Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2012 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2012 року


                                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                                                             Голова районної державної адміністрації

                                                                                                                                                                                        ______________ Г.Ківшар

                                                                                                                                                                                                   „ 17 ” серпня 2012 р.

                                                                                План основних заходів

                                                                Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2012 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

4

 

5

6

1

День знань та свято Першого дзвоника в загальноосвітніх навчальних закладах району

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

1-28

Державна атестація Новоосинівського ДНЗ

Новоосинівський ДНЗ

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

3

Урочистості з нагоди Дня підприємця

Районний Будинок культури

9.00-

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

3,10,17,24

 

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О.

 

3,10,17,24

Апаратні наради у першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

Кабінети першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

9.00-10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., заступники голови райдержадміністрації Ситник М.М., Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

3,10,17,24

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

 

3,10,17,24

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

 

3-14

Двотижневик з питань охорони життя та здоров’я “Увага, діти”

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

4

Засідання Комісії у справах дітей

Служба у справах дітей райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

 

 

4,18

 

12,26

 

 

7,21

 

13,27

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І. Білозерським

- заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

 
 

 

 

с. Сенькове, с.Смородьківка

 

с.Нечволодівка, с.Пристін

 

с.Мончинівка, с.Колісниківка

ФГ Коньшина Р.В.

ССГП “Нібулон”

 

 

 

8.30

 
 
 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

голова райдержадміністрації Г.В.Ківшар,

перший заступник голови райдержадміністрації В.І. Білозерський,

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М

 

4,11,18,25

Прийом громадян в громадській приймальні

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

4,6,17,26

Засідання призовної комісії Куп’янського району при проведенні осіннього призову 2012 року на строкову військову службу

Районний військкомат

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

Чалий П.А.

 

5

Гаряча” лінія по захисту прав споживачів

Управління економіки райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М.

 

5

Інформаційний дайджест “Гірка доля веселого ОГенрі”

Міський територіальний центр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

5

Нарада p керівниками господарств району з питань завершення польових робіт під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М.

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

5-9

Книжкова виставка “Права і закон”

Центральна районна бібліотека

09.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

6

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00-12.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

6

Портрет майстра “Творець мініатюрних шедеврів” (до 75-річчя з дня народження М.Сядристого)

Загальноосвітня школа №1 м.Куп'янська

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

6,13,20,27

Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

7

Районна спартакіада з міні-футболу, волейболу, кульової стрільби з пневматичної гвинтівки, шашок, дартцу, настільного тенісу з нагоди Дня фізичної культури і спорту

ПЗОВ “Сосновий”

Херсонська область

 
 

 

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

7

Літературно-музична композиція “Слово про Майстра (до 75-річчя з дня народження М.Сядристого)

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

7-10

Спортивно-масові заходи і змагання на відділеннях районної ДЮСШ з нагоди Дня фізичної культури і спорту

Спортивні майданчики району

 

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

8,9

Участь району в Великому Слобожанському ярмарку у м.Харкові

м.Харків

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М., начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

10

Підсумкове засідання організаційного комітету за результатами участі району в Великому Слобожанському ярмарку в місті Харкові

Кабінет № 11 райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л

 

 

10,24

 

3,17

 

14,28

 

6,20

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем;

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І.Білозерським

-заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Голова райдержадміністрації

Ківшар Г.В.,

перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.

 

 

10-16

Районний етап Всеукраїнського конкурсу фотолюбителів “Моя Україно!”

Загальноосвітні навчальні заклади району

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

11

Нарада з керівників господарств району з питань збирання цукрового буряка в сільгосппідприємствах району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М.

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

11

Школа кадрового резерву

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

12-18

Перегляд літератури “Романс про ліси”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13

Засідання Ради по роботі з кадрами

Районний Будинок культури

11.00-12.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

13

Дайджест цікавих повідомлень “Про день українського кіно”

Центр соціально-побутової адаптації Курилівка-1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Прямий зв’язок” голови районної державної адміністрації Ківшаря Г.В. з населенням району

Кабінет № 10 райдержадміністрації

9.00-10.00

Начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації Кучерявий В.В.

 

14-21

Огляд літератури “Дивовижна історія моєї Батьківщини”

Центральна районна бібліотека

09.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Участь в етнофестивалі “Печенізьке поле”

Смт. Печеніги

09.00-18.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Бесіда “Українським малятам про національні свята”

Центральна районна бібліотека

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Година спілкування “Молодіжні субкультури”

Центральна районна бібліотека

08.00-15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17-23

Заходи з нагоди Дня туризму

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

18

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

18

Навчання з черговими райдержадміністрації щодо порядку дій чергового в разі надзвичайної ситуації на території району

Приміщення спецчастини

11.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

Чалий П.А.

 

18-25

Перегляд літератури “Велика Вітчизняна-час і пам'ять” (приурочений до Дня партизанської слави)

Центральна районна бібліотека

09.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

19

Нарада з керівників господарств району з питань збирання цукрового буряка в сільгосппідприємствах району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М.

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

19

Нарада керівників дошкільних навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

19

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питань:

1. Про стан реалізації державної кадрової політики в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації.

2. Про хід виконання Комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в Куп’янському районі на 2012-2017 роки.

3. Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2012 року.

4. Про хід виконання рішення колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 25 липня 2012 року “Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за I півріччя 2012 року”

Районний Будинок культури

10.00-12.00

Керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О.,

начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І..

перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І.,

начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.,

начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.,

начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

19

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Управління праці та соціального захисту населення

 

 
 

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

19

Навчання для працівників сільських рад району

Районний Будинок культури

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

20

Нарада заступників керівників навчальних закладів з виховної роботи

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

20

Нарада працівників культури району

Відділ культури і туризму райдержадміністрації

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Відзначення Дня партизанської слави

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В., начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Семінар для бібліотечних працівників, директорів сільських Будинків культури та завідуючих сільськими клубами

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Перевірка стану організації роботи з контрольними документами, питань діловодства, із зверненнями громадян у відповідності до вимог чинного законодавства в службі у справах дітей райдержадміністрації

Служба у справах дітей райдержадміністрації

16.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

20

Засідання Координаційної ради

Служба у справах дітей райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

20-25

 

Книжкова виставка “Технічний калейдоскоп”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Засідання районної комісії з питань безпечної життєдіяльності населення

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

22

Бесіда “Історія партизанської слави”

Центральна районна бібліотека

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23-30

Перегляд літератури “Довголіття? Без проблем!”

Центральна районна бібліотека

09.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Урочистості з нагоди 100-річчя заснування Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

24

Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Кабінет № 11 райдержадміністрації

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

25

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Каб.№ 10

райдержадміністрації

 
 

10.00-12.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

25

Семінар для головних бухгалтерів бюджетних установ та сільських рад району на тему: “Стан фінансово-бюджетної дисципліни, рівень відшкодування збитків, виявлених ревізіями та перевірками”

Фінансове управління райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник фінансового управління райдержадміністрації Потапова А.С.

 

25

Нарада керівників загальноосвітніх навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

25

Колегія працівників відділу освіти

Відділу освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

26

Стажування працівників управління праці та соціального захисту населення з кадрових питань

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

27

Нарада з головними зоотехніками господарств району з питань підготовки тваринницьких приміщень в сільгосппідприємствах району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М.

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

27

Перевірка виконкому Ягідненської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Ягідненська сільська рада

14.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

27

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.В.

 
 

 

27

Мистецька година “Лицар оперного мистецтва”(до 80-річчя від дня народження А.Солов'яненка)

Центр соціально-побутової адаптації с.Курилівка-1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Інтелектуально-конкурсна гра “Найкращий читач”

Загальноосвітня школа № 1 м.Куп'янськ

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Засідання районної тристоронньої соціально-економічної ради

Кабінет № 11 райдержадміністрації

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Семінар із спеціалістами сільських рад та працівниками управління з питань надання населенню державної соціальної допомоги та житлових субсидій

Управління праці та соціального захисту населення

 

 
 

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 

28

Заходи до Всеукраїнського дня бібліотек

Центральна районна бібліотека

09.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

28

Нарада заступників керівників загальноосвітніх навчальних закладів району з навчально-виховної роботи

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

28-29

Районний фестиваль народної творчості “Червона калина” (відбіркові тури)

Культурні заклади району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

Перша декада місяця

Засідання Засідання організаційного комітету щодо підготовки та проведення Великого Слобожанського ярмарку в місті Харкові

Управління економіки райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М.

 

Друга декада

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Рейд “Урок”, перевірка реалізації права дітей на освіту

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Чемпіонат району з футболу серед юнацьких сільських команд

Спортивні майданчики району

 

Начальник відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

Протягом місяця

Моніторинг та контроль за підготовкою виборчих дільниць району до виборів народних депутатів України

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Святкування свята День села (с.Гусинка, с.Смородьківка, с.Вишнівка)

Територія району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.,

 

Протягом місяця

Участь керівництв райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                       О.Панікар

 

Тугумова 5 55 66

 
 
 

 

Переглядів: 4
Дата публікації: 14:02 06.09.2012
Версія для слабо- зорих