Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
16.01.2018
день - Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Організатор:Відділ освіти Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
день - Подання річної звітності закладів культури району Подання річної звітності закладів культури району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Управління культури і туризму ХОДА
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:16.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
13:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:16.01.2018 13:00 Місце проведення:Ягідненська сільська рада
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2013 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 17 квітня 2013 року | Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 17 квітня 2013 року „Про стан виконання на території району Закону України “Про Державний реєстр виборців”
Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 17 квітня 2013 року „Про стан виконання на території району Закону України “Про Державний реєстр виборців”

 

РІШЕННЯ

спільного засідання колегії райдержадміністрації

та адміністративно-господарського активу району від 17 квітня 2013 року

„Про стан виконання на території району Закону України

“Про Державний реєстр виборців”

 

        Відповідно до покладених на відділ ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації завдань та з метою формування бази даних Реєстру згідно з Законом України «Про Державний реєстр виборців» відділ протягом 2009-2012 років проводив роботу щодо уточнення та періодичного поновлення первинної бази даних Реєстру виборців, на основі попередньої бази даних списків виборців району, створеної робочими групами обліку виборців та опрацьованих щоквартальних, а на сьогоднішній день щомісячних відомостей, отриманих від суб’єктів подання.

       Так, лише з 1 по 5 червня 2011 року до відділу поступило 456 відомостей про виборців району за період 2006-2011 років. Дані зміни працівники відділу опрацьовували у червні, липні, серпні 2011 року.

         Зокрема, від відділу реєстрації актів цивільного стану районного управління юстиції надійшло:

з 1 червня 2011 року по 31 серпня 2011 року -165 відомостей;

з 1 вересня 2011 року по 30 листопада 2011 року- 165 відомостей;

з 1 грудня 2011 року по 28 січня 2012 року -165 відомостей;

разом - 495 відомостей.

      Від сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб(СГІРФО) районного відділу Міністерства Внутрішніх Справ України надійшло :

з 1 червня 2011 року по 31 серпня 2011 року -275 відомостей;

з 1 вересня 2011 року по 30 листопада 2011 року - 275 відомостей;

з 1 грудня 2011 року по 28 січня 2012 року - 275 відомостей;

разом - 825 відомостей.

       Загалом за 2011 рік відділ прийняв та опрацював 1111 відомостей про виборців, за півтора місяця 2012 року - 383 відомості про виборців.

    Працівниками відділу були оформлені, зареєстровані та опрацьовані: 15 заяв виборців щодо включення до Реєстру, 67 заяв виборців щодо зміни ідентифікаційних даних, 34 заяви виборців щодо зміни виборчої адреси. На основі внесених змін громадянам було видано 117 довідок.

     У 2011 році відділом було направлено 42 звернення до розпорядника Реєстру - Центральної виборчої комісії - щодо зміни виборчої адреси виборців. За період січня-лютого 2012 року направлено 10 звернень до Центральної виборчої комісії щодо зміни виборчої адреси виборців.

      Після лютого 2012 року направлення звернень до Розпорядника реєстру не відбувалося у зв’язку з введенням іншого алгоритму зміни виборчих адрес виборців по зверненням відділів ведення. Також істотно зменшилася кількість відомостей в поданнях у зв’язку зі зміною форми відомостей. Але кількість записів про виборців у поданнях залишається приблизно однаковою за всі періоди подання.

       У 2012 році відділом було виконано 10 доручень розпорядника Реєстру та внесені зміни щодо 48 виборців.

    За період з 2009 року по теперішній час керівником відділу на основі опрацювання даних про виборців видано 1446 розпоряджень та наказів. Опрацьовано і включено до наказів - дані про 20168 виборців, відмовлено в змінах персональних даних по 6667 виборцях, включено до звернень дані на 1767 виборців. З включених до наказів включено до Реєстру дані про 1347 виборців. За весь період роботи реєстру відділом було знищено 431 кратне включення.

      Крім того, періодично проводиться робота з суб’єктами подання відомостей про виборців - головами та секретарями сільських рад, керівниками органів Міністерства Внутрішніх Справ України та Міністерства Юстиції України в районі, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) - для більш точного формування бази даних Реєстру, правильного внесення виборчих адрес (назв вулиць та номерів будинків) виборців.

     Лише спільна взаємодія та оперативна, достовірна, належно оформлена, і подана до відділу ведення Державного реєстру виборців суб’єктами подання відомостей інформація про виборців, створює можливість працівникам відділу вчасно опрацювати дані та внести необхідні зміни до електронної бази даних Державного реєстру виборців.

      За період з 2009 по 2013 рік в районі проведено 12 виборчих кампаній з виборів народних депутатів України, Президента України, депутатів місцевих рад та позачергові і проміжні вибори в окремих населених пунктах

        Вибори проведені згідно з вимогами чинного законодавства на високому організаційному рівні.

        У 2011 та 2012 році проводилася робота щодо створення реєстру постійно діючих виборчих дільниць.

        Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати:

            1. Начальнику відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації Шеплякову О.Б.:

         1) з метою досягнення максимальної достовірності, цілісності та повноти бази даних Державного реєстру виборців посилити роботу з підвищення громадської активності громадян шляхом розміщення агітаційних матеріалів на сайті райдержадміністрації, в засобах масової інформації та в сільських радах;

         2) періодично проводити семінари-навчання з суб'єктами подання відомостей про виборців з питань вивчення законодавства України про Державний реєстр виборців;

           3) підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації із зазначеного питання.

 

Начальник відділу ведення

Державного реєстру виборців

апарату райдержадміністрації                                                                                 О.Шепляков

 

ПОГОДЖЕНО

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                              О.Панікар

Начальник юридичного відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                  О.Кошелєва-Скляр

Завідувач сектору контролю

апарату рай держадміністрації                                                                                 Т.Яшугіна

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                   А.Єрмолаєнко

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Переглядів: 3
Дата публікації: 11:20 08.05.2013
Версія для слабо- зорих