Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у жовтні 2012 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у жовтні 2012 року


                                                                                                                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                                                        Голова районної державної адміністрації

                                                                                                                                                                                     ______________ Г.Ківшар
                                                                                                                                                                                     19.09.2012 № 01-19/2755

 

 

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у жовтні 2012 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

4

 

5

6

1

Заходи до Дня людей похилого віку. Концерт до Дня ветерана

Районний Будинок культури

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.,

начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

Користіна І.В.

 

1,8,15,22,

29

 

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О.

 

1,8,15,22,

29

Апаратні наради у першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

Кабінети першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

9.00-10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., заступники голови райдержадміністрації Ситник М.М., Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

1,8,15,22,

29

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

1,8,15,22,

29

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 
 

 

2-9

Виставка-календар “Учителям присвячується”

Районний Будинок культури

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

2,16

10,24

 

5,19

 

11,25

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І. Білозерським

- заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

 

 

с. Кислівка, с.Вишнівка

с.Піщане, с.Гусинка

с.Московка, с.Курилівка

ФГ “Клепки”

ЗАТ АФ “8 Березня”

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

голова райдержадміністрації Г.В.Ківшар,

перший заступник голови райдержадміністрації В.І. Білозерський,

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М

 

2,9,16,

23,30

Прийом громадян в громадській приймальні

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

2-10

Книжкова виставка “Люби Куп’янщину — твою рідну землю””

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

3

„Гаряча” лінія по захисту прав споживачів

Управління економіки райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М.

 

4,5

Урочистості та святковий концерт з нагоди Дня працівників освіти

Районний Будинок культури

ПЗОВ “Сосновий”

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

4

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00-12.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

4,11,18,25

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

6, 7

Участь в регіональному конкурсі виконавців естрадної пісні “Золота осінь - 2012”

м. Первомайське

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

8

Перевірка Куп’янської філії РВЄ “Харківобленерго” з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

8,9

Засідання спеціальної комісії райдержадміністрації на період проведення квартальної перевірки секретного діловодства

Приміщення спецчастини

9.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

Чалий П.А.

 

 

8,22

 

1,15

 

12 ,26

 

4,18

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем;

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І.Білозерським

-заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

 

Громадська приймальня

8.00-11.00

 

Голова райдержадміністрації

Ківшар Г.В.,

перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.

 

9-16

Перегляд літератури “Калейдоскоп професій”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

9

Школа кадрового резерву

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

10

Районна виставка кращих робіт юннатів “Щедрість рідної землі”

Будинок дитячої та юнацької творчості

10.00-17.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

10

Літературна година “Єдиний суддя: майбутнє — творче кредо М.Цвєтаєвої” (до 120-річчя з дня народження)

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

11

Дайджест цікавих повідомлень “Свято українських живописців”

Центр соціально-побутової адаптації с.Курилівка -1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

12

Школа молодого вчителя

Відділу освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

12

“Прямий зв’язок” голови районної державної адміністрації Ківшаря Г.В. з населенням району

Кабінет № 10 райдержадміністрації

9.00-10.00

Начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації Кучерявий В.В.

 

13

Майстерня жіночих талантів “Наша ідея — ваша фантазія” (клуб “Сударушка”)

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Заходи до Дня Українського козацтва

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

15

Районний конкурс ораторського мистецтва

Відділ освіти райдержадміністрації

13.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

15-19

Перевірка стану організації індивідуальної форми навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

15-29

Державна атестація Новоосинівського ДНЗ

Новоосинівський ДНЗ

9.00-17.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

16-19

Районна виставка дитячого малюнка “Наша мрія — вода чиста, земля красива”

Будинок дитячої та юнацької творчості

10.00-17.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

16

Урок історії “Запорізька Січ — оберіг українського народу””

Аграрний ліцей

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Літературна бесіда “Поет і перекладач А.Малишко”( до 100-річчя з дня народження)

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Нарада керівників дошкільних навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

17-27

 

Книжкова виставка “Соціальний захист населення: реалії та перспективи”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

18

Засідання Комісії у справах дітей

Служба у справах дітей райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

18

Нарада працівників культури району

Відділ культури і туризму райдержадміністрації

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18

Семінар для бібліотечних працівників, директорів сільських Будинків культури та завідуючих сільськими клубами

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18

Семінар для вчителів початкових класів “Прищеплення школярам морально-чистих, гуманних та доброзичливих взаємин між людьми”

Грушівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

18

Перевірка виконкому Пристінської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Пристінська сільська рада

14.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

19

Нарада з головними зоотехніками господарств району з під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань переведення сільськогосподарських тварин на зимове утримання

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

19

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

20-30

Книжкова виставка “Україна в полум’ї війни”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20-27

Виставка-хроніка “Перед полеглими у битвах — живі у вічному боргу”

Центральна районна бібліотека

09.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Перевірка Моначинівської сільської ради з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

23

Нарада керівників загальноосвітніх навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

23

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Каб.№ 10

райдержадміністрації

 
 

10.00-12.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

24

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питань:

1. Дотримання державних соціальних стандартів та гарантій щодо зайнятості населення, праці та заробітної плати в Куп’янському районі за 9 місяців 2012 року.

2. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування за підсумками 9 місяців 2012 року.

3. Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації

4. Про хід виконання виконання Програми економічного і соціального розвитку району за 9 місяців 2012 року

Районний Будинок культури

10.00-12.00

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., начальник управління праці та соціального захисту населенням райдержадміністрації Польоха О.І.,

начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації

Кошелєва-Скляр О.В.

Керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О.,

завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації Яшугіна Т.С.,

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.,

начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

24

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Управління праці та соціального захисту населення

 

 
 

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

24

Семінар для головних бухгалтерів бюджетних установ та сільських рад району на тему: “Виконання бюджету за 9 місяців 2012 року”

Фінансове управління райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник фінансового управління райдержадміністрації Потапова А.С.

 

25

Нарада з агрономами господарств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань завершення комплексу осінніх польових робіт та підготовки ярих культур урожаю 2012 року в сільгосппідприємствах району

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

25

Семінар для працівників сільських рад району “Забезпечення житлом дітей облікових категорій”

Служба у справах дітей райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

25

Районний конкурс “Кращий класний керівник року”

Відділ освіти райдержадміністрації

13.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

25

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.В.

 
 

 

25

Мистецька година “Геній музичного мистецтва Ніколло Паганіні”(до 230 річчя від дня народження )

Центр соціально-побутової адаптації с.Курилівка-1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

26

Апаратна нарада у начальника відділу освіти

Відділ освіти райдержадміністрації

9.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

26

Нарада заступників керівників з навчально-виховної роботи навчальних закладів

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

27

Заходи з нагоди річниці визволення України від фашистських загарбників

м.Куп’янськ

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Урок-діалог “Книга і комп’ютер”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

30

Семінар із спеціалістами сільських рад та працівниками управління щодо змін, які відбулися в чинному законодавстві з питань надання населенню державної соціальної допомоги та житлових субсидій

Управління праці та соціального захисту населення

 

 
 

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

30

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації

Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 

Друга декада

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Моніторинг та контроль за підготовкою виборчих дільниць району до виборів народних депутатів України

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Організація роботи щодо встановлення на виборчих дільницях програмно-апаратних комплексів системи відеозапису і трансляції зображення

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Святкування свята День села (с.Курилівка, с.Петрівка, с.Лісна Стінка, с.Піщане)

Територія району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.,

 

Протягом місяця

Участь керівництв райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                   О.Панікар

 

Тугумова 5 55 66

Переглядів: 3
Дата публікації: 13:27 25.09.2012
Версія для слабо- зорих