Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у листопаді 2012 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у листопаді 2012 року


                                                                                                                                                                                                                                       ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                                                                                                                                 Голова районної

                                                                                                                                                                                                                                 державної адміністрації

                                                                                                                                                                                                                                 ____________Г.Ківшар

                                                                                                                                                                                                                                  19 жовтня 2012 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у листопаді 2012 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

1

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00-12.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

1,8,15,22,

29

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

1-14

Державна атестація Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ступенів

Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ступенів

9.00-17.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

2

Урочистості та святковий концерт до Дня працівників соціальної сфери

Районний Будинок культури

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.,

начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

Користіна І.В.

 

2-10

Книжкова виставка “Здоров’я — криниця сили і краси”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

3-17

Перегляд літератури “Лики толерантності”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

3-30

ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

Подолянська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Курилівський ліцей

09.00-12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

5, 12, 19, 26

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О.

 

5, 12, 19, 26

Апаратні наради у першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

Кабінети першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

9.00-10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., заступники голови райдержадміністрації Ситник М.М., Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

5, 12, 19, 26

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

5, 12, 19, 26

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

5

Перевірка ХОКП “ДРІТ” з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

6,20

14,28

2,16

8,22

Виїзні прийоми громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І. Білозерським

- заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

с. Просянка, с. Піщане

с. Кучерівка, с. Сенькове

с. Ягідне, с. Пристін

ФГ “САМ”

ФГ “Ромашка”

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

голова райдержадміністрації Г.В.Ківшар,

перший заступник голови райдержадміністрації В.І. Білозерський,

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М

 

6,13,20,27

Прийом громадян в громадській приймальні

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

6-14

Ілюстрована книжкова виставка “Краса рідної землі”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

7

„Гаряча” лінія по захисту прав споживачів

Управління економіки райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М.

 

8

Навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців райдержадміністрації

Кабінет № 8 райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

8

Семінар для заступників керівників з виховної роботи з питань прищеплення школярам морально- чистих, гуманних та доброзичливих взаємин між людьми

Грушівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

9

Мовознавча гра “Солов’їна, барвінкова — українська рідна мова” ( до Дня української писемності та мови)

ЗОШ №1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

9

Заходи до Дня української писемності

Навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

9

“Прямий зв’язок” голови районної державної адміністрації Ківшаря Г.В. з населенням району

Кабінет № 10 райдержадміністрації

9.00-10.00

Начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації Кучерявий В.В.

 

12,26

 

14,28

 

9 ,23

 

1,15

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем;

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І.Білозерським

-заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д.

- заступником голови райдержадміністрації Ситником М.М.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Голова райдержадміністрації

Ківшар Г.В.,

перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.

 

13

Школа кадрового резерву

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

13-24

Книжкова виставка “Мій рідний край — частина України”

Центральна районна бібліотека

09.00- 17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

15

Перевірка стану роботи з кадрових питань, контрольними документами, питань діловодства та роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

15.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

16

Нарада з головними інженерами господарств району з під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань організації ремонту техніки та постановки її на довгострокове зберігання

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

16

Урочистості та святковий концерт до Дня працівників сільського господарства

Районний Будинок культури

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Виставка майстрів народної творчості

Районний Будинок культури

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16-20

Книжкова виставка “Славимо хліб золотий і людей працьовитих”

Центральна районна бібліотека

09.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Конкурс солодких блюд до чаю “Чай пить — приятно жить” (засідання клубу “Сударушка”)

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Бесіда “Курити чи бути здоровим?”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

19-23

Перевірка стан викладання предмету “українська мова” в загальноосвітніх навчальних закладах району

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

19-21

Заходи до Всесвітнього дня дитини

ЗОШ району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

20

Огляд літератури “На допомогу у вивченні шкільних предметів”

Центральна районна бібліотека

14.30

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20-27

Книжкова виставка “Скорботний 33-ій”

(до Дня вшанування пам’яті жертв

голодомору)

Центральна районна бібліотека

09.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Нарада керівників дошкільних навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

21

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питань:

1. Про виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2012/2013 років.

2. Про хід реалізації районної Програми “Вчитель” на 2003-2012 роки.

3. Про затвердження осіб, рекомендованих для направлення на навчання до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Районний Будинок культури

10.00-12.00

Заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.,

начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

Керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О.,

начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

21

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Управління праці та соціального захисту населення

 

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

22

Колегія працівників культури

Районний Будинок культури

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Практикум для бібліотечних працівників “Пріоритети планування роботи бібліотеки”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Нарада заступників керівників з виховної роботи навчальних закладів

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

22

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

22

Перевірка виконкому Пристінської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Пристінська сільська рада

14.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

22

Семінар для головних бухгалтерів бюджетних установ та сільських рад району на тему: “Методи та підходи щодо формування бюджету на 2013 рік”

Фінансове управління райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник фінансового управління райдержадміністрації Потапова А.С.

 

22

Засідання Комісії із захисту прав дітей

Служба у справах дітей райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

23

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Білозерського В.І.

Каб.№ 10

райдержадміністрації

 
 

10.00-12.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

23

Урок пам’яті “Біль душі людської” (до

Дня вшанування пам’яті жертв

голодомору)

Заклади культури району

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Мітинг та покладання квітів до Дня

Свободи та вшанування пам’яті жертв

голодомору в Україні

м. Куп’янськ

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Бесіда “Всі різні — всі рівні”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Нарада керівників загальноосвітніх навчальних закладів району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

28

Семінар із спеціалістами сільських рад та працівниками управління щодо змін, які відбулися в чинному законодавстві з питань надання населенню державної соціальної допомоги та житлових субсидій

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Нарада з агрономами господарств району з під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань роботи галузі рослинництва в 2012 році та перспективи розвитку в 2013 році

 

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

29

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.В.

 

29

Літературна година “Осень глазами

поэтов”(засідання клубу «Сударушка»)

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

29

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації

Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 

30

Нарада з головними зоотехніками господарств району з під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань роботи галузі тваринництва за 11 місяців 2012 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

30

Перевірка Куп’янської дистанції сигналізації та зв’язку з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

30

Семінар для керівників навчальних закладів району з питань впровадження профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району

Курилівський ліцей

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

30

Концерт вокальної групи “Слобожанка”

Районний Будинок культури

17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

30

Апаратна нарада у начальника відділу освіти

Відділ освіти райдержадміністрації

9.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

Жадановська Т.В.

 

Друга декада

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництв райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Акція “За здоровий спосіб життя”

ЗОШ району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Координація роботи щодо демонтажу ПАК системи відеоспостереження на звичайних виборчих дільницях та забезпечення їх зберігання

Звичайні виборчі дільниці району

 

Керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                         О.Панікар

 

Тугумова 5 55 66

Переглядів: 6
Дата публікації: 13:38 23.10.2012
Версія для слабо- зорих