-спостережних приладів та освітлення.

10. Знати і суворо дотримуватись вимог пожежної та електробезпеки, правила охорони праці, вимагати їх виконання від співробітників і відвідувачів.

11. Турбуватися про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання посадових обов'язків або під час перебування на території та приміщеннях підприємства.

12. Знати і виконувати вимоги нормативно - правових актів з охорони праці, вміти користуватися засобами колективного та індивідуального захисту.

13. Проходити у встановленому законом порядку попередні та періодичні медичні огляди.

14. Суворо дотримуватися загальноприйнятих норм етики поведінки стосовно співробітників і відвідувачів підприємства.

15. При виявленні порушень з боку співробітників підприємства, які можуть привести до матеріального збитку, негайно вжити заходів щодо їх усунення, повідомити керівництво підприємства для вжиття відповідних заходів.

16. Усі зміни обстановки, що відбулися на об'єкті, записувати в робочому журналі.

17. Не допускати на територію підприємства осіб, які перебувають у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння.

18. Виявляти осіб, які підозріло себе ведуть і контролювати їх пересування.

19. У разі відвертого шахрайства, прямого нападу на об'єкт охорони з метою розкрадання, пограбування майна та матеріальних цінностей, безпосередньої загрози життю та здоров'ю охоронника об'єкта, інших працівників та осіб, які перебувають на території об'єкта, що охороняється, очевидних протиправних дій проти персоналу охорони під час виконання покладених на нього завдань та обов'язків, невиконання законних вимог персоналу охорони повідомляє про порушника керывництво підприємства, застосовує проти порушника заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства.

III. Права

Сторож має право:

1. Вносити на розгляд безпосереднього керівника компетентні та обгрунтовані пропозиції щодо поліпшення умов праці, інші раціональні пропозиції.

2. Вимагати забезпечення нормальними умовами праці (приміщенням, робочим місцем, засобами праці).

3. Користування затвердженими директором Інструкціями, наказами, розпорядженнями, Правилами та ін документами, що регламентують роботу охоронця офісу.

4. Інформувати безпосереднє керівництво про виявлені у процесі виконання своїх посадових обов'язків недоліках у роботі.

5. Запитувати особисто або за дорученням керівництва підприємства від керівників структурних підрозділів та ін співробітників інформацію та документи, необхідні для виконання своїх посадових обов'язків.

6. Отримувати від керівництва або посадових осіб інформацію, матеріально-технічні та інші засоби, необхідні для здійснення своїх функціональних обов'язків.

IV. Відповідальність

1. За неякісне та несвоєчасне виконання завдань та обов'язків, передбачених цією Інструкцією.

2. За не використання та / або неправомірне використання наданих цією Інструкцією прав.

3. За не дотримання законодавства України, Інструкцій, наказів, розпоряджень, Правил та інших документів, що регулюють роботу сторожа.

4.За недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, техніки безпеки і протипожежної безпеки.

5. За псування чи недбале ставлення до зберігання та використання, розкрадання майна підприємства.

6. За грубе, нетактовне ставлення (поведінка) при спілкуванні з персоналом та відвідувачами підприємства.

7. За схоронність документації і недотримання інтересів підприємства, видачу конфіденційної інформації, документації (комерційної таємниці) про підприємство та її клієнтів третім особам.

8. За надання безпосередньому керівництву помилкової або перекрученої звітної та іншої документації (інформації).

 

З інструкцією ознайомлений:       

 "19"грудня 2016р.           Т.Степаова

 

ЗАТВЕРДЖУЮ           

Директор Куп’янського РЦСССДМ

 Білякова І.Т

"19" грудня 2016р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ СТОРОЖА КУП’ЯНСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

Артюхова Михайла Леонідовича  

 

I. Загальні положення

1. Сторож призначається на посаду і звільняється з посади в установленому чинним трудовим законодавством порядку наказом директора центру.

2. Сторож установи відповідає за повне і якісне виконання покладених на нього обов'язків по забезпеченню охорони доручених йому матеріальних цінностей.

3. Сорож керується у своїй роботі, чинним законодавством, розпорядженням осіб, яким він безпосередньо підпорядковується і даної посадовою інструкцією.

4. На посаду сторожа може бути призначена особа старше 21 років, що мають середню освіту, без вимог до стажу роботи.

5. В період тимчасової відсутності Сторожа, його обов'язки покладаються на тимчасово залученого на заміщення працівника.

II. Посадові обов'язки

 

1. Охороняє об'єкт, майно, матеріальні цінності, що знаходяться в межах контрольно-пропускного пункту.

2. Не допускати крадіжок і розкрадань матеріальних цінностей і нанесення збитку підприємству.

3. Володіти обстановкою на об'єкті, що охороняється, знати місця установки і розміщення засобів зв'язку, пожежогасіння, охоронної та пожежної сигналізації, вміти користуватися ними.

3. Підтримувати встановлений керівництвом підприємства порядок і правила, вимагати їх виконання від співробітників і відвідувачів.

4. Працювати в команді, дотримуватися загальноприйнятих норм етики і поведінки.

5. Мати акуратний зовнішній вигляд.

6. Перевірити наявність засобів охоронної та пожежної сигналізації.

7. Перевірити наявність засобів зв'язку.

8. Перевірити наявність засобів пожежогасіння.

9. Прийняти пост під охорону, про що зробити відповідні записи в робочому журналі.

10. Здійснювати періодичний контроль справності сигналізаційних пристроїв, засобів зв'язку, інших допоміжних засобів охорони, контрольно-спостережних приладів та освітлення.

10. Знати і суворо дотримуватись вимог пожежної та електробезпеки, правила охорони праці, вимагати їх виконання від співробітників і відвідувачів.

11. Турбуватися про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання посадових обов'язків або під час перебування на території та приміщеннях підприємства.

12. Знати і виконувати вимоги нормативно - правових актів з охорони праці, вміти користуватися засобами колективного та індивідуального захисту.

13. Проходити у встановленому законом порядку попередні та періодичні медичні огляди.

14. Суворо дотримуватися загальноприйнятих норм етики поведінки стосовно співробітників і відвідувачів підприємства.

15. При виявленні порушень з боку співробітників підприємства, які можуть привести до матеріального збитку, негайно вжити заходів щодо їх усунення, повідомити керівництво підприємства для вжиття відповідних заходів.

16. Усі зміни обстановки, що відбулися на об'єкті, записувати в робочому журналі.

17. Не допускати на територію підприємства осіб, які перебувають у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння.

18. Виявляти осіб, які підозріло себе ведуть і контролювати їх пересування.

19. У разі відвертого шахрайства, прямого нападу на об'єкт охорони з метою розкрадання, пограбування майна та матеріальних цінностей, безпосередньої загрози життю та здоров'ю охоронника об'єкта, інших працівників та осіб, які перебувають на території об'єкта, що охороняється, очевидних протиправних дій проти персоналу охорони під час виконання покладених на нього завдань та обов'язків, невиконання законних вимог персоналу охорони повідомляє про порушника керывництво підприємства, застосовує проти порушника заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства.

III. Права

Сторож має право:

1. Вносити на розгляд безпосереднього керівника компетентні та обгрунтовані пропозиції щодо поліпшення умов праці, інші раціональні пропозиції.

2. Вимагати забезпечення нормальними умовами праці (приміщенням, робочим місцем, засобами праці).

3. Користування затвердженими директором Інструкціями, наказами, розпорядженнями, Правилами та ін документами, що регламентують роботу охоронця офісу.

4. Інформувати безпосереднє керівництво про виявлені у процесі виконання своїх посадових обов'язків недоліках у роботі.

5. Запитувати особисто або за дорученням керівництва підприємства від керівників структурних підрозділів та ін співробітників інформацію та документи, необхідні для виконання своїх посадових обов'язків.

6. Отримувати від керівництва або посадових осіб інформацію, матеріально-технічні та інші засоби, необхідні для здійснення своїх функціональних обов'язків.

IV. Відповідальність

1. За неякісне та несвоєчасне виконання завдань та обов'язків, передбачених цією Інструкцією.

2. За не використання та / або неправомірне використання наданих цією Інструкцією прав.

3. За не дотримання законодавства України, Інструкцій, наказів, розпоряджень, Правил та інших документів, що регулюють роботу сторожа.

4.За недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, техніки безпеки і протипожежної безпеки.

5. За псування чи недбале ставлення до зберігання та використання, розкрадання майна підприємства.

6. За грубе, нетактовне ставлення (поведінка) при спілкуванні з персоналом та відвідувачами підприємства.

7. За схоронність документації і недотримання інтересів підприємства, видачу конфіденційної інформації, документації (комерційної таємниці) про підприємство та її клієнтів третім особам.

8. За надання безпосередньому керівництву помилкової або перекрученої звітної та іншої документації (інформації).

З інструкцією ознайомлений:

_________________________

 

Артюхов М.Л.

"19"грудня 2016р.

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ           

Директор Куп’янського РЦСССДМ

_____________________Білякова І.Т

"19" грудня 2016р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВОДІЯ АВТОТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ КУП’ЯНСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

Гала Андрія Івановича  

I. Загальні положення

1. Під час виконання своїх службових обов’язків водій автотранспортного засобу повинен суворо дотримуватися вимого Законів України «Про охорону праці», «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», «Правил дорожнього руху" та цієї посадової інструкції.

2. Водій призначається на посаду і звільняється з посади в установленому чинним трудовим законодавством порядку наказом директора центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі –Центру).

3. Водій безпосередньо підлеглий директору Центру, головному спеціалісту –бухгалтеру Центру, який контролює використання пального, своєчасну здачу і отримання маршрутних листків, довіреностей, оформлення документів на придбання і списання матеріальних цінностей, тощо.

4. На посаду водія автотранспортного засобу може бути призначена особа, яка досягла 18 років, пройшла медичний огляд, має посвідчення на право управління транспортними засобами даної категорії і досвід роботи водія.

5. Водій автотранспортних засобів повинен знати:

- правила дорожнього руху;

- призначення, будову, принцип роботи і дії агрегатів, механізмів і приборів автомобілю, що обслуговує;

- правила технічної експлуатації автомобіля;

- правила обкатки нових автомобілів та автомобілів, що пройшли капітальний ремонт;

- правила перевезення пасажирів;

- причини виникнення пошкоджень автомобілю, способи їх викриття та усунення;

- правила експлуатації акумуляторної батареї та автомобільних шин;

- вплив погодних умов на безпеку ведення автомобілю;

- порядок проведення технічного обслуговування, правил зберігання автомобіля в гаражах та автостоянках;

- порядок перевірки технічного стану, приймання автомобілю перед виїздом, здачі його і постановки і постановки на відвідне місце;

- способи збільшення міжремонтних пробігів автомобілю;

- способи запобігання дорожньо-транспортних пригод;

- правил внутрішнього трудового розпорядку Центру;

- норми і вимоги щодо охорони праці, протипожежної безпеки та виробничої санітарії.

II. Посадові обов'язки

1. Прийняти закріплений за ним автотранспортний засіб по акту прийому –передачі і нести за нього повну матеріальну відповідальність.

2. Утримувати автомобіль у справному стані, охайно до нього відноситися.

3. До початку роботи отримати подорожній лист та завдання на робочий день і розписатись у журналі обліку робочого часу.

4. Здійснювати заправку автомобілю пальним, мастильними матеріалами та охолоджуючою рідиною.

5. Перевіряти технічний стан автомобілю перед виїздом на лінію; своєчасно повідомляти керівництво Центру про необхідність проведення поточного ремонту та обсяги робіт.

6. Усувати невеликі експлуатаційні ушкодження, що виникають під час роботи на лінії і не потребують розбору механізмів.

7. Виконувати регулювальні роботи.

8. Забезпечувати постановку автомобілю на автостоянки та спеціально відведені місця; не кидати його без  нагляду, забезпечувати безпечні умови стоянки.

9. Сприяти збільшенню міжремонтних пробігів автомобілю.

10. Після повернення в гараж доповісти керівнику про всі несправності, що виникли під час роботи, вжити заходи щодо їх усунення та розписатись у журналі обліку робочого часу.

11. Проходити у встановленому законом порядку попередні та періодичні медичні огляди.

12. Турбуватися про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання посадових обов'язків.

III. Права

Водій автотранспортних засобів має право:

1. Вносити на розгляд безпосереднього керівника компетентні та обгрунтовані пропозиції щодо поліпшення умов праці, інші раціональні пропозиції.

2. Доповідати керівництву про всі виявлені, в межах своєї компетенції, порушення і недоліки.

3. Не виїжджати на лінію при виявленні технічних пошкоджень автомобілю.

 

 

IV. Відповідальність

Водій автотранспортних засобів несе відповідальність за:

1. За неякісне та несвоєчасне виконання завдань та обов'язків, передбачених цією Інструкцією.

2. Керувння амтомобілем у нетверезому стані.

3. За використання пального, своєчасну здачу і отримання маршрутних листів, довіреностей, оформлення документів на придбання і списання паливно-мастильних матеріалів та запасних частин для автомобіля.

4. За недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку Центру, техніки безпеки і протипожежної безпеки.

5. За псування чи недбале ставлення до зберігання майна підприємства.

6. Передачу автомобіля інший особі, що не має права на керування автомобілем Центру.

7. Використання автомобіля у корисних цілях.

 

З інструкцією ознайомлений:

_________________________

 

Гал А.І.

"19"грудня 2016р.

        

 

 

Переглядів: 421
Дата публікації: 10:57 04.05.2017
Версія для слабо- зорих