Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Самостійні управління та відділи райдержадміністрації | Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації | Накази | Накази 2012 | Накази з основної діяльності | Наказ від 28 травня 2012 року № 6 "Про затвердження Положення про комісію та її складу для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва"
Наказ від 28 травня 2012 року № 6 "Про затвердження Положення про комісію та її складу для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва"

 

УКРАЇНА

КУП'ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ

 

Н А К А З

 

Куп’янськ

 

від 28 травня 2012 року                                                                                                                  № 6

 

 

Про затвердження Положення про комісію та її складу для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва

 

      Відповідно до пункту 34 Порядку нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2011 року № 246 (із змінами)

 

НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Положення про комісію для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння, що додається.

    2. Затвердити комісію для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння у складі:

Бочарніков Микола Петрович

начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, голова комісії;

Водолазська Світлана Анатоліївна

заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації – начальник відділу економічно-фінансової діяльності, заступник голови комісії;

Шевченко Галина Миколаївна

начальник відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, секретар комісії;

Члени комісії:

 

Кліміна Світлана Василівна

головний спеціаліст-бухгалтер відділу економічно-фінансової діяльності управління агропромислового розвитку райдержадміністрації;

Кльопов Ігор Олегович

начальник Куп’янської районної державної лікарні ветеринарної медицини (за згодою);

Сімонова Ірина Анатоліївна

начальник відділу доходів фінансового управління райдержадміністрації (за згодою);

Шиліна Лариса Сергіївна

головний державний фінансовий інспектор Куп’янської міжрайонної державної фінансової інспекції (за згодою).

3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації – начальника відділу економічно-фінансової діяльності Водолазську С.А..

 

Начальник управління                                                                           

агропромислового розвитку                                                                                                               М.П.Бочарніков

 

Ознайомлені:                                                                                                                                     С.А.Водолазська

                                                                                                                                                           Г.М.Шевченко

                                                                                                                                                           С.В.Кліміна

                                                                                                                                                           І.О.Кльопов

                                                                                                                                                           І.А.Сімонова

                                                                                                                                                          Л.С.Шиліна

 

 

 

                                                                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                         наказ управління агропромислового 

                                                                                                                                         розвитку райдержадміністрації

                                                                28.05.2011 № 6

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію для визначення переліку фізичних осіб, які мають право

на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння

 

     1. Це Положення визначає порядок організації та діяльності комісії для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння (далі - Комісія).

    2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства аграрної політики  та продовольства України та цим Положенням.

   3. Основним завданням Комісії є розгляд документів, поданих фізичними особами для отримання відшкодування за закуплену фізичною особою у поточному році для власного користування нову установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва за умови утримання в особистому селянському господарстві не менш як трьох ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку корів (далі – відшкодування), та прийняття рішення щодо включення до відповідного реєстру фізичних осіб, які мають право на відшкодування.

Документи, які надійшли від фізичних осіб для отримання відшкодування, розглядаються Комісією в порядку черговості їх подання.

   4. Формою роботи Комісії є засідання, які скликаються головою Комісії або його заступником (у разі відсутності голови Комісії) щомісяця до 10 числа. Засідання Комісії веде голова Комісії або його заступник.

   5. Комісію очолює начальник управління агропромислового розвитку районної держадміністрації.

   6. Для виконання своїх повноважень Комісія має право витребувати від фізичних осіб такі документи:

довідку, видану сільською, селищною, міською чи районною у місті радою, про кількість корів;

копії паспортів великої рогатої худоби і ветеринарних карток до таких паспортів;

виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

копії платіжних документів та технічної документації на установку індивідуального доїння;

копії паспорта особи і довідки про відкриття поточного рахунку в банку та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).

   7. Рішення Комісії приймаються на її засіданнях у присутності не менше 50 відсотків її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним.

   8. Член Комісії має право:

ознайомлюватися з матеріалами, поданими на її розгляд;

заявляти клопотання, наводити свої мотиви, висловлювати міркування з питань, які розглядаються та заносяться до протоколу;

брати участь у прийнятті рішень шляхом голосування.

     9. Рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписують усі члени Комісії, що були присутні на засіданні.

   10. Підготовка матеріалів до розгляду Комісією, а також ведення діловодства покладається на секретаря Комісії.

    11. У разі прийняття Комісією рішення про відмову в наданні відшкодування вона у триденний строк після його прийняття надсилає письмову відповідь фізичній особі з обґрунтуванням причин відмови.

   12. Комісія передає реєстр фізичних осіб, які мають право на отримання відшкодування управлінню агропромислового розвитку районної держадміністрації, яке протягом п’яти робочих днів складає відомість про суми відшкодування у розрізі фізичних осіб.

 

 

Заступник начальника управління

агропромислового розвитку                                                                                                                            С.А.Водолазська

 

 

                                                                                    

 

Переглядів: 6
Дата публікації: 14:32 08.10.2012
Версія для слабо- зорих