Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.10.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.10.2017 08:00 Місце проведення:с.Осинове
09:30 - Турнір «Юних фізиків» Турнір «Юних фізиків» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.10.2017 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
1.Проведення призову громадян України на строкову військову службу восени 2017 року на виконання Указу Президента України від 24.02.2017 № 44/2017 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2017 році.
2. Підсумки виконання планового завдання з відбору громадян на військову службу за контрактом у ІІІ кварталі 2017 року та визначення завдань на IV квартал поточного року.
3. Про стан ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в Харківській області.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:20.10.2017 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

21.10.2017
09:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з шахів в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з шахів в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор:Сектор у справах молоді та спорту, районна ДЮСШ Час проведення:21.10.2017 09:00 Місце проведення:м.Харків шаховий клуб "Вундеркінд"
23.10.2017
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - І етап Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів І етап Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
день - Проведення заходів до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників Проведення заходів до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
день - Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу, надання необхідних соціальних послуг Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу, надання необхідних соціальних послуг Організатор:Куп'янський РЦСССДМ Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення профілактичної роботи з метою попередження конфліктних ситуацій в учнівському середовищі Проведення профілактичної роботи з метою попередження конфліктних ситуацій в учнівському середовищі Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, ЗОШ району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.10.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про організацію методичної роботи районного організаційно-методичного центру, районного будинку культури та методико-бібліографічного відділу центральної районної бібліотеки.
2. Про стан виконання Плану процедурних та профілактичних заходів щодо запобігання та протидії корупції серед державних службовців райдержадміністрації та посадових осіб місцевого самоврядування району за 9 місяців 2017 року.
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.10.2017 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдержадміністрації Ситника М.М.

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Контроль за роботою закладів соціальної сфери та багатоквартирного житлового фонду протягом опалювального періоду 2017-2018 років;
2. Моніторинг установки газових лічильників на багатоквартирний житловий фонд;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Заготовка ПСС для посипки дорожнього покриття на території району в осінньо-зимовий період 2017-2018 років;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.10.2017 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання




 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2012 рік
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2012 рік


Довідка

соціально-економічного

розвитку Куп'янського району за січень-грудень 2012 року

Територія та населення

За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області.

За статистичними даними в районі проживає 25,8 тис.чол.

Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. З початку року в районі народилося 211 дітей і померло 507 осіб.

Станом на 01.01.2013 року зареєстровано 41 шлюб та 14 розлучень.

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 11,5 млн. грн., оформлено кредитів на суму 15,9 млн. грн.

Зовнішньоекономічна діяльність

Основним підприємством, яке здійснює в районі зовнішньоекономічну діяльність є ДП “Куп’янський лісгосп”. На 2012 рік було укладено угоду на постачання 300 куб.м лісоматеріалів в Литву на загальну суму 28,6 тис.євро. Протягом січня-грудня експортовано 102,3 куб.м. на загальну суму 11,4 тис.євро, або 120,8 тис.грн.

Пенсії

На обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Куп’янському районі станом на 01.01.2013 р. перебуває 8,2 тис.чол. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

Протягом січня-грудня 2012 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 2999 поточних перерахунків, 55001 масових перерахунків та призначено 333 нових пенсійних справи.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повноти відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів.

В умовах зростання обсягів виплати пенсій, потребує подальшого поліпшення робота по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду.

В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1285,28грн., що на 12,1% більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.01.2013 року складає 118972,10 тис.грн., що на 12367,0 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 21,4%.

Доходи управління ПФУ по району за січень-грудень 2012 року складають 20359,0 тис.грн., при цьому виконання плану забезпечено на 105,5%.

Загальна сума боргу станом на 1 січня 2013 року (за оперативними даними) по страховим внескам складає 359,7 тис.грн, у тому числі недоїмка по внесках становить 220,7 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 219,5 тис.грн., що складає 61,0% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 132,0 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно-позовною роботою. Довідково: загальна сума боргу по єдиному внеску складає 170,1 тис.грн. у тому числі недоїмка складає 163,7 тис.грн. Сума дієвого боргу становить 152,3 тис.грн., що складає 89,5% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 150,9 тис.грн..

Протягом звітного періоду основним завданням було виконання вимог, визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів України і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Малий бізнес

З метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для державної реєстрації суб’єктів підприємництва, отримання дозволів на відкриття підприємницької діяльності налагоджено роботу державного адміністратора та державного реєстратора райдержадміністрації.

Станом на 01.01.2013 року в реєстрі підприємців-фізичних осіб по району знаходиться 1044 особи. Юридичних осіб - 171 одн. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 26 одиниць.

За звітний період до державного адміністратора райдержадміністрації звернулося 715 суб'єктів господарювання. Кількість виданих документів дозвільного характеру — 666, кількість зареєстрованих декларацій — 7, кількість наданих консультацій — 312, кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру — 3, кількість наданих консультацій регіональними і дозвільними органами — 1.

Розрахунки за енергоносії

Розрахунки за енергоносії та послуги становлять: по газу-99% (населення-97%,); водопостачанню-71% (населення-68%); електроенергії-100% (населення-100%); квартплаті-107%; за тепло – 102 % (населення-83%).

Будівництво

В галузі будівництва протягом 2012 року проведені наступні роботи:

1. За рахунок коштів державного бюджету проведено:

- реконструкція системи водопостачання с. Кіндрашівка — 515.5 тис.грн.;

- капітальний ремонт із впровадженням енергозберігаючих технологій будинку № 18 в с.Курилівка- 93.1 тис.грн. ;

- реконструкція котельної загальноосвітньої школи с.Лісна Стінка — 731.5 тис.грн.;

- капітальний ремонт будівлі дошкільно-навчального закладу в с. Глушківка — 660.8 тис.грн.;

- капітальний ремонт покрівлі Лісностінківської ЗОШ I-III ступенів-159,0 тис.грн.;

- газифікація будівлі дошкільного-навчального закладу в с. Глушківка-278,0 тис.грн.;

- будівництво, реконструкція, утримання, ремонт вулиць і доріг комунальної власності-277.4 тис.грн. 

2. За рахунок коштів обласного бюджету проведено:

- поточний ремонт спортивної зали Кислівської ЗОШ I-III ступенів в сумі 97,0 тис.грн.

3. За рахунок коштів районного бюджету проведено:

- обстеження технічного стану будівельних конструкцій Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. та Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ст., одержання висновків в тому, що будівлі знаходяться у задовільному технічному стані (4,4 тис.грн.);

- коригування робочих проектів на реконструкцію Подолянської та Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ст. - 7,0 тис.грн.;

- одержано висновок від східного експертно-технічного центру щодо відповідності проектної документації по реконструкції котельні Лісностінківської та Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. 1,2тис.грн.;

- одержано висновки від Держбудекспертизи щодо відповідності кошторису на проведення капітального ремонту покрівлі та реконструкції котельні Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ст 0,8тис.грн. За повторну експертизу 0,3 тис.грн;

- роботи по обробці дерев’яних конструкцій покрівлі Курилівської ЗОШ І-ІІ ст. 14,6 тис.грн.;

- розробка та виготовлення енергетичного паспорту та питомих норм споживання енергоносіїв витрачено 12,1 тис.грн.;

- заміна електричного лічильника у шафі обліку Петрівської ЗОШ І-ІІ ст. 0,6 тис.грн.;

- проведено ремонт системи водопостачання Петрівської ЗОШ І-ІІ ст. 1,9 тис.грн.;

- одержані акти за перевірку справності димових та вентиляційних каналів у газових котельних 4,8 тис.грн.;

- виділені кошти в сумі 17,0 тис.грн. на придбання енергозберігаючих вікон для Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. ;

- придбання лінолеуму та енергозберігаючих вікон для їдальні Курилівського ліцею 18тис.грн.;

- закуплені лічильники холодної води для встановлення у 9 навчальних закладах, які мають власні свердловини 1,0 тис.грн.;

- проведено замір опору захисного заземлення електропроводів по 22 навчальним закладам 10,7тис.грн.;

- ремонт системи теплопостачання Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. 14 тис.грн.;

- ремонт будівлі котельної Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. 15 тис.грн.;

- ремонт системи тепломережі районного будинку культури 2,315 тис.грн.;

- на виготовлення робочого проекту на реконструкцію Моначинівської ЗОШ І-ІІІ ст. під НВК 25,0 тис.грн.;

- промивка системи опалення Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст. - 59,6 тис.грн. та Петрівської ЗОШ І-ІІ ст. 33,0 тис.грн.;

- встановлено газовий фільтр у котельні Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ст. 2,0 тис.грн. ;

- придбано два сигналізатора газу для котелень Нечволодівської та Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст. 1,3 тис.грн.

4. За рахунок коштів сільських рад проведено:

капітальний ремонт із впровадженням енергозберігаючих технологій будинку № 18 с.Курилівка 5,3 тис.грн.;

- капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Дружби 17 с. Лісна Стінка 8,4 тис.грн.;

- реконструкція системи водопостачання с. Кіндрашівка 45,6 тис.грн;

- реконструкція котельної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Дружби, 17 с.Лісна Стінка 42,5 тис.грн.;

- газифікація будівлі дошкільно-навчального закладу розташованого по вул. Соціалістична, 80 с. Глушківка 19,1 тис.грн.;

- капітальний ремонт покрівлі Сеньківської с/р 17,0 тис.грн.;

- установка дитячої площадки в с. Подоли Курилівської с/р 15,0 тис.грн.;

- установка дитячої площадки в с. Петропавлівка 15,0 тис.грн.;

- заміна котла, системи опалення, заміна вікон приміщення кіномережі відділу культури і туризму райдержадміністрації 43,0 тис.грн.;

- проведено вуличне освітлення в с. Ягідне, с. Тарасівка та с. Орлянка 80,0 тис.грн.;

- придбання баків для сміття Кислівською с/р в кількості 4 шт. - 4,9 тис.грн.;

- придбання урн для сміття Курилівською с/р в кількості 10 шт. 1,7 тис.грн.;

- придбання 15 баків та 2 урни для сміття Петрівською с/р 18,3 тис.грн.

5. За рахунок залучених коштів:

- облаштовано огорожею Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. - 4,0 тис.грн., встановлено парадні двері 13,5 тис.грн.;

- встановлено ворота та хвіртки для Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 9,3 тис.грн.;

- у Новоосинівському ДНЗ закуплено 3 вогнегасника, перекриті веранди шифером та проведено поточний ремонт по кімнатах 14,1 тис.грн.

- установлено дитячі ігрові майданчики в с. Новоосинове (28,1 тис.грн.) та с. Кіндрашівка (16,5тис.грн.);

- придбано водонагрівач для Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. - 1,3 тис.грн.(СТОВ “Надія”);

- проведено капітальний ремонт підлоги у кабінетах початкових класів, обладнано пандусом 2,5 тис.грн. у Кіндрашівській ЗОШ І-ІІІ ст.;

- облаштовано внутрішніми туалетами Новоосинівську ЗОШ І-ІІ ст. - 40,0 тис.грн.;

- проведено ремонт покрівлі та тильної сторони стіни котельні у Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст. 2,0тис.грн.

6. За рахунок коштів НАК “Нафтогаз України”

- проведені роботи по капітальному ремонту покрівлі Нечволодівської ЗОШ I-III ступенів на загальну суму 200,0 тис.грн. та роботи по реконструкції частини будівлі школи під навчально-виховний комплекс на загальну суму 190,0 тис.грн.

7. За рахунок батьківських коштів:

- встановлено три енергозберігаючих вікна у Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст. - 4,3 тис.грн.;

- проведено ремонт пожежного водоймища, замінено світильники у їдальні та кабінетах у Піщанській ЗОШ І-ІІІ ст. — 0,6 тис.грн.;

- проведено облаштування спортінвентарем спортивного майданчика у Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст. - 2,2 тис.грн.;

- придбано стенди, замінено двері та крани у їдальні, придбано 3 вогнегасника, жалюзі для двох класів, світильники в Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ст. 4,3 тис.грн;

- проведено зварювальні роботи систем опалення, водопроводу та каналізації у Нечволодівському НВК 5,5 тис.грн;

В цьому році ініціативна група с.Курилівка Курилівської сільської ради стала переможцем обласного конкурсу міні-проектів розвитку територіальних громад. Метою цього проекту було сприяння територіальним громадам сіл, селищ, міст Харківської області у розв'язанні місцевих проблем соціально-економічного характеру та створення умов для підвищення активності громадян. Назва проекту-переможця “Тепла школа. Крок перший”, загальний обсяг фінансування 19,9 тис.грн. На сьогодні проведено ремонт підлоги в столовій Курилівського ліцею та встановлено 4 пластикових вікна.

Тендерні торги

В районі в бюджетних установах діє чотири тендерних комітети, якими в звітному періоді проведено 20 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі 10 - відкриті торги та 10-закупівля в одного учасника. Для участі в торгах подали свої пропозиції 29 постачальників. За результатами тендерних торгів переможцем визнано 20 постачальників. Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 6533,9 тис.грн .

Соціальний захист

За грудень місяць 2012 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 87 малозабезпечених сімей, 1626 сімей з дітьми, 153 інваліда з дитинства та 80 дітей-інвалідів.

За грудень місяць поточного року 19 малозабезпеченим сім’ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір якої становив 1692 грн.; державну допомогу сім’ям з дітьми призначено 130 сім’ям, середній розмір державної допомоги сім’ям з дітьми становив 917 грн.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу за грудень місяць призначено 5 особам, середній розмір допомоги становив 1110 грн.

Станом на 01.01.2013 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 9 прийомних сімей. За грудень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям складає 52,9 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 36,8 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам — 12,3 тис.грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування- 3,9 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 5,9 тис. грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 16 громадян отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 110,4 тис. грн..

В районі станом на 01.01.2013 року призначено субсидії на оплату житлово - комунальних послуг 2049 сім’ям для придбання твердого палива та скрапленого газу 536 сім'ям.

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.01.2013 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2011 р.

Нараховано у 2011 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис.грн.

Профінансовано у 2011р., тис.грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2012 р.

Нараховано у 2012 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис.грн.

Профінансовано у 2012р., тис.грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2170

2901,1

2369,6

81,7

2049

3195,7

2671,3

83,6

в т.ч.: тепло

161

109,4

91,5

83,6

141

121,8

105,6

86,7

електороенергія

2701

86,8

87,3

100,5

1963

93,2

94,4

101,3

природний газ

1570

2630,4

2122,9

80,7

1552

2893,2

2397,4

82,9

водопостачання

208

28,7

27,7

96,3

173

35,8

32,4

90,7

квартплата

178

45,7

40,2

87,9

177

51,7

41,5

80,2

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

541

345,6

320

92,6

536

476,6

476,6

100

РАЗОМ:

Х

3246,7

2689,6

82,8

Х

3672,4

3147,9

85,7

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району за грудень місяць 2012 р.

Види допомог

2011 рік

2012 рік

Відхилення

(+ -)

%

Одноразова допомога при народженні дитини, грн

484074

628210

144136

129,8

кількість отримувачів,чол

327

425

98

130,0

середній розмір допомоги,грн

1480

1478

-2

99,9

-надійшло субвенцій, грн

484074

628210

144136

129,8

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

14223

8333

-5890

58,6

кількість отримувачів, чол

9

10

1

111,1

середній розмір допомоги,грн

1580

833

-747

52,7

-надійшло субвенцій,грн

14223

8333

-5890

58,6

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

301837

334576

32739

110,8

кількість отримувачів, чол.

589

596

7

101,2

середній розмір допомоги,грн.

512

561

49

109,6

надійшло субвенцій

301837

334576

32739

110,8

4. Допомога по опіці та піклуванні, гр грн.

78248

107105

28857

136,9

кількість отримувачів, чол.

32

32

0

100

середній розмір,грн..

2445

3347

902

136,9

надійшло субвенцій,грн.

78248

107105

28857

136,9

5. Допомога одинокій матері, грн.

215634

263888

48254

122,4

кількість отримувачів, чол.

540

561

21

103,9

середній розмір допомоги,грн.

399

470

71

117,8

надійшло субвенцій

215634

263888

48254

122,4

6. Допомога при усиновлені дитини

9241

2240

-7001

24,2

кількість отримувачів, чол.

1

2

1

200

середній розмір допомоги,грн.

9241

1120

-8121

12,1

надійшло субвенцій, грн.

9241

2240

-7001

24,2

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати

18137

22325

4188

123,1

кількість отримувачів, чол.

41

44

3

107,3

середній розмір допомоги, грн.

442

507

65

114,7

надійшло субвенцій, грн.

18137

22325

4188

123,1

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та тадітям-інвалідам, грн.

214658

258738

 

44080

120,5

кількість отримувачів, чол.

206

233

27

113,1

середній розмір допомоги,грн.

1042

1110

68

106,5

надійшло субвенцій

214658

258738

44080

120,5

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

38972

147237

108265

377,8

кількість отримувачів, чол.

35

87

52

248,6

середній розмір допомоги,грн.

1113

1692

579

152,0

надійшло субвенцій, грн.

38972

147237

108265

377,8

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

407,86

21800,87

21393,01

5345,2

кількість отримувачів, чол.

4

16

12

400,0

середній розмір допомоги,грн.

101,97

1363

1261,03

1336,7

надійшло субвенцій, грн

407,86

21800,87

21393,01

5345,2

11. Прийомні сім'ї

31434

52904,04

21470,04

168,3

кількість отримувачів, чол.

7

9

2

128,6

середній розмір допомоги, грн.

4391

5878

1487

133,9

надійшло субвенцій, грн.

30739

52904,04

22165,04

172,1

Соціальний захист

На обліку в УПСЗН знаходиться 1107 ветеранів війни, в тому числі 76 інвалідів війни, 149 учасників бойових дій, 146 членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, 736 учасників війни.

Протягом 2012 року 135 осіб отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами; видано 146 засобів пересування та реабілітації.

З початку 2012 року видано 46 посвідчень ветерана праці та 8 посвідчень інваліда війни.

Станом на 01.01.2013 року згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 9 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 3,3 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 83 громадянам на загальну суму 16,9 тис.грн..

Санаторно - курортні путівки отримали 35 чол.(ветерани війни та інваліди).

42 інваліда отримали компенсацію за невикористану санаторно-курортну путівку на загальну суму 13,6 тис.грн., компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів отримали 11 чол. на суму 1,7 тис.грн. Одному учаснику бойових дій та двом інвалідам війни встановлено телефон. Один інвалід війни отримав безкоштовно автомобіль.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України “Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років” до управління звернулося 16 осіб. Документи для відшкодування направлені до Головного управління праці та соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації та виплачені на загальну суму 14,7 тис.грн.

Станом на 1 січня 2013 р. на обліку в управлінні праці знаходиться 194 особи, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них – 35 дітей).

З початку 2012 року виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 143,6 тис.грн., компенсація на оздоровлення — 12,3 тис.грн., компенсація на харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 14,4 тис.грн., одноразова компенсація ліквідаторам, які стали інвалідами, або змінили групу інвалідності — 0,2 тис.грн., оплата додаткової відпустки — 4,3 тис.грн. Заборгованість по виплатах станом на 01.01.2013 року складає 19,1тис.грн.

Станом на 01.01.2013 року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалося 71чол. на загальну суму 9,3 тис.грн., послугою по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 6 чол. на суму 2,5 тис.грн.

За допомогою, пов'язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” звернулося 3 особи. Документи для відшкодування направлені до Головного управління праці та соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 3,0 тис.грн.

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни поуправлінню праці та соціального захисту населення (2011, 2012 рр.)Станом на 01.01.2013 р .

Види послуг.

Нараховано

у 2011 р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Про фінансовано у 2011 р.,

тис.грн.

% виконання

Нараховано

у 2012 р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Про фінансовано у 2012р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2003,7

1667,7

83,2

2183,2

1886,4

86,4

в т.ч.: тепло

72,9

63,4

87,0

82,3

72,9

88,6

природний газ

1616,6

1294,9

80,1

1769,4

1497,9

84,7

електроенергія

228,8

229,6

100,4

226,3

226,8

100,2

водопостачання

54,6

51,7

94,8

72,6

62,1

82,2

квартплата

30,8

28,1

91,1

32,3

26,6

82,4

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

243,5

243,5

100

255,4

255,4

100,0

Інші пільги, всього:

184,7

180,1

97,5

314,1

266,9

85,0

в т.ч.:

послуги зв’язку

 
 

34,4

29,8

86,7

38,1

35,6

93,2

санаторно-курортні путівки

92,4

92,4

100,0

96,4

98,7

102,4

проїзд в

автотранспорті

 
 

57,9

57,9

100,0

179,6

132,7

73,9

РАЗОМ:

2431,9

2091,3

86,0

2752,6

2408,7

87,5

Стан зайнятості населення

Протягом січня-грудня 2012 року на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості зареєстровано 904 чол., що шукають роботу, перебувало на обліку станом на 01.01.2012 року — 292 чол. шукаючих роботу, працевлаштовано 624 чол., що проживають в сільській місцевості.

Станом на 1 січня 2013 року в районі створено 347 нових робочих місць, що становить 126,2% від річного завдання. З загальної кількості створених місць: 88 місць для працівників у юридичних осіб, 193 — для працівників у фізичних осіб — підприємців та зареєстровано 66 суб'єктів підприємницької діяльності- фізичних осіб.

Протягом звітного періоду 247 чол., що проживають в сільській місцевості, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці.

За рахунок надання дотацій роботодавцям із Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в районі створено 36 додаткових робочих місць.

Протягом звітного періоду 559 сільських жителів брали участь в оплачуваних громадських роботах, 4 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Працевлаштовано 61 особу, що потребує соціального захисту на ринку праці, в тому числі на заброньовані робочі місця-11 осіб.

Рівень безробіття станом на 1 січня 2013 року по Куп'янському району становить 1,88%.

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

Станом на 1 січня 2013 року загальна заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом грудня 2012 року проведено 1 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалися питання стану погашення заборгованості зі сплати страхових внесків до Пенсійного фонду України суб'єктами господарювання району.

Рівень оплати праці

За попередніми даними середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за грудень 2012 року становить 2167 грн., або 191,0% прожиткового мінімуму. В порівняні з початком 2012 року рівень сереньомісячної заробітної плати по району збільшився на 17,4%.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за грудень 2012 року становить 2034 грн. або 179,4% прожиткового мінімуму. В порівнянні з початком 2012 року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 19,8%, а порівняно з попереднім місяцем поточного року зменшився на 14%.

Сільське господарство

Господарства району ведуть підготовку до весняно-польових робіт.

При плані 1825 т фактично засипано 1871 т насіння ярових зернових культур, або 102,5%.

Під урожай 2013 року внесено 95 т безводного аміаку. З початку року господарствами району закуплено 1710 т мінеральних добрив.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 1 січня 2013 року утримується:

• Великої рогатої худоби - 5507 гол., в т.ч. корів - 1871 гол.

• Свиней - 14845 гол.,

• Овець- 1075 гол.,

• Птиці - 34956 гол.

За січень – грудень 2012 року сільськогосподарськими підприємствами району:

1. Вирощено худоби та птиці - 2268,5 т.

2. Реалізовано м'яса - 1874,5 т.

3. Виробництво молока становить - 11276 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 6118 кг.:

1. СТОВ «Мрія» - 7950 кг

2. СТОВ «Надія» - 6718 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби:

По району отримано – 501 гр.

СТОВ «Надія» - 657 гр.

СТОВ "Мрія" - 578 гр.

Середньодобовий приріст свиней:

По району отримано – 316 гр.

СВК по виробництву яловичини – 344 гр.

СТОВ «Мрія» - 307 гр

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року склало 56,6 млн. грн., що на 17 % більше минулорічного показника.

Бюджет

Крім того надійшло до бюджету району:

В цілому до зведеного бюджету району за січень-грудень 2012 року надійшло доходів 25130,3 тис.грн. при плані 20902,7 тис.грн. або 120,2%. В тому числі надійшло власних і закріплених доходів 17214,6 тис.грн. при плані 14500,8 тис.грн. або 118,7%. Темп росту до відповідного періоду 2011 року 137,2%., тобто надійшло більше на 4663,6 тис.грн.

- доходів спеціального фонду –7050,3 тис.грн. при річному плані 4408,2 тис.грн.;

- дотації з державного бюджету – 39983,6 тис.грн. при плані 39983,6 тис.грн. або 100%;

- цільових субвенцій з державного бюджету — 30995,3 тис.грн.

За даними Куп’янської об’єднаної державної податкової інспекції підприємствами та організаціями району допущена недоїмка станом на 01.01.2013 року по платежах до бюджетів всіх рівнів в сумі 414,8 тис.грн. проти 642,9 тис.грн. на 01.01.2012 року, в тому числі до місцевого бюджету відповідно 234,7 тис.грн. проти 349,2 тис.грн.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку:

- на виплату заробітної плати — 39410,7 тис.грн.

- допомоги малозабезпеченим сім'ям — 18861,3 тис.грн.

- пільги та субсидії населенню — 6541,0 тис.грн.

- оплату спожитих енергоносіїв бюджетної сфери району – 6350,4 тис.грн.

- iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) —1085,6 тис.грн.

Довідка про надходження місцевих податків та зборів

за січень — грудень 2012 року

Всього надійшло – 1513,7 тис.грн., в т.ч.

- збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності — 97,1 тис.грн.

- єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва — 1416,3 тис.грн.

- туристичний збір — 0,3 тис.грн.

Відділ земельних ресурсів

В цілому по району, станом на 01.01.2013 року видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9497 шт., що становить 93 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

Були розглянуті звернення громадян, що надійшли до відділу земельних ресурсів. Так, станом на 01.01.2013 року загальна кількість звернень 965 од., із них звернень на особистому прийомі 503 од.

Освіта

За індивідуальною формою у 2012-2013 навчальному році навчається 56 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб та 4 учня, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я. На базі Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. 1 учень здобуває освіту за заочною формою навчання.

Станом на 01.01.2013 року у районі забезпечується функціонування 22 навчальних закладів, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1789 учнів, що на 83 учня менше порівняно з 2011-2012 навчальним роком. З метою збереження мережі навчальних закладів реорганізовано Нечволодівську ЗОШ I-III ступенів у Нечволодівський НВК “Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад” та Моначинівську ЗОШ I-III ступенів у Моначинівський НВК “Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад”

Мережа дошкільних установ становить 8 закладів: с. Грушівка, с.Курилівка, с.Петропавлівка, с.Кислівка, с.Новоосинове, с.Глушківка, с.Нечволодівка та с.Моначинівка, в яких на сьогодні працює 19 груп, в яких виховується 340 дітей.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості протягом навчального року діють 47 гуртків, у яких навчається 775 учнів.

На виконання районної програми комп’ютеризації навчальних закладів району з 22-х шкіл: 21 забезпечена навчальними комп'ютерними комплексами (17 шкіл мають по 1-у комплекту, у Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ст., Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст. - по 2), 10 з них підключено до мережі Інтернет. Один навчальний заклад не має навчального комплексу ( Смородьківська ЗОШ І-ІІ ст.).

Влітку в 20 закладах освіти працювали пришкільні заклади відпочинку, які відвідували 1250 дітей. В закладах відпочинку було організовано гаряче харчування, вартість харчування складала в середньому 10,75 грн. на день. У п'яти ДНЗ проводилося оздоровлення дітей, згідно рішень сільських рад вартість харчування була збільшена на 10%.

На виконання районної Програми “Шкільний автобус” на 2012-2013 навчальний рік організовано підвіз учнів та вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку. Відділ освіти отримав 2 автобуси для здійснення підвозу учнів та вчителів Піщанської ЗОШ I-III ст. і Глушківської ЗОШ I-III ст. Підвезенням до місця навчання і роботи забезпечені учні та вчителі району - 100% до потреби. Парк шкільних автобусів становить 7 одиниць.

В січні-грудні 2012 року за батьківські та благодійні кошти придбано товарів на суму 385,3 тис.грн. За бюджетні кошти придбано товарів на суму 442,65 тис. грн., а також оплачено послуг на суму 651,33 тис.грн.

У навчальних закладах району станом на 01.01.2013 року працює 344 педагогічних працівники. Заборгованість з виплати заробітної плати станом на 01.01.2013 року працівникам освіти відсутня.

Питання сім’ї та молоді

Проводилася робота з сільськими радами щодо укладання угод стосовно реалізації державної молодіжної політики. Розроблена Програма підтримки та розвитку дітей та молоді Куп'янського району на 2012-2015 роки.

З початку року на проведення молодіжних заходів відділу у справах сім'ї та молоді виділено 9,7 тис.грн у вигляді субвенції.

Станом на 01.01.2013 відділом здійснено аналіз роботи щодо оформлення документів з метою присвоєння багатодітним жінкам почесного звання України “Мати-героїня”, які суперечать відповідним умовам. По Куп'янському району згідно рішення колегії райдержадміністрації від 16 грудня 2009 року відмовлено одній жінці у присвоєнні почесного звання.

Відповідно до рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації від 20 червня 2012 року до Харківської облдержадміністрації направлено 3 кандидатури багатодітних жінок, щодо присвоєння їм почесного звання “Мати-героїня”.

Станом на 1січня 2012 року в Куп'янському районі почесне звання “Мати — героїня” присвоєно 31 жінці. Згідно Указу Президента України від 01 жовтня 2012 року № 571 присвоєно це почесне звання жінкам, які виховали своїх дітей гідними громадянами України і тепер вони удостоєні високого звання “Мати -героїня” за материнську самовідданість, народження і зразкове виховання дітей, забезпечення умов всебічного їх розвитку. Протягом жовтня місяця здійснено вручення 9 посвідчень та нагрудних знаків в урочистій обстановці.

До дня захисту дітей в Міському парку культури та відпочинку проведено святковий захід для дітей Куп'янського району. В заході прийняли участь 740 дітей, які мали можливість отримати солодощі та відвідати безкоштовно атракціони.

З метою утвердження в суспільстві духовно і фізично здорової, матеріально забезпеченої, соціально благополучної сім'ї, забезпечення виконання сім'єю основних її функцій, передусім виховної та демографічної, в районі традиційно відбулось родинне свято “Сім'я — ключ від щастя”. Активно приймали участь у даному заході молоді сімейні пари з Курилівської, Кіндрашівської та Лісностінківської сільських рад району.

Підведені підсумки оздоровчої кампанії 2012 року. Стовідсотково оздоровлена категорія - діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування. Дітей такої категорії у віці від 7 до 17 років у Куп'янському районі налічуються 48 осіб.

З районного бюджету на закупівлю путівок для дітей-сиріт, та дітей позбавлених батьківського піклування до власного позаміського закладу відпочинку та оздоровлення виділено 60 тис.грн. На ці кошти закуплено 29 путівок до ПЗОВ “Соснового ”, з них - 12 для дітей талановитих спортсменів.

За рахунок управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації оздоровлено 2 дітей, що постраждали від аварії на ЧАЕС.

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації виділило Куп'янському району 37 путівок для дітей пільгових категорій, в тому числі 15 путівок до МДЦ”Артек” та “Молода гвардія”. За рахунок батьківських коштів влітку 2012 року було оздоровлено близько 520 дітей за організованим відпочинком - у санаторіях та оздоровчих закладах.

Робота ПЗОВ “Соснового” здійснювалась протягом 4-х змін. Тривалість зміни-21 день, згідно чинного законодавства. Вартість п'ятиразового харчування складала 46 грн. в день. Всього у ПЗОВ “Сосновому” протягом чотирьох змін відпочило 910 дітей.

ПЗОВ «Сосновий» приймав участь в реалізації путівок за державні кошти (тендерні торги). В трьох лотах став переможцем, 684 дитини з районів області мали можливість оздоровитись за пільговими путівками у відповідному районному закладі.

Влітку 2012 року було охоплено оздоровленням та відпочинком 2200 дітей шкільного віку, що становить 92,2% від загальної чисельності дітей шкільного віку, у тому числі 1331 дитина, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки.

Оновлений єдиний державний автоматизований реєстр багатодітних осіб, які мають право на пільги. Так, станом на 01.01.2013 року в районі на профілактичному обліку знаходиться 177 багатодітних сімей, в яких виховується - 599 дітей, видано 174 посвідчення батькам багатодітних родин та 368 посвідчень дітям з багатодітних сімей.

Підведені підсумки роботи щодо питання працевлаштування та надання житла чотирьом дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та осіб з їх числа, які закінчили навчання в професійно- технічних навчальних закладах у 2012 році.

Внаслідок проведеної роботи дітям із відповідної категорії були заброньовані робочі місця на підприємствах міста та району.

Одна дитина з вищезазначеної категорії самостійно перерозподілилась із заброньованого робочого місця у ФГ Коньшин Р.В. до супермаркету “Восторг” м.Харкова і на теперішній час продовжує навчання у Харківському індустріально-педагогічному коледжі. Ще дві дитини влаштувались на заброньовані робочі місця до ДП”Лісгосп” та в ТОВСП ”Ягідне”, отримали кошти. На теперішній час виїхали з Куп'янського району на нове місцеперебування. Четверта дитина - відрахована із навчання.

На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 17 вересня 2012 року №581 “Про затвердження рекомендацій щодо проведення щорічної акції “16 днів проти насильства” в районі здійснюються заходи щодо розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів по навчальних закладах району.

В звітному періоді на території Ягідняньської сільської ради створено трудовий загін в кількості шести чоловік, який працював на упорядкуванні території сільської ради, витрачено коштів в загальній сумі 8775 грн.

До дня Святого Миколая, за угодою з перевізником Капленко О.В., була організована поїздка для 15 дітей з пільгових категорій до Палацу студентів у місто Харків. Діти мали нагоду прийняти участь у святкових розвагах, а також переглянули казкову виставу “Дванадцять місяців”. Всі діти отримали солодощі. Спільно з відділом культури та туризму райдержадміністрації організовано новорічне привітання 239 дітей пільгових категорій, силами працівників районного будинку культури, драматичного колективу “Браво” розіграна Новорічна фантастична вистава. Після закінчення новорічних розваг всі діти отримали подарунки. На закупівлю подарунків з районного бюджету було виділено 6,2 тис. грн.

Проведена робота з сільськими радами щодо укладання угод стосовно реалізації державної молодіжної політики. У вигляді субвенцій на 2013 рік виділено 13,1 тис.грн. на молодіжні заходи. Розроблена та затверджена рішенням районної ради “Програма оздоровлення та відпочинку дітей Куп'янського району на 2013-2015 роки”.

Фізкультура і спорт

Протягом звітного періоду відділом у справах сім'ї, молоді та спорту були проведені спортивно-масові заходи і змагання на відділеннях з різних видів спорту районної ДЮСШ.

Протягом січня-грудня 2012 року вихованці районної ДЮСШ приймали участь у змаганнях присвячених до Дня соборності в Україні ( у Міжнародному турнірі з боксу; II турі Чемпіонату Харківської області з шахів у віковій категорії до 12 років; обласних змаганнях з боксу “Відкритий ринг”, у товариських зустрічах з футболу і баскетболу та змаганнях з лижних гонок); у змаганнях присвячених вшануванню пам'яті воїнів загиблих в Афганістані (у Першості району з баскетболу серед сільських команд, у Всеукраїнських змаганнях з боксу, у Чемпіонаті Харківської області з шахів серед юнаків та дівчат), а також у змаганнях присвячених Дню захисника Вітчизни (у товариських зустрічах з міні — футболу та баскетболу, у змаганнях з загальної фізичної підготовки серед вихованців відділення легкої атлетики, у Чемпіонаті Харківської області з шахів та у Чемпіонаті України з шахів, який відбувся у м. Миколаїв, де наша учасниця посіла почесне сьоме місце); приймали участь в районних та обласних змаганнях “Тато, мама, я - спортивна сім'я”; участь в обласному турнірі з баскетболу до Дня Молоді та Дня Конституції України; збірна юнацька футбольна команда районної ДЮСШ 1999 року народження прийняла участь в фінальних Всеукраїнських пошукових змаганнях “Хто ти майбутній олімпієць?”, в турнірі ”Золотий колосок” в м. Скадовськ Херсонської області; в Міжнародному турнірі “Азовська Хвиля” в м. Генічеськ. Також протягом звітного періоду відбулися: турнір з міні-футболу серед юнацьких сільських команд; змагання з настільного тенісу та товариські зустрічі з баскетболу приурочені до Дня 8 Березня; турнір з шахів присвячений пам'яті шахіста В.Курилова; змагання збірної команди району в обласній Спартакіаді серед державних службовців; на стадіонах району проводились спортивно — масові заходи до Травневих свят; прийнято участь в обласних змаганнях з волейболу серед чоловіків на кубок голови Обласної державної адміністрації; організовано турнір з футболу присвячений Дню захисту дітей на кубок В.Д.Яновського між юнацькими командами; на базі оздоровчого табору “Сосновий” організовано і проведено олімпійський день серед дітей також змагання з міні — футболу, піонерболу, легкої атлетики присвячені до Дня незалежності України та Дня прапора України, проведено заходи до Дня фізичної культури і спорту. Збірна команда району прийняла участь в обласних змаганнях з легкої атлетики на кубок голови облдержадміністрації та в обласних змаганнях з шахів на кубок голови райдержадміністрації. На стадіоні с.Гусинка районною ДЮСШ проведені змагання з легкої атлетики присвячені Дню Українського козацтва. Серед юнацьких сільських команд проведено “Кубок закриття футбольного сезону”. До Новорічних та різдвяних були проведені:в Курилівському ліцеї - змагання з шахів, в с .Кіндрашівка — змагання з баскетболу, в с.Новоосинове — змагання з міні-футболу, в с.Сенькове — змагання з настільного тенісу.

Всього протягом січня — грудня 2012 року проведено 133 заходи в яких прийняло участь 3785 чол. Витрачено на спортивно-масові заходи по відділу 19,8 тис.грн., по районній ДЮСШ 22 тис.грн., позабюджетні кошти — 1,5 тис. грн.

Культура

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека, мобільний відео комплекс .

У січні-грудні поточного року фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи: до Новорічних та Різдвяних свят; до Дня визволення Куп'янщини від фашистських загарбників, районний захід “Людина року- 2011”; до Міжнародного жіночого дня, до Дня народження Т.Г.Шевченка та урочистості до 25-річчя ветеранської організації, Дня Перемоги, районний захід для молодих сімейних пар “Сім'я — ключ від щастя”, до Дня захисту дітей, Дня Скорботи, Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності України, прийнято участь в етнофестивалі “Печенізьке поле”. Також фахівцями закладів культури району проведено культурно-мистецькі заходи до Дня визволення України від фашистських загарбників, фестиваль народної творчості “Червона калина”, прийнято участь у регіональному конкурсі виконавців естрадної пісні “Золота осінь”, проведено заходи до Дня працівників сільського господарства, до Дня пам'яті жертв Голодоморів та політичних репресій. На проведення районних заходів використано 19,2 тис.грн.

Протягом 2012 року за надання платних послуг отримано:

- центральною районною бібліотекою — 5,0 тис. грн.;

- клубними закладами району разом з РБК — 11,6 тис. грн.;

- мобільний відеокомплекс — 12,6 тис.грн;

- оренда приміщень — 6,1 тис.грн.;

- спонсорські внески —4,2 тис.грн.

Всього з початку року за надання платних послуг отримано 39,5 тис.грн.

Начальник управління економіки

райдержадміністрації                                                                                                     Л.Мироненко

 
 
 
 
Дата публікації: 15:02 18.02.2013
Версія для слабо- зорих