Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
24.04.2018
день - Моніторинг вивчення стану викладання предмету «Захист Вітчизни» Моніторинг вивчення стану викладання предмету «Захист Вітчизни» Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
10:00 - Засідання сесії Куп'янської районної ради Засідання сесії Куп'янської районної ради Організатор:Куп'янська районна рада Час проведення:24.04.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
13:00 - Інформаційна година «Чорнобиль не має минулого часу» Інформаційна година «Чорнобиль не має минулого часу» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.04.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
25.04.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 08:00 Місце проведення:с.Кучерівка
09:00 - Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Територія району
10:00 - Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
13:00 - Сходи громадян с.Лісна Стінка Сходи громадян с.Лісна Стінка Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 13:00 Місце проведення:Лісностінківська ЗОШ І-ІІІ ст.
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.04.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
15:00 - Сходи громадян с.Пристін Сходи громадян с.Пристін Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 15:00 Місце проведення:Пристінський сільський клуб
26.04.2018
день - Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:26.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків спортивний комплекс "Зірка", університету Повітряних Сил ім.Івана Кожедуба
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ біля пам'ятника
10:00 - Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст., Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
11:00 - Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
13:00 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:26.04.2018 13:00 Місце проведення:ЗОШ району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень-лютий 2018 року
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень-лютий 2018 року

 Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - лютий 2018 року 

 

Територія та населення

 

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 24,5 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. За січень-лютий місяць в районі народилося 14 дітей і померло 86 осіб.

Станом на 01.03.2018 року в районі зареєстровано 2 шлюби.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

 

Інвестиційна діяльність

 

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 65,9 млн.грн., фактично отримано кредитів на суму 18,3 млн.грн.

 

Пенсії

 

На обліку в Куп’янському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області по Куп’янському району станом на 01.03.2018 р. перебуває 7,7 тис. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

На протязі січня - лютого 2018 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 49 поточних перерахунка, призначено нових пенсій по 42 пенсійним справам. В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 2178,25 грн., що на 29,0 % більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повнити відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів. Доходи управління ПФУ по району за січень - лютий 2018 року складають 332,9 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 103,6 %. В умовах зростання обсягів виплати пенсій потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу станом на 01 березня 2018 року по страхових внесках складає 216,8 тис.грн. у тому числі недоїмка по внесках становить 145,3 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 35,4 тис. грн., що складає 16,4% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 33,4 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охвачено претензійно – позовною роботою. Протягом звітного періоду основним завданням було виконання вимог визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Надання адміністративних послуг

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань та ін. Станом на 01.03.2018 року загальна кількість наданих адміністративних послуг склала 1391, а саме: державного агентства земельних ресурсів — 801, державної реєстрації прав на нерухоме майно — 566, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб - 24, громадських об'єднань — 0.

 

Малий бізнес

 

Станом на 01.03.2018 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 766 осіб, юридичних осіб - 195. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 37 одиниць.

 

Соціальний захист

 

За лютий місяць 2018 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 220 малозабезпечених сімей, 1052 сім'ї з дітьми, 192 інваліда з дитинства та 72 дитини-інваліда. Протягом лютого місяця 25 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір якої на одну сім’ю становив 3915 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в лютому місяці призначено 82 сім’ям, середній розмір державної допомоги становив 1706 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу в лютому місяці призначено 5 особам, середній розмір якої становив 1760 грн.

Станом на 01.03.2018 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 10 прийомних сімей та 2 дитячих будинки сімейного типу. За лютий місяць поточного року виплата прийомним сім’ям склала 161,9 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 118,8 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 36,0 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 7,1 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 12,9 тис.грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 23 особи отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 89,4 тис.грн.

В районі станом на 01.03.2018 року призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 4627 домогосподарствам.

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.03.2018 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2017р.

Нараховано у 2017р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2018р.

Нараховано у 2018р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2018р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

5809

38331,1

18872,3

49,2

4627

40393,5

9532,6

23,6

в т.ч.: тепло

214

1433,0

355,6

24,8

205

1192,9

418,4

35,1

електроенергія

5809

1644,7

877,2

53,3

4627

1410,3

1009,3

71,6

природний газ

5575

34830,4

17413,1

50,0

4499

37299,6

7810,2

20,9

водопостачання

713

302,9

159,1

52,5

685

279,5

133,1

47,6

квартплата

430

120,1

67,3

56,0

413

211,2

161,6

76,5

тверде паливо та скраплений газ, всього:

0

1378,3

565,4

41,0

0

999,3

999,3

100

РАЗОМ:

Х

39709,4

19437,7

48,9

X

41392,8

10531,9

25,4

 

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за лютий місяць 2018 р.

Види допомог

2017 рік

2018 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

832791

711322

-121469

85,4

кількість отримувачів,чол.

613

584

-29

95,3

середній розмір допомоги,грн..

1359

1218

-141

89,6

надійшло субвенцій, грн.

832791

711322

-121469

85,4

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

19578

14835

-4743

75,8

кількість отримувачів, чол.

9

9

0

100

середній розмір допомоги,грн..

2175

1648

-527

75,8

-надійшло субвенцій,грн

19578

14835

-4743

75,8

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

4731

0

-4731

0

кількість отримувачів, чол.

41

0

-41

0

середній розмір допомоги,грн.

115

0

-115

0

надійшло субвенцій, грн.

4731

0

-4731

0

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

125091

134029

8938

107,1

кількість отримувачів, чол.

30

26

-4

86,7

середній розмір,грн..

4170

5155

985

123,6

надійшло субвенцій,грн.

125091

134029

8938

107,1

5. Допомога одинокій матері, грн.

878141

943890

65749

107,5

кількість отримувачів, чол.

448

326

-122

72,8

середній розмір допомоги,грн.

1960

2895

935

147,7

надійшло субвенцій

878141

943890

65749

107,5

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

860

0

-860

0

кількість отримувачів, чол.

1

0

-1

0

середній розмір допомоги,грн.

860

0

-860

0

надійшло субвенцій, грн.

860

0

-860

0

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

15756

17782

2026

112,9

кількість отримувачів, чол.

15

16

1

106,7

середній розмір допомоги, грн.

1050

1111

61

105,8

надійшло субвенцій, грн.

15756

17782

2026

112,9

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

403062

464528

61466

115,2

кількість отримувачів, чол.

265

264

-1

99,6

середній розмір допомоги,грн.

1521

1760

239

115,7

надійшло субвенцій

403062

464528

61466

115,2

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

658866

626616

-32250

95,1

кількість отримувачів, чол.

232

220

-12

94,8

середній розмір допомоги,грн.

2840

2848

8

100,3

надійшло субвенцій, грн.

658866

626616

-32250

95,1

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

46898

48157

1259

102,7

кількість отримувачів, чол.

24

23

-1

95,8

середній розмір допомоги,грн.

1954

2094

140

107,2

надійшло субвенцій, грн

46898

48157

1259

102,7

11. Прийомні сім'ї, грн

115271

161897

46626

140,4

кількість отримувачів, чол.

11

12

1

109,1

середній розмір допомоги, грн.

10111

12899

2788

127,6

надійшло субвенцій, грн.

115271

161897

46626

140,4

Соціальний захист

Станом на 01.03.2018 р. на обліку в УПСЗН перебуває 683 ветерана війни, в тому числі 73 інваліда війни, 232 учасника бойових дій, 100 членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, 278 учасників війни.

З початку 2018 року 22 особам надані направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, 25 особам надані направлення до підприємств-виробників для забезпечення технічними засобами реабілітації, 3 особи забезпечені санаторно-курортними путівками.

Станом на 01.03.2018 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 2 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 1,4 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 20 особам на загальну суму 15,5 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулася 1 особа. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 3,7 тис.грн.

Станом на 01.03.2018 року на обліку в управлінні праці перебуває 176 осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них –18 дітей).

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 36,6 тис.грн., заборгованість по виплатах відсутня.

Протягом звітного періоду по безкоштовному придбанню ліків скористалося 20 чол. на загальну суму 8,9 тис.грн. та послугами по безкоштовному зубопротезуванню скористався 1 чол. на загальну суму 1,6 тис.грн.

За допомогою пов'язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, звернулася 1 особа. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 1,5 тис.грн.

Станом на 01.03.2018 р. видано 9 посвідчень батьків багатодітної сім'ї та 42 посвідчення дітям з багатодітної сім'ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2017, 2018 рр.) Станом на 01.03.2018 р.

Види послуг.

Нараховано у 2017 р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2018 р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2018, тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2262,01

1297,8

57,4

1368,1

333,6

24,4

в т.ч.: тепло

261,5

239,7

91,6

162,9

46,6

28,6

природний газ

1598,6

820,5

51,3

1034,6

174,0

16,8

електроенергія

329,7

185

56,1

112,9

77,8

68,9

водопостачання

37,4

30,9

82,8

22,9

9,3

40,4

квартплата

34,8

21,7

62,3

34,6

25,8

74,6

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

239,7

239,7

100

0

0

0

Інші пільги, всього:

803,8

803,8

100

48,3

48,3

100

в т.ч.: послуги зв’язку

46,8

46,8

100

7,0

7,0

100

санаторно-курортні путівки

356,4

356,4

100

0

0

0

проїзд в автотранспорті

340,3

340,3

100

41,3

41,3

100

проїзд в залізничному транспорті

60,2

60,2

100

0

0

0

Разом:

3305,5

2341,3

70,8

1416,3

381,8

27

Стан зайнятості населення

Протягом січня - лютого місяця 2018 року в Куп’янському районі створено 19 нових робочих місць. З загальної кількості створених місць: 6 — для працівників у юридичних осіб, 2 — для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 11 суб'єктів підприємницької діяльності — фізичних осіб.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2017 року перебувало 1685 чол. шукаючих роботу, які проживають у м. Куп'янськ та Куп'янському районі. За звітний період працевлаштовані 275 безробітні особи. Станом на 01.03.2018 року на обліку рахувалося 638 безробітних.

Протягом звітного періоду: 71 чол., що проживають в місті Куп’янську та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 172 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 1 безробітний отримав фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, працевлаштовано 1 особу.

Рівень безробіття станом на 01 березня 2018 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,31 %.

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

Станом на 01 березня 2018 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом січня - лютого місяця 2018 року проведено 2 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалось питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району.

Рівень оплати праці

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень-лютий 2018 року становить 5594 грн., або 317,5 % прожиткового мінімуму та 125,9 % до січня-лютого 2017 року.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень-лютий 2018 року, за попередніми даними, становить 5683 грн., або 322,5 % прожиткового мінімуму та 149,2 % до січня-лютого 2017 року.

Сільське господарство

Господарствами району проводиться підготовка до проведення комплексу весняно-польових робіт. Засипано насіння ярих культур в кількості 978 тонн при завданні 900 тонн, в тому числі насіння еліти – 62 тонни.

Сільськогосподарськими підприємствами району проводиться закупівля мінеральних добрив для проведення весняно - літніх польових робіт. Станом на 01.03.2018 року закуплено міндобрив в обсязі 6,0 тис.тонн при завданні - 5,2 тис.тонн.

За січень-лютий 2018 сільгосптоваровиробниками району закуплено сільськогосподарської техніки на загальну суму 13,7 млн.грн. Паливно — мастильними матеріалами господарства району забезпечені в повному обсязі.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 березня 2018 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5477 гол.,

в т.ч. корів - 1969 гол.,

• Свиней - - 17942 гол.,

• Вівців - - 25 гол.

За січень - лютий 2018 року сільськогосподарськими підприємствами району:

Вирощено худоби та птиці - 675,6 т.

Реалізовано м'яса - 542,2 т.

Виробництво молока становить - 1571,2 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 1305 кг:

- СТОВ «Надія» - 2029 кг

- СТОВ «Мрія» - 1325 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району – 573 гр.

- СТОВ "Мрія" – 755 гр

- СТОВ «Надія» - 658 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району – 488 гр.

СВК по виробництву яловичини – 505 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року за січень-лютий 2018 року склало 14,9 млн.грн., або 125,2 % до минулого року.

Бюджет

В цілому до зведеного бюджету району за січень - лютий 2018 року надійшло доходів 26784,5 тис.грн. В тому числі доходів загального фонду надійшло 9280,2 тис.грн. при плані 6270,3 тис.грн. або 148,0%.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 497,1 тис.грн. при річному плані 856,2 тис.грн;

дотації з державного бюджету –1694,2 тис.грн., або 100%;

цільових субвенцій з державного бюджету – 6046,4 тис.грн.

За оперативними даними Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області підприємствами та організаціями району станом на 01.03.2018 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету в сумі 1666,3 тис.грн. проти 1595,0 тис.грн. на 01.01.2018 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

на виплату заробiтної плати - 15735,9 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям,

сім’ям з дітьми, дітям-сиротам - 6061,2 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню - 10881,0 тис.грн.

оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району - 2615,0 тис.грн.

iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) - 431,9 тис.грн.

Надійшло місцевих податків за лютий

2018 року - 5324,2 тис.грн.

Земельні питання

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За січень-лютий місяць 2018 року міськрайонним управлінням у Куп'янському районі та м. Куп'янську Головного управління Держгеокадастру у Харківській області були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 9 од., звернень громадян — 10 од.

 

Освіта

 

Станом на 01.03.2018 року у районі забезпечується функціонування 21 навчального закладу, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1741 учень.

За індивідуальною формою у 2017-2018 навчальному році навчається 18 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб, 4 учня, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я та 11 учнів - за інклюзивною формою навчання.

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с.Грушівка, Курилівка, Петропавлівка, Кислівка, Новоосинове, Глушківка, Нечволодівка та Моначинівка. Мережею затверджено 21 група, в яких виховується 401 дитина.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 48 гуртків, в яких виховується 1100 учнів.

21 загальноосвітній навчальний заклад району оснащений комп’ютерами, у тому числі навчальними комп'ютерними комплексами, що використовуються у навчальному процесі. Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2017/2018 навчальному році організовано підвіз 443 учнів та 80 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-лютий 2018 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано матеріалів та господарчих товарів для навчальних закладів на суму 26,5 тис.грн., дизельного палива для шкільних автобусів на суму 1,4 тис.грн. Придбано телевізор в Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. на суму 10,5 тис.грн.

За рахунок субвенцій сільських рад здійснюється харчування та підвіз учнів. Профінансовано на харчування 246,1 тис.грн., на підвіз 191,1 тис.грн.

За рахунок бюджетних коштів придбано електротоварів для навчальних закладів на суму 13,5 тис.грн., оплачено послуг на суму 27,4 тис.грн.

У навчальних закладах району станом на 01.03.2018 року працює 370 педагогічних працівників. Заборгованість по заробітній платі відсутня.

 

Питання молоді та спорту

 

Забезпечення умов для відпочинку і оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

Протягом січня-лютого місяця на території району проводилися спортивно-масові заходи, а саме: турніри з тенісу настільного, міні-футболу, участь в II турі відкритого Чемпіонату Харківської області з шахів, змагання з лижного біатлону серед вихованців ДЮСШ Курилівського ліцею та проведені змагання з загальнофізичної підготовки серед вихованців Гусинської ЗОШ I-III ступенів.

Всього протягом січня-лютого місяця проведено 8 заходів, в яких прийняли участь 231 учасник. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по ДЮСШ 1,9 тис.грн.

 

Культура

 

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека.

Протягом звітного періоду фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят, Дня Соборності України, Дня визволення Куп'янщини від фашистських загарбників та ін.

На проведення районних заходів використано з початку року 1,2 тис.грн.

За січень - лютий місяць за надання платних послуг отримано 6,9 тис.грн., в т.ч.: бібліотека 2,7 тис.грн., оренда 0,4 тис.грн., благодійні внески 3,8 тис.грн.

 

 

Начальник відділу економічного розвитку

райдержадміністрації                                                                                                                                                                                   Л.Мироненко

Переглядів: 93
Дата публікації: 13:38 15.03.2018
Версія для слабо- зорих