Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Рівень розрахунків за енергоносії;
2. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
3. Поточний та капітальний ремонт доріг;
4. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за виконанням планових ремонтних робіт на об'єктах житлово-комунального господарства;
7. Створення запасів вугілля для закладів бюджетної сфери.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:18.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Самостійні управління та відділи райдержадміністрації | Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації | Накази | Накази 2012 | Накази з основної діяльності | Наказ від 08 червня 2012 року № 8 "Про затвердження Положення про архів управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації"
Наказ від 08 червня 2012 року № 8 "Про затвердження Положення про архів управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації"

 

УКРАЇНА

КУП'ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ

 

Н А К А З

 

Куп’янськ

 

від 08 червня 2012 року                                                                                                                    №  8

 

Про затвердження Положення

про архів управління

агропромислового

розвитку Куп’янської

райдержадміністрації

 

 

       Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 10 лютого 2012 року № 232/5 та розпорядження голови Куп’янської райдержадміністрації, з метою  тимчасового зберігання архівних документів,  використання відомостей, що містяться в цих документах, для службових, виробничих, наукових та інших цілей, а також для захисту прав і законних інтересів громадян:

       1. Затвердити Положення про архів управління агропромислового розвитку Куп’янської райдержадміністрації (додається).

      2. Особою, відповідальною за архів, визначити спеціаліста І категорії відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Плужнік Юлію Борисівну.

 

 

 

Начальник управління

агропромислового розвитку                                                                                 М.П.Бочарніков

 

 

Ознайомлена:                                                                                                       Ю.Б.Плужнік

 

                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                                                              Наказ начальника управління 

                                                                                                              агропромислового розвитку

                                                                                                              райдержадміністрації 

                                                                                                              08.06.2012 № 8

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про архів управління агропромислового розвитку

Куп'янської райдержадміністрації

 

 

           1. Архів управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації (далі — архів) створений згідно із Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» для тимчасового зберігання архівних документів, що нагромадилися за час її діяльності, використання відомостей, що містяться в цих документах, для службових, виробничих, наукових та інших цілей, а також для захисту прав і законних інтересів громадян.

         2. Функції щодо ведення архіву покладаються на спеціаліста І категорії відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації (далі - особа, відповідальна за архів).

         3. У своїй діяльності архів керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та даним положенням про архів управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації.

         Положення про архів управління агропромислового розвитку Куп’янської райдержадміністрації, що є джерелом формування Національного архівного фонду, погоджується з архівним відділом Куп'янської районної державної адміністрації, після чого затверджується начальником управління агропромислового розвитку райдержадміністрації.

        4. Архів працює відповідно до річного плану, який затверджується начальником управління агропромислового розвитку Куп’янської райдержадміністрації, і звітує перед ним про проведену роботу.

        5. Основними завданнями архіву є:

приймання від відділів управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації, які не є юридичною особою (далі — структурних підрозділів) та зберігання архівних документів з різними видами матеріальних носіїв інформації;

контроль разом зі службою діловодства за станом зберігання та правильністю оформлення документів у структурних підрозділах управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації;

участь у складанні та погодженні зведеної номенклатури справ управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації, перевіряння відповідності формування документів у справи згідно із затвердженою номенклатурою;

ведення державного обліку документів Національного архівного фонду та щорічне подання відомостей про їх кількість за формою, встановленою Правилами роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, затвердженими наказом Державного комітету архівів України від 16.03.2001 № 16, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 08.05.2001 за № 407/5598 (із змінами) (далі -Правила), архіву управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації;

проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації проектів описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з особового складу та актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду;

створення та вдосконалення довідкового апарату до архівних документів;

організація користування архівними документами, надання архівних довідок, копій, витягів з документів юридичним і фізичним особам відповідно до Правил;

підготовка, передавання та транспортування (за рахунок управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації) документів Національного архівного фонду до архівного відділу Куп'янської районної державної адміністрації;

участь у заходах з підвищення фахової кваліфікації працівників Куп'янської районної державної адміністрації, які відповідають за роботу з документами.

           6. Для виконання покладених на архів завдань йому надається право:

вимагати від структурних підрозділів управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації передавання на зберігання документів, оформлених згідно з чинним законодавством;

повертати структурним підрозділам управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації на доопрацювання документи, оформлені з порушенням встановлених вимог;

давати структурним підрозділам управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації рекомендації з питань, що входять до компетенції архіву;

запитувати від структурних підрозділів управління агропромислового розвитку  Куп'янської райдержадміністрації відомості, необхідні для роботи;

інформувати керівництво управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації про стан роботи з документами та вносити пропозиції щодо її поліпшення;

брати участь у засіданнях дорадчих органів, нарадах, що проводяться в Куп'янській районній державній адміністрації, в разі розгляду на них питань роботи з документами.

         7.  Порядок взаємодії архіву з іншими структурними підрозділами управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації визначається начальником управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації.

              Відповідальним за виконання покладених на архів завдань і функцій є особа, відповідальна за архів.

         8. До складу документів архіву входять:

документи з паперовою основою, внесені до Національного архівного фонду, тривалого (понад 10 років) зберігання, створені структурними підрозділами управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації, та документи з особового складу;

науково-технічна документація, аудіовізуальні та електронні документи, створені управлінням агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації або одержані нею на законних підставах;

фонди особового походження працівників управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації, які відіграли певну роль в історії розвитку тієї чи іншої сфери життєдіяльності країни, області, району;

документи з різними видами матеріальних носіїв інформації організацій - попередників та підпорядкованих організацій, що ліквідовані;

друковані видання, що доповнюють архівні документи і необхідні для науково-методичної та інформаційно-довідкової роботи архіву управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації;

довідковий та обліковий апарат до архівних документів.

       Документи з різними видами матеріальних носіїв інформації повинні зберігатися в архіві управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації.

           9. Документи з паперовими носіями інформації передаються в упорядкованому стані із структурних підрозділів управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації до архіву через два роки після завершення їх ведення у діловодстві відповідно до вимог, встановлених Правилами.

           Науково-технічна документація передається до архіву фінансового управління Куп’янської райдержадміністрації у порядку, встановленому державними стандартами України.

          Аудіовізуальні документи передаються до архіву управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації одразу після завершення їх виробництва.

10. Установлюються такі граничні строки тимчасового зберігання документів Національного архівного фонду в архіві управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації:

          для документів управління агропромислового розвитку Куп’янської райдержадміністрації - 5 років;

          для документів з особового складу - 75 років;

          для аудіовізуальних документів - 1 рік після закінчення їх виробництва або виходу в світ;

         для електронних документів - 3 роки.          

 

 

Заступник начальника управління

агропромислового розвитку

райдержадміністрації                                                                                           С.А.Водолазська

 

 

 

СХВАЛЕНО

Протокол засідання

експертної комісії архівного

відділу райдержадміністрації

07.06.2012 № 7               

Переглядів: 68
Дата публікації: 14:58 08.10.2012
Версія для слабо- зорих