Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Виконання планів роботи райдержадміністрації за квартал 2012 року | Інформація про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації за І квартал 2012 року
Інформація про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації за І квартал 2012 року

 

Інформація

 

про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації

за І квартал 2012 року

Протягом І кварталу 2012 року Куп’янською райдержадміністрацією проведена значна робота щодо виконання та здійснення контролю за виконанням законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної і районної державних адміністрацій та заходів, передбачених планом роботи в межах наданих повноважень.

І. Питання для розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації

Протягом І кварталу проведено два спільних засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району:

15 лютого в Районному Будинку культури відбулося засідання колегії райдержадміністрації з порядком денним:

1. Про стан виконання в районі Національного плану дій щодо реалізації конвенції ООН “Про права дитини” на період до 2016 року. Доповів Білозерський В.І. перший заступник голови РДА;

2. Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп'янській райдержадміністрації у 2011 році. Інформувала Панікар О.О.,керівник апарату райдержадміністрації;

3. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2011 рік. Доповіла Панікар О.О.,керівник апарату райдержадміністрації.

28 березня в приміщенні Глушківського сільського Будинку культури відбулось виїзне спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району, на якому розглянуто питання:

1. Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району. Доповів: Ситник М.М.. заступник голови райдержадміністрації.

2. Про виконання районної цільової Програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року. Доповів Білозерський В.І., перший заступник голови райдержадміністрації.

3. Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади органами місцевого самоврядування району у 2011 році. Доповіла: Панікар О.О.,керівник апарату райдержадміністрації

4. Про присвоєння почесного звання України “Мати-героїня” багатодітним матерям, які проживають на території Куп'янського району. Доповіла: Ридван О.В., начальник відділу у справах сім’ї та молоді райдержадміністрації.

18 квітня в приміщенні Районного Будинку культури відбулось спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району, на якому розглянуто питання:

1. Про підсумки роботи об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2011/2012 років та заходи щодо підготовки об'єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2012/2013 років Доповів: Дробот А.Д., заступник голови райдержадміністрації

2. Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2011 році

3. Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2012 року. Доповіла: Панікар О.О., керівник апарату райдержадміністрації.

За підсумками засідань колегії з кожного питання прийняті рішення та розпорядження голови райдержадміністрації.

ІІ. Питання для розгляду в робочому порядку

Протягом кварталу відділом організаційно-кадрової роботи підготовлено 52 проекти розпоряджень з кадрових питань та 8 спільних розпоряджень голови райдержадміністрації і голови районної ради з питання відзначення працівників відзнаками районного рівня.

Вивчено та проінформовано облдержадміністрацію і керівництво райдержадміністрації з таких питань: про покращення інформування голови ОДА, про стан вирішення проблем соціально-економічного розвитку району (вакансії), про календарний план заходів на лютий, березень та квітень 2012 року, про план роботи райдержадміністрації на ІІ квартал 2012 року, про зміни у керівництві РДА, про використання міжнародної технічної допомоги, про притягнення державних службовців до дисциплінарної відповідальності, про зміни облікових даних державних службовців, про якісний склад державних службовців та осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців, про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомами сільських рад району, про стан кадрової роботи та з питань дотримання законодавства про державну службу за 2011 рік, перелік ювілейних та пам’ятних дат на 2012-2013 р.р., про державних службовців, звільнених з посад, про склад оргкомітету з проведення конкурсу „Кращий державний службовець”.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації здійснено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2011 рік (звіт та статистичні дані за показниками Класифікатора у порівнянні з відповідним періодом минулого року направлені до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, підготовлена інформація голові райдержадміністрації 05.01.2012 р.)

Підготовлено і направлено до облдержадміністрації інформацію щодо тематики виданих головою райдержадміністрації розпоряджень та засідань колегії, направлено до юридичного та організаційного відділів апарату облдержадміністрації реєстр та копії розпоряджень голови адміністрації, прийнятих протягом грудня 2011 року (розпорядження голови райдержадміністрації №№ 431-498), січня та лютого 2012 року (розпорядження голови райдержадміністрації №№ 1-89).

Спеціалістами відділу здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, їх реєстрація, тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 1-143), вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 426 вхідних документів та 936 вихідних документів, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались, керівництвом адміністрації та державних актів на право власності на землю.

Проводилась робота по підготовці та видачі копій документів минулих років на запити громадян.

Протягом І кварталу одержано і зареєстровано 235 звернень громадян. Організовано роботу щодо їх розгляду та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду звернень та прийняті рішення.

Підготовлено Порядок денний та Протокол засідання колегії райдержадміністрації та спільного засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу, які відбулися 15.02.2012 р., 28.03.2012 р.

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 3 запити на інформацію, тематика запитів: соціальний захист, земельні питання.

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації протягом кварталу проведено інформування голови райдержадміністрації з питання “Про рівень правопорядку і захист конституційних прав і свобод громадян”.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації, сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Українській формат”, „Наш город”, „Франт” розміщено з початку року 104 інформації про діяльність райдержадміністрації.

При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу РДА за звітний період, виявлено 1 критичну статтю.

Підготовлена і надана у визначений термін інформація до ОДА:

1.про стан передплати періодичних видань;

2.щодо релігійного життя району;

3.щоквартальна інформація про удосконалення системи інформування;

4.про хід виконання Програми розвитку інформаційного простору Куп'янського району на 2008-2010 роки;

5.про роботу з ветеранськими організаціями;

6.про отримання інформації щодо суспільно-політичної та соціально-економічної ситуації в районі (паспорт);3.інформування про виконання Указу Президента України від 12.06.2009 року № 432;

8.про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади;

9. щодо критичних виступів в адресу райдержадміністрації;

10. про виконання заходів до Дня Соборності, Дня героїв Крут;

11.щодо забезпечення оновлення інформації на веб сайті ОДА.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації складено розпис доходів районного бюджету на 2012 рік з помісячним розподілом. Показники доведені до розпорядників коштів для своєчасного складання та затвердження постійних кошторисів та планів асигнувань із загального фонду бюджету. На підставі звітів про виконання місцевого бюджету проаналізовано виконання зведеного бюджету за 2011 рік, підведено підсумки щодо виконання районного та зведеного бюджету .

Працівниками управління праці та соціального захисту населення проведена робота щодо поповнення даних Єдиного державного автоматизованого реєстру, у І кварталі внесено: ветеранів війни - 1210 чол., ветеранів праці - 2503 чол., ветеранів ВВС та ОВС - 136 чол., реабілітованих - 2 чол., постраждалих внаслідок катастрофи на ЧАЕС - 202 чол., інвалідів загального захворювання — 833 чол., пільговиків за соціальною ознакою - 51 чол., «Дитина війни» - 3949 чол., пенсіонерів за профознакою - 278 чол., багатодітних сімей-149

Управлінням економіки протягом кварталу проводилася робота щодо здійснення аналізу економічної діяльності та фінансового стану підприємств, що перебувають у комунальній власності, здійснення аналізу виконання основних заходів Програм соціального та економічного розвитку району, малого підприємництва та побутового обслуговування населення за I квартал 2012 року. Проведена робота щодо здійснення аналізу стану виконання місцевих бюджетів та пошуку резервів щодо їх наповнення.

Відділом освіти підготовлено матеріали на спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питань :«Про виконання районної цільової Програми розвитку дошкільної освіти до 2017року»

Робота спеціалістів служби у справах дітей райдержадміністрації протягом кварталу була направлена на роботу з дітьми, які проживають у прийомних сім’ях, під опікою, піклуванням та на питання щодо розвитку сімейних форм виховання дітей на території району.

ІІІ. Вивчення роботи, надання практичної допомоги та взаємодія з органами місцевого самоврядування

Відділом організаційно-кадрової роботи постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

У січні зібрані та узагальнені звіти про виконання виконкомами сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади за ІІ півріччя 2011 року. Розроблений графік перевірок з питань вивчення стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчими комітетами сільських рад району на 2012 рік.

Зібрані плани роботи виконкомів та сесій сільських рад на 2012 рік. Протягом кварталу проведено 2 семінари-навчання для сільських голів та секретарів сільських рад.

Проводилася постійна робота з підготовки матеріалів, інформації, доповідей, проектів районних програм, проектів рішень з питань, які виносилися протягом кварталу на розгляд сесії районної ради; взято участь у засіданні постійних комісій районної ради.

Управлінням економіки протягом кварталу проводилась робота по наданню практичної допомоги виконкомам сільських рад по застосуванню на практиці законодавчих актів з питань, що відносяться до компетенції управління економіки.

Відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель” від 1.06.2010року №2289-IV управлінням економіки здійснювалася робота з надання методичної допомоги виконкомам сільських рад щодо проведення конкурсних торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти.

Керуючись Бюджетним кодексом України, ст. 7, 10, 12, 265 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” фахівцями управління економіки надавалися методичні рекомендації органам місцевого самоврядування щодо розробки проекту рішення “Про затвердження Положення про порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”;

Відповідно до Постанови КМУ від 12 липня 2006 року № 959 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення” надавалися методичні рекомендації органам місцевого самоврядування щодо приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до економічно обґрунтованих;

Керуючись наказом Державної податкової адміністрації України від 21.12.2010 року № 975 управлінням економіки надавалися методичні рекомендації щодо Порядку видачі довідки про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма № 3 ДФ).

Відповідно до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 року № 396 ”Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян” (зі змінами) та Закону України “Про приватизацію державного житлового фонду ” від 19.06.1992 року № 2482-XII надавалась методична рекомендація щодо приватизації житлового фонду.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації вивчалася суспільно-політична ситуація на території сільських рад, проводився аналіз публікацій в місцевих засобах масової інформації щодо роботи виконкомів сільських рад. Надано консультативну допомогу з питань ведення обліку осередків політичних партій та громадських організацій, що розташовані на підвідомчій території.

За звітний період сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації надана методична та практична допомога органам місцевого самоврядування в організації мобілізаційної підготовки підприємств, установ і організацій, що перебувають у комунальній власності або залучаються ними до виконання мобілізаційних завдань. Надано звіт до облдержадміністрації від 3 лютого 2012 року № М 5 ДСК.

1 березня 2012 року здійснена перевірка роботи виконкому Моначинівської сільської ради з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи та надання роз’яснення , щодо особливостей нових норм антикорупційного законодавства. Надана методична допомога в організації взаємодії органу місцевого самоврядування, правоохоронних та контролюючих органів щодо протидії злочинності в усіх її проявах та проведена комплексна перевірка стану виконання делегованих повноважень. Проінформовано працівників виконавчого комітету сільської ради щодо особливостей запобігання та протидії корупції.

Відділом освіти райдержадміністрації надано методичну допомогу закладу, що атестується (Глушківська ЗОШ І-ІІІ ст.). Проведено Державну атестацію Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. Матеріали атестації узагальнено та надано до ГУОН та Харківської академії неперервної освіти. На засіданнях Регіональної експертної ради заклад визнано атестованим на достатньому рівні з показником 49,38.

Вивчався стан викладання основ здоров’я в загальноосвітніх закладах району, матеріали перевірки узагальнено та винесено на нараду керівників ЗНЗ 29.03.2012р, вивчався стан викладання математики в загальноосвітніх закладах району. Матеріали перевірки буде узагальнено та доведено до відома керівників ЗНЗ району 13.04 2012року.

З метою дотримання бюджетної дисципліни фінансовим управлінням райдержадміністрації поводився контроль за своєчасністю затвердження постійних кошторисів та планів асигнувань сільських рад на 2012 рік, проведено 19 тематичних перевірок, в тому числі з питань своєчасності та правильності складання, затвердження кошторисів та асигнувань, штатних розписів сільських рад та бюджетних установ на 2012 рік. Спеціалісти фінансового управління брали участь в перевірках делегованих повноважень органів виконавчої влади на території району. За результатами перевірок виявлено незаконних витрат бюджетних коштів на суму 30,12 тис. грн. За звітний період надавалася практична допомога сільським радам при складанні бюджетів, внесенні змін та уточнень до бюджетів, питань ведення бухгалтерського обліку.

Управлінням праці та соціального захисту населення проводилася спільна робота щодо оформлення документів для призначення соціальних виплат і допомоги.

В відділі освіти райдержадміністрації надано методичну допомогу закладу, що атестується (Глушківська ЗОШ І-ІІІ ст.), проведено Державну атестацію Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. Матеріали атестації узагальнено та надано до ГУОН та Харківської академії неперервної освіти. На засіданнях Регіональної експертної ради заклад визнано атестованим на достатньому рівні з показником 49,38.

На виконання розпорядження ХОДА від 23.07.2009 р. №409 “ Про забезпечення якості утворення та діяльності прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу” зібрана інформація від 4 організацій щодо умов утримання дітей в прийомних сім’ях та під опікою на території району. Права дітей не порушені.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 35 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

Протягом І кварталу 2012 року проведено 10 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, в тому числі 6 виїзних прийомів громадян в с.Гусинка, с.Просянка, с.Грушівка, с.Петропавлівка, с.Піщане та с.Глушківка. Під час проведення особистого прийому громадян головою райдержадміністрації звернулося 45 громадян, на порушені питання надані роз’яснення або видані доручення для виконання. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 34 особистих прийомів, з них 17 виїзних в селах та на підприємствах району. Під час проведення особистого прийому заступників голови райдержадміністрації звернулося 38 громадян, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Протягом кварталу вивчався стан викладання основ здоров’я в загальноосвітніх закладах району, матеріали перевірки узагальнено та винесено на нараду керівників ЗНЗ 29.03.2012р. Вивчався стан викладання математики в загальноосвітніх закладах району. Матеріали перевірки узагальнено та доведено до відома керівників ЗНЗ району 13.04 2012року.

Працівники райдержадміністрації протягом кварталу брали участь у роботі сесій та засіданнях виконкомів сільських рад.

V. Контроль за виконанням документів

Протягом І кварталу сектором контролю та структурними підрозділами райдержадміністрації проводилася постійна робота щодо контролю за виконанням вимог законів України, Указів і доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень. За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 235 звернень громадян, з них колективних – 15 звернень.

Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: - загальний відділ (на особистому прийомі) – 134; - загальний відділ (поштою) – 35; - облдержадміністрація – 14; - прокуратура — 1; - управління містобудування та архітектури — 1; - особистий прийом керівництва райдержадміністрації – 50.

В більшій кількості звернень, які зареєстровані в І кварталі 2012 року, порушувалися з питання аграрної політики і земельних відносин — 154 звернення. Меншу кількість звернень становлять звернення з порушеними питаннями: соціального захисту — 41 звернення, комунального господарства — 19 звернень, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності — 5 звернень, транспорт і зв'язок — 4 звернення, житлової політики — 3 звернення, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку — 3 звернення, охорона здоров'я — 2 звернення, праці і заробітної плати — 1 звернення, сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура — 1, культура, культурна спадщина, туризм — 1 звернення, інше — 1 звернення.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації здійснював прийом громадян району, під час якого відвідувачам надавалась безкоштовна юридична допомога. Крім цього, за окремим графіком проводився прийом громадян начальником юридичного відділу у громадській приймальні міськрайонного управління юстиції.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації постійно контролювалося виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців”.

Здійснювалися перевірки роботи виконкомів сільських рад з питань виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади. У І кварталі 2012 року такі перевірки здійснено в Моначинівській та Просянській сільських радах

Протягом кварталу сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 червня 2007 року № 453-р „Деякі питання взаємодії місцевих держадміністрацій та правоохоронних органів” до Головного управління по взаємодії з правоохоронними органами, органами юстиції, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації було надано звіт від 04. 01.2012 року № 01-20/32.

На виконання Указу Президента України від 12 січня 2004 року № 27/2004 „Про додаткові заходи щодо поліпшення діяльності служби дільничних інспекторів міліції” та розпорядження голови облдержадміністрації від 05.02.2004р. № 43 „Про заходи щодо поліпшення діяльності служби дільничних інспекторів міліції” до Головного управління по взаємодії з правоохоронними органами, органами юстиції, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації було надано звіт від 06.01.2012 року № 01-20/68.

Відповідно листа від 26.07.2010 № 01-44/4900 “Щодо створення відділу з питань запобігання та протидії корупції апарату ОДА” до відділу з питань запобігання та протидії корупції Харківської обласної державної адміністрації за вих. № 01-20/163 від 19.01.2012 року було надано звіт Куп’янської районної державної адміністрації за 2011 рік про проведену роботу з питань запобігання та протидії корупції в апараті та інших структурних підрозділах райдержадміністрації.

Відповідно до Закону України “Про державну таємницю” проведено вивчення стану організації та ведення секретного діловодства в райдержадміністрації. Відпрацьовано звіт до облдержадміністрації від 16 лютого 2012 року № 9 ДСК.

На виконання Закону України „Про внесення змін до Бюджетного Кодексу України” фінансовим управлінням проводився контроль за дотриманням лімітів фінансування бюджетних установ в розрізі кодів економічної класифікації. Згідно з вимогами Бюджетного Кодексу України бюджетні установи району фінансуються тільки через розпорядників коштів, затверджених рішенням районної ради. Фінансовим управлінням проводився постійний контроль за своєчасністю та правильністю складання і затвердження кошторисів, планів асигнувань та планів використання бюджетних коштів. Протягом І кварталу здійснювалася робота щодо контролю за рівнем фінансово-платіжної дисципліни, відділом доходів проводився щоденний моніторинг виконання завдань з питань наповнення доходної частини районного бюджету.

На виконання Закону України „Про оплату праці” та „Про охорону праці” протягом кварталу спеціалістами відділу з питань праці та соціально – трудових відносин управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено 6 підприємств з питань дотримання законодавства про працю.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів управління перевірено 5 підприємств з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством.

На виконання Закону України “Про звернення громадян” протягом кварталу начальником управління праці та соціального захисту населення райдержадмініст­рації проводилась “Гаряча лінія” за телефоном 5-15-16. Звернулось 30 громадян з питань пільгового проїзду, надання матеріальної допомоги та інших питань, що стосуються захисту населення. Заступником начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадмініст­рації Житником А.Д. проводився прийом громадян в громадській приймальні в приміщенні Куп'янського райтерцентру. Звернулось 16 громадян з питань соціального захисту.

На виконання Закону України „Про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг та спожитих енергоносіїв” відділом житлово - комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації організовано щомісячний моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги.

З метою контролю за дотриманням вимог Земельного Кодексу України, Законів України “Про плату за землю”, “Про оренду землі” та з метою впорядкування оподаткування орендованих земель, оформлення договорів на оренду землі, усунення недоліків при їх оформленні спеціалістами управління економіки спільно з відділом Держкомзему проводилася робота щодо організації прискорення оформлення договорів, внесення в установленому порядку змін та доповнень до раніше укладених договорів з питань прийняття суб’єктами господарювання щомісячного терміну сплати, розміру пені та приведення у відповідність з діючим законодавством ставок орендної плати.

Протягом кварталу управлінням економіки райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням:

“Програми підтримки розвитку малого підприємництва в Куп’янському районі на 2011-2012 роки”: протягом I кварталу фахівцями управління економіки була надана консультативна допомога органам місцевого самоврядування проводилося удосконалення роботи по реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності та започаткування власної справи, надавалися дотації та створювалися додаткові робочі місця для жителів району.

“Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп’янському районі на 2011-2015 роки”: спеціалістами управління економіки протягом кварталу постійно відстежувалися зміни в мережі об'єктів побуту, громадського харчування та торгівлі; ______

“ Програми соціально — економічного розвитку Куп'янського району на 2012 рік”: щомісячно управлінням економіки підводилися підсумки соціально-економічного розвитку району.

На виконання Законів України:

Розділ XIII “Плата за землю” Податкового Кодексу від 2.12.2010р. №2755-VI зі змінами. З метою впорядкування оподаткування орендованих земель, оформлення договорів оренди землі, усунення недоліків при їх оформленні управлінням економіки проводилась робота по внесенню у встановленому порядку змін та доповнень до існуючих договорів.

Відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна” від 10.04.1992р.№2269-XII фахівцями управління економіки проводилася робота щодо інвентаризації угод оренди майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. .На виконання Закону України “Про місцеві державні адміністрації” від 9.04.1999р. №586-XIV управлінням економіки здійснювалася робота щодо управління майном, яке перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ району в частині організації орендних відносин.

На виконання Закону України „Про захист прав споживачів” від 12.05.1991р. № 1023-XII спеціалістами управління економіки за телефонами (5-52-91 та 5-61-76) було проведено: 3 „гарячих лінії” по захисту прав споживачів: 4 січня, 1 лютого, 7 березня 2012 року.

На виконання Постанов Кабінету Міністрів України:

„Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення”, від 12.07.2006р. №959 зі змінами спеціалістами відділу постійно проводиться робота щодо приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат виробництва послуг.

„Про Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу» (зі змінами)” від 4.10.1995 р. №786 протягом звітного періоду спеціалістами відділу надавались методичні рекомендації щодо порядку використання майна комунальної власності.

Постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 року № 66 “Про затвердження Методики визначення собівартості платних адміністративних послуг” фахівцями управління економіки протягом звітного періоду надавалась методична допомога органам місцевого самоврядування з питань визначення собівартості платних адміністративних послуг.

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 19.06.2007р. №381 „Про регіональну Координаційну раду з питань захисту прав споживачів, від 28.07.2008р., „Про граничні торговельні надбавки на яловичину, свинину, м’ясо птиці” від 28.07.2008р. №443, “ Про граничні торговельні надбавки на основні продукти харчування” від 29.05.2008р. №321 проводився щоденний моніторинг цін на споживчому ринку на основні продукти харчування. Так, ціна на м'ясо становить: на окорок свинини - 50,00 грн. за 1 кг; ціна на яловичину - 45,00грн. за 1 кг.; сало - 25,00 грн. за 1 кг. Протягом I кварталу на споживчому ринку продуктів харчування відбулося підвищення цін на такі продукти харчування, як: яйця курячі- з 17% до 23%; крупу гречану — на 5,3% та яблука — на 33,3% В той же час знизилися ціни на: моркву — на 9%; цукор — на 3,2%; цибулю ріпчасту — 3,2% та пшоно — на 8%. Крім того, протягом звітного періоду проводився моніторинг цін на основні види хліба, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Так ціни на хліб та хлібобулочні вироби залишалися протягом звітного періоду стабільними, а ціни на нафтопродукти підвищилися від 2,6% до 5,5%.

На виконання постанови КМУ від 03.11.2010р. № 1045 “Про внесення змін до Порядку провадження діяльності з усиновлення дітей” службою у справах дітей протягом кварталу здійснювався щотижневий контроль щодо стану утримання усиновлених дітей, які проживають на території району.

Спеціалістами відділу з питань внутрішньої політики, зв'язків з громадськістю та у справах преси і інформації Протягом І кварталу 2012 року здійснювався контроль за виконанням документів: Законів України: "Про свободу совісті та релігійні організації", „Про політичні партії”, „Про інформацію” та “Про об'єднання громадян”.

Проводились зустрічі з лідерами районних осередків політичних партій, релігійних та громадських організацій з питань взаємодії органів виконавчої влади з об’єднаннями громадян.

Проводився моніторинг програм Куп'янського телебачення.

Постійно проводиться робота з підготовки матеріалів про суспільно-політичну ситуацію та інші події району для розміщення на веб-сайті райдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 16.05.05 № 793/2005 "Про увічнення пам’яті видатних діячів Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки. проводилась координація виконання районного плану заходів до Дня соборності України.

На виконання Указу Президента України від 12.04.07 № 297/2007 "Про заходи з відзначення 90-річчя подій Української революції 1917-1921 років та вшанування пам’яті її учасників". Проводилась координація виконання в районі заходів щодо відзначення Дня Героїв Крут.

На виконання Указу Президента України від 17.02.01 № 101 "Про удосконалення діяльності органів виконавчої влади з питань інформування населення”. Разом із структурними підрозділами РДА організовано інформування населення про діяльність райдержадмініст­рації.

На виконання розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій: „Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності обласної держадміністрації”.

Постійно проводиться робота по оновленню інформації на офіційній сторінці райдержадміністрації веб-сайту облдержадміністрації.

На виконання Закону України „Про насіння” господарствами району закуплено насіння еліти. Посів зернових та інших сільскогосподарських культур буде проводитись кондиційним насінням. Планується проводити догляд за дотриманням технології вирощування насінників зернових к4ультур на площі 19410 га. Підживлення озимих культур здійснено на площі 9700 га. На виконання Закону України „Про декларування зерна” управлінням агропромислового розвитку проводився щомісячний контроль за декларуванням зерна підприємствами – виробниками, надавалася узагальнена інформація щодо обсягів зберігання зерна до обласної інспекції заготівель та якості сільськогосподарської продукції.

На виконання Указів, розпоряджень та доручень Президента України управлінням агропромислового розвитку систематично проводився моніторинг розрахунків за оренду землі та майна, укладанням договорів оренди.

Управлінням агропромислового розвитку відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2010 року № 152 “Про затвердження Порядку нарахування виплати і використання дотацій сілськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними переробним підприємствам молока та м'яса в живій вазі” переробним підприємствам в січні 2011 року перераховано дотацій на суму 177.6 тис.грн.

На виконання Закону України “Про охорону культурної спадщини” відділом культури і туризму райдержадміністрації в районі проведено заходи з охорони культурної спадщини

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10.07.2002 р. № 789 протягом кварталу відділом культури і туризму райдержадміністрації проводилась робота з популяризації краєзнавчої літератури шляхом проведення книжкових виставок, бесід, вікторин.

На виконання Закону України «Про освіту" спеціалістами відділу освіти райдержадміністрації аналізувалась інформація щодо охоплення дітей шкільного віку повною загальною середньою освітою. Дане питання розглянуте на нараді керівників ЗНЗ району 29.03.3012року.

V. Організаційна робота, участь у розробці та розробка Програм, заходів райдержадміністрації

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Розроблено Комплексну програму роботи з кадрами на 2012 рік. Складено графік відпусток працівників райдержадміністрації на рік.

Розроблено графік перевірок управлінь та відділів райдержадміністрації фахівцями апарату райдержадмініст­рації. В лютому 2012 року здійснено перевірку управління агропромислового розвитку райдержадмініст­рації з кадрових питань.

Організована робота щодо оформлення документації з формування кадрового резерву, а саме: складання біографічних довідок, індивідуальних планів підготовки на рік, написання згод на зарахування до кадрового резерву.

Спеціалістами відділу проведена організаційна робота з питань проведення І туру Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”, а саме: затверджено План засідань Оргкомітету Конкурсу, розглянуто документи конкурсантів, затверджено перелік тестових завдань, які стосуються функціональних повноважень державного органу, посадових обов'язків державного службовця.

Протягом кварталу надавалася допомога працівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо підготовки матеріалів на засідання колегії райдержадміністрації.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за грудень 2011 року, січень та лютий 2012 року, за ІV квартал 2011 року та за 2011 рік. Підготовлено інформацію про виконання планів роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. Щомісячно до 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено календарний план основних заходів, які проводяться райдержадміністрацією щомісяця. Проведена робота по підготовці і формуванню плану роботи райдержадміністрації на ІІ квартал 2012 року, а також плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи на лютий, березень, квітень 2012 року та на ІІ квартал 2012 року.

Працівники відділу постійно брали участь у роботі сесій районної ради VІ скликання.

Постійно проводилася організаційна робота по підготовці до апаратних нарад у голови райдержадміністрації. Протягом І кварталу 2011 року їх проведено 11.

Організовано проведення засідання Ради по роботі з кадрами.

У період до 1 квітня 2012 року внесені зміни і доповнення в особові справи державних службовців та до програми „Картка”. Картки надіслані електронною поштою до управління державної служби Головного управління державної служби в Харківській області

Постійно проводилася робота щодо обчислення стажу державної служби державних службовців, надавалася практична і методична допомога з питань, що належать до повноважень відділу, працівникам управлінь і відділів райдержадміністрації та сільських рад.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом постійно організовувалися особисті, в тому числі виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.

Службою у справах дітей проведено оновлення даних про дітей, які внесені до ЄІАС “Діти”. Станом на 1 квітня 2012 року внесено 152 дитини. Протягом кварталу знято з обліку 13 дітей, які проживали в складних життєвих обставинах.. Підготовлено зміни до районної Програми “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2016 року” в частині фінансування заходів, які затверджені на сесії районної ради в лютому 2012 року.

Протягом кварталу управлінням економіки постійно проводилася робота з керівниками підприємств і організацій щодо виконання Програми економічного і соціального розвитку району, здійснювався контроль за виконанням заходів щодо усунення недоліків у роботі.

Відділом культури і туризму організовано проведення масових заходів районного рівня: “Людина року-2011”, фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, районного конкурсу читців “Вічне слово Кобзаря”.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації рай держадміністрації проводилася робота щодо організації та висвітлення діяльності райдержадміністрації, а саме: на каналі КТБ з початку року відбувся показ 46 інформаційних репортажів про діяльність райдержадмініст­рації.

21 січня, 11 лютого та 11 березня проведено “Прямий зв'язок” голови райдержадміністрації Г.Ківшаря з населенням району.

З початку року на міськрайонному радіо та на “Класному радіо” озвучено 91 інформаційних повідомлень про діяльність райдержадміністрації;

Підготовлені заходи, взято участь та складено звіти про проведення Державних свят: Дня Соборності, Дня героїв Крут, Дня визволення Куп'янщини, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, Дня захисника Вітчизни.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті району.

VІ. Робота щодо забезпечення громадських відносин, формування інформаційного простору в районі

Підготовлені і направлені до засобів місцевої інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації.

Протягом кварталу направлено листи до Куп’янської ТРК з проханням розмістити у ЗМІ інформацію: про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”. Статті Управління державної служби Головного управління державної служби України в Харківській області розміщено на веб-сайті райдержадміністрації

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації протягом кварталу уточнювалась інформація про наявність осередків політичних партій і громадських організацій. Постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим та новоутвореним політичним партіям і громадським організаціям. Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації, сільських рад, висвітлювалася робота по усуненню недоліків, які відмічалися в ЗМІ.

В міськрайонній газеті „Вісник Куп’янщини” надруковано матеріали про районний конкурс“Людина року-2011”, фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, районного конкурсу читців “Вічне слово Кобзаря”

Спеціалістами загального відділу підготовлено і надано до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації щотижнево ( після опрацювання-протягом 1-2 днів з дня прийому) протягом І кварталу 2012 року.

Підготовлено та розміщено в газеті “Вісник Куп'янщини” інформацію щодо запланованих особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на місяці: лютий, квітень 2012 року (№ 4 від 26 січня 2012 року, вих.№ 01-19/823 від 22.03.2012 р.)

З метою пропаганди здорового способу життя, розвитку сімейних форм виховання та профілактики злочинності, службою у справах дітей райдержадмініст­рації на сторінках газет “Десятка”, “Мрія+”, “Вісник Куп'янщини” розміщено 2 статті.

Відділом освіти райдержадміністрації на сторінках газети «Український Формат» №13(400) від 31.03-06.04.2012р. розміщено матеріали про показовий День Цивільної оборони, в Ягідненській ЗОШ І-ІІІ ст. 20 березня 2012 року.

В газеті «Український Формат» №11(398) від17.03-23.03.2012р опубліковано інформацію про свято-презентацію освітнього художньо-естетичного округу, що відбулося в останній день зими на базі Кіндрашівської ЗОШ І-ІІІ ст.

VІІ. Наради, семінари, навчання

Відділом організаційно-кадрової роботи 20 січня, 2 лютого та 1 березня 2012 року організовано семінари для працівників апарату та керівників управлінь і відділів райдержадміністрації.

12 січня 2012 року проведено навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців.

Фінансовим управлінням за звітний період проведено 3 семінари з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад з питань планування, фінансування та контролю за витрачанням бюджетних коштів на основі положень Бюджетного Кодексу України, подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності, надавалася практична допомога з питань ведення бухгалтерського обліку, складання бюджету, кошторисів, планів асигнувань. Постійно проводилися оперативні наради з керівниками відділів фінансового управління з фінансово-бюджетних питань, організовувалися заняття у відділах фінансового управління по вивченню законодавчих та нормативних актів з працівниками, підвищення їх ділової кваліфікації.

Відділом культури та туризму протягом кварталу проведено 2 наради працівників культури району,. в лютому відбулося засідання колегії працівників культури.

Відділом освіти протягом І кварталу проведено 3 наради для керівників та заступників директорів ЗНЗ.

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації 5 січня 2012 року проведено засідання експертної комісії райдержадміністрації по погодженню номенклатури секретних справ райдержадміністрації на 2012 рік, 10 січня 2012 року проведено засідання спеціальної комісії райдержадміністрації при проведенні річної перевірки секретного діловодства, 18 січня 2012 року відбулось засідання Ради протидії злочинності і корупції з питань: „Про стан виконання Комплексної програми профілактики правопорушень в Куп’янському районі на 2011-2015 роки” та затвердження плану роботи Ради протидії злочинності і корупції на 1 півріччя 2012 року.1 лютого 2012 року завідувач сектора взяв участь в інструктивно-методичному занятті по організації та проведенні весняного призову 2012 року на строкову військову службу в Куп'янському ОРВК.

З метою ознайомлення державних службовців з основними положеннями Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” головним спеціалістом сектора постійно проводяться семінари-навчання з працівниками управлінь та відділів райдержадмініст­рації, а саме: 24 січня 2012 року - у відділі ЖКГ та розвитку інфраструктури ,8 лютого 2012 року - у відділі охорони здоров’я та відділі з питань НС, 14 лютого 2012 року -в службі у справах дітей, 19 березня 2012 року - в управлінні економіки райдержадміністрації, 28 березня 2012 року - у відділі з питань фізичної культури і спорту райдержадміністрації.,

16 лютого 2012 року було проведено семінар-навчання для сільських голів та секретарів сільських рад району “Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування”.

21 лютого 2012 року головний спеціаліст сектора взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації прийняв участь в кординаційній нараді керівників правоохоронних органів Куп’янського району Харківської області в Куп’янській міжрайонній прокуратурі Харківської області.16 березня 2012 року на семінарі- навчанні для державних службовців райдержадміністрації було доведено “Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування”.

В управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом І кварталу проведено 1 семінар з спеціалістами управління та спеціалістами сільських рад з питань прийому документів для призначення всіх адресних соціальних допомог та з питань змін в діючому законодавстві.

В управлінні агропромислового розвитку протягом кварталу проведено 3 наради з питань розвитку сільськогосподарського виробництва в господарствах району, організовано 2 засідання комісій з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

З метою виконання Постанов Кабінету Міністрів України та розпоряджень голови обласної державної адміністрації щодо своєчасної сплати податків та інших обов’язкових платежів, а також в порядку контролю за раціональним використанням бюджетних коштів, у I кварталі 2011 року в управлінні економіки проведено 3 засідання постійної районної комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів: 25 січня, 22 лютого, 25 березня.

Спеціалісти загального відділу апарату райдержадміністрації взяли участь у підготовці та проведенні спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району. Складено Порядок денний та Протокол засідання колегії райдержадміністрації від 15.02.2012р. № 1 та спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 28.03.2012 р. № 2.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян: 13 та 29 лютого, 30 березня 2012 року (протоколи №№ 1, 2, 3).

Спеціалістами відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації проводилася робота по сприянню організації та проведення тематичних вечорів, уроків, книжкових та художніх виставок, спрямованих на виховання у мешканців району, особливо у молоді, патріотизму, духовності, поваги до історії, національних традицій українського народу, його культури і символів.

VІІІ. Організація і проведення інших заходів

Протягом кварталу структурними підрозділами райдержадміністрації забезпечувалося проведення засідань консультативних, дорадчих та допоміжних органів, створених при райдержадміністрації.

На виконання Постанов Кабінету Міністрів та розпоряджень голови облдержадміністрації щодо своєчасної сплати пенсій, податків та інших обов’язкових платежів, а також в порядку контролю за раціональним використанням бюджетних коштів, управлінням економіки у І кварталі 2012 року проведено 2 засідання постійної комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів. Протягом І кварталу проведено 2 засідання комісії по захисту прав споживачів.

Протягом кварталу спеціалістами сектора взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації постійно продовжено відпрацювання розрахунків уточнених показників мобілізаційного завдання райдержадміністрації із замовлення на забезпечення економіки держави та життєзабезпечення населення. Забезпечено виконання заходів з охорони громадської безпеки при проведенні масових заходів.

Відділом житлового-комунального господарства та розвитку інфраструктури у серпні проведено засідання Координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах України з порядком денним: „Про виконання заходів з організації безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах Куп’янського району”.

Протягом кварталу проведені засідання комісії з питань контролю за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги, у серпні та вересні організовані засідання комісії з питань ТЕБ та НС.

Загальним відділом протягом кварталу проведено 3 засідання комісії щодо розгляду звернень громадян.

Протягом кварталу спеціалістами служби у справах дітей проведено акцію Милосердя. 8 дітей, які проживають в складних життєвих обставинах, отримали речову допомогу в вигляді одягу та взуття. 7 підлітків отримали консультативну допомогу, 1 хвора дитина отримала фінансову благодійну допомогу на лікування в сумі 13540 грн. Протягом кварталу проведено 13 рейдів, під час яких відвідано 38 сімей. В яких батьки не виконують у повному обсязі свої обов’язки. А також 6 сімей, в яких проживають прийомні діти. За результатами рейдів попереджено 17 батьків щодо виконання своїх обов’язків. Ініційовано притягнення до дисциплінарної відповідальності 6 батьків.. Проведено вивчення позашкільної зайнятості учнів. В лютому створено 1 прийомну сім’ю, влаштовано 3 дітей, 4 дітей влаштовано під опіку. Протягом кварталу відвідано 9 шкіл, в яких проведено лекції та бесіди.

Протягом кварталу відділом освіти організовано участь представників навчальних закладів району в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (4 учня отримали ІІ місце, 1 учень – ІІІ місце) та ІІ (обласному)етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (1 учень зайняв ІІ місце (Екологія), 3 учня – ІІІ місце (Хімія, Біологія, Педагогіка і психологія).

Протягом кварталу організована робота та проведені заходи з нагоди державних, професійних свят, знаменних дат, а також районні заходи:

у січні:- День Соборності України;

- День працівника пожежної охорони;
у лютому
- День захисника Вітчизни;
у березні
- Міжнародний жіночий день ;
- День землевпорядника;
- День працівників житлово-комунального господарства;
- Всеукраїнський день працівників культури та аматорів народного мистецтва
 
Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                              О.Панікар
Переглядів: 3
Дата публікації: 12:47 08.05.2012
Версія для слабо- зорих