Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.04.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 08:00 Місце проведення:с.Кучерівка
09:00 - Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Спортивна зала Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Територія району
10:00 - Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
13:00 - Сходи громадян с.Лісна Стінка Сходи громадян с.Лісна Стінка Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 13:00 Місце проведення:Лісностінківська ЗОШ І-ІІІ ст.
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.04.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
15:00 - Сходи громадян с.Пристін Сходи громадян с.Пристін Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 15:00 Місце проведення:Пристінський сільський клуб
26.04.2018
день - Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:26.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків спортивний комплекс "Зірка", університету Повітряних Сил ім.Івана Кожедуба
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ біля пам'ятника
10:00 - Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст., Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
11:00 - Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
13:00 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:26.04.2018 13:00 Місце проведення:ЗОШ району
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2013 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 17 квітня 2013 року | Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 17.04.2013 року „Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання в
Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 17.04.2013 року „Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання в

 

Рішення

спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району 

від 17 квітня 2013 року „Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації

державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства про державну службу

в місцевих органах виконавчої влади у 2012 році”

      Проаналізувавши та обговоривши підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в районній державній адміністрації у 2012 році, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відмічають, що в районній державній адміністрації проводиться постійна цілеспрямована робота щодо реалізації завдань у сфері державної кадрової політики, спрямованої на забезпечення державної служби кваліфікованими кадрами.

       Робота з кадрами проводилася згідно з Комплексним планом роботи з кадрами на 2012 рік, в якому передбачені організаційні заходи з питань кадрової роботи, формування кадрового резерву, формування складу державних службовців та роботу з ним, підвищення кваліфікації державних службовців.

       Питання кадрової роботи та дотримання вимог чинного законодавства щодо проходження державної служби в 2012 році заслуховувалися на 2 засіданнях колегії райдержадміністрації, на засіданнях Ради по роботі з кадрами.

       Станом на 01 січня 2013 року в районній державній адміністрації на посадах працюють 85 осіб, з них: 68 жінок (80 %). Серед працюючих 81 особа (96,4 %) мають вищу освіту, 4 магістри державного управління, 9 магістрів державної служби. Навчаються в Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України 3 державні службовці, в магістратурі державної служби Харківського національного економічного університету — 3 особи. Молодь віком до 30 років складає 23 особи (23 %).

     В апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації проведена щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань в 2012 році. Щорічній оцінці підлягали 68 державних службовців районної державної адміністрації. Всі державні службовці пройшли щорічну оцінку. За підсумками щорічної оцінки, проведеної безпосередніми керівниками та керівниками вищого рівня, високу оцінку одержали 7 осіб, добру - 61 особа.

      На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року № 199 “Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби сформовано кадровий резерв на посади державних службовців районної державної адміністрації на 2013 рік.

       До кадрового резерву на посади державних службовців районної державної адміністрації зараховано 147 осіб, жінки складають 124 особи              (84,3 %), 51 особа віком до 30 років (34,6 %), 3 магістри державного управління та 8 магістрів державної служби.

     З урахуванням зростаючих вимог до професійної компетенції працівників органів виконавчої влади, постійна увага в районній державній адміністрації приділяється підвищенню кваліфікації державних службовців. У 2012 році значно покращилися показники з цього питання, а саме: 52 державні службовці районної державної адміністрації підвищили кваліфікацію.

     В рамках проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець” в 2012 році пройшли підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти 8 державних службовців.

       В районній державній адміністрації в 2012 році проведено роботу щодо добору кандидатів на навчання у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та магістратурі державної служби Харківського національного економічного університету. За результатами конкурсного відбору слухачем Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України став 1 державний службовець районної державної адміністрації, до магістратури державної служби Харківського національного економічного університету на навчання за заочною формою в 2012 році вступили 2 державні службовці районної державної адміністрації.

        З метою навчання державних службовців вже не перший рік в районній державній адміністрації працює постійно діючий семінар по навчанню працівників апарату, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації. Всього у 2012 році проведено 12 навчань, під час яких державні службовці знайомилися з новоприйнятими нормативно-правовими актами, вчилися складати плани роботи, готувати проекти розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації, працювати із зверненнями громадян, заповнювати декларації про доходи тощо. Навчання проводилися щомісяця та позапланово в разі виникнення потреби.

      В районній державній адміністрації також організовано роботу семінарів по навчанню посадових осіб місцевого самоврядування. Згідно з розробленим планом на 2012 рік проведено 4 таких навчання. Роз'яснювальну роботу проводили юристи, представники правоохоронних органів, прокуратури, працівники Держкомзему, податкової інспекції, Пенсійного фонду, управління статистики.

     У 2012 році кадровою службою апарату районної державної адміністрації здійснено перевірки стану кадрової роботи в управлінні агропромислового розвитку, управлінні праці та соціального захисту населення, фінансовому управлінні та відділі культури і туризму районної державної адміністрації. За наслідками перевірок складені акти, які направлені керівникам структурних підрозділів для ознайомлення та вжиття заходів щодо поліпшення стану кадрової роботи. Акти перевірок та звіти керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації про усунення недоліків розглянуті на засіданнях Ради по роботі з кадрами у червні 2012 року. З метою надання якісної методичної допомоги, роз’яснювальної роботи з окремих питань, пов’язаних з кадровим діловодством, в 2012 році у відділі організаційно-кадрової роботи започатковано практику проведення стажування працівників управлінь і відділів районної державної адміністрації, відповідальних за кадрову роботу. Розроблено графік стажування, який направлено до структурних підрозділів районної державної адміністрації. За результатами стажування складаються звіти.

      Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати:

1. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

1) проаналізувати підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу у 2012 році та за результатами проведеного аналізу вжити відповідних заходів;

2) забезпечити систематичний контроль за виконанням законодавчих та нормативно-правових актів і доручень Президента України та органів вищого рівня з питань державної кадрової політики;

3) залучати до державної служби обдаровану молодь та створювати умови для її професійного зростання;

4) забезпечувати підготовку та підвищення кваліфікації державних службовців в структурних підрозділах районної державної адміністрації відповідно до потреб.

2. Відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації (Тугумова Т.І.):

1) узагальнити та забезпечити розгляд інформації про вжиті заходи щодо покращення стану реалізації державної кадрової політики в структурних підрозділах районної державної адміністрації на засіданні Ради по роботі з кадрами в ІІІ кварталі 2013 року;

2) продовжити практику проведення стажування спеціалістів структурних підрозділів районної державної адміністрації, відповідальних за кадрову роботу, у відділі організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації;

3) підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

Начальник відділу організаційно-

кадрової роботи апарату райдержадміністрації                                                                             Т.Тугумова

 

ПОГОДЖЕНО

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                                                                                     О.Панікар

Начальник юридичного

відділу апарату райдержадміністрації                                                                                             О.Кошелєва-Скляр

Завідувач сектору контролю

апарату райдержадміністрації                                                                                                          Т.Яшугіна                                                                              

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                          А.Єрмолаєнко

 

 

Переглядів: 15
Дата публікації: 11:18 08.05.2013
Версія для слабо- зорих