Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.01.2018
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
24.01.2018
день - Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Вишнівка
09:30 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
11:00 - Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 11:00 Місце проведення:Територія району
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
25.01.2018
день - Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Центральна районна бібліотека
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр, центральна районна бібліотека
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Апарат райдержадміністрації | Загальний відділ | Інструкція з діловодства у Куп’янській районній державній адміністрації
Інструкція з діловодства у Куп’янській районній державній адміністрації

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

райдержадміністрації

26 квітня 2012 № 217

 

ІНСТРУКЦІЯ

з діловодства у Куп’янській районній державній адміністрації

І. Загальні положення

1. Інструкція з діловодства у Куп’янській районній державній адміністрації (далі - Інструкція) встановлює загальні правила документування управлінської діяльності та організації роботи з документами в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах районної державної адміністрації (далі — районній державній адміністрації) незалежно від способу фіксації та відтворення інформації, яка міститься в документах, включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням.

2. Порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами в діловодстві районної державної адміністрації, здійснення діловодства стосовно документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснення діловодства за зверненнями громадян, запитами на інформацію визначаються окремими нормативно-правовими актами.

3. Інструкція розроблена на підставі Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим,

місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242, а також Регламенту Куп'янської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації, та національних стандартів на організаційно-розпорядчу документацію (далі – Регламент та національні стандарти).

4. Відповідальність за організацію діловодства в апараті районної державної адміністрації здійснює керівник апарату районної державної адміністрації, в структурних підрозділах районної державної адміністрації – їх керівники.

За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні документів, що розробляються на виконання завдань, визначених у законах України, постановах Верховної Ради України, актах та дорученнях Президента України, актах Кабінету Міністрів України, дорученнях Прем'єр-міністра України, центральних і місцевих органів виконавчої влади (далі - акти органів державної влади та доручення вищих посадових осіб), а також відповідей на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, кореспонденцію Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України (далі - запити, звернення, а також кореспонденція Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України), погодження проектів нормативно-правових актів відповідають перший заступник, заступники голови районної державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків, керівник апарату та керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації. За організацію діловодства та зберігання документів у структурних підрозділах районної державної адміністрації відповідають їх керівники.

5. Ведення загального діловодства в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації, які не є юридичною особою покладається: з основної діяльності - на загальний відділ апарату районної державної адміністрації (далі — служба діловодства в апараті районної державної адміністрації), контрольних документів, звернень народних депутатів – на сектор контролю апарату районної державної адміністрації.

У самостійних структурних підрозділах районної державної адміністрації, де штатним розписом не передбачено посади працівника з питань діловодства, ці обов’язки покладаються на спеціально визначеного для цього працівника, що оформляється наказом керівника (далі — служба діловодства структурного підрозділу районної державної адміністрації).

6. Основним завданням служби діловодства є встановлення в районній державній адміністрації єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації.

6.1. Служба діловодства в апараті районної державної адміністрації відповідно до покладених на неї завдань:

розробляє інструкцію з діловодства у районній державній адміністрації та номенклатуру справ;
здійснює реєстрацію та веде облік документів;
організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до  передачі до архівного відділу районної державної адміністрації;
забезпечує впровадження та контролює дотримання структурними підрозділами районної державної адміністрації вимог цієї інструкції, регламентів та національних стандартів;
вживає заходів до зменшення обсягу службового листування в районній державній адміністрації та на підприємствах, в установах, організаціях, що належать до сфери її управління;
проводить регулярно перевірку стану діловодства в структурних підрозділах районної державної адміністрації, а також на підприємствах, в установах, організаціях, що належать до сфери її управління;
бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в районній державній адміністрації;
забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;
проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень;
організовує збереження документаційного фонду районної державної адміністрації та користування ним;
ініціює та бере участь в організації підвищення кваліфікації працівників районної державної адміністрації з питань діловодства;
засвідчує гербовою печаткою документи, підписані керівництвом районної державної адміністрації.

6.2. Служба діловодства структурного підрозділу районної державної адміністрації відповідно до покладених на неї завдань:

розробляє номенклатуру справ відповідного структурного підрозділу ;

здійснює реєстрацію та веде облік документів;

організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі особі, відповідальній за ведення архіву;

забезпечує впровадження та контролює дотримання в управліннях, відділах, секторах відповідних структурних підрозділів вимог цієї Інструкції з діловодства, Регламенту та національних стандартів;

бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства у відповідному структурному підрозділі;

здійснює контроль за своєчасним проходженням документів у відповідному структурному підрозділі;

забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;

проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень;

організовує збереження документаційного фонду відповідного структурного підрозділу та користування ним;

засвідчує гербовою печаткою документи, підписані керівництвом відповідного структурного підрозділу.

Приєднані документи:

Інструкція з діловодства у Куп’янській районній державній адміністрації
Переглядів: 27
Дата публікації: 14:31 07.02.2013
Версія для слабо- зорих