Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у серпні 2012 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у серпні 2012 року

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ Г.Ківшар

20 ” липня 2012 р.

 

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у серпні 2012 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

4

 

5

6

1

Гаряча” лінія по захисту прав споживачів

Управління економіки райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М.

 

2

Книжкова виставка ”Секрети сучасної господині”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

2

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00-12.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

2-11

Виставка-порада “За здоровий спосіб життя””

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

2, 9, 16, 23, 30

Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

3

Апаратна нарада у начальника відділу освіти райдержадміністрації

Відділ освіти райдержадміністрації

9.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

3

Нарада з головними інженерами господарств району з питань підготовки техніки до збирання кукурудзи на силос та цукрового буряка під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М.

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

4

Виставка-рекомендація “Хімія- наш помічник”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

5

Перевірка Куп’янського будівельно-монтажного експлуатаційного управління південної залізниці з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

6,13,20,27

Апаратні наради у першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

Кабінети першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

9.00-10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., заступники голови райдержадміністрації Ситник М.М., Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

6, 13, 20, 27

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Дем'яненко Л.В.

 

6, 13, 20, 27

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Дем'яненко Л.В.

 

6,13,20,27

 

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О.

 

7

Засідання Комісії у справах дітей

Служба у справах дітей райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

7,14,24,28

Прийом громадян в громадській приймальні

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

 

7, 21

 

 

8,22

 

 

3,17

 

9, 23

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І. Білозерським

- заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

 

 

с. Лісна Стінка, с.Пристін

 

с.Вишнівка, с.Кругляківка

 

Райавтодор, с.Кіндрашівка

 

СВК по виробництву яловичини ФГ Хорошко

 

 

8.30-

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

Смоляк Ю.В.

голова райдержадміністрації Г.В.Ківшар,

перший заступник голови райдержадміністрації В.І. Білозерський,

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.

 

7-9

Огляд-конкурс по підготовці навчальних закладів району до нового 2012-2013 навчального року

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

9

Участь збірної юнацької команди районної ДЮСШ в Міжнародному турнірі з шахів “Азовська хвиля”

м.Генічеськ,

Херсонська область

 

 

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

9

Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками господарств району з питань заготівлі соковитих кормів з використанням консервантів в сільгосппідприємствах району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М.

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

9

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань, з контрольними документами, питань діловодства, із зверненнями громадян у відповідності до вимог чинного законодавства в районному територіальному центрі соціального обслуговування(надання соціальних послуг)

Районний територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг)

16.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

9

Інформаційно-мистецький дайджест “Секрети успіху Софії Ротару (до 65-річчя з дня народження

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

10

Заїзд дітей на ІV табірну зміну в ПЗОВ “Сосновий”

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

10

Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації Г.В.Ківшаря з населенням району

Кабінет № 10 райдержадміністрації

9.00-10.00

Начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації Кучерявий В.В.

 

12

Відкриття ІV табірної зміни в ПЗОВ “Сосновий”

ПЗОВ “Сосновий”

18.00

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

 

13,27

 

6,20

 

3,17

 

2,16

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем;

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І.Білозерським

-заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Голова райдержадміністрації

Ківшар Г.В.,

перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І.;

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.

 

14-28

Книжкова виставка “Багато країн на землі, та найкраща- завжди Україна”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Літературна бесіда “Сміхологія Павла Глазового” (до 90-річчя з дня народження)

Міський терцентр

16.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Нарада керівників дошкільних навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

15

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питань:

1. Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2012 року.

2. Про виконання Програми розвитку малого підприємства в Куп’янському районі на 2011-2012 роки.

3. Стан та перспективи розвитку галузі тваринництва в господарствах району.

4. Про виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років.

Районний Будинок культури

10.00-12.00

Заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.,

начальник фінансового управління райдержадміністрації Потапова А.С.

начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.,

начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

заступник голови райдержадміністрації

Дробот А.Д.

начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Дем’яненко Л.В.

 

16

Нарада заступників керівників навчальних закладів з виховної роботи

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

16

Засідання експертної комісії райдержадміністрації по перегляду та знищенню матеріальних носіїв секретної інформації, які втратили своє значення або науково-культурну цінність

Приміщення спецчастини

11.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

Чалий П.А.

 

16

Засідання колегії, нарада працівників культури району

Відділ культури і туризму райдержадміністрації

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Перевірка виконкому Курилівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Курилівська сільська рада

14.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

17

Година духовності “Духовность — храм души человеческой”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

18

Урок народознавства “Прийшов Спас, пішло літо від нас”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21-31

Перегляд літератури “Велична і свята моя рідна Україна”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21-28

Виставка-календар “Наш стяг-пшениця у житах під голубим склепінням неба”

Центральна районна бібліотека

9.00 - 17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21-25

Спортивно-масові заходи до Дня незалежності України

Спортивні майданчики району

 

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

22

 

Книжкова виставка “І синє небо, і жовте колосся” (до Дня Державного Прапора України)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Урок історії “Нині свято нашого народу — свято України і її роду”

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення і інших обов'язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М.

Управління економіки райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М.

 
 

 

23

Навчання з працівниками, які мають допуск до державної таємниці з питань забезпечення режиму секретності у зв’язку з виїздом в іноземні країни громадян, яким надано допуск та доступ до державної таємниці

Приміщення спецчастини

10.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

Чалий П.А.

 

 

23

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Каб.№ 10

райдержадміністрації

 
 

10.00-12.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

23

Бесіда “Наш стяг у золоті й блакиті”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Інформаційна година “Державні символи України””

Центральна районна бібліотека

12.00

Начальник відділу культури райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Заходи до Дня Державного Прапора України”

Заклади культури району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Заходи до Дня незалежності України

Заклади культури району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.,

 

25

Святковий ярмарок до Дня незалежності України та Дня міста і району

м.Куп’янськ

7.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

Користіна І.В.,

начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М., начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

26

Чемпіонат району з футболу серед юнацьких команд

Футбольні поля району

 

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

27-29

Участь представників освіти району в обласному педагогічному тижні

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

28

Семінар для головних бухгалтерів бюджетних установ та сільських рад району на тему: “Поліпшення якості планування бюджетів, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів ”

Фінансове управління райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник фінансового управління райдержадміністрації

Потапова А.С.

 

28

Нарада керівників загальноосвітніх навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

29

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Управління праці та соціального захисту населення

 

 
 

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

29

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації

Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Смоляк Ю.В.

 

30

Мистецька бесіда “ Корифей мікромініатюри” (до 75-річчя від дня народження М.Сядристого)

Центр соціально-побутової адаптації с.Курилівка-1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

30

Районна педагогічна конференція працівників освіти

Петропавлівський сільський Будинок культури

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

30

Стажування працівників районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з кадрових питань

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

31

Нарада з головними зоотехніками з питань розвитку галузі тваринництва в червні 2012 року в сільгосппідприємствах району під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М.

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Друга декада

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Акція милосердя “Допоможемо дітям”

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Місячник “Діти, які опинились в складних життєвих обставинах — в центрі уваги”

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Моніторинг та контроль за підготовкою виборчих дільниць району до виборів народних депутатів України

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                         О.Панікар

Тугумова 5 55 66

Переглядів: 2
Дата публікації: 14:15 24.07.2012
Версія для слабо- зорих