Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2013 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 17 квітня 2013 року | Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питання „Про підсумки роботи об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2012-2013 ро
Рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питання „Про підсумки роботи об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2012-2013 ро


РІШЕННЯ

спільного засідання колегії районної державної адміністрації та зборів

адміністративно-господарського активу району з питання Про підсумки роботи об'єктів житлово-комунального господарства

та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2012-2013 років

та заходи щодо підготовки об’єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 років”

17 квітня 2013 року

 

Проаналізувавши та обговоривши підсумки роботи об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2012-2013 років, колегія райдержадміністрації та збори адміністративно-господарського активу району відзначають, що виконання запланованих заходів дали можливість забезпечити стале функціонування об’єктів в минулому опалювальному сезоні.

Разом з тим, колегія райдержадміністрації та збори адміністративно-господарського активу району відмічають, що в роботі мали місце недоліки. Перш за все, низький рівень розрахунків населення за послуги з теплопостачання. Незадовільно ведеться робота по приведенню тарифів у відповідність до економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

З метою недопущення недоліків минулого опалювального сезону, забезпечення сталого функціонування господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери району в опалювальному сезоні 2013-2014 років, колегія райдержадміністрації та збори адміністративно-господарського активу району вважають за необхідне рекомендувати:

1. Фінансовому управлінню райдержадміністрації (Потапова А.С.), відділу освіти райдержадміністрації (Жадановська Т.В.), відділу культури і туризму райдержадміністрації (Користіна І.В.) за підсумками виконання бюджету за 6 та 9 місяців 2013 року передбачити фінансування витрат на енергоносії та придбання достатньої кількості вугілля для опалення підвідомчих об’єктів і проведення ремонтних робіт на об’єктах теплопостачання.

2. Куп’янській філії Харківського комунального підприємства „Дирекція розвитку інфраструктури території” (Пчельников Ю.М.) надати до 15 травня 2013 року відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації календарний графік щодо підготовки до роботи котелень з визначенням конкретних обсягів робіт, строками виконання та відповідальних виконавців, організувати їх безумовне виконання.

3. Підприємствам, що надають житлово-комунальні послуги, вжити додаткових заходів щодо мобілізації коштів населення за спожиті житлово-комунальні послуги та енергоносії, посилити претензійно-позовну та реструктуризаційну роботу по заборгованості населення.

4. Запропоновано сільським головам:

1) взяти під особистий контроль питання організації виконання заходів з підготовки до зими об’єктів житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, закладів освіти та культури на підпорядкованих територіях.

2) вишукати додаткові кошти, які надходять до бюджетів сільських рад, та направити їх на виконання заходів з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи взимку.

3) разом з керівниками відділів освіти, культури і туризму райдержадміністрації та районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) взяти під особистий контроль питання забезпечення необхідною кількістю палива об’єктів соціальної інфраструктури та соціально незахищеного населення на підвідомчих територіях.

4) забезпечити своєчасне та ефективне освоєння коштів субвенцій з державного бюджету України на реконструкцію та ремонт об'єктів житлово-комунального господарства.

5) провести роботу щодо зменшення заборгованості із сплати за послуги тепло-водопостачання, комунальні послуги, якщо останні надаються в сільських радах.

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства та розвитку інфраструктури

райдержадміністрації                                                                                                               М.Говорова

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник голови райдержадміністрації                                                                                А.Дробот

Начальник юридичного відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                О.Кошелєва-Скляр

Завідувач сектора контролю

апарату райдержадміністрації                                                                                                Т.Яшугіна

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                А.Єрмолаєнко

Переглядів: 2
Дата публікації: 14:40 03.06.2013
Версія для слабо- зорих