Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Куп'янській районній державній адміністрації за 2012 рік

 

Звіт

про роботу зі зверненнями громадян

в Куп'янській районній державній адміністрації

за 2012 рік

Районною державною адміністрацією, ії структурними підрозділами продовжується робота щодо вдосконалення форм і методів роботи із зверненнями громадян. Вживаються заходи щодо забезпечення цієї роботи, яка є фактором суспільно-політичної стабільності в районі.

Діловодство по роботі із зверненнями громадян здійснюється у відповідності з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян. Організацію роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації здійснює головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації Реуцька Ганна Володимирівна, тел. (05742)5-65-71. Щомісяця з урахуванням кількості звернень з початку року, проводилася аналітична робота щодо вивчення питань, які громадяни порушують у своїх зверненнях до органів виконавчої влади і місцевого самоврядування та причин, що їх породжують, та ті, що надійшли з органів влади вищого рівня. Постійно вживалися організаційно-технічні заходи щодо проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Застосовується Класифікатор звернень громадян на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. № 858.

Особисті та виїзні прийоми громадян здійснювалися за затвердженими графіками на 2012 рік, у разі потреби громадяни приймалися в інші дні. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 20 липня 2012 року № 391, зареєстрованим в міськрайонному управлінні юстиції 02 серпня 2012 року за № 6/122, затверджено новий Порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації.

Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян проводилися за встановленим графіком. Всього у 2012 році проведено 12 засідань. На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 02 березня 2009 року № 101 щодо проведення виїзних засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, 05 квітня 2012 року проведено виїзне засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян в с.Петрівка.

В районній державній адміністрації запроваджено надання безкоштовної правової допомоги громадянам працівниками юридичного відділу апарату райдержадміністрації.

За звітний період до Куп’янській райдержадміністрації надійшло та зареєстровано 624 звернень громадян, з них 36 колективних. В порівнянні з 2011 роком загальна кількість звернень зменшилася ( 78 %). В більшій кількості звернень, які зареєстровані за звітний період, порушувалися питання аграрної політики і земельних відносин (60 %), питання соціального захисту (19,5 %), питання комунального господарства (7,5 %). Ці питання залишаються актуальними, можна відмітити деяке зменшення кількості питань аграрної політики і земельних відносин (- 123 ) та питань комунального господарства (-21) в порівнянні з 2011 роком. В меншій кількості в звітному періоді порушувалися питання житлової політики, освіти, транспорту і зв'язку, охорони здоров'я, праці і заробітної плати, екології, економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, сім'ї, дітей та молоді.

Особлива увага в районній державній адміністрації приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

У 2012 році надано матеріальну допомогу 95 заявникам на суму 19,186 тис.грн.

Розгляд листів інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання “Мати-героїня”, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також особистий прийом громадян зазначеної категорії здійснюється особисто головою райдержадміністрації.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 13 квітня 2012 року № 182 затверджено графік проведення особистих, в тому числі виїзних, прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Протягом 2012 року, відповідно до графіка, головою райдержадміністрації проведено 29 особистих прийомів громадян, в тому числі 15 виїзних прийомів у населених пунктах району. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 74 громадянина, на порушені питання надані роз’яснення, або залишені на контролі для більш детального розгляду та вирішення цих питань в межах чинного законодавства.

Заступниками голови райдержадміністрації проведено 132 особистих прийоми громадян, з них 64 виїзних. Звернулося 185 громадян, за зверненнями громадянам надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

В районній державній адміністрації 15 лютого та 25 липня 2012 року проведені два спільних засідання колегії та зборів адміністративно-господарського активу району, на яких розглядалися питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2011 рік” та “Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2012 року”. Видані та доведені до всіх структурних підрозділів райдержадміністрації і органів місцевого самоврядування району розпорядження голови райдержадміністрації від 21 лютого 2012 року № 85 “Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2011 рік” та від 01 серпня 2012 року № 415 “Про стан роботи з розгляду звернень громадян за І півріччя 2012 року”, у яких закцентовано увагу на підвищенні відповідальності державних службовців за безумовне дотримання вимог Конституції України та Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування; забезпеченні дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858; забезпечення безумовного дотримання графіків особистого прийому громадян, у тому числі виїзних, надання громадянам письмових відповідей на усні звернення відповідно до вимог чинного законодавства; здійсненні контролю за станом розгляду звернень громадян, що надходять з вищестоящих органів влади, з урядової телефонної “гарячої лінії”; посиленні контролю за роботою працівників, які здійснюють прийом громадян. Крім того, зазначеними розпорядженнями визначено, що у разі надходження скарг щодо неконкретної поведінки до громадян необхідно проводити службові розслідування, застосовувати у межах повноважень та відповідно до вимог чинного законодавства заходи дисциплінарного впливу; начальникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації щомісяця, з урахуванням кількості звернень із початку року, проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних і колективних, виявляти причини, що їх породжують, вживати заходів для розв'язання найбільш актуальних проблем із запропонуванням органам місцевого самоврядування району вжити аналогічних заходів.

17 квітня та 30 липня 2012 року на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації розглядалися питання стану роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за підсумками І та ІІ кварталу 2012 року.

В районній державній адміністрації вживаються заходи щодо безумовного виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щодо недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Протягом 2012 року порушень термінів розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації не допущено.

Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.

З метою висвітлення діяльності райдержадміністрації, роз'яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях, за звітний період головою районної державної адміністрації та начальниками управлінь і відділів проведено: 320 виступів по районній радіомережі, 190 виступи на каналі Куп'янського телебачення (репортажів та інформації), в друкованих засобах масової інформації надруковано 213 матеріалів, брифінги з представниками засобів масової інформації не проводилися. На сторінці “Зворотній зв'язок” офіційного веб-сайту Куп'янської райдержадміністрації систематично висвітлювалася інформація про роботу із зверненнями громадян.

Протягом звітного періоду згідно з затвердженими графіками здійснені перевірки щодо організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації — управлінні агропромислового розвитку, відділі культури і туризму, районному центрі обслуговування пенсіонерів, інвалідів та одиноких непрацездатних громадян, управлінні праці та соціального захисту населення. За звітний період здійснені методичні виїзди до виконкомів Моначинівської, Просянської, Гусинської, Піщанської, Кислівської, Кругляківської, Ягідненської, Курилівської, Пристінської сільських рад з метою вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян. Під час проведення методичних виїздів до виконкомів сільських рад надана методична допомога з питань діловодства, організації контролю за розглядом та вирішенням питань, поставлених у зверненнях громадян.

 

Матеріали перевірок та методичних виїздів доводилися до відома керівників органів, які перевірялися, з пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків. Установлено зворотній зв'язок, керівники доповідали голові райдержадміністрації про заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

В райдержадміністрації запроваджено проведення щомісячного аналізу та узагальнення причин заяв і скарг громадян, окремих проблем, які порушуються у зверненнях.

З метою підвищення ефективності роботи щодо розгляду звернень проведено 2 семінари-навчання для працівників райдержадміністрації та сільських рад району (21.02.2012р., 05.07.2012р. ).

Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації забезпечується за всіма напрямками і перебуває під особистим контролем голови райдержадміністрації.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                                       Г.Ківшар

 

Реуцька, 5 65 71

 
 
 
 
 
Переглядів: 4
Дата публікації: 09:43 15.01.2013
Версія для слабо- зорих