Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
21.06.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень-квітень 2018 року
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за січень-квітень 2018 року

Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - квітень 2018 рік 

 

Територія та населення

 

                      Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 24,5 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. За січень-квітень місяць в районі народилося 25 дітей і померло 172 осіб.

Станом на 01.05.2018 року в районі зареєстровано 3 шлюби.

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

 

Інвестиційна діяльність

 

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 65,9 млн.грн., фактично отримано кредитів на суму 26,1 млн.грн.

 

Пенсії

 

На обліку в Куп’янському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області по Куп’янському району станом на 01.05.2018 року перебуває 7,7 тис. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

На протязі січня - квітня 2018 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 100 поточних перерахунка , призначено нових пенсій по 65 пенсійним справам. В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 2219,90 грн., що на 32,4 % більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повнити відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів. Доходи управління по Куп’янському о’бєднаному управлінні Пенсійного фонду взагалі за січень-квітень 2018 року складають 721,9 тис.грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 110,6 %. В умовах зростання обсягів виплати пенсій потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу по району станом на 01 травня 2018 року по страхових внесках складає 216,7 тис.грн. у тому числі недоїмка по внесках становить 145,3 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 35,4 тис.грн., що складає 16,4% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 33,4 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно – позовною роботою.

Протягом січня-квітня 2018 року основним завданням було виконання вимог визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів України та спрямовано на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

 

Надання адміністративних послуг

 

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району 01 вересня 2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг Куп'янської районної державної адміністрації Харківської області. На сьогодні в Центрі надаються послуги: видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів та реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, видача документів дозвільного характеру, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських об'єднань та ін. Станом на 01.05.2018 року загальна кількість наданих адміністративних послуг склала 2848, а саме: державного агентства земельних ресурсів — 1471, державної реєстрації прав на нерухоме майно — 1324, реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб - 53, громадських об'єднань — 0.

 

Малий бізнес

 

Станом на 01.05.2018 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 764 особи, юридичних осіб - 195. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 32,9 одиниць.

 

Соціальний захист

 

За квітень місяць 2018 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 211 малозабезпечених сімей, 1046 сімей з дітьми, 192 інваліда з дитинства та 70 дітей-інвалідів. Протягом квітня місяця 35 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір якої на одну сім’ю становив 3948 грн.

Державну допомогу сім’ям з дітьми в березні місяці призначено 79 сім’ям, середній розмір державної допомоги становив 4138 грн.

За квітень місяць 2018 року державну допомогу сім'ям з дітьми призначено 62 сім'ям, середній розмір державної допомоги сім'ям з дітьми становив 1582 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу в квітні місяці призначено 1 особі, середній розмір якої становив 1752 грн.

Станом на 01.05.2018 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 11 прийомних сімей та 2 дитячих будинки сімейного типу. За квітень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям склала 163,0 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 119,9 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам – 36,0 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 7,1 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 11995 грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 24 особи отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 190,9 тис.грн.

В районі станом на 01.05.2018 року призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 5440 домогосподарствам.

 

 

 

 

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.05.2018 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2017р.

Нараховано у 2017р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2018р.

Нараховано у 2018р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2018р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

5808

48725,6

21650,0

44,4

4647

52352,2

29320,3

56,0

в т.ч.: тепло

216

1804,4

459,5

25,5

173

1620

1564,7

96,5

електроенергія

5808

2481,3

1649,4

66,5

4647

2252,6

1335,2

59,3

природний газ

5603

43865,7

19062,5

43,5

4215

47735,5

25927,5

54,3

водопостачання

718

412,6

332,4

80,6

636

440,5

229,2

52,0

квартплата

432

161,7

146,3

90,4

374

303,6

263,7

86,9

тверде паливо та скраплений газ, всього:

0

1378,3

1152,6

83,6

793

2792,3

999,3

35,7

РАЗОМ:

Х

50103,9

22802,6

45,5

X

55144,5

30319,6

55,0

 

 

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району

за квітень місяць 2018 р.

Види допомог

2017 рік

2018 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

861324

712681

-148643

82,7

кількість отримувачів,чол.

627

556

-71

88,7

середній розмір допомоги,грн..

1373

1282

-91

93,4

надійшло субвенцій, грн.

861324

712681

-148643

82,7

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

20864

19621

-1243

94

кількість отримувачів, чол.

12

10

-2

83,3

середній розмір допомоги,грн..

1739

1962

223

112,8

-надійшло субвенцій,грн

20864

19621

-1243

94

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

2176

0

-2176

0

кількість отримувачів, чол.

21

0

-21

0

середній розмір допомоги,грн.

104

0

-104

0

надійшло субвенцій, грн.

2176

0

-2176

0

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

135862

140147

4285

103,2

кількість отримувачів, чол.

34

30

-4

88,2

середній розмір,грн..

3996

4671

675

116,9

надійшло субвенцій,грн.

135862

140147

4285

103,2

5. Допомога одинокій матері, грн.

714099

790191

76092

110,7

кількість отримувачів, чол.

470

451

-19

96

середній розмір допомоги,грн.

1519

1752

233

115,3

надійшло субвенцій

714099

790191

76092

110,7

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

860

0

-860

0

кількість отримувачів, чол.

1

0

-1

0

середній розмір допомоги,грн.

860

0

-860

0

надійшло субвенцій, грн.

860

0

-860

0

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, грн.

10047

14826

4779

147,6

кількість отримувачів, чол.

17

18

1

105,9

середній розмір допомоги, грн.

591

824

233

139,4

надійшло субвенцій, грн.

10047

14826

4779

147,6

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

400080

459019

58939

114,7

кількість отримувачів, чол.

259

262

3

101,2

середній розмір допомоги,грн.

1546

1752

206

113,3

надійшло субвенцій

400080

459019

58939

114,7

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

599762

594338

-5424

99,1

кількість отримувачів, чол.

235

211

-24

89,8

середній розмір допомоги,грн.

25852

2817

-23035

10,9

надійшло субвенцій, грн.

599762

594338

-5424

99,1

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

40626

43004

2378

105,9

кількість отримувачів, чол.

24

25

1

104,2

середній розмір допомоги,грн.

1693

1720

27

101,6

надійшло субвенцій, грн

40626

43004

2378

105,9

11. Прийомні сім'ї, грн

121750

163049

41299

133,9

кількість отримувачів, чол.

11

13

2

118,2

середній розмір допомоги, грн.

10556

11995

1439

113,6

надійшло субвенцій, грн.

121750

163049

41299

133,9

 

Соціальний захист

 

Станом на 01.05.2018 р. на обліку в УПСЗН перебуває 681 ветеран війни, в тому числі 71 інвалід війни, 234 учасника бойових дій, 99 членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, 277 учасників війни.

З початку 2018 року 64 особам надані направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, 50 особам надані направлення до підприємств-виробників для забезпечення технічними засобами реабілітації, 6 осіб забезпечені санаторно-курортними путівками.

З початку року видано 8 посвідчень “Ветеран праці”.

Станом на 01.05.2018 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 4 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 2,8 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 60 особам на загальну суму 42,1 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» до управління звернулося 7 осіб. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 24,5 тис.грн. 615 ветеранам виплачена щорічна разова грошова допомога до Дня Перемоги на загальну суму 709,6 тис.грн.

Станом на 01.05.2018 року на обліку в управлінні праці перебуває 175 осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них –18 дітей).

Виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 73,5 тис.грн., компенсація на оздоровлення — 8,9 тис.грн., заборгованість по виплатах відсутня.

Протягом звітного періоду по безкоштовному придбанню ліків скористалося 36 чол. на загальну суму 16,4 тис.грн. та послугами по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 3 чол. на загальну суму 4,1 тис.грн.

За допомогою пов'язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, звернулось 2 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 3,0 тис.грн.

Станом на 01.05.2018 р. видано 8 посвідчень батьків багатодітної сім'ї та 46 посвідчень дітям з багатодітної сім'ї.

 

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2017, 2018 рр.) Станом на 01.05.2018 р.

Види послуг.

Нараховано у 2017 р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2017р.,

тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2018 р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2018, тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2262,01

1297,8

57,4

1833,7

1055,2

57,5

в т.ч.: тепло

261,5

239,7

91,6

228,1

123,1

53,9

природний газ

1598,6

820,5

51,3

1331,7

769,9

57,8

електроенергія

329,7

185

56,1

186,8

106,3

56,9

водопостачання

37,4

30,9

82,8

34,8

12,5

35,9

квартплата

34,8

21,7

62,3

52,3

43,3

82,8

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

239,7

239,7

100

0

0

0

Інші пільги, всього:

803,8

803,8

100

295,2

284,8

96,5

в т.ч.: послуги зв’язку

46,8

46,8

100

64,7

64,7

100

санаторно-курортні путівки

356,4

356,4

100

0

0

0

проїзд в автотранспорті

340,3

340,3

100

176,5

176,5

100

проїзд в залізничному транспорті

60,2

60,2

100

54,01

43,6

80,7

Разом:

3305,5

2341,3

70,8

2128,9

1339,9

62,9

 

 

Стан зайнятості населення

 

Протягом січня - квітня місяця 2018 року в Куп’янському районі створено 45 нових робочих місць. З загальної кількості створених місць: 14 — для працівників у юридичних осіб, 10 — для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 21 суб'єкт підприємницької діяльності — фізична особа.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2017 року перебувало 2195 чол. шукаючих роботу, які проживають у м. Куп'янськ та Куп'янському районі. За звітний період працевлаштовані 752 безробітні особи. Станом на 01.05.2018 року на обліку рахувалося 552 безробітні особи.

Протягом звітного періоду: 227 чол., що проживають в місті Куп’янськ та Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 439 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 3 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця, із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, працевлаштовані 6 осіб.

Рівень безробіття станом на 01 травня 2018 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 1,1 %.

 

 

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

 

Станом на 01 травня 2018 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом січня - квітня місяця 2018 року проведено 4 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалось питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району.

 

Рівень оплати праці

 

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень-квітень 2018 року становить 5869 грн., або 333,1 % прожиткового мінімуму та 128,2 % до січня-квітня 2017 року.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень-квітень 2018 року, за попередніми даними, становить 5936 грн., або 337,0 % прожиткового мінімуму та 142,6 % до січня-квітня 2017 року.

 

Сільське господарство

 

В господарствах району завершується посів ярих культур. На даний час посіяно ранніх зернових культур: яра пшениця – 19 га, ярий ячмінь – 1906 га, овес – 155 га, горох - 1135 га та нут – 121 га.

Завершено підживлення посівів озимої пшениці на площі 17988 га.

Продовжується посів просапних культур. Станом на 01.05.2018 року посіяно соняшнику – 13585 га, кукурудзи всього – 5417 га, в тому числі на зерно – 3873 га, сої – 330 га.

За січень - квітень 2018 сільгосппідприємствами району закуплено сільськогосподарської техніки на загальну суму 27,4 млн.грн.

Паливо – мастильними матеріалами господарства району забезпечені в повному обсязі.

При потребі у кредитних коштах 65,9 млн.грн. господарствами фактично отримано 26,1 млн.грн.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 травня 2018 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5607 гол.,

в т.ч. корів - 2009 гол.,

• Свиней - 18615 гол.,

• Вівців - 25 гол.,

• Птиця - 25,73 тис. гол.

За січень - квітень 2018 року сільськогосподарськими підприємствами району:

Вирощено худоби та птиці - 1333 т.

Реалізовано м'яса - 1045,1 т.

Виробництво молока становить - 5569,3 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 2807 кг.:

- СТОВ «Надія» - 4145 кг

- СТОВ «Мрія» - 2870 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району – 586 гр.

СТОВ "Мрія" – 780 гр.

СТОВ «Надія» - 670 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району – 561 гр.

СВК по виробництву яловичини – 600 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року за січень – квітень 2018 року склало 30,9 млн.грн., або 125,5 % до минулого року.

 

Бюджет

 

В цілому до зведеного бюджету району за січень - квітень 2018 року надійшло доходів 40938,4 тис.грн. В тому числі доходів загального фонду надійшло 17612,9 тис.грн. при плані 13351,2 тис.грн. або 131,9 %.

Крім того, надійшло

- доходів спеціального фонду до бюджету 1213,4 тис.грн. при річному плані 1678,1 тис.грн;

- дотації з державного бюджету – 3810,7 тис.грн., або 100%;

- цільових субвенцій з державного бюджету – 12092,8 тис.грн.

За оперативними даними Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області підприємствами та організаціями району станом на 01.05.2018 р. допущена недоїмка до мiсцевого бюджету в сумі 1817,5 тис.грн. проти 1595,0 тис.грн. на 01.01.2018 р.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

- на виплату заробiтної плати - 31831,4 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сiм'ям,

- сім’ям з дітьми, дітям-сиротам - 12054,2 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню - 31497,9 тис.грн.

- оплату спожитих енергоносiїв бюджетної

сфери району - 6069,3 тис.грн.

- iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) - 909,3 тис.грн.

Надійшло місцевих податків за січень-квітень

2018 року - 9173,8 тис.грн.

 

 

Земельні питання

 

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За січень-квітень місяць 2018 року міськрайонним управлінням у Куп'янському районі та м. Куп'янську Головного управління Держгеокадастру у Харківській області були розглянуті звернення громадян, а саме: на особистому прийомі кількість звернень — 16 од., звернень громадян — 15 од.

 

Освіта

 

Станом на 01.05.2018 року у районі забезпечується функціонування 21 навчального закладу, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1741 учень.

За індивідуальною формою у 2017-2018 навчальному році навчається 18 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб, 4 учня, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я та 11 учнів - за інклюзивною формою навчання.

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с. Грушівка, Курилівка, Петропавлівка , Кислівка, Новоосинове, Глушківка, Нечволодівка та Моначинівка. Станом на 01.05.2018 року затверджено мережею 21 група, в яких виховується 401 дитина.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 48 гуртків, в яких виховується 1100 учнів.

21 загальноосвітній навчальний заклад району оснащений комп’ютерами, у тому числі навчальними комп'ютерними комплексами, що використовуються у навчальному процесі. Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2017/2018 навчальному році організовано підвіз 443 учнів та 80 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-квітень 2018 року за спонсорські кошти та благодійні внески батьків придбано матеріалів та господарчих товарів для навчальних закладів на суму 41,1 тис.грн., дизельного палива для шкільних автобусів на суму 2,5 тис. грн. Придбано телевізори у Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. та Курилівський ліцей на суму 15,2 тис. грн., придбано літературу в школи району на суму 2,6 тис. грн.

За рахунок субвенцій сільських рад здійснюється харчування та підвіз учнів. Профінансовано на харчування 455,8 тис.грн., на підвіз 821,8 тис.грн.

За рахунок бюджетних коштів придбано електротоварів для навчальних закладів на суму 25,0 тис.грн., господарчих товарів на суму 20,4 тис.грн., придбано насос у Кислівську ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 15,8 тис.грн., оплачено послуг на суму 132,5 тис.грн.

У навчальних закладах району станом на 01.05.2018 року працює 370 педагогічних працівників. Заборгованості по заробітній платі немає.

 

Питання молоді та спорту

 

Забезпечення умов для відпочинку і оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

Протягом січня-квітня місяця на території району проводилися спортивно-масові заходи, а саме: турніри з тенісу настільного, міні-футболу, баскетболу, участь в II турі відкритого Чемпіонату Харківської області з шахів, змагання з лижного біатлону серед вихованців ДЮСШ Курилівського ліцею, проведені змагання з загальнофізичної підготовки серед вихованців Гусинської ЗОШ I-III ступенів, проведено районні Спартакіадні змагання з волейболу серед колективів фізичної культури сільських рад району, взято участь в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення, юними шахістами району взято участь в Куп'янському I-ому відкритому Кубку з шахів та проведено товариський турнір з футзалу “Весняні ластівки”.

На відпочинок та оздоровлення до Українського дитячого центру “Молода гвардія” м. Одеса направлено одну дитину-інваліда та до Міжнародного дитячого центру “Артек” с. Пуща водиця (Київська область) направлено одну дитину з малозабезпеченої сім'ї.

Всього протягом січня-квітня місяця проведено 22 заходи, в яких прийняли участь 656 учасників. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по ДЮСШ 4,6 тис.грн. та по відділу — 19,0 тис.грн.

 

Культура

 

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека.

Протягом звітного періоду фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят, Дня Соборності України, Дня визволення Куп'янщини від фашистських загарбників, Міжнародного дня прав жінок і миру, Дня народження Т.Г.Шевченка, культурно-мистецькі заходи до Пасхальних свят, до річниці трагедії на Чорнобильській АС та ін.

На проведення районних заходів використано з початку року 24,5 тис.грн.

За січень - квітень місяць за надання платних послуг отримано 88,5 тис.грн., в т.ч.: бібліотека 2,8 тис.грн., оренда 1,0 тис.грн., благодійні внески 84,7 тис.грн.

 

Начальник відділу економічного розвитку

райдержадміністрації                                                                                                                                 Л.Мироненко

Переглядів: 171
Дата публікації: 13:38 15.03.2018
Версія для слабо- зорих