Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Рівень розрахунків за енергоносії;
2. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
3. Поточний та капітальний ремонт доріг;
4. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за виконанням планових ремонтних робіт на об'єктах житлово-комунального господарства;
7. Створення запасів вугілля для закладів бюджетної сфери.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:18.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Самостійні управління та відділи райдержадміністрації | Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації | Накази | Накази 2012 | Накази з основної діяльності | Наказ від 28 травня 2012 року № 6 "Про затвердження Положення про комісію та її складу для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва"
Наказ від 28 травня 2012 року № 6 "Про затвердження Положення про комісію та її складу для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва"

 

УКРАЇНА

КУП'ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ

 

Н А К А З

 

Куп’янськ

 

від 28 травня 2012 року                                                                                                                  № 6

 

 

Про затвердження Положення про комісію та її складу для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва

 

      Відповідно до пункту 34 Порядку нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2011 року № 246 (із змінами)

 

НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Положення про комісію для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння, що додається.

    2. Затвердити комісію для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння у складі:

Бочарніков Микола Петрович

начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, голова комісії;

Водолазська Світлана Анатоліївна

заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації – начальник відділу економічно-фінансової діяльності, заступник голови комісії;

Шевченко Галина Миколаївна

начальник відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, секретар комісії;

Члени комісії:

 

Кліміна Світлана Василівна

головний спеціаліст-бухгалтер відділу економічно-фінансової діяльності управління агропромислового розвитку райдержадміністрації;

Кльопов Ігор Олегович

начальник Куп’янської районної державної лікарні ветеринарної медицини (за згодою);

Сімонова Ірина Анатоліївна

начальник відділу доходів фінансового управління райдержадміністрації (за згодою);

Шиліна Лариса Сергіївна

головний державний фінансовий інспектор Куп’янської міжрайонної державної фінансової інспекції (за згодою).

3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації – начальника відділу економічно-фінансової діяльності Водолазську С.А..

 

Начальник управління                                                                           

агропромислового розвитку                                                                                                               М.П.Бочарніков

 

Ознайомлені:                                                                                                                                     С.А.Водолазська

                                                                                                                                                           Г.М.Шевченко

                                                                                                                                                           С.В.Кліміна

                                                                                                                                                           І.О.Кльопов

                                                                                                                                                           І.А.Сімонова

                                                                                                                                                          Л.С.Шиліна

 

 

 

                                                                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                         наказ управління агропромислового 

                                                                                                                                         розвитку райдержадміністрації

                                                                28.05.2011 № 6

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію для визначення переліку фізичних осіб, які мають право

на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння

 

     1. Це Положення визначає порядок організації та діяльності комісії для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування витрат на установку індивідуального доїння (далі - Комісія).

    2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства аграрної політики  та продовольства України та цим Положенням.

   3. Основним завданням Комісії є розгляд документів, поданих фізичними особами для отримання відшкодування за закуплену фізичною особою у поточному році для власного користування нову установку індивідуального доїння вітчизняного виробництва за умови утримання в особистому селянському господарстві не менш як трьох ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку корів (далі – відшкодування), та прийняття рішення щодо включення до відповідного реєстру фізичних осіб, які мають право на відшкодування.

Документи, які надійшли від фізичних осіб для отримання відшкодування, розглядаються Комісією в порядку черговості їх подання.

   4. Формою роботи Комісії є засідання, які скликаються головою Комісії або його заступником (у разі відсутності голови Комісії) щомісяця до 10 числа. Засідання Комісії веде голова Комісії або його заступник.

   5. Комісію очолює начальник управління агропромислового розвитку районної держадміністрації.

   6. Для виконання своїх повноважень Комісія має право витребувати від фізичних осіб такі документи:

довідку, видану сільською, селищною, міською чи районною у місті радою, про кількість корів;

копії паспортів великої рогатої худоби і ветеринарних карток до таких паспортів;

виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

копії платіжних документів та технічної документації на установку індивідуального доїння;

копії паспорта особи і довідки про відкриття поточного рахунку в банку та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).

   7. Рішення Комісії приймаються на її засіданнях у присутності не менше 50 відсотків її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним.

   8. Член Комісії має право:

ознайомлюватися з матеріалами, поданими на її розгляд;

заявляти клопотання, наводити свої мотиви, висловлювати міркування з питань, які розглядаються та заносяться до протоколу;

брати участь у прийнятті рішень шляхом голосування.

     9. Рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписують усі члени Комісії, що були присутні на засіданні.

   10. Підготовка матеріалів до розгляду Комісією, а також ведення діловодства покладається на секретаря Комісії.

    11. У разі прийняття Комісією рішення про відмову в наданні відшкодування вона у триденний строк після його прийняття надсилає письмову відповідь фізичній особі з обґрунтуванням причин відмови.

   12. Комісія передає реєстр фізичних осіб, які мають право на отримання відшкодування управлінню агропромислового розвитку районної держадміністрації, яке протягом п’яти робочих днів складає відомість про суми відшкодування у розрізі фізичних осіб.

 

 

Заступник начальника управління

агропромислового розвитку                                                                                                                            С.А.Водолазська

 

 

                                                                                    

 

Переглядів: 35
Дата публікації: 14:32 08.10.2012
Версія для слабо- зорих