Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2012 рік | Виконання планів роботи райдержадміністрації за квартал 2012 року | Інформація про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації за ІV квартал 2012 року
Інформація про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації за ІV квартал 2012 року

 

Інформація

про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації

за ІV квартал 2012 року

Протягом ІV кварталу 2012 року Куп’янською райдержадміністрацією проведена значна робота щодо виконання та здійснення контролю за виконанням законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної і районної державних адміністрацій та заходів, передбачених планом роботи в межах наданих повноважень.

І. Питання для розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації

Протягом ІV кварталу проведено три спільних засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району:

24 жовтня в районному Будинку культури відбулося спільне засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району, на якому розглянуто питання:

1. Дотримання державних соціальних стандартів та гарантій щодо зайнятості населення, праці та заробітної плати в Куп'янському районі за 9 місяців 2012 року

2. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування за підсумками 9 місяців 2012 року

3. Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації

4. Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за 9 місяців 2012 року

21 листопада в районному Будинку культури відбулося спільне засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району, на якому розглянуто питання:

1. Про виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2012/2013 років

2. Про хід реалізації районної Програми “Вчитель” на 2003-2012 роки

3.. Про затвердження осіб, рекомендованих для направлення на навчання до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

19 грудня в районному Будинку культури відбулося спільне засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району, на якому розглянуто питання:

1. Про хід виконання Програми соціального захисту населення в Куп'янському районі за 11 місяців 2012 року

2. Про розвиток культури в Куп’янському районі

3. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування у 2012 році

ІІ. Питання для розгляду в робочому порядку

Протягом кварталу відділом організаційно-кадрової роботи підготовлено 52 проекти розпоряджень з кадрових питань та 6 спільних розпоряджень голови райдержадміністрації і голови районної ради з питання відзначення працівників відзнаками районного рівня.

Вивчено та проінформовано облдержадміністрацію і керівництво райдержадміністрації з таких питань: про стан вирішення проблем соціально-економічного розвитку району (вакансії), про календарний план заходів на жовтень, листопад та грудень 2012 року, про план роботи райдержадміністрації на І квартал 2013 року та 2013 рік, про зміни у керівництві РДА, про використання міжнародної технічної допомоги, про притягнення державних службовців до дисциплінарної відповідальності, про зміни облікових даних державних службовців, про якісний склад державних службовців та осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців, про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомами сільських рад району, про державних службовців, звільнених з посад.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації здійснено аналіз роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2012 року (звіт та статистичні дані за показниками Класифікатора у порівнянні з відповідним періодом минулого року направлені до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, підготовлена інформація голові райдержадміністрації), підготовлено і направлено до облдержадміністрації інформацію щодо тематики виданих головою райдержадміністрації розпоряджень та засідань колегії. До юридичного та організаційного відділів апарату облдержадміністрації направлено реєстр та копії розпоряджень голови адміністрації, прийнятих протягом липень-вересень (розпорядження голови райдержадміністрації №№ 376-499).

Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, їх реєстрація, тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 500-755), здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 518 вхідних документів та 943 вихідних документів, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались, керівництвом адміністрації та державних актів на право власності на землю, здійснювалась робота по підготовці та видачі копій документів минулих років на запити громадян.

Протягом ІV кварталу одержано і зареєстровано 80 звернень громадян. Організовано роботу щодо їх розгляду та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду звернень та прийняті рішення.

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 5 запитів на інформацію, тематика запитів: земельні питання, культурна спадщина, сільське господарство.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації, сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Українській формат”, „Наш город”, „Франт” розміщено з початку року 282 (протягом ІІІ кварталу - 75) інформації про діяльність райдержадміністрації.

При здійсненні аналізу критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Підготовлена і надана у визначений термін інформація до ОДА:

- інформація щодо удосконалення системи контролю за оприлюдненням на офіційних сайтах публічної інформації;

- інформація про відзначення в районі 360-ї річниці заснування Чортомлицької Запорізської Січі;

- підготовка реєстру документів що носять публічний характер;

- інформація про стан державно-церковних відносин;

- щодо забезпечення доступу до публічної інформації;

- про удосконалення системи інформування УВП ХОДА;

- інформація про виконання у ІV кварталі 2012 року Плану заходів щодо протидії проявам ксенофобії, расової та етнічної дискримінації;

- інформація щодо мінімального забезпечення сіл, селищ та міст кіосками з продажу друкованих засобів масової інформації;

- щоквартальна інформація “Про удосконалення системи інформування”;

- інформація про підготовку щорічних статистичних та інформаційних звітів про стан та тенденції розвитку релігійної ситуації.

Спеціалістами відділу цивільного захисту райдержадміністрації розроблено, доведено до виконавців план заходів щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і пожежної безпеки у Куп'янському районі в осінньо-зимовий період 2012-2013 роки, та план організаційних і практичних заходів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, організацій, підприємств, установ щодо запобігання загибелі людей на водних об'єктах у зимовий період 2012-2013 років. Організовано роботу пунктів обігріву населення при сільських рада. Створено та працюють 11 пунктів обігріву. Проводиться моніторинг роботи пунктів. Проведено аналіз виконання заходів та проінформовано голову райдержадміністрації з цього питання

На виконання плану заходів з підготовки та проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту), затвердженого розпорядженням КМУ від 26.11.2008 року № 1473-р зі змінами внесеними розпорядженням КМУ № 1963-р від 12.10.2010 р. в Куп’янському районі розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.09.2012 року № 497 була утворена комісія з організації заходів, пов'язаних з проведенням технічної інвентаризації захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту). На засіданні районної комісії з питань ТЕБ та НС від 18 жовтня 2012 року (Протокол № 7) розглянуто питання Про результати проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту) Куп'янського району у 2012 році. Про результати проведення інвентаризації проінформовано голову райдержадміністрації та директора Департаменту цивільного захисту облдержадміністрації.

Фінансовим управлінням підведено підсумки виконання зведеного бюджету району за 9 місяців поточного року. На розгляд голови районної державної адміністрації подана доповідна записка з цього питання.

На основі розрахункових показників обсягів доходів та видатків, доведених Міністерством Фінансів на 2013 рік, проведені попередні розрахунки надходжень до бюджету району та потреби в коштах на утримання бюджетних установ.

Разом з сільськими радами та бюджетними установами району проаналізовано попередні показники доходної та видаткової частини бюджету на 2013 рік. Проведено детальний аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів з точки зору його дієвості і ефективності використання бюджетних коштів. Узагальнено в цілому по району потребу в енергоносіях на 2013 рік.

Проінформовано голову районної державної адміністрації щодо виконання Наказу Міністерства фінансів України № 11 від 14.01.2011 р. «Про бюджетну класифікацію» при складанні та виконанні бюджету. Підготовлена інформація до Головного фінансового управління ОДА про вжиті заходи згідно листа №1-29-289 від 24.04.2008 року щодо стану дебіторської та кредиторської заборгованості місцевих бюджетів. Крім того, підготовлена інформація «Про заходи щодо виконання місцевих бюджетів області в 2012 р», а також про вжиті заходи щодо своєчасного фінансування видатків на виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ.

Працівниками управління праці та соціального захисту населення проведена робота щодо поповнення даних до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, внесено ветеранів війни - 1107 чол., ветеранів праці - 2678 чол., ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ - 133 чол., реабілітованих - 2 чол., постраждалих внаслідок катастрофи на ЧАЕС – 200 чол., інвалідів загального захворювання - 910 чол., пільговиків за соціальною ознакою - 51 чол., «дітей війни» - 2820 чол., пенсіонерів за профознакою - 296 чол., багатодітних сімей – 163. Видано 18 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 19 засіб пересування та реабілітації, направлено на санаторно – курортне лікування 6 інвалідів війни, 1 учасника ліквідації аварії на ЧАЄС, 7 інвалідів загального захворювання та 1 члена сім’ї померлого ветерана війни. До Центрального банку даних з проблем інвалідності внесено 65 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Управлінням економіки проводилася робота щодо:

-здійснення аналізу економічної діяльності та фінансового стану підприємств, що перебувають у комунальній власності;

-здійснення аналізу виконання основних заходів Програми соціального та економічного розвитку району, малого та середнього підприємництва, побутового обслуговування населення за IV квартал 2012 року;

-здійснення аналізу стану виконання місцевих бюджетів та пошуку резервів щодо їх наповнення.

Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано поповнення бібліотечних фондів, вирішено організаційні питання з підготовки і проведення масових заходів районного рівня: День працівників сільського господарства, День працівників соціальної сфери, заходів з нагоди увічнення пам’яті жертв Голодоморів, новорічні святкові заходи, тематичний захід до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на ЧАЕС.

Вирішено організаційні питання для участі у масових заходах обласного рівня: обласному конкурсі виконавців естрадної пісні “Золота осінь”.

Робота спеціалістів служби у справах дітей райдержадміністрації була направлена на вивчення питання реалізації прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на житло. На території району, де можливо, права дітей на житло закріплюються та вишукуються варіанти надання придатного для проживання іншого житла.

В управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації за бюджетною програмою «Державна підтримка галузі тваринництва» здійснені виплати спеціальної бюджетної дотації фізичним особам за утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби у розмірі 127750 грн. та за закупівлю установки індивідуального доїння виплачено 7700 грн..

Молочні продукти закупляються Куп'янським МКК, а продукція яка не закупляється молочним комбінатом надходить на центральний ринок району.

ІІІ. Вивчення роботи, надання практичної допомоги та взаємодія з органами місцевого самоврядування

Відділом організаційно-кадрової роботи постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проводилася постійна робота з підготовки матеріалів, інформації, доповідей, проектів районних програм, проектів рішень з питань, які виносилися протягом кварталу на розгляд сесії районної ради; взято участь у засіданні постійних комісій районної ради.

Управлінням економіки проводилась робота по наданню практичної допомоги виконкомам сільських рад по застосуванню на практиці законодавчих актів з питань, що відносяться до компетенції управління економіки.

Відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель” від 01.06.2010року №2289-IV управлінням економіки здійснювалася робота з надання методичної допомоги виконкомам сільських рад щодо проведення конкурсних торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти.

Відповідно до Постанови КМУ від 01 червня 2011 року № 869 “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги” надавалися методичні рекомендації органам місцевого самоврядування щодо приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до економічно обґрунтованих;

Відповідно до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 року № 396 ”Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян” (зі змінами) та Закону України “Про приватизацію державного житлового фонду ” від 19.06.1992 року № 2482-XII надавалась методична рекомендація щодо приватизації житлового фонду.

Керуючись Законом України “Про оренду державного та комунального майна”, Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність” надавались методичні рекомендації щодо оренди та оцінки майна комунальної власності територіальної громади.

Відповідно до рекомендацій щодо здійснення безоплатної передачі недержавними сільськогосподарськими підприємствами об'єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність надавалась методична рекомендація щодо прийняття у комунальну власність територіальних громад майна від реформованих сільськогосподарських підприємств.

Райдержадміністрацією постійно здійснюються заходи з надання консультативно-методичної допомоги органам місцевого самоврядування району щодо реалізації покладених на них Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повноважень у сфері державної регуляторної політики.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації вивчалася суспільно-політична ситуація на території сільських рад, проводився аналіз публікацій в місцевих засобах масової інформації щодо роботи виконкомів сільських рад. Надано консультативну допомогу з питань ведення обліку осередків політичних партій та громадських організацій, що розташовані на підвідомчій території.

Відділом освіти райдержадміністрації надано методичну допомогу закладам, що атестуються у 2012 році (Новоосинівський ДНЗ та Новоосинівська ЗОШ І-ІІІ ст.). На засіданнях Регіональної експертної ради з ліцензування та атестації навчальних закладів Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації заклади визнано атестованими на достатньому рівні з показниками: 57,94 – Новоосинівський ДНЗ та 46,88 – Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст.

Вивчався стан викладання географії, економіки, української мови, біології, хімії, індивідуальної форми навчання в загальноосвітніх закладах району, матеріали перевірки узагальнено та винесено на наради керівників ЗНЗ.

З метою дотримання бюджетної дисципліни фінансовим управлінням райдержадміністрації проводився контроль за своєчасністю, правильністю складання та затвердження постійних кошторисів та планів асигнувань сільських рад на 2012 рік. Проведено 39 тематичних перевірок порядку формування та затвердження бюджетів сільських рад на 2012 рік. Спеціалісти фінансового управління брали участь в спільних з державною фінансовою інспекцією перевірках якості планування та виконання бюджету. Спільними перевірками виявлено незаконних витрат бюджетних коштів на суму 44,7 тис. грн., нецільових витрат на суму 5,1 тис. грн.

Протягом кварталу надавалася практична допомога сільським радам при складанні бюджетів, внесенні змін та уточнень до бюджетів, з питань ведення бухгалтерського обліку.

Проведено 3 перевірки виконкомів сільських рад стосовно виконання делегованих повноважень (Пристін, Кислівка, Ягідне), результати перевірок викладені у відповідних актах, які доведені до відома виконкомів сільських рад з метою удосконалення роботи та усунення виявлених недоліків в роботі. 23.11.2012 р. в рамках заходів до Всесвітнього Дня дитини проведена нарада з уповноваженими особами з охорони прав дітей на відповідних територіях та із залученням працівників правоохоронних органів, під час якої розглянуті питання попередження виходу дітей з сім’ї, попередження випадків насильства відносно дітей та з метою координації роботи різних органів та організацій.

Протягом звітного періоду централізована бухгалтерія та ЦРБ надавала методичну допомогу виконкомам всіх сільських рад з питання відшкодування комунальних послуг в орендованих приміщеннях сільських бібліотечних філіалів.

Управлінням праці та соціального захисту населення проводилася спільна робота щодо оформлення документів для призначення соціальних виплат і допомоги.

Спеціалістами служби у справах дітей райдержадміністрації протягом кварталу проведено 6 перевірок організації профілактично-виховної роботи ЗОШ району, під час перевірок надавалась практична допомога та рекомендації. Результати перевірок доведені до відома адміністрацій ЗОШ з метою усунення зауважень та удосконалення роботи.

Спеціалістами відділу культури і туризму райдержадміністрації надавалась методична допомогу всім закладам культури району з питання проведення масових заходів.

Працівники райдержадміністрації протягом кварталу брали участь у роботі сесій та засіданнях виконкомів сільських рад.

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації проведено вивчення стану організації оповіщення та збору працівників райдержадміністрації під час мобілізації. В жовтні надана допомога органам місцевого самоврядування в організації і виконанні мобілізаційної підготовки пунктів збору, надавалась практична допомога Кругляківській сільській раді з питань щодо проведення виборів до Верховної Ради України та готовності виборчої дільниці № 630621 с. Кругляківка.

Протягом листопада здійснено вивчення стану виконання заходів, спрямованих на забезпечення режиму секретності під час знищення матеріальних носіїв секретної інформації. В листопаді надана допомога в організації взаємодії органів місцевого самоврядування з райвійськкоматом в умовах воєнного стану.

01 листопада 2012 року була проведена перевірка роботи виконкому Ягіднянської сільської ради з питань забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, оборонної роботи та мобілізаційної роботи. Надана практична та методична допомога виконкому сільської ради з питань взаємодії міліції з органами місцевого самоврядування.

22 листопада 2012 року була проведена перевірка роботи виконкому Пристінської сільської ради з питань забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, оборонної роботи та мобілізаційної роботи. Надана практична та методична допомога виконкому сільської ради з питань взаємодії міліції з органами місцевого самоврядування.

В грудні проведено вивчення стану виконання заходів щодо запобігання просоченню (витоку) секретної інформації технічними каналами і районній державній адміністрації.

Надавалась практична допомога виконкомам сільських рад в організації військово-патріотичного виховання молоді в районі.

V. Контроль за виконанням документів

Протягом кварталу сектором контролю та структурними підрозділами райдержадміністрації проводилася постійна робота щодо контролю за виконанням вимог законів України, Указів і доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень. За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 80 звернень громадян, з них колективних – 3 звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: - загальний відділ (на особистому прийомі) – 13; - загальний відділ (поштою) – 14; - облдержадміністрація – 12; - прокуратура — 1; - особистий прийом керівництва райдержадміністрації – 40. В більшій кількості звернень, які зареєстровані в ІV кварталі 2012 року, порушувалися з питання аграрної політики і земельних відносин — 31 звернення. Меншу кількість звернень становлять звернення з порушеними питаннями: соціального захисту — 21 звернення, комунального господарства — 10 звернень, житлової політики — 3 звернення, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку — 3 звернення, сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура — 1 звернення, культура, культурна спадщина, туризм — 1 звернення, освіта, наукова, науково-технічна,інноваційна діяльність — 2 звернення,промислова політика — 1 звернення, фінансова, податкова, митна політика — 1 звернення, інше —6 звернень. Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 16 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

Протягом ІV кварталу 2012 року проведено 2 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, в тому числі 1 виїзний прийом громадян в с.Кислівка. Під час проведення особистого прийому громадян головою райдержадміністрації звернулося 3 громадянина, на порушені питання надані роз’яснення або залишені на контролі. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 34 особистих прийомів, з них 16 виїзних в селах та на підприємствах району. Під час проведення особистих прийомів заступників голови райдержадміністрації звернулося 51 громадянин, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Спеціалістами відділу цивільного захисту райдержадміністрації на виконання Закону України «Про Цивільну оборону України» проводилося коригування складу служб, укладалися договори з сільгосппідприємствами, установами та організаціями району на всебічне забезпечення заходів цивільного захисту населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій. Здійснювався моніторинг виконання районними службами ЦЗ заходів передбачених законом України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру».

На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2001 року № 308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природногохарактеру та їх наслідків” відпрацьовано, погоджено з Департаментом цивільного захисту Харківської облдержадміністрації та затверджено першим заступником голови Харківської облдержадміністрації Номенклатура та обсяги місцевого матеріального резерву для виконання заходів, спрямованих на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Куп'янському районі передбачає накопичення їх на загальну суму 186,76 тис. грн. На кінець 2012 року накопичено матеріальних резервів на фактичну суму 87,29 тис. грн. В грудні 2012 року з метою попередження виникнення надзвичайної ситуації, пов'язаної з дуже сильним снігопадом, та загрозою виникнення снігових заметів та заторів на автомобільних дорогах району, які могли створити перебої у русі пасажирського транспорту, забезпечення населення продуктами першої необхідності, підвезення учнів до шкіл, під'їзду пожежних автомобілів та карет швидкої допомоги до сіл, виділено з місцевого матеріального резерву на зворотній основі позику для філії „Куп’янський райавтодор” ДП „Харківський облавтодор”, а саме: 2,4 т дизельного палива та 2,0 т бензину.

На виконання вимог Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 року № 1473-р зі змінами внесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від12.10.2010 року № 1963-р щодо затвердження плану заходів з підготовки та проведення у 2009-2012 роках технічної інвентаризації захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту) відділом цивільного захисту підготовлено пакет обґрунтовуючих документів, які підтверджують неможливість проведення технічної інвентаризації окремих захисних споруд, та надано їх до Департаменту цивільного захисту облдержадміністрації для подальшої роботи згідно вимог методичних рекомендацій МНС України.

На виконання вимог розпорядження голови райдержадміністрації від 01 жовтня 2012 року “Про заходи щодо забезпечення безперебійного руху транспорту в зимовий період 2012-2013 років” здійснювався моніторинг щодо розвитку несприятливих погодних умов та своєчасного обміну достовірною інформацією для забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації у зимовий період. Проводилася організація розчищення доріг до сіл району.

Начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації здійснював прийом громадян району, під час якого відвідувачам надавалась безкоштовна юридична допомога. Крім цього, за окремим графіком проводився прийом громадян начальником юридичного відділу у громадській приймальні міськрайонного управління юстиції.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації постійно контролювалося виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців”.

Здійснювалися перевірки роботи виконкомів сільських рад з питань виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади. В ІV кварталі 2012 року перевірки здійснено в Кругляківській, Ягідненській та Пристінській сільських радах.

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації на виконання доручення заступника голови-керівника апарату Харківської обласної державної адміністрації від 22 березня 2012 року № 01-50/2133 та з метою забезпечення ефективного контролю за виконанням комплексної Програми профілактики правопорушень у Харківській області на 2011-2015 роки надана інформація про реалізацію відповідних положень Програми ( лист від 11.10.2012 № 01-17/3041) .

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002 року № 352 „Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом” проведено вивчення стану допризовної підготовки і підготовки призовників з військово-технічних спеціальностей.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.11.2003 року № 1561-12 “Порядок організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях” проведено контроль за виконанням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці, у тому числі за дотриманням установленого порядку поводження з свєчасністю і правільністю засекречування, зміни грифа секретності або розсекречування матеріальних носіїв інформації.

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 21.08.09 р. № 459-28 “Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2008 р. № 948-0015 “Про затвердження мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період” проведено вивчення стану виконання мобілізаційних завдань (замовлень) сільськогосподарськими, фермерськими та комунальними підприємствами району.

На виконання Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” протягом грудня проведено вивчення питань приписки громадян України до призовних дільниць.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 року № 1561-12 “Порядок організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях” проведено контроль за виконанням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці, у тому числі за дотриманням установленого порядку поводження з свєчасністю і правільністю засекречування, зміни грифа секретності або розсекречування матеріальних носіїв інформації.

На виконання Закону України „Про внесення змін до Бюджетного Кодексу України” фінансовим управлінням, з метою недопущення перевитрат бюджетних коштів, фінансовим управлінням проводився контроль за дотриманням лімітів, а саме: фінансування бюджетних установ проводився в розрізі кодів економічної класифікації. Згідно до вимог Бюджетного Кодексу України бюджетні установи району фінансуються тільки через розпорядників коштів, затверджених рішенням районної ради. Фінансовим управлінням проводився контроль за своєчасністю та правильністю складання та затвердження кошторисів, планів асигнувань та планів використання бюджетних коштів.

Протягом кварталу проводилася робота по контролю за рівнем фінансово-платіжної дисципліни. Відділом доходів проводиться щоденний моніторинг виконання завдань щодо наповнення доходної частини районного бюджету.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» протягом кварталу (щовівторка) заступником начальника управління Житником А.Д., начальниками відділів та спеціалістами управління проводився прийом громадян в громадській приймальні в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Звернулось 18 громадян з питань соціального захисту.

Щочетверга начальником управління проводилась „гаряча лінія" по телефону 5-15-16. Звернулось 19 громадян з питань що стосуються соціального захисту.

На особистому прийомі у начальника управління та начальників відділів управління було прийнято 20 громадян з питань соціального захисту населення.

На виконання Закону України „Про оплату праці” та „Про охорону праці” спеціалістами відділу з питань праці та соціально – трудових відносин було перевірено 11 підприємств з питань дотримання законодавства про працю.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів управління перевірено 5 підприємств з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством.

На виконання Закону України „Про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг та спожитих енергоносіїв” відділом житлово - комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації організовано щомісячний моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги.

З метою контролю за дотриманням вимог Земельного Кодексу України, Законів України “Про плату за землю”, “Про оренду землі” та з метою впорядкування оподаткування орендованих земель, оформлення договорів на оренду землі, усунення недоліків при їх оформленні спеціалістами управління економіки спільно з відділом Держкомзему проводилася робота щодо організації прискорення оформлення договорів, внесення в установленому порядку змін та доповнень до раніше укладених договорів з питань прийняття суб’єктами господарювання щомісячного терміну сплати, розміру пені та приведення у відповідність з діючим законодавством ставок орендної плати.

Управлінням економіки райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням заходів районних програм :

- Програми підтримки розвитку малого підприємництва в Куп’янському районі на 2011-2012 роки: протягом кварталу надавалась консультативна допомога органам місцевого самоврядування з питань розвитку малого підприємництва, проводилося удосконалення роботи по реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності та започаткування власної справи, надавалися дотації та створювалися додаткові робочі місця для жителів району.

- Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп’янському районі на 2011-2015 роки постійно відстежувалися зміни в мережі об'єктів побуту, громадського харчування та торгівлі;

- Програми соціально — економічного розвитку Куп'янського району на 2012 рік щомісячно підводилися підсумки соціально-економічного розвитку району.

Відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна” від 10.04.1992р.№2269-XII фахівцями управління економіки проводилася робота щодо інвентаризації угод оренди майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. На виконання Закону України “Про місцеві державні адміністрації” від 09.04.1999р. №586-XIV управлінням економіки здійснювалася робота щодо управління майном, яке перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ району в частині організації орендних відносин.

Відповідно Закону України „Про захист прав споживачів” від 12.05.1991р. № 1023-XII спеціалістами управління економіки за телефонами (5-52-91 та 5-61-76) було проведено 3 „гарячих лінії” по захисту прав споживачів: 4 квітня, 3 травня, 6 червня 2012 року.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України „Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги”, від 01.06.2011р. №869. спеціалістами управління постійно проводиться робота щодо приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат виробництва послуг.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України „Про Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу” від 4.10.1995 р. №786 (зі змінами) надавались методичні рекомендації щодо порядку використання майна комунальної власності.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 року № 66 “Про затвердження Методики визначення собівартості платних адміністративних послуг”. надавалась методична допомога органам місцевого самоврядування з питань визначення собівартості платних адміністративних послуг.

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 19.06.2007р. №381 „Про регіональну Координаційну раду з питань захисту прав споживачів, від 28.07.2008р., „Про граничні торговельні надбавки на яловичину, свинину, м’ясо птиці” від 28.07.2008р. №443, “Про граничні торговельні надбавки на основні продукти харчування” від 29.05.2008р. №321 проводився щоденний моніторинг цін на споживчому ринку на основні продукти харчування. Так, ціна на м'ясо становить: на окорок свинини — 52,50 грн. за 1 кг; середня ціна на яловичину — 45,00 грн. за 1кг.; сало — 30,00 грн. за 1 кг. Протягом II кварталу на споживчому ринку продуктів харчування відбулося зменшення цін на такі продукти харчування, як: яйця курячі- на 51,3%; крупу гречану — на 10%; молоко розливне(селянське) — на 8,3%; олію соняшникову — на 7,7%; цукор — на 4,1%; картоплю — на 11,6%. Крім того, протягом звітного періоду проводився моніторинг цін на основні види хліба, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Ціни на хліб та хлібобулочні вироби залишалися протягом звітного періоду стабільними. На нафтопродукти спостерігалось коливання цін і на кінець кварталу ціна на бензин марок А — 92 та А — 95 зросла на 1%; на бензин марки А — 76 зменшилась на 4,7%; на дизельне паливо також зменшилась на 3,5%.

Протягом звітного періоду проводилася робота по забезпеченню своєчасного, якісного виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністрів, доручень і розпоряджень голови облдержадміністрації, райдержадміністрації.

Спеціалістами відділу з питань внутрішньої політики, зв'язків з громадськістю та у справах преси і інформації протягом ІV кварталу 2012 року здійснювався контроль за виконанням документів:

- Законів України:„Про свободу совісті та релігійні організації”, „Про політичні партії”, "Про доступ до публічної інформації", "Про об'єднання громадян" та “Про вибори народних депутатів України”. Проводились зустрічі з лідерами районних громадських, політичних та релігійних організацій з питань взаємодії органів виконавчої влади з об'єднаннями громадян. Проводилось оприлюднення інформації на сайті райдержадмініст­рації. Проводився моніторинг виборчого процесу.

Постійно проводиться робота з підготовки матеріалів про суспільно-політичну ситуацію та інші події району для розміщення на веб-сайті райдержадміністрації.

- Указів Президента України:

- Указ від 17.02.01 № 101 "Про удосконалення діяльності органів виконавчої влади з питань інформування населення”. Разом із структурними підрозділами РДА організувати проведення інформування населення про діяльність райдержадмініст­рації.

- Указ від 07.08.99 № 996 "Про День Українського козацтва”. Проводилась координація виконання в районі заходів з відзначення Дня Українського козацтва.

- Указ від 12.06.09 № 432 "Про додаткові заходи щодо вшанування пам'яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні”. Проведено координацію проведення в районі заходів щодо вшанування пам'яті жертв Голодомору.

- Постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України:

- Постанова Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики”.

20 листопада проведено засідання Громадської Ради при голові районної державної адміністрації.

- Розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій: „Про заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності обласної та районних державних адміністрації” від 20.03.2012р. № 136.”та “Про заходи щодо забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації” від 10.04.2012 № 160. Постійно проводиться робота по оновленню інформації на офіційній сторінці РДА.

Спеціалістами служби у справах дітей райдержадміністрації проаналізовано стан виконання ст. 13 Закону України „Про охорону дитинства” (проведення розрахунків 50% знижки на оплату комунальних послуг сім’ям опікунів/піклувальників та ПС) та з’ясовано, що Закон у повному обсязі поки що не виконується. Прийомні сім’ї отримують пільги з електропостачання.

Вивчена постанова Кабміну України від 11.07.2012 р. № 617 „Про внесення змін до Порядку розгляду заяв та повідомлень про вчинення насильства в сім’ї або реальну його загрозу”, але на практиці не застосовувалась за відсутністю зазначених звернень.

На виконання розпорядження Кабміну України від 04.07.2012 р. № 430-р „Про внесення змін до плану заходів з проведення Національної кампанії „Стоп насильству!” на період до 2012 року проведена роз’яснювальна робота з батьками та дітьми на території району та у ЗМІ.

На виконання Законів України "Про державний бюджет України на 2012 рік", "Про племінне тваринництво" систематично проводиться контроль за використанням бюджетних коштів фінансової підтримки по програмам. Все маточне поголів’я в сільськогосподарських підприємствах та господарствах населення осіменяється згідно плану закріплення бугаїв-плідників. Так, за 2012 рік в сільськогосподарських підприємствах при завданні 1930 голів корів спаровано 1981 голова, із них штучно каталожними биками-поліпшувачами 1931 голів та 820 голів телиць при завданні 645 голів, а в господарствах населення із 1685 голів спарованих корів штучно запліднено биками-поліпшувачами 1509 голови, або 90% та із 390 голів запліднених телиць, із них штучно 350 голів. Питома вага штучного осіменіння телиць складає 90%.

На виконання Закону України “Про насіння і садивний матеріал”посів озимих культур проводився кондиційним насінням. Фактично було здано в Куп’янську районну державну насіннєву інспекцію 5770 т насіння. Все висіяне насіння було протруєне. Закуплено елітного насіння 207 т. Господарства району в повному обсязі забезпечені насінням ранніх ярих зернових культур. При плані засипки 1842 т фактично засипано 1871 т кондиційного насіння в тому числі: яра пшениця — 107 т, ячмінь — 1172 т, овес — 182 т, горох — 349 т, просо — 5 т, гречка — 55 т.

На виконання Указів, розпоряджень і доручень Президента України: № 725 від 19.08.2008 року "Про невідкладні заходи щодо захисту власників земельних ділянок та земельних часток паїв", від 29 січня 2001 року № 62/2001 “Про заходи щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного ринку економіки” управлінням агропромислового розвитку систематично проводиться моніторинг розрахунків за оренду землі та майна. Кількість орендодавців складає 7090 чол., середній розмір земельних паїв складає 4,84 га, загальна вартість проіндексованої землі складає 621304,46 тис.грн., відсоток плати за оренду земельних ділянок (паїв) складає 3,6 %. В 2012 році за оренду земельних часток (паїв) нараховано 22439,2 тис.грн.. Станом на 01.01.2013 року сплачено орендної плати в сумі 22434,04 тис.грн., або 100 % від загальної суми нарахувань, в тому числі: грішми 16461,84 тис.грн., зерном 1781,6 т на суму 3361,8 тис.грн.; іншою продукцією - 2318,1 тис.грн.; надано послуг на суму - 292,3 тис.грн..

Укладено договорів оренди через уповноважену особу – 3, загальна вартість орендованого майна – 9605,0 тис. грн., сума орендної плати за майно по договорам складає 96,0 тис. грн..

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України: від 02.03.2011 року № 246 "Про затвердження Порядку використання сум податку на додану вартість, сплачених переробними підприємствами до спеціального фонду державного бюджету" (із змінами внесеними постановою КМУ від 27.04.2011 р. № 523; від 23.04.2012р. № 342, від14.05.2012 р. № 418; від 25.06.2012р. № 593; від 25.07.2012р. № 741)

За бюджетною програмою «Державна підтримка галузі тваринництва» нарахована дотація у сумі 216000 грн. за утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби, фактично виплачено спеціальної бюджетної дотації фізичним особам та особистим селянським господарствам Куп’янського району у розмірі 127750 грн., сума 88250 грн. у зв”яку із відсутнісню підкріплення бюджетних асигнувань з єдиного казначейського рахунку не перерахована на карткові рахунки фізичних осіб, а зареєстрована кредиторська заборгованість.

Розглянуто документи фізичних осіб для відшкодування витрат на закупівлю установки індивідуального доїння. Засіданнями комісії винесено рішення щодо отримання фізичними особами суми відшкодувань у розмірі 42700 грн.. Кошти в ІУ кварталі 2012 року на відшкодування витрат на закупівлю установок індивідуального доїння надійшли у розмірі 45664 грн., фактично сплачено 7700 грн. у зв”яку із відсутнісню підкріплення бюджетних асигнувань з єдиного казначейського рахунку 37964 грн. не перераховані на карткові рахунки фізичних осіб, а зареєстрована кредиторська заборгованість.

На виконання Закону України “Про культуру” виконувалась вся робота закладів культури району з організації культурно — масової та дозвілєвої діяльності. Проведено моніторинг стану роботи закладів культури району та проведення мистецьких заходів

На виконання Закону України “Про охорону культурної спадщини” проведено заходи з охорони культурної спадщини, а саме організовано приведення до належного стану пам'ятників історії та прилеглих територій.

На виконання Закону України “Про бібліотеки та бібліотечну справу”бібліотечні фонди поповнились новими виданнями.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 510 від 30.05. 1997р. “Про мінімальні соціальні нормативи забезпечення населення публічними бібліотеками в Україні” кількість бібліотек в районі відповідає нормативам.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12.11. 1998р. “Про нормативи забезпечення населення клубними закладами” кількість клубів в районі відповідає нормативам.

Своєчасно виконувались розпорядження, доручення голови обласної державної адміністрації та голови районної державної адміністрації.

На виконання Закону України "Про дошкільну освіту": здійснювалась Державна атестація Новоосинівського ДНЗ, відновлено діяльність Глушківського ДНЗ «Берізка» Глушківської сільської ради за рахунок відкриття групи короткотривалого перебування в орендованому приміщені Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст. та відкрито дошкільний підрозділ у Моначинівському НВК та Нечволодівському НВК.

На виконання Закону України «Про загальну середню освіту": здійснено державну атестацію Новоосинівської ЗОШ І-ІІІ ст.

V. Організаційна робота, участь у розробці та розробка Програм, заходів райдержадміністрації

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації протягом кварталу надавалася допомога працівникам структурних підрозділів райдержадміністрації з кадрових питань.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за жовтень, листопад та грудень 2012 року, за ІІІ квартал 2012 року. Підготовлено інформацію про виконання планів роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. Щомісячно до 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено календарний план основних заходів, які проводяться райдержадміністрацією щомісяця. Проведена робота по підготовці і формуванню плану роботи райдержадміністрації на ІV квартал 2012 року, а також плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи на жовтень, листопад та грудень та на ІV квартал 2012 року.

Працівники відділу постійно брали участь у роботі сесій районної ради VІ скликання.

Постійно проводилася організаційна робота по підготовці до апаратних нарад у голови райдержадміністрації. Протягом ІV кварталу 2012 року їх проведено 11.

У період до січня 2013 року внесені зміни і доповнення в особові справи державних службовців та до програми „Картка”. Картки надіслані електронною поштою до управління державної служби Головного управління державної служби в Харківській області

Постійно проводилася робота щодо обчислення стажу державної служби державних службовців, надавалася практична і методична допомога з питань, що належать до повноважень відділу, працівникам управлінь і відділів райдержадміністрації та сільських рад.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації проведена робота щодо організації та висвітлення діяльності райдержадміністрації: На каналі КТБ з початку року відбувся показ 217 (протягом ІV кварталу - 47) інформаційних репортажів про діяльність райдержадмініст­рації.

7 грудня 2012 року голова райдержадмініст­рації Г.Ківшар виступив на ОТБ з інформацією про соціально-економічний розвиток району.

12 жовтня, 9 листопада та 14 грудня 2012 року проведено “Прямий зв'язок” голови райдержадміністрації Г.Ківшаря з населенням району.

З початку року на міськрайонному радіо та на “Класному радіо” озвучено 527 (протягом ІV кварталу — 179) інформаційних повідомлень про діяльність райдержадміністрації;

Підготовлені заходи, взято участь та складено звіти про проведення Державних свят:

Дня визволення України, Дня пам'яті жертв голодоморів.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті району.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації постійно організовувалися особисті, в тому числі виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.

Службою у справах дітей проведено в рамках реалізації заходів до Всесвітнього Дня дитини діти відвідувались за місцем проживання та навчання з метою захисту їх прав та надана допомога тим дітям, які цього потребували. Також проведена профілактично-роз’яснювальна робота з батьками, які мають дітей. Вказана робота проводилась під час здійснення рейдів, а також під час особистого прийому громадян.

Потягом жовтня проведені лекції та бесіди з правої тематики у 15 ЗОШ району спільно з працівниками ВКМСД, РВО, МРЦЗ та РЦСССДМ. До Всеукраїнського тижня права під час проведення комплексного профілактичного рейду спільно з працівниками ВКМСД, КМРЦЗ, відділу юстиції відвідані 5 ЗОШ району. Для учнів проведено лекції „Право на працю. Молодь на ринку праці”, „Права та обов’язки неповнолітніх. Профілактика злочинів та правопорушень”, „Попередження злочинності серед неповнолітніх”.

Спеціалістами відділу цивільного захисту райдержадміністрації 30 листопада 2012 року комісійно проведено обстеження технічного стану гідроспоруди на водосховищі річки Гусинка та готовності її до роботи в умовах весняної повені, льодоходу і дощових паводків, про складено, підписано та направлено до Департаменту цивільного захисту Харківської облдержадміністрації відповідний Акт.

Рішенням ХХІІІ сесії VІ скликання Куп'янської районної ради № 257-VІ від 17 жовтня 2012 року затверджено “Програми створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Куп’янському районі на 2012-2016 роки”.

Спеціалістами управління економіки щомісячно проводиться аналіз виконання плану соціально-економічного розвитку району, складаються підсумкові аналітичні матеріали, які подаються голові райдержадміністрації, обговорюються на нарадах з керівниками підприємств, установ та організацій району.

VІ. Робота щодо забезпечення громадських відносин, формування інформаційного простору в районі

Підготовлені і направлені до засобів місцевої інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації постійно надавалася консультативно - методична допомога діючим політичним партіям та громадським організаціям. Проведено аналіз наповнення сторінок структурних підрозділів райдерж­адміністрації та забезпечено оновлення інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Протягом ІV кварталу на сайті розміщено: розпоряджень голови райдержадміністрації — 284; проектів розпоряджень голови райдержадміністрації НПА — 2; документів, що містять публічну інформацію — 201; інформації про діяльність райдержадміністрації — 246.

Спеціалістами загального відділу підготовлено і надано до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації ( після опрацювання-протягом 1-2 днів з дня прийому) протягом ІІІ кварталу 2012 року.

Підготовлено та розміщено в газеті “Вісник Куп'янщини” інформацію щодо запланованих особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на місяці: жовтень. Листопад та грудень 2012 року, підготовлено інформацію щодо висвітлення діяльності райдержадміністрації з питання роботи із зверненнями громадян за підсумками 2012 року.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадмініст­рації підготовлено та розміщено на сторінках газети «Вісник Куп’янщини» опубліковано статтю «Сумні наслідки нелегальної зайнятості».( 04 жовтня 2012 року) та стаття до Міжнародного дня інвалідів – «Утвердження любові та добра» (06 грудня 2012 року).

Спеціалістами служби у справах дітей надано до газети Вісник Куп’янщини 3 статті із захисту прав дітей: „ Шкільні турботи”, „Добра справа”, „Сім’я – простір без насильства”. Регулярно щотижнево проводиться робота з наповнення сайту з питань роботи служби.

В місцевих печатних ЗМІ та у блозі відділу культури і туризму мережі Інтернет опубліковано інформацію про проведення заходів:

- урочистостей з нагоди визволення України від фашистських загарбників;

- участь в обласному конкурсі виконавців естрадної пісні "Золота осінь – 2012";

- концерту до Дня працівників соціальної сфери;

- урочистостей з нагоди святкування Дня працівників сільського господарства;

- Новорічні святкові дійства та ін.

У засобах масової інформації (ТРК Куп'янськ, газети Вісник Куп'янщини, Наш город, Десятка +, на сайті райдержадміністрації) відділом цивільного захисту, службою цивільного захисту у Куп'янському районі ГТУ МНС України в Харківській області, навчально-консультаційним пунктом м.Куп'янська постійно висвітлюється діяльность місцевих органів виконавчої влади з питань забезпечення функціонування системи цивільного захисту населення, здійснення заходів щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій, мінімізації наслідків і збитків від них, інформування населення про правила поведінки в екстремальних умовах.

В листопаді 2012 року проведено інтерв’ю на телебаченні з начальнирма відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку Крейдун А.В. щодо роз’яснення постанови КМУ від 2 листопада 2011 року № 1134 “Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обгрунтування сівозміни та впорядкування угідь”.

VІІ. Наради, семінари, навчання

Відділом організаційно-кадрової роботи організовано 3 семінари для працівників . Згідно з графіком проведено навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців. В грудні2012 року проведено засідання Ради по роботі з кадрами.

Фінансовим управлінням підведено підсумки роботи бюджетних установ і сільських рад за ІV квартал 2012 року. Протягом кварталу було проведено всі заплановані семінари з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад з питань виконання бюджету за 9 місяців 2012 року, методики та підходи щодо формування проекту бюджету на 2013 рік, подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах, надавалась практична допомога з питань ведення бухгалтерського обліку, складання бюджету, кошторисів, планів асигнувань.

Постійно проводились оперативні наради з начальниками відділів фінансового управління з фінансово-бюджетних питань та інших питань роботи управління, організовувались заняття у відділах фінансового управління по вивченню законодавчих та нормативних актів з працівниками, підвищення їх ділової кваліфікації.

Службою у справах дітей проведено проведено 6 засідань Комісії з питань захисту прав дитини; 1 засідання Координаційної ради у справах дітей; нараду та семінар для уповноважених осіб з охорони прав дітей на відповідних територіях.

Протягом кварталу відвідано 22 школи, в яких проведено 22 лекції та 14 бесід. Проведено районне свято до Дня Св. Миколая на яке було запрошено 9 прийомних сімей району. 17 прийомним дітям надані солодки подарунки від депутатського корпусу району. 26.12.2012 р. проведено районне Новорічне свято для 240 дітей пільгових категорій.

Спеціалістами служби проведено 13 рейдів, під час яких відвідано 52 сім’ї, в яких проживають 100 дітей. За результатами попереджено 12 батьків відносно виконання своїх обов’язків та ініційовано притягнення до адмінвідповідальності 8 з них. До суду подано справу щодо позбавлення 1 матері батьківських прав відносно 3 дітей. За ІV квартал 2012 року поставлено на облік 13 дітей, які проживають у складних життєвих обставинах, знято з обліку 15. За ІV квартал 2012 року за результатами проведення Акції Милосердя 27 дітей з сімей, які проживають у складних життєвих обставинах, отримали речову допомогу у вигляді одягу, взуття, 10 осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, отримали по 5340 грн. по виповненню повноліття.

Прийнято 60 відвідувача, яким надана практична та консультаційна допомога. Взято участь у 17 судових засіданнях.

В жовтні 2012 року проведено проведено методичні збори з членами евакокомісії, та спеціальні навчання по відпрацюванню дій у разі проведення евакуації при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру: “Дії районної евакуаційної комісії при евакуації населення під час ліквідації наслідків аварії на магістральному аміакопроводі “Тольятті — Одеса”.

20.12.2012 року в залі засідань міської ради проведено нараду з начальниками служб цивільного захисту з питання “Організація роботи служб цивільного захисту району у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру”.

23 жовтня 2012 року проведено засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС “Про стан готовності підприємств і установ, об'єктів ЖКГ, освіти, медицини, служб автодоріг до роботи в екстремальних умовах осінньо-зимового періоду 2012-2013 років” Протокол № 8 розміщено на сайті райдержадміністрації.

13 грудня 2012 року проведено позачергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС “Про ситуацію, яка склалася в районі внаслідок сильного снігопаду 13 грудня 2012 року.” Протокол № 9 розміщено на сайті райдержадміністрації.

В управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом кварталу проведено 3 засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, 3 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засіданнях комісії розглянуто рівень середньомісячної заробітної плати в районі, рівень оплати праці у окремих суб’єктів господарювання району, 3 засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Згідно з графіком проведено засідання районної тристоронньої соціально – економічної ради,

засідання районного комітету доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно – транспортної інфраструктури. На засіданні підведено підсумки роботи комітету у ІІ півріччі 2012 року щодо створення умов для безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до приміщень сільських рад та об’єктів громадського призначення.

В управлінні агропромислового розвитку проведено: 4 засідання комісії з вирішення питань щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району, 4 засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії.

Спеціалістами відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації проводилася робота по сприянню організації та проведення тематичних вечорів, уроків, книжкових та художніх виставок, спрямованих на виховання у мешканців району, особливо у молоді, патріотизму, духовності, поваги до історії, національних традицій українського народу, його культури і символів.

VІІІ. Організація і проведення інших заходів

Протягом кварталу структурними підрозділами райдержадміністрації забезпечувалося проведення засідань консультативних, дорадчих та допоміжних органів, створених при райдержадміністрації.

Відділом житлового-комунального господарства та розвитку інфраструктури протягом кварталу проведені засідання комісії з питань контролю за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги, у серпні та вересні організовані засідання комісії з питань ТЕБ та НС.

Загальним відділом протягом кварталу проведено 3 засідання комісії щодо розгляду звернень громадян.

В усіх загальноосвітніх навчальних закладах проведено уроки гендерної рівності, Тиждень безпеки дорожнього руху, заходи до Дня козацтва, Тиждень правової освіти населення, заходи до річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників, до Дня громадян похилого віку, до Дня писемності, до Дня пам’яті жертв Голодомору, до 290 – річчя з дня народження Г.С. Сковороди, до Всесвітнього Дня прав людини, до Всеукраїнського Дня боротьби зі СНІДом, до Дня Збройних сил України, до Дня інвалідів, до Дня учнівського самоврядування, до Дня святого Миколая, Новорічні свята, проведено уроки протидії насильства в сім’ї в рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», урочисті заходи до Дня працівників освіти. Відбулися урочисті заходи з нагоди 75-річчя Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ст. На базі Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся тематичний захід з нагоди 111 річниці з Дня народження Героя Радянського союзу Ватутіна М.Ф.

Протягом кварталу відбувалися районний та обласний етапи виставки зимових композицій «Замість ялинки – новорічний букет», виставки писанкарства «Різдвяна писанка», фестивалю ораторського мистецтва «Книга чи Інтернет – найкращій винахід людства?», виставки дитячого малюнка " Наша мрія - вода чиста, земля красива", Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна».

Проведено І-ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Відбувся І етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Проведено І етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2013».

Протягом кварталу організована робота та проведені заходи з нагоди державних, професійних свят, знаменних дат, а також районні заходи:

у жовтні:

- Міжнародний день людей похилого віку;

- День працівника освіти;

- День юриста;

- Всесвітній день пошти;

- День працівників стандартизації та метрології;

- День працівників державної санітарно-епідеміологічної служби;

- День українського козацтва;

- День автомобіліста і дорожника

в листопаді

- День залізничника;

- День працівника соціальної сфери;

- День працівників радіо, телебачення та зв’язку;

- День працівників сільського господарства;

- День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій

у грудні:

- День працівників прокуратури;

- День працівників статистики;

- День збройних сил України;

- День місцевого самоврядування;

- День працівників суду;

- День адвокатури;

- День міліції;

- День енергетика

- День працівників архівних установ.

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                              О.Панікар

 

Тугумова 5-55-66

 

Переглядів: 4
Дата публікації: 11:18 13.02.2013
Версія для слабо- зорих