Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

23.01.2018
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2013 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 17 квітня 2013 року | Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 17.04.2013 року „Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2013 ро
Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 17.04.2013 року „Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2013 ро

 

РІШЕННЯ     

спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району

від 17.04.2013 року „Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами 

в районній державній адміністрації у І кварталі 2013 р.”

 

Протягом І кварталу 2013 року сектором контролю апарату районної державної адміністрації було зареєстровано 409 документів, що на 14,7 % менше, ніж у звітному періоді минулого року, а саме: 359 листів органів влади обласного та місцевого рівня, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 26 розпоряджень голови обласної державної адміністрації та 2 розпорядження голови районної державної адміністрації, 10 доручень голови обласної державної адміністрації та 4 доручення голови районної державної адміністрації, 7 рішень обласної ради, 1 звернення депутата Верховної Ради України. Взято на контроль 209 документів, а саме: 10 доручень та 8 розпоряджень голови обласної державної адміністрації, 4 доручення та 2 розпорядження голови районної державної адміністрації, 184 листи органів влади обласного та місцевого рівня, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 1 звернення депутата Верховної Ради України, з них 28 документів із циклами (циклічні). На виконання контрольних документів виконавцям було надіслано 471 завдання. Всього в І кварталі 2013 року на контролі перебувало 504 завдання, знято з контролю 485 завдань та 232 документи.

Крім документів 2012 року, на контролі перебувало 195 документів минулих років. За результатами проведеної в І кварталі 2013 року інвентаризації знято з контролю 30 документів минулих років.

Протягом звітного періоду 2013 року на контролі перебувало 1 звернення народного депутата України. Сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за дотриманням управлінням економіки райдержадміністрації терміну виконання завдання, визначеного в зверненні та передбаченого Законом України “Про статус народного депутата”.

В порядку контролю на спільних засіданнях колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району в І кварталі було заслухано звіти про хід виконання 3 районних програм, на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації - 6 програм.

Із загальної кількості документів, що потребували виконання в І кварталі 2013 року, 169 документів передбачали виконання завдань виконавцями неодноразово, тобто: щотижнево, щомісячно, щоквартально, раз на півріччя, раз на рік, або виконання декількох завдань в зазначені терміни; з них 6 документів передбачали виконання завдань декількома виконавцями. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю апарату райдержадміністрації також здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю. В звітному періоді неповну інформацію про виконання заходів, передбачених розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21.04.2010 року № 86 “Про затвердження плану районних заходів із реалізації в 2010-2015 роках Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2009-2015 роки", головному виконавцю відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації надав районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Терміни надання інформації головному виконавцю структурними підрозділами райдержадміністрації та сільськими радами району не порушувалися.

З метою підтримання належного рівня виконавської дисципліни та удосконалення системи роботи з контрольними документами сектором контролю апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду здійснювалися заходи щодо покращення контрольної функції.

Стан виконавської дисципліни на спільних засіданнях колегії та адміністративно-господарського активу району розглядається щоквартально.

Відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» протягом І кварталу 2013 року сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за станом виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. Аналітична інформація за підсумками роботи з розпорядчими документами надавалася керівництву райдержадміністрації та відділу контролю облдержадміністрації.

З метою вивчення стану роботи та надання практичної і методичної допомоги виконкомам сільських рад щодо організації роботи з контрольними документами протягом І кварталу 2013 року завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації взяла участь у комплексних перевірках виконкомів Смородьківської та Кіндрашівської сільських рад. За результатами перевірок складені акти та проінформовано голову райдержадміністрації. В ході перевірок надано методичну допомогу секретарям сільських рад.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.12.2010 року № 689 сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався аналіз виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади вимог контрольних документів, а саме повноти та якості наданої інформації, її своєчасність. За наслідками цієї роботи щотижнево на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації завідувач сектору контролю інформувала про її результати.

З метою підтримання належного рівня виконавської дисципліни завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації в І кварталі 2013 року взяла участь у перевірці стану організації роботи з контрольними документами в районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Також сектором контролю апарату райдержадміністрації в звітному періоді здійснено 2 тематичні перевірки реального стану виконання завдань на місцях, передбачених розпорядчими документами обласної державної адміністрації у відділі культури і туризму райдержадміністрації та в службі у справах дітей райдержадміністрації. За результатами перевірок складені довідки.

Сектором контролю апарату районної державної адміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів рішень колегії. Протягом звітного періоду 2013 року опрацьовано 178 проектів розпоряджень та 6 проектів доручень голови районної державної адміністрації.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський активу району вважають за необхідне рекомендувати:

1. Заступникам голови районної державної адміністрації звернути увагу на якість інформації, що надсилається на виконання контрольних документів.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації неухильно дотримуватися повноти та якості виконання завдань під час підготовки проектів відповідей на контрольні документи.

Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад та Управлінню Держземагенства у Куп’янському районі Харківської області здійснити аналогічні заходи.

3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

Завідувач сектору контролю

апарату райдержадміністрації                                                                                         Т.Яшугіна

 

ПОГОДЖЕНО

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                                      О.Панікар

Начальник юридичного відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                       О.Кошелєва-Скляр

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                       А.Єрмолаєнко

 

 

 

Переглядів: 2
Дата публікації: 11:16 08.05.2013
Версія для слабо- зорих