Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
29.05.2018
день - Свято випуску до школи. Свято випуску до школи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Новоосинівський, Глушківський, Петропавлівський ДНЗ
день - Прийом матеріалів на участь у конкурсі з визначення опорних закладів освіти Куп'янського району. Прийом матеріалів на участь у конкурсі з визначення опорних закладів освіти Куп'янського району. Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Відділ освіти райдержадміністрації
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення. Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
09:00 - ДПА учнів 9-х класів з української мови. ДПА учнів 9-х класів з української мови. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Відкриття роботи пришкільних закладів відпочинку. Відкриття роботи пришкільних закладів відпочинку. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Засідання Комісії з питань захисту прав дитини з постановки на облік дитини, яка проживає у складних життєвих обставинах. Засідання Комісії з питань захисту прав дитини з постановки на облік дитини, яка проживає у складних життєвих обставинах. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:каб.ССД
10:00 - Нарада в голови райдержадміністрації з сільськими головами. Нарада в голови райдержадміністрації з сільськими головами. Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації
13:00 - Проведення групового заходу щодо профілактики насильства за ознакою статі, на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Проведення групового заходу щодо профілактики насильства за ознакою статі, на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:29.05.2018 13:00 Місце проведення:Куп'янський місьрайонного центру зайнятості, за адресою:м.Купянськ, провул.Куп'янський,4
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
2. Рівень розрахунків за енергоносії;
3. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
4. Впровадження вуличного освітлення на території району;
5. Поточний та капітальний ремонт доріг;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Виконання ремонтних робіт мереж водо-теплопостачання.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:29.05.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

30.05.2018
09:00 - Нарада керівників ЗЗСО Нарада керівників ЗЗСО Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:Куп’янський краєзнавчий музей
09:00 - Спільний профілактичний рейд з метою вивчення організації роботи з дітьми у пришкільних закладах відпочинку. Спільний профілактичний рейд з метою вивчення організації роботи з дітьми у пришкільних закладах відпочинку. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗОШ району
09:00 - Книжкова виставка «Зупинись на хвилинку – подивися на новинку». Книжкова виставка «Зупинись на хвилинку – подивися на новинку». Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
11:00 - Обговорення питання реалізації службою у справах дітей правопросвітницького проекту “Я маю право” на засіданні Куп’янської міжвідомчої координаційно-методичної ради. Обговорення питання реалізації службою у справах дітей правопросвітницького проекту “Я маю право” на засіданні Куп’янської міжвідомчої координаційно-методичної ради. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 11:00 Місце проведення:Приміщення РДА
11:00 - Проведення семінару "Жінка на ринку праці", на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Проведення семінару "Жінка на ринку праці", на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:30.05.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський місьрайонний центр зайнятості, за адресою:м.Купянськ, провул.Куп'янський,4
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:30.05.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Актуальний репортаж «Нікотин – ціна ілюзій». Актуальний репортаж «Нікотин – ціна ілюзій». Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 14:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
14:30 - Засідання районної комісії з питань призначення субсидій і соціальних допомог та надання пільг. Засідання районної комісії з питань призначення субсидій і соціальних допомог та надання пільг. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:30.05.2018 14:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
31.05.2018
день - Участь у заходах до Дня захисту дітей. Участь у заходах до Дня захисту дітей. Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ, ПЗВ району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:31.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць. Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:31.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Організація участі дітей, які проживають під опікою/піклуванням в районному святі до Дня захисту дітей. Організація участі дітей, які проживають під опікою/піклуванням в районному святі до Дня захисту дітей. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 09:00 Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ
09:30 - Розважально-ігрова програма до Міжнародного Дня захисту дітей "Чарівний світ казки". Розважально-ігрова програма до Міжнародного Дня захисту дітей "Чарівний світ казки". Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 09:30 Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Виконання планів роботи райдержадміністрації за місяць 2012 року | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в липні 2012 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в липні 2012 року

 

ЗВІТ

про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в липні 2012 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів у липні 2012 року.

2 липня

- проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Білозерським В.І. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту, порушене питання залишено на контролі.

- під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В.. проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про хід реалізації цілей, які мають бути досягнуті відділами та секторами апарату Куп’янської районної державної адміністрації в 2012 році. Доповіла: Панікар Олена Олександрівна, керівник апарату райдержадміністрації

2. Про підсумки роботи пришкільних оздоровчих таборів влітку 2012 року. Доповіла: Балабай Валентина Іванівна, заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації..

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. Доповіла: Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектора контролю апарату райдержадміністрації

Ківшар Г.В., голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- відбулася апаратна нарада у керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О. з порядком денним:

Про підсумки роботи відділів та секторів апарату райдержадміністрації за минулий тиждень та завдання на період з 02 по 06 липня 2012 року.

- в приміщенні управління агропромислового розвитку райдерж­адміністрації проведена нарада з головними зоотехніками господарств району щодо складання та здачі звітності за формою 24 -сг. На нараді були присутні зоотехніки з 9 господарств району. Виступила начальник відділу тваринництва Шевченко Г.М.

- фахівцями відділу освіти райдержадміністрації спільно з представниками Держенергонагляду проведені виїзди до Піщанської, Подолянської, Кислівської ЗОШ І-ІІІ ст. з метою перевірки підготовки закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період та в умовах надзвичайних ситуацій. За результатами перевірки будуть підготовлені відповідні приписи Держенергонагляду.

3 липня

відбувся виїзд працівників відділу освіти райдерж­адміністрації спільно з комісією Головного управління освіти і науки ХОДА до Грушівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. з метою розгляду колективного звернення вчителів Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст.

- в читальній залі ЦРБ була оформлена книжкова виставка „Ой на Івана, ой на Купала”. Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією свята, пов’язаними із ним традиціями та звичаями та переглянули таку літературу: „Українці .Свята. Традиції”, „Місяцелік”, „Традиції і свята українського народу” та інші.

- на абонементі ЦРБ була представлена виставка – порада „ Сам собі майстер”. Користувачі бібліотеки ознайомилися із порадами про те, як виготовити вироби із дерева, заліза, облаштувати подвір’я та переглянули таку літературу: Чернов І. М.” Порадник сільського умільця”, Боровський Н. М. „ Ваше жиліще”, „Прикрась свій дім” та інші.

4 липня

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведення вивчення дотримання чинного законодавства про працю ФОП Фоменко В.В. В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

- з 8-00 до 17-00 години за телефонами управління економіки райдержадміністрації (5-52-91 та 5-61-76) відбулась “Гаряча лінія” з питань захисту прав споживачів. Скарг не надходило.

- фахівцями служби у справах дітей райдерж­адміністрації проведено спільний рейд (ССД, ВКМСД) щодо виявлення негативних проявів в молодіжному середовищі (алкоголізм, наркоманія) на території сіл Мала Шапківка, Кіндрашівка. Перевірено торговельні точки на території села Кіндрашівка, порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами не виявлено. Відвідано 3 сім’ї, в яких виховуються малолітні діти. Здійснено перегляд справ дітей, що перебувають під опікою на предмет захисту їх майнових та житлових прав. Надано інформацію щодо контролю за дотриманням податкового законодавства до Куп’янської ОДПІ згідно протоколу про інформаційне співробітництво.

- в міському терцентрі була проведена інформаційна година „Творчі витоки Купальського свята”. Завідуюча абонементом ЦРБ Черняк Л.В. розповіла присутнім про одне із найдавніших і найулюбленіших в народі свят, про обрядові ігри, традиції та вірування, пов’язані із ним.

5 липня

- за участю голови райдержадміністрації Г.Ківшаря, заступника голови райдерж­адміністрації М.Ситника, начальника управління агропромислового розвитку М.Бочарнікова та керівників сільськогосподарських підприємств району проведено об'їзд полів та проведена нарада на базі ФГ "Золотий тілець" щодо початку збирання ранніх зернових культур.

- в районному Будинку культури відбувся семінар для працівників апарату, начальників управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, з порядком денним:

1. Організація роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства. Доповіла: Смоляк Ю.В., начальник загального відділу апарату райдержадміністрації.

2. Порядок підготовки документів для передачі в Державний архів. Доповіла: Шевченко Н.О., начальник архівного відділу райдержадміністрації.

3. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін. Інформував: Єсіков Р.В., головний спеціаліст юридичного відділу апарату РДА..

6 липня

- проведено виїзний прийом громадян с. Глушківка заступником голови РДА Дроботом А.Д. Звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства, порушене питання залишено на контролі

- в управлінні агропромислового розвитку райдерж­адміністрації проведена нарада з головними економістами та бухгалтерами сільгосппідприємств району щодо впровадження рекомендацій по оплаті праці під час проведення збирання ранніх зернових та зернобобових культур у 2012 р. На нараді виступила заступник начальника управління агропромислового розвитку РДА Водолазська С.А .

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення РДА проведено вивчення дотримання чинного законодавства про працю ФОП Коваленко Л.А. В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

9 липня

- проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ківшарем Г.В. Звернулося 2 громадянина з питань соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, порушені питання залишено на контролі.

- під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В., за участю сільських голів, проведено розширену апаратну нараду з порядком денним:

1. Про стан підготовки виборчих дільниць Куп’янського району до виборів народних депутатів України. Доповіла: Панікар Олена Олександрівна, керівник апарату райдержадміністрації. Ківшар Г.В., голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- відбулася апаратна нарада у керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О. з порядком денним:

Про підсумки роботи відділів та секторів апарату райдержадміністрації за минулий тиждень та завдання на період з 09 по 13 липня 2012 року.

- фахівцями управління праці та соціального населення райдерж­адміністрації проведено вивчення дотримання чинного законодавства про працю ФОП Куксінович В.А. В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

10 липня

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської РДА. Звернулось 2 громадянина з питань соціального захисту.

- фахівцями управління праці та соціального населення райдержадміністрації проведено вивчення дотримання чинного законодавства про працю ФОП Мороз М.В. В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

-у відділі освіти проведення відкриті торги по закупівлі вугілля кам’яного. У торгах брали участь 3 підприємства. Проводиться оцінка представленої документації.

- здійснено перевірку умов проживання та виховання 3 дітей, які знаходяться під опікою на території Петрівської с/р. Умови проживання та виховання відповідають загальноприйнятим нормам. Мати дітей, яка проживає у цьому ж селі, запрошена до служби у справах дітей для проведення профілактичної роботи щодо відновлення її у батьківських правах.

11 липня

- проведено виїзний прийом громадян с.Кіндрашівка першим заступником голови райдержадміністрації Білозерським В.І. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту, порушене питання залишено на контролі.

- в управлінні праці та соціального населення райдерж­адміністрації відбулось засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення. За рішенням комісії надано грошової допомоги 1 громадянину на суму 100 грн.

- фахівцями служби у справах дітей райдерж­адміністрації проведено позаплановий спільний рейд (ССД, ВКМСД) за інформацією населення у зв’язку з порушенням прав дітей на території с. Кулагівка. За результатами рейду складено 2 адміністративних протоколи, батьки отримали попередження про можливість позбавлення батьківських прав. Прийнято комісійне рішення про постановку сім’ї, в якій проживають вищезазначені діти, на облік сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах.

- на базі дитячого оздоровчого закладу „Сосновий” була проведена гра – подорож „Літо запрошує”. Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ Авксентьєва Н. В. запропонувала присутнім пограти в літературні ігри, взяти участь в конкурсі юних ерудітів. Діти згадали своїх улюблених літературних героїв із творів В. Нестайка, В. Носова, Д. Ролінг, Д.Емец та інших.

- організовано виїзд Мобільного консультаційного пункту спеціалізованої соціальної служби в ПЗОВ "Сосновий". До участі в роботі МКП залучались спеціалісти РЦСССДМ, ССД, міськрайцентру зайнятості, райвідділу освіти.

В рамках роботи МКП прочитано 3 бесіди,1 тренінг з пропаганди здорового способу життя, проф..орієнтації, гендерної політики. Охоплено заходом 135 чол.

12 липня

- проведено виїзний прийом громадян - працівників ПП Воркова заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М. Звернулося 2 громадянина з питань аграрної політики і земельних відносин, на порушені питання надано роз'яснення.

- в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головними інженерами сільськогосподарських підприємств району з питання збирання ранніх зернових культур. На нараді виступив начальник відділу рослинництва А.В.Крейдун.

- начальником управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації О.Польхою проведено "Гарячу" телефонну лінію за номер 5-15-16. Звернулось 3 громадянина з питань забезпечення цифровими приставками до телебачення.

- фахівцями служби у справах дітей райдержадміністрації здійснено заходи щодо встановлення місця проживання та місця навчання дитини, яка скоїла злочин, для проведення з нею відповідної профілактичної роботи; Проведена профілактична робота з жителькою с. Курилівка, яка за отриманою інформацією, ухиляється від виконання батьківських обов’язків.

13 липня

- фахівцями служби у справах дітей райдерж­адміністрації проведено перевірку організації профілактично-виховної роботи з дітьми та організації дозвілля у ПЗОВ „Сосновий”. Профілактично-виховна робота спланована та проводиться згідно вимог. Працівники ССД, РЦСССДМ та КМРЦЗ провели 3 лекції, які стосуються профілактики правопорушень, ведення здорового способу життя та вибору майбутньої професії.

- на абонементі ЦРБ була представлена вистава – порада „Кожен має право”. Користувачі бібліотеки ознайомилися із літературою, яка допомагає скористатися своїми правами, правильно визначити свої обов’язки і переглянули таку літературу:„Адміністративне право України”, „ Житлове право України”, „ Історія держави і права в Україні” та інші.

- в районному Будинку культури відбувся семінар - навчання з особами, зарахованими до кадрового резерву на посади державних службовців, з порядком денним:

І. Про стан виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації. Доповіла: Панікар О.О., керівник апарату РДА.

ІІ. Про дотримання вимог інструкції з питань діловодства. Основні помилки при підготовці документів. Доповіла: Смоляк Ю.В., начальник загального відділу апарату райдержадміністрації.

14 липня

в відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ до Дня родини була проведена бесіда „ Мати – символ добра на землі”. Поняття про щастя, добро й ласку нерозривно пов’язане у нас з образом найдорожчої людини – мами, маминої колискової. Про все це учасникам гуртка „Друзі книги” розповіла завідуюча відділом Авксентьєва Н.В.

16 липня

проведено особистий прийом громадян першим заступником голови РДА Білозерським В.І. Звернулося 2 громадянина з питань соціального захисту, порушені питання залишені на контролі.

- під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В. проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про виконання пріоритетних напрямів роботи районної державної адміністрації в І півріччі 2012 року. Доповідали: А. Дробот, заступник голови райдержадміністрації; А. Житник, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації; М.Бочарніков, начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації; Л.Мироненко, начальник управління економіки райдержадміністрації; В.Балабай, заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації; І.Користіна, начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації. Ківшар Г.В., голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради

17 липня

- відбулись сходи громадян с. Гусинка, с. Моначинівка, с.Смородьківка, с. Кіндрашівка. З громадянами зустрілись народний депутат України В.Грицак та депутат обласної ради, голова райдержадміністрації Г.Ківшар. Народний депутат В.Грицак розповів про свою біографію, трудову та депутатську діяльність. В планах В.Грицака створення у Куп'янському районі 500 робочих місць та покращення життя населення. В процесі зустріч В.Грицак та Г.Ківшар відповідали на запитання мешканців. Серед питань, які найбільше турбували селян, були питання отримання державних актів на землю, забезпечення скрапленим газом та дровами, газифікація окремих вулиць, ремонт сільських доріг та питання водопостачання. В с. Гусинка на сходах були присутні 120 мешканців, в с. Моначинівка — 80 чол., в с. Смородьківка — 80 чол, в с. Кіндрашівка — 60 чол.

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернувсь 1 громадянин з питання надання матеріальної допомоги.

- участь начальника управління економіки в сході громадян Сеньківської сільської ради щодо передачі розпайованого майна в комунальну власність територіальної громади Сеньківської сільської ради.

- на базі районного центру соціальних служб для сім'ї,дітей та молоді проведено навчальний семінар для новопризначених фахівців із соціальної роботи на тему "Соціальна робота із сім'ями, які перебувають в складних життєвих обставинах". Про особливості роботи фахівців в умовах району розповів перший заступник голови райдержадміністрації В.І.Білозерський. В роботі семінару взяли участь спеціалісти УПСЗН,ССД, які розповіли про порядок оформлення всіх видів соціальних допомог та надали консультації щодо дотримання норм законодавства при роботі з сім'ями вищезгаданої категорії.

18 липня

у відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ була оформлена книжкова виставка „ Життя і правда про кадри”. Користувачі бібліотеки ознайомилися з історією та сучасними тенденціями розвитку українського та зарубіжного кінематографу та такою літературою: М. Гуровская „Фільми А.Тарковського”, "Білий птах з Чорною ознакою”, М. Ромм „Избранное”, журнал „Кінодайджест”.

19 липня

- відбувся методичний виїзд фахівців Харківської обласної державної адміністрації щодо вивчення стану справ в апараті районної держадміністрації та надання практичної допомоги, за участю працівників обласної державної адміністрації.

- с. Нечволодівка здійснено виїзний прийом представниками «Мобільного соціального офісу» управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації з метою роз’яснення діючого законодавства з питань соціального захисту населення.

- у ЦРБ відбувся практикум для бібліотечних працівників району „Майстер-клас по проведенню електронних презентацій бібліотек”. З оглядом літератури, одержаної від Міжнародного фонду „Відродження” виступила переможець конкурсу „Поповнення фондів сільських бібліотек” Шепілова Т.П. Також відбувся показ електронних презентацій сільських бібліотечних філіалів, які беруть участь у конкурсі „Візитна картка бібліотеки”.

- в Центрі соціально – побутової адаптації с. Курилівка – 1 була проведена мистецька бесіда „ Іконопис в христианстві”. Завідуюча абонементом Черняк Л. В. розповіла присутнім про єдиний у світі музей української домашньої ікони, про ікони, вирізьблені на дереві, склі, камені та інші. Був переглянутий фотоальбом „Ікони Шевченковского краю” та пройшло обговорення теми.

- на абонементі ЦРБ до 110 років від дня народження Я. Галана була оформлена книжкова виставка „Недоспівана пісня Я.Галана”. Користувачі бібліотеки дізнались про життєвий і творчий шлях драматурга, журналіста, літератора із світовим ім’ям і переглянули таку літературу: Я. Галан „ Памфлети”, „ Недоспівана пісня”, „ Гори димлять" та інші.

20 липня

- в кабінеті першого заступника голови райдержадміністрації відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісії розглянуто розмір заробітної плати в Куп’янському районі та заслухали звіти керівників підприємств.

- відбулося засідання ХІХ сесії Куп'янської районної ради VІ скликання з порядком денним:

1. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за І півріччя 2012 року. Доповіла:Потапова А.С. – начальник фінуправління райдержадміністрації.

2. Про внесення змін до рішення районної ради від 28 грудня 2011 року №148-УІ «Про районний бюджет на 2012 рік» та додатків до нього (із змінами). Доповіла:Потапова А.С. – начальник фінуправління райдержадміністрації.

3. Про прийом майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Куп’янського району з повного господарського відання. Доповіла: Мироненко Л.М. – начальник управління економіки РДА.

4. Про припинення комунального підприємства «Архітектурне бюро Куп’янського району» розташованого за адресою: м. Куп’янськ, пл.Леніна 12, – шляхом ліквідації. Доповіла: Мироненко Л.М. – начальник управління економіки райдержадміністрації.

5. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, які надаються в оренду гр.Коньшину Р.В. та гр.Коньшину В.Д. Доповіла : Ведут Н.Н. – головний спеціаліст відділу землеустрою, моніторингу та охорони земель міськрайонного управління Держкомзему у місті Куп’янськ і Куп’янському районі Харківської області.

6. Про надання матеріальної допомоги Остапюк Олександру Федоровичу, Місько Володимиру Олексійовичу, Ляшенко Оксані Петрівні, Троценко Олексію Леонідовичу, Давиденко Вікторії Вікторівні. Доповів: Житник А.Д. – заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

Про розгляд звернень щодо схвалення Закону України «Про засади державної мовної політики». Доповів: Артюшенко В.Ф. – радник голови районної ради.

7. Різне. Перед депутатами виступив перший заступник голови райдерж­адміністрації В.Білозерський, який проінформував присутніх про соціально-економічну ситуацію в районі. Депутати ухвалили та затвердили всі рішення.

- проведено виїзний прийом громадян с.Новоосинове заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства, порушене питання залишено на контролі.

- у відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ була проведена екологічна гра „ Екологія в загадках”. Учасники гуртка „ Друзі книги” відповідали на запитання вікторини „Земля у нас одна”, відгадували загадки, переможці отримали нагороди.

23 липня

- проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ківшарем Г.В. Звернулося 49 громадян (2 колективних звернення) з питань комунального господарства, соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, порушені питання залишено на контролі

- в кабінеті голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Аналіз виконання Комплексної програми профілактики правопорушень в Куп’янському районі на 2011-2015 роки. Доповів: Чалий Павло Анатолійович, завідувач сектора взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації.

2. Про виконання Програми розвитку інформаційного простору Куп’янського району на 2011-2013 роки. Доповів Кучерявий Віктор Вікторович, начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації.

Ківшар Г.В., голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в управлінні праці та соціального захисту населення відбулося засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

- фахівцями відділу освіти проведено виїзд до Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. з метою проведення ремонту електроосвітлення.

24 липня

- у фінансовому управлінні райдержадміністрації проведено семінар-нараду з головними бухгалтерами сільських рад та бюджетних установ на тему "Виконання бюджету за І півріччя 2012 року". На семінарі-нараді були розглянуті наступні питання:

1. Виконання доходної та видаткової частини бюджету за І півріччя 2012 року – доповідачі - начальник відділу доходів Сімонова І.А. та заступник начальника фінансового управління - начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М.

2. Щодо прогнозних показників бюджетів сільських рад на 2013 рік - доповідач – начальник відділу доходів Сімонова І.А.

3. Про внесення зміни до Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності»– доповідач – головний спеціаліст фінансово-господарського відділу Лебединська Л.А.

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернулися 2 громадянина з питання надання матеріальної допомоги.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ЗНЗ, на якій розглядалось питання «Про хід виконання ремонтних робіт по підготовці закладів освіти до нового 2012-2013 навчального року».

- заступником начальника відділу освіти Балабай В.І., начальником господарчої групи Ральченко А.І., інженером – енергетиком Бібіком В.В. здійснено виїзди до Курилівської ЗОШ І-ІІ ст., Курилівського ліцею, Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст., Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст.; Гусинської, Просянської, Моначинівської, Кіндрашівської ЗОШ І-ІІІ ст., Смородьківської ЗОШ І-ІІ ст. , Кислівської ЗОШ І-ІІІ ст. з метою перевірки підготовки закладів освіти до нового 2012/2013 навчального року.

- фахівцями служби у справах дітей райдерж­адміністрації спільно з дільничним інспектором та представником виконкому Смородьківської сільської ради проведено профілактичну роботу з членами сім’ї, в якій співмешканець матері зловживає спиртними напоями та веде асоціальний спосіб життя (с. Смородьківка). В рамках акції „Милосердя” продовжувався збір дитячих речей для надання гуманітарної допомоги сім’ям, що опинилися в складних життєвих обставинах. Повторно надана гуманітарна речова допомога багатодітній сім’ї з с. Гусинка на суму 120 грн.

- в читальній залі ЦРБ був представлений огляд періодичних видань „Дружелюбный огород”. Завідуюча читальною залою Разенкова Ю. І. розповіла присутнім про значення та цілющі властивості овочів та фруктів для здоров’я людини. Користувачі переглянули журнали „Дім,сад, город”, „ Целитель” та літературу: „ Ліки навколо нас” , „ Здоровье на вашем столе” та інші.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ була проведена краєзнавча вікторина „ Сторінки історії мого міста”. Учасники гуртка „Друзі книги” відповідали на запитання вікторини, переглянули цікавий фотоматеріал та такі видання : „Куп’янську 350 років” , „Куп’янщина в потоці в історії”, Кукса М. „На землі приоскільській”. Переможці отримали призи.

- в відділі організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, згідно з графіком, проведено стажування працівників фінансового управління, відповідальних за кадрову роботу. Під час стажування працівники фінансового управління отримали методичну допомогу з питань: щодо розробки посадових інструкцій працівників, комплектування кадрового резерву, тощо.

25 липня

- в приміщенні районного Будинку культури під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. відбулось спільне засідання колегії райдержадмініст­рації та зборів адміністративно-господарського активу району з порядком денним:

1. Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за І півріччя 2012 року. Доповів заступник голови райдержадмініст­рації Ситник М.М.

2. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування у І півріччі 2012 року. Доповів Кубрак С.В., головний спеціаліст сектора взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадмініст­рації.

3. Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2012 року. Інформувала: Реуцька Г.В.. головний спеціаліст загального відділу апарату РДА.

4. Про виконання рішення колегії та адміністративно-господарського активу району від 16 листопада 2011 року з питання “Про стан підготовки до оздоровлення дітей у пришкільних таборах та ПЗОВ "Сосновий" влітку 2012 року”. Інформувала: Балабай В.І., заступник начальника відділу освіти райдержадмініст­рації.

З усіх питань, розглянутих на засіданні колегії, прийняті відповідні рішення.

- в управлінні агропромислового розвитку райдерж­адміністрації проведена нарада з головними агрономами господарств району по апробації сільськогосподарських культур. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління АПР Крейдун А.В.

- в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 1 заяву - призначення державної соціальної допомоги. та 2 з питання нарахування пільг за фактичним місцем проживання. За рішенням комісії всі заяви задовільнені.

- фахівцями податкової інспекції, державної інспекції праці та управління економіки райдержадміністрації проведено перевірку фізичних осіб підприємців з питань дотримання ними трудового законодавства щодо укладення трудових договорів з найманими працівниками на території Кислівської сільської ради.

- фахівцями відділу освіти здійснено виїзд до Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. з метою встановлення аварійного запасного виходу.

- фахівцями служби у справах дітей райдерж­адміністрації проведено спільний профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання та оздоровлення дітей пільгових категорій на території Грушівської сільської ради. Перевірено умови проживання 1 дитини, позбавленої батьківського піклування, яка знаходиться під опікою бабусі та 4 дітей, які проживають в сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах. Діти оздоровлюються у сільській місцевості. Під час рейду проведено профілактичну роботу з 2 батьками.

26 липня

- проведено виїзний прийом громадян ТОВСП «Ягідне» заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М. Звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики і земельних відносин, на порушене питання надано роз'яснення.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з керівниками сільгосппідприємств з питань проведення розрахунків по паях за 2012 рік. На нараді виступили заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М., начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П. та начальник управління економіки райдержадміністрації Л.Мироненко.

- в Центрі соціально – побутової адаптації с. Курилівка – 1 до 255 років від дня народження В. Боровиковського була проведена мистецька година „Митець з козацького роду”. Завідуюча абонементом Черняк Л.В. розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях українського та російського живописця, іконописця та портретиста, Академіка Петербурзької Академії Мистецтв та ознайомила із репродукціями його картин.

27 липня

- відбулись зустрічі голови райдержадміністрації Г.Ківшаря з мешканцями с. Лісна Стінка та с. Берестове. На зустрічах піднімались питання ремонту доріг на території с.Берестове та ремонту котельні Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

- в кабінеті голови райдержадміністрації відбулись урочисті заходи з нагоди Дня працівників торгівлі. Заступник голови райдерж­адміністрації А.Дробот привітав кращих працівників галузі торгівлі району та вручив їм квіти та Почесні грамоти райдержадміністрації й Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської облдержадміністрації.

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації проведено перевірку Піщанської сільської ради з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством. В ході перевірки помилок не виявлено.

- в відділі обслуговуванні дітей та юнацтва ЦРБ був проведений інформаційно – бібліографічний дайджест „ Ми за життя без наркотиків”. Завідуюча відділом Авксентьєва Н. В. розповіла присутнім про те, як вести здоровий спосіб життя, відмовитися від шкідливих звичок, про жахливі наслідки вживання наркотичних засобів. Користувачі бібліотеки переглянули матеріали із мережі „Інтернет” та періодичних видань .

30 липня

- в кабінеті голови райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадмініст­рації Ситника М.М. проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про стан виконання показників Програми зайнятості населення м. Куп’янська та Куп’янського району за 6 місяців 2012 року. Доповіла: Польоха Олена Іванівна, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

2. Про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за підсумками ІІ кварталу 2012 року. Доповіла: Реуцька Ганна Володимирівна, головний спеціаліст загального відділу апарату РДА.

3. Аналіз роботи державного реєстратора апарату Куп’янської райдержадміністрації за результатами перевірки представниками Головного управління юстиції в Харківській області 30 травня 2012 року.

Доповіла: Барчан Лариса Михайлівна, державний реєстратор апарату райдержадміністрації;

4. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

Доповіла: Єрмолаєнко Аліна Сергіївна, спеціаліст ІІ категорії загального відділу апарату РДА;

Ситник М.М., заступник голови районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведено вивчення дотримання чинного законодавства про працю ФОП Холодкова О.В. В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

- в відділі житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації заступником голови райдержадміністрації А.Дроботом проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів. На наради було розглянуто питання готовності паспортів по житловому фонду та соціальної сфери району до осінньої-зимового опалювального періоду на 2012-2013 роки.

31 липня

- відбулася зустріч заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. з працівниками ТОВ СП “Ягідне” з питань розвитку галузі тваринництва в 2012 році та перспективи розвитку на 2013 рік.

- в управлінні агропромислового розвитку райдерж­адміністрації проведена нарада з зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району з питань підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2012 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М.

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Громадяни не звертались.

Протягом липня

Фахівцями відділу з питань надзвичайних ситуацій райдерж­адміністрації проводився щоденний моніторинг лісових пожеж на території Куп’янського району. За результатами проведеного моніторингу в Куп’янському районі пожеж не зафіксовано.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації надано безоплатну правову допомогу 7 громадянам з питань земельних правовідносин.

Відділом ЖКГ та РІ проводився моніторинг рівня розрахунків за житлово-комунальні послуги. За результатами проведеного моніторингу проплата населенням за енергоносії складає майже 100%, крім послуг з теплопостачання.

Фахівцями управління економіки проводився щоденний моніторинг стану цін на споживчому ринку на хліб, хлібобулочні вироби, продукти харчування та нафтопродукти. Ціни на продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби залишились стабільними. На ринку нафтопродуктів на 3,8 % знизилась ціна на бензин марки А-95, на дизельне пальне — на 5,1%; ціна на бензин марки А-92 навпаки зросла на 4 %.

Фахівцями служби у справах дітей райдержадмініст­рації продовжувався збір дитячих речей для надання допомоги сім’ям, що опинилися у складних життєвих обставинах, зібрано речей на суму 320 грн. Проведена робота щодо влаштування під опіку дитини, позбавленої батьківського піклування. За фактом ухилення батьків від виконання батьківських обов'язків та зловживання спиртними напоями, поставлено на облік 3 сім'ї (6 дітей) та 1 дитину, яка зазнала насильства.

Фахівці служби взяли участь у 1 судовому засіданні. Прийнято 12 громадян, яким надана консультаційна допомога.

Спеціалістами відділу культури і туризму райдержадміністрації на абонементі ЦРБ до Дня Медичного працівника була оформлена виставка – запитання „Азбука здоров’я”. Користувачі бібліотеки ознайомилися із літературою про те, як вести здоровий спосіб життя, берегти здоров’я, про цілющі рослини нашого краю і переглянули таку літературу : Ильина С. М. „Здоровье на вашем столе», Скурижин И. М. «Как правильно питаться», Петровский К. С. «Азбука здоровья» та інші.

В ЦРБ до Дня Конституції України була представлена книжкова виставка „Конституція України – символ незалежної держави”. Користувачі бібліотеки ознайомилися із багатовіковими конституційно – правовими традиціями українського народу, історичним значенням прийняття Першої Конституції Незалежної української держави та переглянули таку літературу :Сергійчук „ Національна символіка України”, „Україна – віхи історії”, „ Україна”. та інші.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 6 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень. За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 59 звернень громадян, з них колективних – 1 звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: - загальний відділ (на особистому прийомі) – 37; - загальний відділ (поштою) — 5; - облдержадміністрація – 2; - особистий прийом керівництва райдержадміністрації – 15. В більшій кількості звернень, які зареєстровані в червні 2012 року, порушувалися з питання аграрної політики і земельних відносин — 28 звернень. Меншу кількість звернень становлять звернення з порушеними питаннями: соціального захисту — 7 звернень, житлової політики — 3 звернення, комунального господарства — 1 звернення, освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність — 1 звернення, сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт — 1 звернення, інше — 18 звернень.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміні.

Особисті прийоми громадян головою райдержадміністраці не проводилися в зв'язку з перебуванням голови у відпустці та на лікарняному. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 10 особистих прийомів, з них 5 виїзних в селах та на підприємствах району. Під час проведення особистих прийомів заступників голови райдержадміністрації звернулося 14 громадян, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Спеціалістами відділу організовувалися особисті, в тому числі виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком. Підготовлено і надано до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня). Підготовлено та розміщено інформацію щодо графіку особистого, в тому числі виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на липень 2012 року в газеті “Десятка +” (№ 26 від 28.06.2012 року).

До відділу кадрової роботи облдержадміністрації надано інформацію:

- щодо призначення на посаду та звільнення з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління органів виконавчої влади:

- дані про наявність вакантних посад державних службовців в апараті, управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації;

До Головного управління державної служби в Харківській області надано:

- списки вакантних посад державних службовців в апараті, управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації;

- про розміщення позиційного матеріалу з питань підготовки нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію Закону України “Про державну службу”

- про працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням за спеціальностями знань “Державне у правління”

До організаційного відділу апарату облдержадміністрації постійно надавалась інформація:

- план основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень;

- виконання плану основних заходів за минулий тиждень;

- про розміщення білбордів

- про місце перебування голови райдержадміністрації на наступний тиждень та добу;

Відділом з питань внутрішньої політики, зв'язків з громадськістю та у справах преси і інформації здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Українській формат”,„Наш город”, „Франт”, “Десятка+” та “Мрія+” розміщено 27 інформацій про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації, критичних статей не виявлено.

Підготовлена і надана у визначений термін інформація до управлінь та відділів облдержадміністрації: про удосконалення системи інформування, расової та етнічної дискримінації; щодо забезпечення ефективної взаємодії з РДА щодо забезпечення доступу до публічної інформації; підготовка реєстру документів що носять публічний характер; щодо релігійного життя району. 

Начальником відділу щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

На виконання Законів України: „Про політичні партії”, “Про свободу совісті та релігійні організації"" та "Про доступ до публічної інформації" проводились зустрічі з лідерами районних релігійних та політичних організацій з питань взаємодії органів виконавчої влади з об'єднаннями громадян. Проводилось оприлюднення інформації на сайті райдержадмініст­рації. На виконання указу від 17.02.01 № 101 "Про удосконалення діяльності органів виконавчої влади з питань інформування населення” разом із структурними підрозділами РДА проводилось інформування населення про діяльність райдержадмініст­рації. На  виконання Указу Президента України  від 10.11.09 № 915/2009 "Про відзначення в Україні 1025 -річчя хрещення Київської Русі спеціалістами відділу з питань внутрішньої політики. зв'язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації проведено координацію виконання в районі заходів з відзначення 1025-річчя хрещення Київської Русі.

На виконання розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій: „Про заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності обласної та районних державних адміністрації” від 20.03.2012р. № 136.”та “Про заходи щодо забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації” від 10.04.2012 № 160. проведено роботу по оновленню інформації на офіційній сторінці РДА.

Організовано оголошення по районній радіо мережі та на “Класному радіо” 67 інформацій про діяльність райдержадміністрації. На каналі КТБ відбувся показ 26 інформаційних репортажів, виступів працівників РДА та матеріалів про діяльність райдержадмініст­рації.

Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі.

Проведена робота по сприянню організації та проведення тематичних вечорів, уроків, книжкових та художніх виставок, спрямованих на виховання у мешканців району, особливо у молоді, патріотизму, духовності, поваги до історії, національних традицій українського народу, його культури і символів.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадмініст­рації підготовлено 51 проект розпоряджень з кадрових питань. Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за червень 2012 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період.

До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в серпні 2012 року.

Підготовлено порядок денний та передано телефонограми на апаратні наради у голови райдержадміністрації, які відбулися 2,9,16, 23,30 липня 2012 року.

Спеціалістами відділу організовано передачу телефонограм запрошеним на спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району, яке відбулося 25 липня 2012 року в приміщенні Районного Будинку культури.

До відділу кадрової роботи облдержадміністрації надано інформацію:

- щодо призначення на посаду та звільнення з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління органів виконавчої влади:

- дані про наявність вакантних посад державних службовців в апараті, управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації;

До Головного управління державної служби в Харківській області надано:

- списки вакантних посад державних службовців в апараті, управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації;

- про розміщення позиційного матеріалу з питань підготовки нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію Закону України “Про державну службу”

- про працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням за спеціальностями знань “Державне у правління”

До організаційного відділу апарату облдержадміністрації постійно надавалась інформація:

- план основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень;

- виконання плану основних заходів за минулий тиждень;

- про розміщення білбордів

- про місце перебування голови райдержадміністрації на наступний тиждень та добу;

- про проведення обговорення проектів нормативно-правових актів у рубриці “Впровадження Закону України “Про державну службу”;

Постійно проводилася робота щодо обчислення стажу державної служби державних службовців.

Підготовлені і направлені до засобів місцевої інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

Постійно проводилася робота щодо обчислення стажу державної служби державних службовців.

Підготовлені і направлені до засобів місцевої інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                        О.Панікар

 

Двірник, 5 55 66

Переглядів: 17
Дата публікації: 13:35 05.09.2012
Версія для слабо- зорих