Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Звіт про виконання плану роботи управління агропромислового розвитку Куп'янської райдержадміністрації за ІІІ квартал 2012 року

                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ:

                                                                                      Заступник голови

    райдержадміністрації

   ____________М.М.Ситник

   " 10 " жовтня 2012 року

 

 

ЗВІТ

про виконання плану роботи управління агропромислового розвитку

районної державної адміністрації за ІІІ квартал 2012 року

 

 

  1. Питання для розгляду на спільному засіданні колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу.

15 серпня 2012 року проведено спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питання „Стан та перспективи розвитку галузі тваринництва в господарствах району”.

 

  1. Питання для розгляду в робочому порядку.

В ІІІ кварталі 2012 року за бюджетною програмою «Державна підтримка галузі тваринництва» здійснені виплати спеціальної бюджетної дотації фізичним особам за утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби у розмірі 93750 грн..

 Молочні продукти закупляються Куп'янським МКК, а продукція яка не закупляється молочним комбінатом надходить на центральний ринок району.

        

  1. Вивчення роботи, надання практичної допомоги, взаємодія з органами місцевого самоврядування

 

  1. Контроль за виконанням документів.
    1. Законів України:

"Про державний бюджет України на 2012 рік"

Систематично проводиться контроль за використанням бюджетних коштів фінансової підтримки по програмам згідно Закону України "Про державний бюджет України на 2012 рік".

 

"Про племінне тваринництво"

Все маточне поголів’я в сільськогосподарських підприємствах та господарствах населення осіменяється згідно плану закріплення бугаїв-плідників. Так, за 9 місяців 2012 року в сільськогосподарських підприємствах при завданні 1745 голів корів спаровано 1759 голів, із них штучно каталожними биками-поліпшувачами 1729 голів та 677 голів телиць при завданні 570 голів, а в господарствах населення із 1460 голів спарованих корів штучно запліднено биками-поліпшувачами 1284 голови, або 88% та із 240 голів запліднених телиць, із них штучно 212 голів. Питома вага штучного осіменіння телиць складає 88%.

 

4.2. Указів, розпоряджень і доручень Президента України:

- Указ Президента України № 725 від 19.08.2008 року "Про невідкладні заходи щодо захисту власників земельних ділянок та земельних часток паїв"

 Управлінням агропромислового розвитку Куп’янської районної державної адміністрації систематично проводиться моніторинг розрахунків за оренду землі та майна. Кількість орендодавців складає 7090 чол., середній розмір земельних паїв складає 5,22 га, загальна вартість проіндексованої землі складає 578018,66 тис.грн., відсоток плати за оренду земельних ділянок (паїв) складає 3,3 % .

- Указ Президента України від 29 січня 2001 року № 62/2001 “Про заходи щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного ринку економіки” 

Укладено договорів оренди через уповноважену особу – 3, загальна вартість орендованого майна – 9605,0 тис. грн., сума орендної плати за майно по договорам складає 96,0 тис. грн..

 

  1. Постанови Кабінету Міністрів України:

 

- від 02.03.2011 року № 246 "Про затвердження Порядку використання сум податку на додану вартість, сплачених переробними підприємствами до спеціального фонду державного бюджету" (із змінами внесеними постановою КМУ від 27.04.2011 р. № 523; від 23.04.2012р. № 342, від14.05.2012 р. № 418; від 25.06.2012р. № 593; від 25.07.2012р. № 741)

За бюджетною програмою «Державна підтримка галузі тваринництва» здійснені виплати спеціальної бюджетної дотації 110 фізичним особам Куп’янського району за утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби у розмірі 93750 грн..

Розглянуті документи двох фізичних осіб для відшкодування витрат на закупівлю установки індивідуального доїння. Засіданням комісії (протокол № 1 від 10 вересня 2012 року) винесено рішення щодо отримання фізичними особами суми відшкодувань. Кошти в ІІІ кварталі 2012 року на відшкодування витрат на закупівлю установок індивідуального доїння не надходили.

    

  • від 29 вересня 2010 року № 892 «Про затвердження Порядку використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду, виділених для здійснення заходів з охорони та підвищення родючості ґрунтів»

 

Протягом ІІІ кварталу 2012 року кошти не надходили.         

 

  • від 29 вересня 2010 року № 897 «Про затвердження Порядку використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду, виділених для державної підтримки виробництва продукції рослинництва»

Протягом ІІІ кварталу 2012 року кошти не надходили.           

 

              - від 18.03.2009 року № 282 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку тваринництва"(із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ № 96 від 07.02.2011р.)

Протягом ІІІ кварталу 2012 року кошти не надходили.          

 

  1. Розпоряджень, доручень голови облдержадміністрації:

 

- від 19.02.2007 р. №01-49/1002 "Щодо стану розрахунків с/г підприємств області за орендовані та майнові паї".

 Проведення постійного моніторингу за станом розрахунків за оренду земельних та майнових паїв.

 

Інші  документи:

 

  1. Організаційна робота.

Участь у розробці та розробка заходів Куп"янської РДА

 

 

  1. Робота по забезпеченню громадських відносин, формування інформаційного простору в районі:

 Липень 2012 року – інтерв’ю на телебаченні начальника відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку Шевченко Г.М. (Про нарахування дотації фізичним особам за утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби).

 

  1. Наради, семінари, засідання, навчання:

 

Протягом ІІІ кварталу було проведено:

  • 11 засідань комісії з вирішення питань щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району;
  • 7 засідань державної надзвичайної протиепізоотичної комісії.

        

 05.07.2012.року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головними економістами сільгосппідприємств району з питань впровадження рекомендацій по оплаті праці під час збирання ранніх зернових культур у 2012 році. На нараді виступила заступник начальника управління Водолазська С.А. Економістам господарств були роздані роздруковані рекомендації.

05.07.2012 року з 06.00 години був проведений об’їзд полів по господарствам Куп’янського району. В заході прийняли участь заступник голови райдержадміністрації М.М.Ситник, начальник управління АПР М.П.Бочарніков, головний агроном управління А.В.Крейдун, керівники та агрономи сільськогосподарських підприємств району. Проведена нарада на території ФГ «Золотий тілець», на якій були присутні учасники об’їзду, а також представники СЕС, пожежної інспекції, ХПП та карантинної служби району.

12.07.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними інженерами сільськогосподарських підприємств району по збиранню ранніх зернових культур. Обговорювалися питання щодо підготовки техніки до збирання ранніх зернових і мінімізація втрат зерна.

20.07.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головними зоотехніками, завірчими фермами та ветпрацівниками сільськогосподарських підприємств щодо заготівлі силосу та грубих кормів з використанням сучасних технологій. На нараді виступила начальник відділу тваринництва управління АПР Г.М.Шевченко.

25.07.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головним агрономами сільськогосподарських підприємств району з питання апробації сільськогосподарських культур з демонстраційним оглядом озимих та ярих культур. На нараді виступив начальник відділу рослинництва управління агропромислового розвитку А.В.Крейдун. 

26.07.2012 року о 9.00 в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з керівниками сільгосппідприємств з питань проведення розрахунків по паях за 2012 рік. На нараді виступили голова райдержадміністрації Ківшар Г.В., заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М. та начальник управління АПР Бочарніков М.П.

31.07.2012 року приміщенні управління АПР проведена нарада з зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за червень місяць 2012 року.

06.08.2012 року о 10.00 годині в управлінні АПР проведена нарада з головними інженерами сільгосппідприємств району по підготовці техніки до збирання кукурудзи на силос на цукрового буряку. На нараді виступив начальник управління агропромислового розвитку Бочарніков М.П.

14.08.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку була проведена нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільгосппідприємств по заготівлі соковитих кормів з приміненням консервантів. На нараді виступив начальник управління АПР Бочарніков М.П.

15.08.2012 року о 13.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з сільськими радами з питання проведенна повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів району. На нараду запрошене комунальне підприємство "Облземпроект" для заключення договорів на розробку техдокументації з повторної нормативної оцінки земель населення району.

21.08.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головними бухгалтерами з питання своєчасної сплати громадянам орендної плати за користування земельними часткамиї згідно договорів оренди. На нараді виступила заступник начальник управління агропромислового розвитку Водолазська С.А.

28.08.2012 року о 10.00 годині в РБК проведена нарада з керівниками сільгосппідприємств з питань благоустрою та санітарного стану підпорядкованих їм територій, виплатаи дотації за молодняк великої рогатої худоби. На нараді виступив начальник управління агропромислового розвитку Бочарніков М.П.

 31.08.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головними зоотехніками сільгосппідприємств району про стан розвитку тваринництва за серпень місяць 2012 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва Шевченко Г.М.

05.09.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з керівниками сільгосппідприємств з питань завершення польових робіт. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення Крейдун А.В

11.09.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з керівниками сільгосппідприємств району з питання збирання цукрового буряку. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення Крейдун А.В.

19.09.2012 року о 10.00 годині в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з головними зоотехніками сільгосппідприємств з питань підготовки тваринницьких приміщень до зимівлі. На нараді виступила начальник відділу тваринництва управління АПР Шевченко Г.М.

27.09.2012 року о 10.00 в управлінні агропромислового розвитку проведена нарада з керівниками сільгосппідприємств з питань проведення комплексу осінньо-польових робіт. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення Крейдун А.В.

 

 

 

Начальник управління

агропромислового розвитку                                                 М.П.Бочарніков          

 

Переглядів: 9
Дата публікації: 11:08 17.10.2012
Версія для слабо- зорих