Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Виконання планів роботи райдержадміністрації за місяць 2012 року | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в серпні 2012 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в серпні 2012 року


ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією в серпні 2012 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів в серпні 2012 року.

01 серпня

- відбулась зустріч заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. з мешканцями КП “Військове містечко” з питань благоустрою території.

- фахівцями служби у справах дітей проведено спільний профілактичний рейд з метою перевірки чергування відповідальних в місцях масового відпочинку молоді з метою перевірки умов проживання та оздоровлення дітей пільгових категорій на території Глушківської сільської ради. Перевірено умови проживання 1 дитини, що перебуває під опікою.

02 серпня

- голова райдержадміністрації Ківшар Г.В. взяв участь в сходах громадян с.Вишнівка Вишнівської сільської ради. На сходах були підняті актуальні питання сільської громади: ремонт доріг, створення нових робочих місць, транспортне забезпечення, земельні питання.

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведено вивчення дотримання чинного законодавства про працю ПП «Полесадсервіс». В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

- у відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ була оформлена книжкова виставка „ Секрети сучасної господині”.Користувачі бібліотеки ознайомилися з порадами, як вести домашнє господарство, секретами смачної кухні, як зробити затишок в оселі та переглянули таку літературу : „ Все для дома”, „ Для дома , для сім’ї”, „ Ця книжка для Вас, дівчатка” та інші.

- на абонементі ЦРБ була оформлена книжкова виставка „За здоровий спосіб життя”. Що таке здоровий спосіб життя, як зберегти здоров’я, корисні поради по правильному харчуванню, про все це могли дізнатись користувачі бібліотеки, переглянувши таку літературу: „ Рецепты здоровья и долголетия”, „ Секреты молодости и красоты”, „ Домашний лечебник” та інші.

- в Районному Будинку культури, згідно з графіком, проведено навчання для працівників апарату, керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів РДА з порядком денним:

1.Про проведення методичних виїздів до виконкомів сільських рад району з питань вивчення стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади та надання методичної допомоги за І півріччя 2012 року. Інформувала: Панікар О.О., керівник апарату райдержадмініст­рації.

2. Про організацію роботи управлінь і відділів райдержадмініст­рації з контрольними документами. Інформувала: Єрмолаєнко А.С., спеціаліст ІІ категорії загального відділу апарату райдержадмініст­рації.

3. Про порядок обліку, зберігання і використання в роботі документів, справ та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави. Інформував: Чалий П.А., завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадмініст­рації.

03 серпня проведено виїзний прийом громадян-працівників “Райавтодор” заступником голови РДА Дроботом А.Д. Звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства, на порушене питання надано роз'яснення.

06 серпня

- проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Білозерським В.І. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту, порушене питання залишено на контролі.

- в кабінеті голови райдержадміністрації під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В. проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І півріччя 2012 року. Доповіла: Рубежанська Олена Миколаївна, заступник начальника фінансового управління райдержадміністрації.

2.Про хід підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років. Доповіла: Говорова Марина Михайлівна, головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації.

3. Про стан функціонування місцевої пожежної охорони. Доповів: Лопоносов Олександр Миколайович, начальник місцевої пожежної охорони.

4. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. Доповіла: Єрмолаєнко Аліна Сергіївна, спеціаліст ІІ категорії загального відділу апарату райдержадміністрації.

Ківшар Г.В., голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації відбулась нарада з головними інженерами сільгосппідприємств району по підготовці техніки до збирання кукурудзи на силос на цукрового буряку. На нараді виступив начальник управління агропромислового розвитку Бочарніков М.П.

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведено перевірку Куп’янського будівельно – монтажного експлуатаційного управління південної залізниці з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством. В ході перевірки помилок не виявлено.

- відділом у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації направлено 3 дітей пільгових категорій на оздоровлення до санаторію "Таврія" м. Скадовськ.

07 серпня

- проведено виїзний прийом громадян с.Лісна Стінка головою райдержадміністрації Ківшарем Г.В. Звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства, порушене питання залишено на контролі.

- на абонементі ЦРБ розпочала роботу виставка-рекомендація „Хімія – наш помічник”. Читачі бібліотеки ознайомилися з літературою: „Химчистка на дому”, „Хімія в нашому домі”, „Краски для дома” та інш., дізналися, що багато повсякденних речей, які нас оточують, виготовлені за допомогою хімічних технологій.

08 серпня

- проведено виїзний прийом громадян с.Вишнівка першим заступником голови райдержадміністрації Білозерським В.І. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту, порушене питання залишено на контролі.

09 серпня

- проведено виїзний прийом громадян СВК по виробництву яловичини заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М. Звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики та земельних відносин, на порушене питання надано роз'яснення.

- голова райдержадміністрації Ківшар Г.В. взяв участь у сходах громадян с.Глушківка. На сходах були присутні керівники структурних підрозділів, Глушківський сільський голови, керівник СТОВ “Мрія” А.Головко та були розглянуті актуальні питання сільської громади: ремонт доріг, створення нових робочих місць, транспортне забезпечення, земельні питання, про відновлення функціонування дошкільно-навчального закладу “Берізка” с.Глушківка.

- в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відбулось засідання комісії щодо прийняття рішень про надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, за рішенням комісії надано допомогу 2 громадянам на суму 844 грн. Начальником управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польохою О.І. проведено „гарячу” телефонну лінію по телефону 5-15-16. Звернулось 2 громадянина з питань надання матеріальної допомоги.

- в Центрі соціально-побутової адаптації с.Курилівка-1 був представлений інформаційно-мистецький дайджест „Секрети успіху Софії Ротару”, присвячений 65-річниці від дня народження знаменитої української співачки. Зав.абонементом Черняк Л.В. розповіла присутнім про початок творчого шляху С.Ротару, про її досягнення на співочій ниві, ознайомила з пісенним репертуаром співачки.

- відділом у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації організовано відправлення дітей на IV оздоровчу зміну до ПЗОВ “Сосновий”.

10 серпня

- відбувся “прямий зв'язок” голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В. з населенням району за телефоном 5-52-45. Громадяни не звертались.

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведено вивчення дотримання чинного законодавства про працю ФОП Кулик Л.П. В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

12 серпня за участю першого заступника голови райдержадміністрації В.Білозерського відбулось урочисте відкриття IV зміни у ПЗОВ “Сосновий”.

13 серпня

- проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ківшарем Г.В. Звернулося 3 громадянина з питань аграрної політики і земельних відносин, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. Порушені питання залишено на контролі.

- в кабінеті керівника апарату відбулась апаратна нарада у керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О., на якій підбито підсумки роботи апарату за минулий тиждень та визначені завдання на період з 20.08.2012 по 23.08.2012 року.

- в кабінеті голови райдержадміністрації відбувся конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста юридичного відділу апарату райдержадміністрації. Переможцем визнано Саяпіна Михайла Миколайовича. Вищеназвана кандидатура рекомендована голові на призначення та направлена для проходження спеціальної перевірки.

- відділом ЖКГ та РІ проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з порядком денним:

1. Виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років.

2. Рівень розрахунків за енергоносії.

3. Створення ОСББ по Куп’янському району.

14 серпня

- в управлінні агропромислового розвитку була проведена нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільгосппідприємств по заготівлі соковитих кормів із застосуванням консервантів. На нараді виступив начальник управління АПР Бочарніков М.П.

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації здійснено перевірку Кіндрашівської сільської ради з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством. В ході перевірки помилок не виявлено.

В управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відбулось засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення. За рішенням комісії надано грошової допомоги 8 громадянам на суму 1300 грн.

- на абонементі ЦРБ була представлена книжкова виставка „Багато країн на землі, та найкраща – завжди Україна”, присвячена Дню Незалежності України. Читачі мали змогу переглянути книжки з історії України, про видатних людей України, ознайомитися з сучасною українською законодавчою та суспільно-політичною літературою.

15 серпня

- голова райдержадміністрації Ківшар Г.В. взяв участь в сходах громадян с. Гусинка Гусинської сільської ради (питання: капітальний ремонт сільського клубу), с.Моначинівка Моначинівської сільської ради (питання: відкриття дитячого садочку в с.Моначинівка), с.Смородьківка Смородьківської сільської ради (питання: ремонт доріг, ремонт залізничної платформи) та с.Кіндрашівка Кіндрашівської сільської ради (питання: забезпеченість централізованим водопостачанням, ремонт дороги, несанкціоноване вивезення сміття. У сходах, також взяли участь Войтюк О.М.- начальник Куп'янської дирекції залізниці, Остапчук В.М.-начальник Південної залізниці, депутат обласної ради, заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М. та сільські голови.

- в районному Будинку культури відбулось спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з порядком денним:

1. Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2012 року. Доповідач: Ситник М.М., заступник голови райдержадміністрації.

2. Про виконання Програми розвитку малого підприємництва в Куп'янському районі на 2011-2012 роки. Доповідач: Ситник М.М., заступник голови райдержадміністрації.

3. Стан та перспективи розвитку галузі тваринництва в господарствах району. Доповідач: Ситник М.М., заступник голови райдержадміністрації.

4. Про виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років. Доповідач: Дробот А.Д., заступник голови райдержадміністрації.

- в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з сільськими радами з питання проведення повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів району. На нараду було запрошено комунальне підприємство "Облземпроект" для укладання договорів на розробку технічної документації з повторної нормативної оцінки земель населення району.

- фахівцями служби у справах дітей райдержадміністрації проведено профілактичний рейд спільно з відділом кримінальної міліції у справах дітей з метою перевірки умов проживання та виховання дітей в сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах на території сіл Кислівка, Петропавлівка. Перевірено умови утримання 6 дітей, що проживають в сім’ях, які перебувають у складних життєвих обставинах, 5 дітей, які перебувають під опікою/піклуванням та умови проживання дітей в 1 багатодітній родині, де батьки недостатню увагу приділяють утриманню та вихованню дітей. За результатами рейду складено 1 адміністративний протокол щодо притягнення до адміністративної відповідальності батька з багатодітної родини.

- на базі міського територіального центру була проведена літературна бесіда „Сміхологія Павла Глазового”, присвячена 90-ї річниці від дня народження письменника. Захід пройшов у веселій, дружній атмосфері, яку завжди створюють гуморески П.Глазового.

16 серпня

- у відділі освіти відбулась нарада заступників керівників з виховної роботи з питання визначення пріоритетних напрямів виховної роботи на новий 2012/2013 навчальний рік. Представники відділу освіти (Т.В. Жадановська, О.Ю. Коротич, Л.О. Роженцова) взяли участь у Всеукраїнській акції «Нові стандарти – нова школа», яка проходила на базі Краснодонського районного відділу освіти Луганської області.

- відбулося засідання колегії працівників культури, на якому було розглянуто питання "Підготовка закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 р.р." та нарада працівників культури району з питань підготовки масових заходів районного та обласного рівнів: День села, День Незалежності України, Великий Слобожанський ярмарок та поточних питань.

17 серпня

- проведено виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. с.Кіндрашівка. Звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства. Порушене питання залишено на контролі.

- в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відбулось засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі, на якому розглянуто роботу комісії за серпень 2012 року.

- на базі відділу освіти відбувся прийом делегації Миргородського районного відділу освіти в рамках Всеукраїнської акції «Нові стандарти – нова школа».

- в читальному залі ЦРБ пройшла година духовності: „Духовность – храм души человеческой”. Завідуюча читальним залом Разенкова Ю.І. розповіла присутнім про три великі православні свята серпня – 14 серпня (Маковія), 19-серпня (Преображення Господнє), 28 серпня (Успіння Пресвятої Богородиці) та пов’язані з ними народні традиції.

18 серпня

- перший заступник голови райдержадміністрації В.Білозерський взяв участь в урочистостях з нагоди Дня Повітряних Сил Збройних Сил України, які пройшли у с.Курилівка, на території колишнього військового містечка та привітав колишніх військових з їх професійним святом. Присутніх також вітали секретар Курилівської сільської ради Янченко О.О., керівники підприємств та установ, розташованих на території села Курилівка. Музичні вітання всім дарували аматори Будинку культури імені В.І.Кошелєва селища Ківшарівка, Будинку науки і техніки селища Куп'янськ-Вузловий, районного Будинку культури, Вищого професійного училища № 27 та закладу культури с.Курилівка. Свято закінчилося молодіжною дискотекою.

- у відділі обслуговування дітей та юнацтва відбувся урок народознавства: „Прийшов Спас, пішло літо від нас”. Захід відбувся у форматі „круглого столу”. Діти з зацікавленістю прослухали розповідь завідуючої відділом Авсентьєвої Н.В. про історію цього свята та поділилися своїми знаннями народних обрядів, пов’язаних зі Спасом. Захід закінчився традиційним частуванням – яблуками та медом.

20 серпня

- проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Білозерським В.І. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту. Порушене питання залишено на контролі.

- в кабінеті голови райдержадміністрації відбулась апаратна нарада у голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В. з порядком денним:

1. Про підсумки проведення огляду-конкурсу з підготовки навчальних закладів району до нового 2012-2013 навчального року. Доповіла: Жадановська Т.В., начальник відділу освіти райдержадміністрації.

2. Про підсумки виконання Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі на 2011-2015 роки у І півріччі 2012 року. Доповіла: Мироненко Л.М., начальник управління економіки райдержадміністрації.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. Доповіла: Яшугіна Т.С., завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації. Голова райдержадміністрації Г.Ківшар підвів підсумки апаратної наради.

В цей же день в кабінеті керівника апарату відбулась апаратна нарада у керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О., на якій підбито підсумки роботи апарату за минулий тиждень та визначені завдання на період з 27.08.2012 по 01.09.2012 року.

- в кабінеті першого заступника голови райдержадміністрації відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісії розглянуто рівень оплати праці у окремих суб’єктів господарювання району.

- на базі відділу освіти методистом з дошкільної освіти були проведені консультації для завідувачів ДНЗ з питання: «Про формування мережі ДНЗ на 2012-2013 н. р.» та для вчителів початкових класів ЗНЗ району «Про облік дітей старшого дошкільного віку».

- відділом ЖКГ та РІ проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з порядком денним:

1. Виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років.

2. Рівень розрахунків за енергоносії.

3. Створення ОСББ по Куп’янському району.

21 серпня

- проведено виїзний прийом громадян с.Пристін головою райдержадміністрації Ківшарем Г.В. Звернувся 1 громадянин з питань комунального господарства. Порушено питання залишено на контролі.

- в управлінні агропромислового розвитку проведена нараду з головними бухгалтерами з питання своєчасної сплати громадянам орендної плати за користування земельними частками згідно договорів оренди. На нараді виступила заступник начальник управління агропромислового розвитку Водолазська С.А.

- у м.Харкові відбулося урочисте вручення шкільних автобусів Міністром освіти і науки, сім’ї, молоді та спорту України Дмитром Табачником. Відділ освіти райдержадміністрації отримав 2 автобуси для підвозу дітей та вчителів Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. і Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст.

- в читальному залі ЦРБ було розгорнуто перегляд літератури „Велична і свята моя рідна Україна”, присвячений Дню Незалежності України. Виставка включала в себе розділи: „З глибини століть”, де представлені книги: „Велика історія України”, „Українки в історії”, „Україна на шляху до Європи” та інші; розділ „Шляхами козацької слави”, де можна було подивитися книги з історії козацтва, такі як: „Історія запорізьких козаків” Д Яворницького, В.Смолій, В.Степанков „Богдан Хмельницький”, „Гетьмани України” та інші; розділ „Національна символіка України”, який був представлено книгами О.Пастернак „Пояснення тризуба”, „Нащадки святої Трійці” та інші; розділ „Звичаї мого народу”, в якому можна було переглянути книги: М.Попович „Культура”, „Українська вишивка”, П.М.Жолтовський „Український живопис ХVІІ – ХVІІІ ст.”, „Українське народознавство”, „Українські народні пісні” та інші; до Дня Державного Прапору Україні діє книжкова виставка-календар: „Наш стяг – пшениця у житах під голубим склепінням неба", на якій читачі мають змогу ознайомитися з такою літературою: В.Сергійчук „Доля української національної символіки”, „Національна символіка України”, „Моя країна – Україна”, „На порозі нової України” та іншою.

22 серпня

- проведено виїзний прийом громадян с.Кругляківка першим заступником голови райдержадміністрації Білозерським В.І. Звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту. Порушене питання залишено на контролі.

відбулося святкування Дня села Ягідне та урочистості з нагоди відкриття сільського клубу, бібліотечного філіалу і 30-річчя Ягідненської сільської ради. Мешканців села привітали зі святом: перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І., голова районної ради Чернова С.П., начальник станції Куп’янськ-Південна дистанція колії Південної залізниці Хоменко М.М., начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В., сільський голова Косенко М.В. Учасники самодіяльності також вітали присутніх музичними подарунками. Святкова дискотека та чудовий феєрверк завершили свято.

- відділом організаційно-кадрової роботи, загальним відділом та сектором контролю здійснено перевірку стану організації роботи з кадрових питань, контрольними документами, питань діловодства зі зверненнями громадян в районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг). За результати перевірки складено довідку.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 28 заяв: 25 – з питань призначення субсидій, 2 – призначення державної соціальної допомоги та 1 заява з питання нарахування пільг за фактичним місцем проживання. За рішенням комісії 1 заявнику в призначені субсидій відмовлено, решта заяв задовільнені.

- в управлінні економіки райдержадміністрації проведено засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів. На засідання робочої групи були запрошені: КП ФСТ Колос, ПП Кулакевич, ПП Вілівчук, ПП Глушко, ПП Остапенко, ПП Карпова, ПП Алієв. По кожному із запрошених були прийняті відповідні рішення.

- фахівцями служби у справах дітей райдержадміністрації спільно з відділом кримінальної міліції у справах дітей проведено профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання та виховання дітей в сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах на території сіл Московка, Нечволодівка, Грушівка, Василівка. Перевірено умови утримання 2 дітей, що проживають в сім’ях, які перебувають у складних життєвих обставинах, 3 дітей, які перебувають під опікою/піклуванням та перевірено умови проживання дітей в сім’ях, які потребують практичної допомоги. За результатами рейду складено 1 адміністративний протокол щодо притягнення до адміністративної відповідальності матері, яка недостатню увагу приділяє вихованню дітей.

- в читальному залі ЦРБ проведено урок історії до Дня Незалежності України: „Нині свято нашого народу – свято України і її роду”. Завідуюча читальним залом Разенкова Ю.І. розповіла присутнім про історію боротьби українського народу за свою незалежність, про Україну за часів козацтва, про становлення України як незалежної держави в наш час; на абонементі ЦРБ розпочала свою роботу книжкова виставка: "І синє небо, і жовте колосся", присвячена Дню Державного Прапору України. На виставці для відвідувачів представлені книги за зазначеною тематикою.

23 серпня

- проведено виїзний прийом громадян ФГ Хорошко заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М. Звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики та земельних відносин. На порушене питання надано роз’яснення.

- біля пам’ятника Т.Шевченко у м.Куп'янську відбувся урочистий мітинг та підняття Державного Прапору України, спільно з Куп’янською міською радою, присвячений Дню Державного Прапора України та 21-ій річниці незалежності України. Учасників вітали перший заступник голови райдержадміністрації В.Білозерський та секретар Куп'янської міської ради Ю.Мартинов. По закінченню митингу відбулось покладання квітів до пам’ятника Т.Шевченко.

- на базі шкільного музею с. Кислівка відбулися заходи до Дня незалежності України: проведена бесіда на тему «Незалежна вільна наша Україна», круглий стіл «21 рік Незалежності», вікторина «Сторінками славетної історії».

- фахівцями служби у справах дітей райдержадміністрації спільно з Куп’янським міськрайцентром зайнятості населення відвідано дитячий оздоровчий табір „Прометей”, перевірено організацію профілактично-виховної роботи в таборі та прочитано лекції „Україна-незалежна держава”, „Права людини і дискримінація”.

- в читальному залі ЦРБ пройшла інформаційна година „Державні символи України”, присвячена Дню Державного Прапору України. Зав.читальним залом Разенкова Ю.І. ознайомила читачів бібліотеки з історичними даними про прапори нашої землі, про прапори за часів козацтва, про походження кольорів на нашому прапорі; в закладах культури району проведено різнопланові заходи, присвячені Дню Державного Прапора України та 21-ій річниці незалежності України.

- відділом у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації проведені змагання з міні-футболу, піонерболу, дарцу, шашок присвячені 21-й річниці незалежності України, та Дню Державного прапору України в ПЗОВ “Сосновий”.

24 серпня в закладах культури району були проведені бесіди, концерти, урочистості, присвячені Дню незалежності України, згідно затверджених планів роботи.

25 серпня на центральній площі міста було проведено святковий ярмарок, присвячений 21-й річниці незалежності України, в якому прийняли участь 17 сільськогосподарських підприємств району. Загальна сума вивезеної продукції склала248,41 тис.грн. Кожна сільська рада відтворювала українські традиції та культурний рівень громади. Ярмарок супроводжувався святковим концертом. Також відзначено Почесними грамотами найбільш видатних представників різних галузей соціально-економічної сфери.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва розпочала роботу ілюстрована книжкова виставка „Моє місто”. На ній представлена література з історії та сьогодення нашого міста та Куп’янщини, а також розміщені чудові фотографії з краєвидами рідного міста.

- в кабінеті голови райдержадміністрації відбулась апаратна нарада у голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В. з порядком денним:

1. Розгляд довідки про роботу апарату райдержадміністрації. Доповіла:Панікар О.О., керівник апарату райдержадміністрації.

2. Про стан роботи щодо охорони культурної спадщини у Куп'янському районі. Доповіла: Користіна І.В., начальник відділу культури та туризму райдержадміністрації.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. Доповіла: Яшугіна Т.С., завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації. Голова райдержадміністрації Г.Ківшар підвів підсумки апаратної наради

- в кабінеті керівника апарату відбулась апаратна нарада у керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О., на якій підбиті підсумки роботи апарату за минулий тиждень та визначені завдання на період з 27.08.2012 року по 01.09.2012 року.

- відділом ЖКГ та РІ проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з порядком денним:

1. Виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років.

2. Рівень розрахунків за енергоносії.

3. Створення ОСББ по Куп’янському району.

28 серпня

- в районному Будинку культури під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В. відбулась нарада з керівниками комунальних підприємств та сільгосппідприємств, структурних підрозділів, сільськими головами з порядком денним:

1.Благоустрій населених пунктів району. Доповів: Дробот А.Д.- заступник голови райдержадміністрації.

2.Знешкодження карантинних рослин. Доповів Дегтярьов В.В.- державний інспектор з карантину рослин Державної інспекції з карантину рослин по Харківській області.

3. Виплати дотації за молодняк великої рогатої худоби. Доповів: начальник агропромислового розвитку Бочарніков М.П.

4. Стан виборчих дільниць. Доповіла: Панікар О.О. - керівник апарату райдержадміністрації.

Голова райдержадміністрації Ківшар Г.В. підвів підсумки наради.

- в фінансовому управлінні райдержадміністрації відбувся семінар з головними бухгалтерами сільських рад на тему "Поліпшення якості планування бюджетів, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів". На семінарі-нараді були розглянуті наступні питання:

1. Щодо формування попередніх показників, визначення потреби по видатках бюджетів сільських рад на 2013 рік. Доповіла: заступник начальника фінансового управління - начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М.

2. Щодо ознайомлення з прогнозними показниками доходів бюджетів сільських рад на 2013 рік, що враховуються при визначені між- бюджетних трансфертів, доходів що не враховуються при визначені між- бюджетних трансфертів, доходів спеціального фонду та бюджету розвитку. Доповіла: начальник відділу доходів Сімонова І.А.

3. Щодо індексації заробітної плати ( згідно листа Міністерства соціальної політики України від 01.03.2012 р. № 48/10/136-12). Доповіла: начальник фінансово-господарського відділу Білодід Л.О.

29 серпня

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації відбулося засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі. На засіданні комісії взято на облік 1 громадянина умовно - достроково звільненого від відбування покарання.

- представники відділу освіти та перший заступник голови райдержадміністрації В.Білозерський взяли участь в обласній конференції на тему “Про підсумки розвитку освіти та науки Харківської області в 2011/2012 році та завдання на навчальний 2012/2013 рік”, яка відбулася на базі Палацу студентів Харківського центру естетичного виховання “Будинок вчителя”. У відділі освіти методистом ІМЦ Давиденко Т.М. було проведено консультацію для завідувачів ДНЗ по складанню річного плану роботи на 2012-2013 н.р.

- фахівцями служби у справах дітей райдержадміністрації в рамках Всеукраїнського рейду „Урок” спільно з відділом кримінальної міліції у справах дітей та районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді проведено профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання та виховання дітей у кризових сім’ях на території сіл Петрівка, Болдирівка, Пристін, Сенькове. Перевірено умови утримання 21 дитини, що проживають у 8 сім’ях, з них 6 дітей, які перебувають під опікою/піклуванням, з метою вибіркового контролю. За результатами рейду складено 1 адміністративний протокол щодо притягнення до адміністративної відповідальності матері, яка недостатню увагу приділяє вихованню дітей, 3 дітей влаштовано на лікування та реабілітацію. Проведено виїзд до ПЗОВ „Сосновий” з метою проведення заходів з циклу „Україна – незалежна держава”. Для дітей старшої вікової групи проведено лекцію „ Становлення державності незалежної України і конституційний процес”, для середньої та молодшої вікових груп проведені бесіди: „Народження держави України (історія та сучасність)”, „ Україна- незалежна демократична держава.

30 серпня

- на базі будинку культури с.Петропавлівка відбулася районна педагогічна конференція за темою: «Про підсумки розвитку освіти району у 2011/2012 навчальному році та завдання на 2012/2013 навчальний рік». У конференції взяли участь: голова Куп’янської районної ради Чернова С.П., перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І., педагогічні працівники району, керівники навчальних закладів району, голови сільських рад, керівники фермерських господарств, представники районної СЕС, начальники структурних відділів райдержадміністрації, начальник районного відділу головного управління Держтехногенбезпеки у Харківській області, завідувач центру практичної психології і соціальної роботи КВНЗ «ХАНО» Марінушкіна О.Є., голова районного профспілкового комітету працівників освіти Роженцова Л.О., вчителя ветерани та молоді спеціалісти.

Після завершення конференції на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. були проведені секційні засідання педагогів району на тему: «Обговорення завдань педагогічних колективів у 2012/2013 навчальному році», секційні засідання керівників гуртків БДЮТ за темою «Організація діяльності ПНЗ на концептуальних засадах «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України»» та нарада керівників ЗНЗ з питань:

1. Про проведення місячника «Увага! Діти на дорозі!».

2. Про стан набору учнів до 1-х класів.

3. Про підсумки проведення огляду-конкурсу закладів освіти до нового 2012/2013 навчального року.

4. Про проведення інформаційно-просвітницьких, психолого-педагогічних та науково-методичних заходів для педагогічних працівників району до початку 2012-2013 навчального року.

На базі Петропавлівського ДНЗ відбулася нарада керівників ДНЗ з питань:

1. Про підсумки діяльності ДНЗ району у 2011-2012 навчальному році та визначення пріоритетних напрямків на наступний навчальний рік.

2. Презентація річних планів роботи дошкільних навчальних закладі.

- в центрі соціально – побутової адаптації с. Курилівка до 75-річчя від дня народження М.С. Сядристого, була проведена мистецька бесіда „Корифей мікромініатюр”. Про життєвий і творчий шлях відомого та заслуженого майстра народної творчості України, народного художника України – Миколи Сергійовича Сядристого розповіла присутнім завідуюча абонементом ЦРБ Л. В.Черняк. Був продемонстрований фільм про мікромініатюри майстра, які виготовлені за власною технологією.

- районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді проведено семінар-навчання з фахівцями із соціальної роботи на тему: “Особливості роботи з сім'ями, що перебувають в складних життєвих обставинах, в сільській місцевості”. Охоплено 10 фахівців.

- відділом організаційно-кадрової роботи проведено стажування відповідальної особи з кадрових питань районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

31 серпня

- відбулись сходи громадян сіл: Нечволодівка,Грушівка та Петрівка за участю першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І., депутата обласної ради Остапчука В.М., сільських голів. В сходах громадян с.Нечволодівка та с.Грушівка взяв участь керівник ФГ “Золотий тілець” Ісіченко В.Т., а в сходах громадян с.Петрівка голова райдержадміністрації Ківшар Г.В. Актуальні питання, які були розглянуті на сходах громадян с.Нечволодівка були: підвіз дітей до школи, ремонт доріг; питання, що були розглянуті в с.Грушівка: ремонт доріг, вивіз сміття, ремонт доріг, газифікація, низький тиск електронапруги; питання, які були розглянуті на сходах громадян с. Петрівка: газифікація, водопостачання, ремонт доріг, ліквідація сміттєзвалища.

- в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головними зоотехніками сільгосппідприємств району про стан розвитку тваринництва за серпень місяць 2012 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва Шевченко Г.М.

- фахівцями управління праці та соціального захисту населення проведено вивчення дотримання чинного законодавства про працю ПП «ТИС-АВТО». В ході вивчення виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації усунути порушення в місячний термін.

Протягом серпня

Фахівцями управління економіки проводився щоденний моніторинг стану цін на споживчому ринку на хліб, хлібобулочні вироби, продукти харчування та нафтопродукти. Протягом звітного періоду ціни на продукти харчування в цілому залишились стабільними. Зменшились ціни на деякі овочеві культури, так ціна на моркву знизилась на 10,5% (з 4,75 грн. до 4,25 грн.). Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились стабільними. Спостерігалось підвищення цін на нафтопродукти, а саме: ціна на бензин марки А-95, А-92, ДП підвищилась на 0,2 %, ціна на бензин марки А-76 зросла на 0,5% .

Фахівцями відділу освіти проводився облік дітей шкільного віку закріплених за навчальними закладами, забезпечувалося раціональне комплектування класів (груп) ЗНЗ району Проведено консультації для керівників ЗНЗ та їх заступників щодо планування методичної роботи навчального закладу, було завершено комплектування загальноосвітніх навчальних закладів району педагогічними кадрами.Також, районною комісією у складі: першого заступника голови районної державної адміністрації райдержадміністрації В.І.Білозерського, районної ради, відділу освіти, районної СЕС, та районного відділу ГУ Держтехногенбезпеки України в Харківській області здійснено виїзди до ЗНЗ району з метою проведення перевірки стану роботи щодо підготовки до нового навчального року. Перевірено 22 ЗНЗ, 5 ДНЗ та 1 ПНЗ. Всі заклади показали свою готовність до нового навчального року. По результатам огляду шкіл І-ІІІ ст.:

І місце посіла Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.,

ІІ – Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівський ліцей,

ІІІ – Кислівська ЗОШ І-ІІІ ст., Лісностінковська ЗОШ І-ІІІ ст.;

Серед шкіл І-ІІ ст.:

І місце – Курилівська ЗОШ І-ІІ ст.,

ІІ місце – Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст.,

ІІІ місце – Петрівська ЗОШ І-ІІ ст.;

Серед ДНЗ району:

І місце – Петропавлівський ДНЗ,

ІІ місце –Грушівський ДНЗ «Вишенька»,

ІІІ місце – Курилівський ДНЗ.

За кошти різних джерел фінансування на проведення поточних ремонтів приміщень шкіл, спортивних залів, їдалень та котелень було витрачено 273,5 тис. грн. За рахунок коштів субвенції з державного бюджету 03.08.12 року завершені роботи по капітальному ремонту покрівлі Лісностінковської ЗОШ І-ІІІ ст., за кошти субвенції Ягіднянської сільської ради проведено заміну 5 вікон на енергозберігаючі та лінолеума на 2 поверсі Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст. СТОВ «Надія» облаштувала внутрішніми туалетами Курилівську ЗОШ І-ІІ ст., для цієї ж школи ФГ «Колос» придбало меблі та посуд у їдальню, проведено поточні ремонти у спортивних залах Грушівської та Моначинівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Фахівцями служби у справах дітей райдержадміністрації здійснено перевірку зайнятості під час літніх канікул 1 дитини, схильної до скоєння правопорушень. В рамках проведення акції „Милосердя” організовано збір дитячих речей для надання гуманітарної допомоги дітям із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах. На виконання рішення протоколу № 21 обласної селекторної наради від 03.08.2012 року, № 01-15/62-72 від 09.08.2012 року, здійснено перевірку умов проживання та виховання дітей у всіх 9 прийомних сім’ях. Проведено профілактичний рейд спільно з відділом кримінальної міліції у справах дітей з метою перевірки умов проживання та виховання дітей в сім'ях, що опинилися в складних життєвих обставинах на території сіл Вишнівка і Гусинка. Перевірено умови утримання 1 дитини, також 3 дітей, які перебувають під опікою/піклуванням. Прийнято 1 громадянина, якому надана консультаційна допомога з питання оформлення державної соціальної допомоги дитині, позбавленій батьківського піклування.

Фахівцями служби, з метою забезпечення умов щодо збереження життя та здоров’я дітей у сімейних формах виховання, здійснено заходи щодо перевірки проходження поглибленого медичного огляду дітьми, які проживають в сім’ях опікунів/піклувальників та прийомних сім’ях на території району. Здійснено перевірку зайнятості під час літніх канікул 2 дітей схильних до правопорушень. Здійснювалась поточна робота в ЄІАС „Діти”: перевірено 22 електронні облікові картки дітей. Прийнято 6 громадян, яким надана консультаційна та практична допомога.

Відділом ЖКГ та РІ проводився моніторинг рівня розрахунків за житлово-комунальні послуги. За результатами проведеного моніторингу проплата населенням за енергоносії складає майже 100%, крім послуг з теплопостачання.

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації надана методична допомога з питання готовності пунктів збору мобілізаційних ресурсів до виконання завдань за призначенням для проведення заходів з оповіщення та збору мобілізаційних ресурсів спільно з військовим комісаріатом. В ході навчання перевірено лінії зв'язку військового комісаріату з пунктами попереднього збору військовозобов'язаних та техніки, дільницями оповіщення та штабами оповіщення сільських рад району.

З 28 по 30 серпня 2012 року Куп'янською райдержадміністрацією проведено спільні мобілізаційні навчання з Куп'янським ОРВК та штабом ТРО Куп'янського району. В ході навчання перевірено питання підготовки документів військового обліку військовозобов'язаних та пунктів збору сільських рад району. Відмічено, що в напрямку покращення мобілізаційної роботи в сільських радах зроблено значні кроки.

Фахівцями відділу надзвичайних ситуацій райдержадміністрації проводився щоденний моніторинг лісових пожеж на території Куп’янського району. Протягом звітного періоду в Куп’янському районі зафіксовано 2 пожежі площею згорання 0,12 га. Проведено інвентаризацію техніки комунальних та державних підприємств району в разі загрози виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру. За результатами інвентаризації на території району налічується 45 одиниць техніки, з них: 4-КП “Військове містечко”, 2- Новоосинівське ВУЖКГ, 2-Петропавлівське КП “Благоустрій”, 29-Куп'янський РЕМ, 6-Куп'янський ВРЕМ, 2-філія Куп'янський райавтодор.

В читальному залі ЦРБ діяла книжкова виставка „Громада і влада”, на якій були представлені книги з проблем місцевого самоврядування: „Врегулювання діяльності місцевої влади та її органів”, „Місцеві бюджети”, „Вісник громадських рад”, „Врегулювання механізмів участі громадян в управлінні громадою” – це лише невеликий перелік книг, з якими читачі ознайомилися завдяки даній виставці.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації надано безоплатну правову допомогу 5 громадянам з питань земельних правовідносин.

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень. За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 36 звернень громадян, з них колективних – 2 звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: - загальний відділ (на особистому прийомі) – 13; - загальний відділ (поштою) — 7; - облдержадміністрація – 2; - особистий прийом керівництва райдержадміністрації – 14. В більшій кількості звернень, які зареєстровані в серпні 2012 року, порушувалися з питання аграрної політики і земельних відносин — 23 звернення. Меншу кількість звернень становлять звернення з порушеними питаннями: соціального захисту — 6 звернень, комунального господарства — 3 звернення, сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт — 1 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 6 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком. Головою райдержадміністраці проведено 3 особистих прийомів громадян, з них 2 виїзних в с.Лісна Стінка та с.Пристін. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 4 громадянина, на звернення надані роз'яснення або залишені на контролі. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 12 особистих прийомів громадян, з них 6 виїзних в селах та на підприємствах району. Під час проведення особистих прийомів заступників голови райдержадміністрації звернулося 9 громадян, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Постійно протягом місяця організовувалися особисті, в тому числі виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.

До відділу кадрової роботи облдержадміністрації надано інформацію: - щодо призначення на посаду та звільнення з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління органів виконавчої влади:

- дані про наявність вакантних посад державних службовців в апараті, управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації;

До Головного управління державної служби в Харківській області надано:

- списки вакантних посад державних службовців в апараті, управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації;

До організаційного відділу апарату облдержадміністрації постійно надавалась інформація

- про місце перебування голови райдержадміністрації на наступний тиждень та добу;

29 серпня 2012 року проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 8).

Відділом з питань внутрішньої політики, зв'язків з громадськістю та у справах преси і інформації здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Українській формат”,„Наш город”, „Франт”, “Десятка+” та “Мрія+” розміщено 27 інформації про діяльність райдержадміністрації.

При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації, критичних статей не виявлено.

Підготовлена і надана у визначений термін інформація до управлінь та відділів облдержадміністрації: інформація про виконання обласного плану заходів щодо підготовки та відзначення 1025-річчя хрещення Київської Русі, щодо забезпечення доступу до публічної інформації, інформація про виконання заходів до Дня Державного Прапору та Дня незалежності України, підготовка реєстру документів що носять публічний характер, інформація про стан культових будівель, щодо релігійного життя району. Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

На виконання Законів України: „Про політичні партії”, "Про доступ до публічної інформації" та “Про вибори народних депутатів України”. Проводились зустрічі з лідерами районних політичних організацій з питань взаємодії органів виконавчої влади з об'єднаннями громадян. Проводилось оприлюднення інформації на сайті райдержадміністрації. Проводився моніторинг виборчого процесу.

На виконання Указу Президента України від 23.09.2004 №987/2004 „Про день Державного Прапора України”. Проводилась координація виконання в районі заходів з відзначення дня Державного Прапору України та Дня незалежності України, Указу Президента України від 17.02.01 № 101 "Про удосконалення діяльності органів виконавчої влади з питань інформування населення”. Разом із структурними підрозділами РДА проводилось інформування населення про діяльність райдержадмініст­рації.

На виконання розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій: „Про заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності обласної та районних державних адміністрації” від 20.03.2012р. № 136” та “Про заходи щодо забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації” від 10.04.2012 № 160. Постійно проводиться робота по оновленню інформації на офіційній сторінці РДА.

Спеціалістами відділу організовано оголошення по районній радіо мережі та на “Класному радіо” 34 інформації про діяльність райдержадміністрації. На каналі КТБ відбувся показ 26 інформаційних репортажів, виступів працівників РДА та матеріалів про діяльність райдержадмініст­рації.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті.

Спеціалістами відділу проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі, постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим політичним партіям та громадським організаціям, проводилась робота щодо забезпечення взаємодії структурних підрозділів райдерж­адміністрації та ЗМІ по формуванню громадської думки, спрямованої на виконання Законів України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій. Надавалась практична та методична допомога структурним підрозділам райдерж­адміністрації та сільських рад з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розміщення матеріалів на сайті райдержадмініст­рації. Проведено аналіз наповнення сторінок структурних підрозділів райдерж­адміністрації та забезпечено оновлення інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадмініст­рації підготовлено 33 проекти розпоряджень з кадрових питань.

Протягом поточного місяця вивчено питання та проінформовано облдержадміністрацію, керівництво райдержадміністрації, з таких питань:

- про зміни в керівництві райдержадміністрації;

- про призначення на посади та звільнення з посад керівників територіальних органів, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади;

- про місце перебування голови райдержадмініст­рації;

- звіт про виконання план основних заходів райдержадміністрації за тиждень;

Відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за липень 2012 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в вересні 2012 року.

Підготовлено порядок денний та передано телефонограми на апаратні наради у голови райдержадміністрації, які відбулися 6, 13, 20 та 27 серпня 2012 року.

Спеціалістами відділу організовано передачу телефонограм запрошеним на спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району, яке відбулося 16 серпня 2012 року в приміщенні районного Будинку культури.

- про проведення обговорення проектів нормативно-правових актів у рубриці “Впровадження Закону України “Про державну службу”

- інформацію про зміни керівництві райдержадміністрації;

- план основних заходів райдержадміністрації на наступний тиждень;

Постійно проводилася робота щодо обчислення стажу державної служби державних службовців.

Підготовлені і направлені до засобів місцевої інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

Керівник апарату райдержадміністрації                                            О.Панікар

 

 

Тугумова, 5-55-66

 
Переглядів: 3
Дата публікації: 13:24 16.10.2012
Версія для слабо- зорих