Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Баланс (форма № 1) управління агропромислового розвитку на 1 липня 2012 року

 

                                                                                                                                                       Додаток 1

до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                               

                                                 БАЛАНС (форма № 1)

 

 

   на 1 липня  2012р.

 

                                             

Коди

Установа                  управління  агропромислового  розвитку

                              Куп’янської  районної  державної  адміністрації                                        за ЄДРПОУ

00733174

Територія 63701, Харківська область, м. Куп’янськ, вул. Садова, буд.52                             за КОАТУУ

6310700000

Організаційно-правова форма господарювання  орган державної влади                              за КОПФГ

410

Код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування державного бюджету          790

 

 Харківська обласна державна адміністрація     

 

Код та назва типової відомчої класифікації видатків місцевих бюджетів__________

 

____________________________________________________________________________

 

 

 

       

 

Періодичність: квартальна, річна.

Одиниця виміру: грн.. коп.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

АКТИВ

Код рядка

На початок

звітного року

На кінець

звітного періоду (року)

1

2

3

4

І. НЕОБОРОТНІ АКТИВИ

 

 

 

Нематеріальні активи

 

 

 

    Залишкова вартість

110

-

-

    Знос

111

-

-

    Первісна (відновлювальна) вартість

112

-

-

Основні засоби

 

 

 

    Залишкова вартість

120

8620,00

8620,00

    Знос

121

131363,00

131363,00

    Первісна (відновлювальна) вартість

122

139983,00

139983,00

Інші необоротні матеріальні активи

 

 

 

    Залишкова вартість

130

8641,00

8641,00

    Знос 

131

8640,00

8640,00

    Первісна (відновлювальна) вартість

132

17281,00

17281,00

Незавершене капітальне будівництво

140

 

 

ІІ. ОБОРОТНІ АКТИВИ

 

 

 

Матеріали і продукти харчування

150

882,82

882,82

Малоцінні та швидкозношувані предмети

160

-

-

Інші запаси

170

-

-

Дебіторська заборгованість

180

554,40

576,84

    Розрахунки з постачальниками, підрядниками за  товари, роботи й послуги

181

-

-

    Розрахунки із податків та платежів

182

-

-

    Розрахунки із страхування

183

554,40

576,84

    Розрахунки з відшкодування завданих збитків

184

-

-

    Розрахунки за спеціальними видами платежів

185

-

-

    Розрахунки з підзвітними особами

186

-

-

    Розрахунки за іншими операціями

187

-

-

Розрахунки за операціями з внутрівідомчої передачі запасів

190

-

-

Розрахунки за окремими програмами

200

-

-

Короткострокові векселі одержані

210

-

-

Інші кошти

220

1,40

1,40

Грошові кошти в дорозі 

230

-

-

Рахунки в банках

240

-

-

    Рахунки загального фонду

241

-

-

    Рахунки спеціального фонду

242

-

-

    Рахунки в іноземній валюті

243

-

-

    Інші поточні рахунки

244

-

-

Рахунки в казначействі загального фонду

250

-

-

Рахунки в казначействі спеціального фонду

260

-

-

    Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих як  плата за послуги

 

261

-

-

    Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень

 

262

-

-

    Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку інших надходжень спеціального фонду

 

263

-

-

    Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку  регіонів

 

264

-

-

Інші рахунки в казначействі

270

233,24

-

Каса

280

-

-

ІІІ. ВИТРАТИ

 

 

 

Видатки та надання кредитів загального фонду

290

-

141065,82

Видатки та надання кредитів спеціального фонду

300

-

-

  Видатки за коштами, отриманими як плата за послуги

301

-

-

  Видатки за іншими джерелами власних надходжень

302

-

-

  Видатки та надання кредитів за іншими надходженнями спеціального фонду

303

-

-

  Видатки за коштами, отриманими на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів

 

304

-

-

БАЛАНС

310

18932,86

159787,88

 

 

ПАСИВ

Код

рядка

На початок

звітного року

На кінець

звітного періоду (року)

1

2

3

4

І. ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ

 

 

 

Фонд у необоротних активах

330

17261,00

17261,00

Фонд у малоцінних та швидкозношуваних предметах

340

-

-

Результат виконання кошторису за загальним фондом

350

884,22

884,22

Результат виконання кошторису за спеціальним фондом

360

-

-

 

Результати переоцінок

 

 

370

 

-

-

ІІ. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

 

 

 

Довгострокові зобов’язання 

380

-

-

 

Короткострокові позики

 

390

-

-

 

Поточна заборгованість за довгостроковими зобов’язаннями

 

400

-

-

 

Короткострокові векселі видані

 

410

-

-

 

Кредиторська заборгованість

 

420

787,64

576,84

    Розрахунки з постачальниками, підрядниками за товари, роботи й послуги

 

421

-

-

    Розрахунки за спеціальними видами платежів 

422

-

-

    Розрахунки із податків та платежів

423

-

-

    Розрахунки із страхування 

424

-

-

    Розрахунки із заробітної плати та інших виплат

425

-

 

    Розрахунки зі стипендіатами

426

-

-

    Розрахунки з підзвітними особами

427

-

-

    Розрахунки за депозитними сумами

428

-

-

    Розрахунки за іншими операціями

 

429

787,64

576,84

Розрахунки за операціями з внутрівідомчої передачі запасів

 

430

-

-

 

Розрахунки за окремими програмами

 

 

440

 

-

-

ІІІ. ДОХОДИ

 

 

 

Доходи загального фонду

450

-

141065,82

 

Доходи спеціального фонду

 

460

-

-

    Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги

461

-

-

    Доходи за іншими джерелами власних надходжень

462

-

-

    Доходи за іншими надходженнями спеціального фонду

463

-

-

    Доходи за коштами, отриманими на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів

 

464

-

 

БАЛАНС

470

18932,86

159787,88

 

 

РОЗШИФРОВКА ПОЗАБАЛАНСОВИХ РАХУНКІВ

 

з/п

 

Назва рахунку позабалансового обліку

Залишок на початок

звітного року

Надходження

Вибуття

Залишок на кінець

звітного періоду (року)

1

2

3

4

5

6

1

01 «Орендовані необоротні активи»

-

-

-

-

2

02 «Активи на відповідальному зберіганні»

-

-

-

-

3

04 «Непередбачені активи і зобов’язання»

-

-

-

-

4

05 «Гарантії та забезпечення»

-

-

-

-

5

07 «Списані активи та зобов’язання»

-

-

-

-

6

08 «Бланки суворого обліку»

1,40

-

-

1,40

7

09 «Призначення та зобов’язання»

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

1,40

-

-

1,40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник                                               ___________________                                                 М.П.Бочарніков

                                                             

Головний бухгалтер                         ___________________                                                    С.В.Кліміна

                                                            

 

 

"05" липня 2012 року

 

Переглядів: 8
Дата публікації: 22:41 08.10.2012
Версія для слабо- зорих